Autor: airam » dc. juny 28, 2006 10:55 am
Hola noies,
La busqueda de vestit no va.
M'he deprimit, vaig aprofitar que a la gaudí i havia una amiga de ma germana, i ho vaig tafanejar, però no em va agradar cap vestit, res de res, els vull diferents, no se algo original, pero dintre de uns límits, crec que les col·leccions que han ficat, es passen de cutres fins i tot, al meu gust, ehh, que tot es respectable, cap, pero cap cap, no se per mi falta color, i clar, no em veig amb cap vestit.
la veritat es que passo de mirar-los, i mira que zaragoza n'està ple, quan ho hagi dit o lo que sigui, m'agafaré un dia amb ma germana i ma mare i farem una tourné ràpida, a mi es que lo de probar-me bestits i roba en general no m'agrada gens, tot em fa alèrgia, així que ...
No hi vull ni pensar, amb el vestit, ja veus, a més, els comentaris d'acualitat son lo fantástica i genial que va ser la boda de la cunyada, tothom molt content, i les fotos han quedat super originals (se les van fer a una obra de cases adosades a alpicat), i claro tot era fantàstic, i clar, no els hi treuren la il·lusió, jejeje, mentre vagin tocant els nasos amb aquesta boda, no tindràn temps a ficar-se amb la nostra, jejejeje
Si per mi fos, faria com a la resta dels convidats, els hi enviaria la invitació i andando.
Aix, es que son molt bona gent, però de la vieja escuela, i jo, extremadament pràctica, a part, per ells els hi agradaria que fos més recatada i calladeta, jejeje, i s'han trobat amb tot lo contrari, no els hi dono la raó (si penso que no la tenen per res de res), mireu, jejeje, quan els meus sogres eren majors d'edat, llabors començaven a neixer els meus pares!!!!
Jajajajajaja
Imagineu a quin xoc de mentalitats em trobo jo.
El meu xicot te cosines i consins que es porten 5 anys amb la meva mare i el meu pare, jejeje
Els tiets del meu xicot, passen dels 70 (be el seu pare en te 69) així que estan més aprop dels meus avis que dels meus pares (els meus avis en tenen 80).
Res que tot el que opino tema boda, així a l'atzar, em diuen que ni hablar, a més em fan xantatge, jejejeje, jo els hi he dit que no batejaré a la canalla, i bueno, la que es va montar, i lo bo es que encara no ens hem casat, jajajaja
Imagineu quan ho digui en serio!!!
Bé, a part la familia del meu xicot, es molt catòlica, només dir-vos que tenen mossens a diestro i siniestro!!!!