POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: metalhet » dg. maig 10, 2009 6:08 pm

Buffffffffffff!!!

Però com heu escrit taaaaaaaaant?!?!?!?!

Jo aquest find més o menys...ahir vaig tenir kdd d'octubreres del foro, i vam anar a dinar al cañas y tapas, així que no vaig tenir molta opció :P Això sí, vaig dinar molt a gust! :-)ok:

Per sopar, ho vaig compensar amb una mica de fruita.

Avui he dinat pollastre al forn de me mare amb patates incloses (no m'enrecordo de l'última vegada que en vaig menjar!!!) i també he menjat una mica de pastís... :--(

Però bueno, espero estar als 57 (avui he tornat a pujar als 58 i algo, després de les tapes d'ahir) en un parell de dies, ja que tampoc m'he passat tant al find...això espero!!!

En quan als exercicis dels braços, ahir vaig fer absolutament TOTS els que em va recomanar la Irene!!! :-)ok: Els vaig fer amb una mancuerna que té el Joan, però sense cap pes, ja que la mancuerna sola pesa 2kg.

Crema ROC: Aish....em treieu un pes de sobre dient-me lo de les cuixes!!! Jo culet, en tinc poc, així que no crec que m'en posi. Quan acabi la meso, m'ho posaré per la panxa (viam si s'em reafirma una mica!!!) i per la cintura, viam si se m'acaben de treuen els laterals, que encara queda algo... :P Lo pitjor que tinc són les cuixes, que tinc uns jamones!!!!jejejeje

Bueno, aquesta nit, tornaré a sopar fruita...no m'en canso mai!!!!jejejejeje
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: nimi » dg. maig 10, 2009 6:19 pm

Methalhet! aquest kilo el perds de seguida! no et preocupis! segur que les cañes, tapes i el dinar de ta mare ho compensa! :)

El meu problema es que de seguida tinc chiches als costats i cartuxeres...encara que si menjo bé, prácticament no tinc res de panxa però només dinar o sopar com una persona normal, s'imfla moltiiiisim i sembla que estigui embarassada...de que pot ser? de mala digestió?

metalhet ha escrit:Buffffffffffff!!!

Però com heu escrit taaaaaaaaant?!?!?!?!

Jo aquest find més o menys...ahir vaig tenir kdd d'octubreres del foro, i vam anar a dinar al cañas y tapas, així que no vaig tenir molta opció :P Això sí, vaig dinar molt a gust! :-)ok:

Per sopar, ho vaig compensar amb una mica de fruita.

Avui he dinat pollastre al forn de me mare amb patates incloses (no m'enrecordo de l'última vegada que en vaig menjar!!!) i també he menjat una mica de pastís... :--(

Però bueno, espero estar als 57 (avui he tornat a pujar als 58 i algo, després de les tapes d'ahir) en un parell de dies, ja que tampoc m'he passat tant al find...això espero!!!

En quan als exercicis dels braços, ahir vaig fer absolutament TOTS els que em va recomanar la Irene!!! :-)ok: Els vaig fer amb una mancuerna que té el Joan, però sense cap pes, ja que la mancuerna sola pesa 2kg.

Crema ROC: Aish....em treieu un pes de sobre dient-me lo de les cuixes!!! Jo culet, en tinc poc, així que no crec que m'en posi. Quan acabi la meso, m'ho posaré per la panxa (viam si s'em reafirma una mica!!!) i per la cintura, viam si se m'acaben de treuen els laterals, que encara queda algo... :P Lo pitjor que tinc són les cuixes, que tinc uns jamones!!!!jejejeje

Bueno, aquesta nit, tornaré a sopar fruita...no m'en canso mai!!!!jejejejeje
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi
:: núvia experta

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: ARARE » dg. maig 10, 2009 6:20 pm

Hola maques!!

Metalhet, jo faré com tu. Quan acabi amb la meso començaré amb la Roc, prefereixo fer-ho així que no a la vegada, no em diguis perquè però crec que m'estimo més fer-ho quan ja no em facin les infiltracions, per fer algo més i intentar mantenir-me!

Sylvia ets la meva idol!! Segueixo els teus pasos eh!! He baixat 6 kilets i estic sobre els 53 (ahir 52'8 però avui, sin comerlo ni beberlo 53'4) Espero poder baixar fins els 50 tot i que les ultimes setmanes m'esta costat molt perdre pes!! Tens algun truquillo???

Jo avui he fet 30 minuts d'el·liptica, 1h de neteja del pis! jejeje.. això també és exercici eh!!

I com diu la NIMI: a on estan la Xurdit i l'Aliaga!! Volem veure els vestits!!

Noies gràcies per tot, se'm fa molt més fàcil el continuar amb la dieta, tot gràcies al vostre recolzament, el compartir-ho amb vosaltres m'ajuda molt!! Moltes gràcies de veritat!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: xurdit » dg. maig 10, 2009 7:05 pm

Noiieees!!!!!!
Me manifiesto, aquí estiiicc!! Aquest finde no he entrat gens al foro! Avui dsd quarts de 8 del matí a la casa... he engegat 9 cops el rentaplats! Això siii TOT NET i endreçat!!!! Voliem veure el partit allà però la tele no s'ha dignat a funcionar (es veu que faltava un cable :-/ ).

La prova molt molt bée!! El pentinat malament, però el maquillatge perfecte!!! El vestit molt millor, ara me l'han d'entrar del pit (bastant) i una mica de la cintura i les caderes, però res a veure amb abans, per déu!!!

Aixxx... no parleu de celulitiisss... ¡¡que cruzzzz!! no hi ha manera de què marxi... quina cosaaa :-(

Jo aquest finde també he fet molta bondat, tot i que com cada diumenge he cuinat jo pels altres!!! Filet de pollastre al iogurt amb fruits secs i mousse de xocolata blancaa!! Jo m'he fet una amanida (com ells!) i filet de pollastre a la planxa... que ahir ja vaig anar de restaurant per sopar i vaig menjar calamarsets.. ekksss estaven super oliosos!! :-( Dimarts em toca anar amb el doctor, a veure a veuree!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: sylvya » dg. maig 10, 2009 7:09 pm

Arare trukillo no en tinc, l'unic menjar be i menys cuantitat, res entre hores i ser constant amb la crema. Ara tornare a correr pels matins, abans ho feia vull tornar.
Vinga que segur que tu tambe pots maca!!!
Imatge
sylvya
:: núvia de platí

Entrades: 4395
Membre des de: dg. juny 15, 2008 6:50 pm
Ubicació: sant boi de llobregat

EntradaAutor: ARARE » dg. maig 10, 2009 7:18 pm

sylvya ha escrit:Arare trukillo no en tinc, l'unic menjar be i menys cuantitat, res entre hores i ser constant amb la crema. Ara tornare a correr pels matins, abans ho feia vull tornar.

Gràcies cuca, de veritat que quant entres per aqui em dones ànims pq més o menys pesàvem igual al començar! L'unic que tu vas començar abans i has arribat ja al pes ideal (pq no voldràs baixar més no??).. A més quan vaig veure el teu vestit... és molt, molt semblant al meu, crec que el meu és el teu però versió d'aquest any (no posem nom ni res pq a vegades el meu xicot llegeix el que escribim vale???)..

Muak!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: sylvya » dg. maig 10, 2009 8:06 pm

ARARE ha escrit:
sylvya ha escrit:Arare trukillo no en tinc, l'unic menjar be i menys cuantitat, res entre hores i ser constant amb la crema. Ara tornare a correr pels matins, abans ho feia vull tornar.

Gràcies cuca, de veritat que quant entres per aqui em dones ànims pq més o menys pesàvem igual al començar! L'unic que tu vas començar abans i has arribat ja al pes ideal (pq no voldràs baixar més no??).. A més quan vaig veure el teu vestit... és molt, molt semblant al meu, crec que el meu és el teu però versió d'aquest any (no posem nom ni res pq a vegades el meu xicot llegeix el que escribim vale???)..

Muak!

De veritat es el meu pero el del 2009???!!! que fort nena!!! que podria veure fotos???

La meva intenció ara es mantenir-me en els 50, tothom hem diu que no rebaixi mes o sigui que ja estic contenta i hem sento millor amb mi mateixa!!!
Bueno doncs si et dono anims entrare mes sovint al post guapaaaa
Imatge
sylvya

EntradaAutor: ARARE » dg. maig 10, 2009 8:45 pm

No tinc fotos encara!! A la primera prova no me'n vaig fer (de fet no vam fer res, només provar-me'l, ni em van agafar una agulla!!!).. Ara al juny.. bueno ara.. el mes que ve, tinc la prova a on ja m'agafaran la talla i tal, si em faig foto ja us ho posaré!

Son molt semblants, la faldilla és igual, el que canvia és el cos, però poc, la forma i tot és igual!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: sylvya » dg. maig 10, 2009 10:50 pm

ARARE ha escrit:No tinc fotos encara!! A la primera prova no me'n vaig fer (de fet no vam fer res, només provar-me'l, ni em van agafar una agulla!!!).. Ara al juny.. bueno ara.. el mes que ve, tinc la prova a on ja m'agafaran la talla i tal, si em faig foto ja us ho posaré!

Son molt semblants, la faldilla és igual, el que canvia és el cos, però poc, la forma i tot és igual!!!

Tambe hem vaig emprobar el teu (si es el que penso...) es precios pero jo ja estaba enamorada del meu jijiji.
Volem fotos guapaaaa!!!
Imatge
sylvya

EntradaAutor: metalhet » dl. maig 11, 2009 7:04 am

Bon dia noietes!!!

Avui estic una mica de bajón. Al final estic un altre cop als 58'9. He pujat 1kg aquest find!!! I crec que tampoc m'he portat tant malament...nuse, suposo que m'esperaré a confirmar aquest pes fins demà, viam si realment l'he agafat... Amb lo contenta que estava per arribar als 57... Em sembla que a aquest pas, no podré baixar mai. I quan baixi, no em servirà de res, pq a la que vingui el find, o vagi a algún sopar, ho tornaré a recuperar... :--(
Imatge
metalhet

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 11, 2009 7:27 am

Bon dia noiiies!!

Metalhet, àniiimssss!! Com tu dius espera't a demà a confirmar-ho realment, que no sigui una mica de retenció de líquids,... Si?? Va seeegur que és això!!!

Avui per dinar m'he deixat fet uns espàrrecs verds (no m'agradeeen geeeeeeeeeeeeeeeens :-( ) i rap a la papillot!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: nimi » dl. maig 11, 2009 7:32 am

methalhet, anims noia! Estic amb xurdit, avui segur que t'ha baixat. A mi también em pasa, de menjar coses fora de lo normal, de seguida retenc liquidis, m'inflo...però després se'n va. Arribaràs als 57, i tant! L'unic que després de perdre tants quilos, aquests últims costen més...no podem portar un ritme de perdre pes sempre igual, sino acabariem als ossos! Jo després del pont de maig, m'he hagut d'estar quasi altra setmana sencera per arribar al pes que tenia abans...quin suplici!!

Jo avui tinc sopita i pollastre hervit!

Imatge
nimi

EntradaAutor: SaraC » dl. maig 11, 2009 8:27 am

Bon dia noietes!

Jo ho porto fatal aquets dies, estic super super encostipada i em fa mal tot i la veritat es que aixi com estic la ultima cosa que em ve de gust es pensar en el que he de menjar... aixi que m'he deixat portar pel Jordi aquest finde... jo em tirava pel sofa i ell cuinava... Mira, que hi farem!

I lo de la dieta de tot cru... no seria la millor semana, no se vosaltres pero jo amb el refredat la panxa se'm posa xunguilla también... aixi que ara toca recuperar-me!
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: metalhet » dl. maig 11, 2009 9:48 am

Aish...gràcies pels ànims noietes. La veritat és que estic una mica xof! Avui volia anar a comprar-me roba, perque s'em cauen tots els pantalons, però se m'estàn treient les ganes... :--(
Imatge
metalhet

EntradaAutor: LABANDA » dl. maig 11, 2009 10:23 am

bon diaaaaaaaa

al ataquer...

METALHET, si estàs ´lindísima!!! que et vaig conèixer enpersona i no tens excusa!!!! no et preocupis pel kilet aquest....estic segura q es retenció....

al resto DE LA TRIPULACION:

comença una nova setmana!!

Nyinyi, el sirope... olé!! jo en tinc a casa.... encara m'hi enganxaré... pero crec que no fa per mi....

Sylvia, estàs wapíssima amb el teu vestit!!! Arare... tu ja deus estar a prop d'arribar al teu pes!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dl. maig 11, 2009 12:38 pm

Cuques jo també estic xof!! Durant la setmana baixo de pes poc a poc però arriba el finde i, fent dieta igual, m'he engreixat 600gr. No pot ser. I clar, avui tinc doctora.. Penseu que ho compleixo tot, porto una setmana sopant només fruita i als migdies menjo el que toca.. doncs, toma m'he engreixat.. I ja no valen excuses de la regla i tot això pq la vaig passar aquesta setmana.. REs.. estic trista.. Li diré a la Doctora que em posi un choque, menjar tot el dia fruita o algo així, a veure si em desbloquejo....
Imatge
ARARE

EntradaAutor: irenusky » dl. maig 11, 2009 12:48 pm

hola boniques!!! bueno jo torno al ataquerrrrrrrrr de veritat que això és un suplici!!!!

avui he començat amb el sirope (però menjaré una amanida pq si no em moriré) i no paro de anar a pixar... però no paro de pensar en coses de xocolata i coses d'aquestes ñam ñam
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nimi » dl. maig 11, 2009 12:55 pm

Irenusky, la dieta del sirope no es per beure només sirope durant 10 dies? era aquesta o es altra?

Arare, en el nostre cas es normal, estem menjant tota la setmana bo i poquet i el cap de setmana si et passes un poc, de seguida pujes de pes. Però no et preocupis, 600 grams no es res. Això es ideal pel manteniment. Durant la setmana ser bona i el cap de setmana poder-te passar una mica. Ara, si el que vols es només perdre pes, hauràs de portar-te bé el cap de setmana, no hi ha altra cosa...sempre pots fer dietes de xoc el dilluns per intentar compensar...però no es la solució més bona... no li dones tantes voltes! demà tornaràs a tindre el mateix pes i durant la setmana perdràs més pes. Penso que es millor pasar-te una mica el cap de setmana i engreixar-te que anar acumulant la ansietat i un dia atracar-te a menjar de tot...no?

Imatge
nimi

EntradaAutor: ARARE » dl. maig 11, 2009 12:56 pm

Això del sirope com va? Només pots pendre això durant tot el dia.. Si que sou fortes no?? Jo crec que no podria....

Anims siroperes!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: SaraC » dl. maig 11, 2009 12:56 pm

Jolin quina semana que portem totes no?

Arare, jo et diria que li comentis a la doctora el que et passa. No se potser t'eplica pq et passa que fent ideta igula t'engreixes. Pero tanqui nena, que segur que arribes be!

Irenusy, intenta no pensar en menjar, segur que si poquessis menjar el que volguessis no ho faries i no pensaries en res. Et ve de gust pq no ho pots tenir! Intenta pensar en altres coses, com el teu vestit marevellos i lo be que et quedara gracies a l'esfors que estas fent!
Imatge
SaraC

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants