POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 11, 2009 12:58 pm

S@N20 ha escrit:Hola a totes les sílfides!!!!!!!!!!

Presente Arare, tic aki!!!

Us he llegit akests dies...però no hi he escrit. Vaig fent bondat però tp sóc massa estricte. Com ja us vaig dir, la meva alimentació normal de cada dia és de dieta, aixi q...passo de agobiar-me pq no m'aprimo, una mica relaxada potser em va millor...

Irene, estas genial nena!!!!!!!!!!!!! Q vols aprimar-te? Jo és q et veig estupenda, en serio!!!

Lo de la crema...jo crec q te la pots potsar a les cuixes también!! Les anticelulítikes són per això,oi? Pos engaaaaa

A les nenes de les probes d'avui...volem fotos!!! :-///: :-///:

Arare, tens fotos del teu vestit?? Vui veure't....please....jeje :-))

JAJAJAJA M,HA ENCANTAT LA SALUTACIÓ... HOLA A TODAS LAS SÍLFIDES...
SÍ SENYOR!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 11, 2009 12:59 pm

metalhet ha escrit:jejejeje

Bueno, potser quan acabi l'estiu i tingui uns súper músculs als braços i estigui tota morena cau alguna foto bikinera!! XDDDDD

A mi m'acaba de trucar un amic del Joan i he hagut de refusar el anar a sopar a un Japo...quin mal!!!! Amb lo que m'agraden a mi... :-(

MMMM... JAPO.... M'ENCANTA!!! VISCA EL SUSHI!! ÉS UNA DE LES POQUES COSES BONES QUE NO ENGREIXA! >.-<:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nimi » dl. maig 11, 2009 12:59 pm

Irenusky! si et ve de gust xocolata, menja una fruita dolça tipo pera amb molta aigua o una taronja, no es el mateix però calma! i quan hi ha mooolta ansietat, menjat una torrada d'aquelles d'arros amb xocolata que son nomes 75 calories!
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi
:: núvia experta

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: ARARE » dl. maig 11, 2009 1:01 pm

nimi ha escrit:Irenusky, la dieta del sirope no es per beure només sirope durant 10 dies? era aquesta o es altra?

Arare, en el nostre cas es normal, estem menjant tota la setmana bo i poquet i el cap de setmana si et passes un poc, de seguida pujes de pes. Però no et preocupis, 600 grams no es res. Això es ideal pel manteniment. Durant la setmana ser bona i el cap de setmana poder-te passar una mica. Ara, si el que vols es només perdre pes, hauràs de portar-te bé el cap de setmana, no hi ha altra cosa...sempre pots fer dietes de xoc el dilluns per intentar compensar...però no es la solució més bona... no li dones tantes voltes! demà tornaràs a tindre el mateix pes i durant la setmana perdràs més pes. Penso que es millor pasar-te una mica el cap de setmana i engreixar-te que anar acumulant la ansietat i un dia atracar-te a menjar de tot...no?

Gràcies nimi però el problema és que no em passo durant el cap de setmana.. Segueixo el que diu la dieta... però no vaig bé al lavabo i m'engreixo... Si lo desesperant és això, si em portés malament no em queixaria!!! el problema és que cumpleixo la dieta... Avui li diré a la doctora..
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 11, 2009 1:02 pm

metalhet ha escrit:Bon dia wapes!!!

Tinc bones notícies!!! He baixat dels 58!!! Ara estic als 57'9!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Estic molt contenta. A més, avui ja puc anar a còrrer i miraré de fer els exercicis dels braços! :-)ok:

Ale, espero que us vagi mu bien el dia i pogueu aguantar les tentacions!! Jo avui tinc kdd d'octubreres jejejeje

:-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: irenusky » dl. maig 11, 2009 1:02 pm

nimi ha escrit:Irenusky! si et ve de gust xocolata, menja una fruita dolça tipo pera amb molta aigua o una taronja, no es el mateix però calma! i quan hi ha mooolta ansietat, menjat una torrada d'aquelles d'arros amb xocolata que son nomes 75 calories!

mmmmmmmmmmm estàn super bones!!!

dons si el sirope es aquell de 10 dies només veure sirope... però ho trobo massa heavy, així que de moment menjo sà (intento no excedir-me) i el sirope (he començat avui així que no puc dir massa cosa) ja us diré que tal

gràcies pels consells :-)ok:
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 11, 2009 1:07 pm

Uauuu!
nenes què és això del sirope? només es beu això?

noies la idea de una dieta és ser capaces d'equilibrar el finde amb els dies entre setmana!
jo pffff ja sabeu que faig molta bondat, però clar anem incorporant aliments i cada cop baixo més lentament de pes... m'havia proposat perdre el què hem quedava per la visita de demà, però no sé pas si podré... :star::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: nimi » dl. maig 11, 2009 1:08 pm

el sirope es suposa que perquè vagi bé només has de pendre el sirope..una del treball va aguantar 10 dies amb sirope!! el problema esk quan tornes a menjar normal, tornas a engreixar-te...jo crec que serveix més per fer netejar-te... ns, ho veig molt fort i que després hi menges i alé! igual!

El tema lavabo es una cruz...comenta-li a la doctora, hi han herbes que van molt bé, a mi les de redugras em van genials i son naturals. Sino, que en la dieta et possi més fibra.
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: irenusky » dl. maig 11, 2009 2:31 pm

nimi ha escrit:el sirope es suposa que perquè vagi bé només has de pendre el sirope..una del treball va aguantar 10 dies amb sirope!! el problema esk quan tornes a menjar normal, tornas a engreixar-te...jo crec que serveix més per fer netejar-te... ns, ho veig molt fort i que després hi menges i alé! igual!

El tema lavabo es una cruz...comenta-li a la doctora, hi han herbes que van molt bé, a mi les de redugras em van genials i son naturals. Sino, que en la dieta et possi més fibra.

si si jo passo de l'efecte rebote! que després és desesperant! :--(

jo de moment estic fent neteja, que faig molta retenció de líquids pq vec molta aigua per això m'han dit que també va bé! ja us diré :-)ok:
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: irenusky » dl. maig 11, 2009 3:02 pm

NyiNyi ha escrit:
irenusky ha escrit:
nimi ha escrit:Irenusky! si et ve de gust xocolata, menja una fruita dolça tipo pera amb molta aigua o una taronja, no es el mateix però calma! i quan hi ha mooolta ansietat, menjat una torrada d'aquelles d'arros amb xocolata que son nomes 75 calories!

mmmmmmmmmmm estàn super bones!!!

dons si el sirope es aquell de 10 dies només veure sirope... però ho trobo massa heavy, així que de moment menjo sà (intento no excedir-me) i el sirope (he començat avui així que no puc dir massa cosa) ja us diré que tal

gràcies pels consells :-)ok:

Ei!!! que jo també he començat avui amb el sirope!!!

Tens gana? jo gens ni mica!em costa fins i tot veure'm el sirope... tinc una mica de mal de cap, però he llegit que és molt normal.
Aps i jo no tinc molta necessitat d'anar al wc!! veus molta aigua??

Jo ho faré 7 dies i prou! a veure si aguanto...

però nena 7 dies sense jalar res de res?¿?¿

jo de moment estic provant amb alguna cosa de menjar, més endevant ja veuré... pq passo de l'efecte rebote!

jo tinc molt pis! però és que jo vec molta aigua i tinc molta retenció de líquids!

sensació de gana no, però si que sensació de que no mastegues...

ja diràs si ho aconsegueixes! :-)ok:
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: irenusky » dl. maig 11, 2009 3:14 pm

això espero nena pq si no.... :star::
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 11, 2009 3:26 pm

ARARE ha escrit:Hola maques!!

Metalhet, jo faré com tu. Quan acabi amb la meso començaré amb la Roc, prefereixo fer-ho així que no a la vegada, no em diguis perquè però crec que m'estimo més fer-ho quan ja no em facin les infiltracions, per fer algo més i intentar mantenir-me!

Sylvia ets la meva idol!! Segueixo els teus pasos eh!! He baixat 6 kilets i estic sobre els 53 (ahir 52'8 però avui, sin comerlo ni beberlo 53'4) Espero poder baixar fins els 50 tot i que les ultimes setmanes m'esta costat molt perdre pes!! Tens algun truquillo???

Jo avui he fet 30 minuts d'el·liptica, 1h de neteja del pis! jejeje.. això també és exercici eh!!

I com diu la NIMI: a on estan la Xurdit i l'Aliaga!! Volem veure els vestits!!

Noies gràcies per tot, se'm fa molt més fàcil el continuar amb la dieta, tot gràcies al vostre recolzament, el compartir-ho amb vosaltres m'ajuda molt!! Moltes gràcies de veritat!!!

nenis, ho sento... no he penjat fotos... perquè no les tinc... la de la botiga em va dir que fins la segona prova no em deixava fer foto, que serà quan el vestit estigui tot arreglat... pero doy fe que m'anava una miqueta gran! :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: S@N20 » dl. maig 11, 2009 4:47 pm

No et van deixar fer foto?????????????? Q fuerrrrrrrrrrrrrrrrte me parece!!!! Oi q és teu ja?? Has donat calerons??? Jo no hagués marxat d'allà sense la meva foto nena!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I m'alegro moltíssim q et notessis q et keda una mica gran!! :-///: :-///:
S@N20
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 11, 2009 6:16 pm

Nenaa!
Com no et van deixar fer fotos?!?! Jolin... :-(
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 11, 2009 7:20 pm

NyiNyi clar que siii!
Tampoc cal passar-ho malament!
Jo és que no m'imagino sense menjar res de reeees... :-( i mira que mejo poquetes coses
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ARARE » dl. maig 11, 2009 7:21 pm

quina kk nenes... acabo d'escriure un mega comentari i se m'ha esborrat!!!!!!!!!!!! faig un resum:

Nyinyi em pixo amb tu. A un missatge dius : si, si, si aguantaré 7 dies i al següent que ho abandones!! Ets una crack!! Fas bé en deixar-ho, tu el que has de fer és quelcom que et solucioni el teu problema localitzat i ja està, potser algo com la meso i deixar-te estar de dietes!!!

Aliaga enhorabona per aquests centímetres de menys!! a la propera prova et tindràn que tornar a ficar una mica!!!

I jo.. vinc de la doctora, he perdut 700 gr!! ueeeeeeee i jo q estava tan desanimada... Hem parlat d'un xoque que faré la setmana vinent. Es tracta de menjar només fruita i unes pastilles de proteïnes. Diu que es perd 400 gr al dia i que és ideal pq la faré, em netejaré per dintre i després em posarà a manteniment!! que guay!!!

Aquesta setmana tinc una dieta genial, un dia hi ha patates fregides!! no m'ho puc creure!! (crec que me les faré al forn)... Estic contentaaaaa...
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: IreneM » dl. maig 11, 2009 9:07 pm

Hola guapes,

no he escrit en tot el dia pk estic d'un desanim avui :-( no sé pk però porto tota la tarda de plorera tonta tonta tontaaa!!!!

De cop i volta després de dinar m'ha agafat un agobi i un estress que m'han fet vindre unes ganes de plorar increibles...i mireu aqui estic encara bastant xafadota.

Per el que fa als àpats molt bé...controlant tot...menjant bé però sa...avui he dinat cremeta de verdures i sepia a la planxa...i de postre kiwi.

I ara la veritat és que amb la tonteria que porto a sobre no tinc ni ganes de sopar...jurrr.

:--( :--( :--( :--( :--( :--( :--( :--(

A veure si demà tinc un dia millor pk odio estar així de desanimada.

Arare m'alegro moltissim de que al final t'hagis aprimat i no que hagi anat a més!!!ho veus com no cal patir...tu estas seguint la dieta i estas fent bondat així que cap endavant!!!

Nyinyi...per patir millor deixar-ho...vas molt bé amb la dieta així que no et preocupis cuca.

La resta...ho sento ´però és que no he llegit gaire enrere...demà us presto una mica més d'atenció a totes plegades que avui no tinc el dia

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: irenusky » dl. maig 11, 2009 10:22 pm

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) nyinyi nena ets una burra!!!! si es que... quin fart de riure... jo estic per dormir a la taça del WC pq no paro de pixar! deu meu! :star::
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: metalhet » dt. maig 12, 2009 6:47 am

Bon dia!

Us escric el meu últim post pel matí. A la feina s'han posat una mica tontos i s'ho estan mirant tot, així que prefereixo curar-me en salut. Ara només entraré per les tardes... :--(

En quan a la dieta...fatal...d'ahir a avui, només he perdut 100gr...tinc un bajón...

Bueno, ens veiem a la tarda!!! :-/
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: xurdit » dt. maig 12, 2009 7:28 am

Bon dia noies!!!!

Metalhet, ànims!! bueno per les tardes et volem veure fidel com fins ara al post, eh?!?!

Jo avui tinc visita amb el doctor, m'he pesat aquest matí i em queden casi 100gr (MALDITOSSS!!!) per perdre... aixxx quiina cruuuuuuuuuuss! Com costaaa!!! Suposo que deu ser dels nervis (això m'ho faig jo eh!) que em sento super inflada i super rebutida... quina merdaaa :-(
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants