NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. maig 10, 2009 7:44 pm

Holaaaa noiessss!!!!!

Que tal estem??? jo perduda del tot...amb tots els missatges que heu escrit...i no "pillu" res.....
Per cert.....a la foto sortim totes maquiiiiiiiiiiisimes....pq nosotras lo valemos!!!!jejejej i res...que m'ho vaig passar de vicio a la kedada....això s'ha de repetir....m'encanta parlar del mateix tema durant hores i hores....jejeje.
He vist....que no sé qui deia alguna cosa de les nuvies de Lleida....i no pillu de que es tracta.... :hmm:: Per últim...noies....em podeu repetir el nom d'aquella web on es fan les targetes d'agraiment...etç...el que portava L'Espluguina...jejeje.

Petonets a totes.....
Mrs. Happiness
:: núvia de bronze

Entrades: 1601
Membre des de: dc. feb. 04, 2009 10:07 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. maig 10, 2009 7:53 pm

tara ha escrit:Merci, per lo del temps!
Si la faldilla es molt tirada, te molta roba i cau molt, m'agrada, dons el preu son uns 3000 i pico euros, m'amare diu que si m'agrada que me'l agafi, pero primer anire a pronovias per donar una ullada, aixi veure si el happiness es el meu o no!
em fa vergonya pero us enviae la foto!

Hola Tara....que dir-t'he??? Que estas molt maca!!!!! :-)
La veritat...és que el vestit ha de ser comodísim....pq aquest tipus de tela caiguda....veritat!!!!
per cert....el model es diu Happiness??? anda....como yo!!!

Petonets i ànims que ja veuràs com aviat trobes el teu....
Mrs. Happiness

EntradaAutor: jennytgn » dg. maig 10, 2009 7:58 pm

Hola !!

Tara estas muy guapa, es sencillo y muy bonito. Pero 3000€ guauuuuu pero si es tu vestido!!

Lo que hicieron las de Lleida es muy original!!
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: Mrs. Happiness » dg. maig 10, 2009 8:03 pm

Noies.....ara ho he pillat lo de les nuvies de Lleida....

M'encanta...així que jo m'animuuuuuuuuuu!!!!!!
Mrs. Happiness

EntradaAutor: Papallona* » dg. maig 10, 2009 9:12 pm

tara ha escrit:Dons primer en van ensenyar el cataleg, un bon totxo, llabors vas escollint, i per l'estil que veuen que agrada, ella despres en va buscar de la nova col·leccio, pero que fossin de l'estil.
Jo tambe haure de fer uva, em veia com un glop de llet!
La veritat que lo de les talles es un rotllo, perque t'has de fer a la idea de com et queda, t'ho agafa amb agulles pero no es el mateix! cuan no et surt un bulto a l'esquena, el tens al costat i per aixo el coll es veu tort, per que volia que em veies l'esquena com queda!
I a pronovias dema trucare, per que els hi has de dir els models que t'agraden, i elles els busquen, ja que no els tenen tots a la botiga, i els que valen mes de 3000 euros ela han de demanar al magatzem, una mica rollo, aixi que intentare anar-hi dissabte, encara que hi anire sola que m'amare va de comunio!
Ostres com m'he enrollat!!!!!!!!!!!!

neni... neni que no t'has enrrotllat que son coses importants i s'han d'explicar bé jejeej

aniras sola???? segur que algu de la family t'acompanya dona!!! o pots anar altre dissabte.. bueno i sino jo m'apuntu xD que haig de t'afanejar!!!

doncs ara toca triar models de pronovias!!!!! ja ens diras kins t'agraden més!!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dg. maig 10, 2009 9:18 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Holaaaa noiessss!!!!!

Que tal estem??? jo perduda del tot...amb tots els missatges que heu escrit...i no "pillu" res.....
Per cert.....a la foto sortim totes maquiiiiiiiiiiisimes....pq nosotras lo valemos!!!!jejejej i res...que m'ho vaig passar de vicio a la kedada....això s'ha de repetir....m'encanta parlar del mateix tema durant hores i hores....jejeje.
He vist....que no sé qui deia alguna cosa de les nuvies de Lleida....i no pillu de que es tracta.... :hmm:: Per últim...noies....em podeu repetir el nom d'aquella web on es fan les targetes d'agraiment...etç...el que portava L'Espluguina...jejeje.

Petonets a totes.....

hola happiness la pagina es : www.vistaprint.es

dew!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. maig 10, 2009 9:19 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Noies.....ara ho he pillat lo de les nuvies de Lleida....

M'encanta...així que jo m'animuuuuuuuuuu!!!!!!

genial!!!! una más!!!! :-)ok:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. maig 10, 2009 9:22 pm

_eLi_ ha escrit:Hola niñas!!

Que tal ha ido el finde??

Me puesto al dia de lo que habeis escrito....

tara que guay mirando vestidos....uuooo!!! que sensación...vestida de blanco...el vestido es muy bonito, sentiste eso que dicen, que era el tuyo? vas a mirar en más sitios??

Papallona lo de las chicas de lleida muy bueno!!, que wapo que nos kedaría, además nos lo pasaríamos genial, YO ME APUNTO!! i tant que sí!

hola neni... el finde muy bien pero cortitooooooo jooooo...
de cenita de cumples y comidas familiares,,, jejej tú qué tal????

oye que puntazo que tus alumnos puedan hacer lo de las camisetas o algo jejej que bien!!!

jaja estaba bastante segura de que te apuntarías a lo de las chicas de lleida jajaja

bueno que vaya bien el duro lunes ehhhhhhhhhhhh!!!

mua!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dg. maig 10, 2009 9:24 pm

_eLi_ ha escrit:Acabo de mirar el tiempo para el dia de la boda de 5 años para atrás y no llovió ningún día!! eso es buena señal no??...jejeje...
Eso sí de temperatura rondaban de 24 a 26 grados la máxima, deu ni dó!

qué bien!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

eso es muy buena señal.. bueno a mí daría tranquilidad jejej

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Papallona*

EntradaAutor: laiac » dg. maig 10, 2009 9:52 pm

Noieeeeeeeeesss!!!!! mare meva, dos dies que no he pogut entrar i deu ni do!!!! però us he seguit amb tot....

PRIMER: m'apunto però JA al que han fet les nuvies de lleida, quina passada, i quedaria molt xulo tantes dones vestides de nuvia, a més, un dia més que aprofitem el vestit!!!!!

SEGON: Tara, estas guapíssima i és molt sencill..a mi em picaria una mica el preu, però si es pot pagar!!!!!bufff diferent al meu....jo al teu costat em veig més "pomposa"!!!jijijijij

Eiiiiiiiii que encara no puc veure la fotooooo, jopetaaaa, què haig de fer!!!!!!????

Bueno noies, crec que ja he trobat fotògraf...espluguina em vas donar tu el de division rm!!!! hi vam anar ahir a la tarda i la veritat és que em va agradar força!!!! a més el preu de l'album de 40X40, més el reportatge de video i a més em regala el dvd amb totes les fotos amb alta resolució!!!ens ha agradat molt....així que....dimarts he quedat amb caro bianco i a veure si ja ho puc deixar per tancat!!!!!

Bufff quin rotllo!!!!!!

PetonetSSS
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dg. maig 10, 2009 9:56 pm

Eiiiiiiiiiii!!!!

He entrat al vistaprint i em perdo una mica.....per cert espluguina, com vas fer les etiquetes aquelles petites???les que són adhesives i que jo vaig dir que m'anirien bé per posar a la capsa de l'obridor!!!!???

Bona nit!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nataliaferre » dl. maig 11, 2009 6:12 am

Hola noies, no e pogut entrar en tot el cap de setmana pero ja me posat el dia.

Primer em punto amb la idea de les nuvies de lleida, es super original la idea i com diuen un altre dia que s'aprofita el vestit.

Segon tara el vestit es guapissim, si tu creus que es el teu endavant,

Bon dia a totes que tingueu un bon dia
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: tara » dl. maig 11, 2009 7:11 am

M'agrada, que us agradi el vestit i com queda, ara falta anar a pronovias, despres intento penjar els que m'agraden!
Encara he de mirar lo del temps, pero no se trobar si va ploure o no!

Laiac, com es el teu que dius que es tan pompos!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: JUDITH REUS » dl. maig 11, 2009 10:34 am

Hola wapes!!!!

Fa molts dies que no escric, i avui ho faig per disculpar-me, ja que el dijous no vaig venir a la quedada, estava super malalta amb una gastrointeritis que no m'hi veia.......però bé, m'ajudat a perdre un parell de quilets...jejeje
Avui ja he anat a treballar i estic millor, pero em fa rabia no venir a xerrar amb vosaltres.
la proxima............................
Imatge
JUDITH REUS

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Giss » dl. maig 11, 2009 11:43 am

Hola guapas!!!

com heu començat la setmana??? a mi els dilluns em costa una mica arrancar... jejeje

Bueno, que sepais que otra que s'apunta al reportaje como las de Lleida... buah! con lo que me gustan a mi las fotitos... jajaja nos lo pasaremos super bien!
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: laiac » dl. maig 11, 2009 4:00 pm

tara ha escrit:M'agrada, que us agradi el vestit i com queda, ara falta anar a pronovias, despres intento penjar els que m'agraden!
Encara he de mirar lo del temps, pero no se trobar si va ploure o no!

Laiac, com es el teu que dius que es tan pompos!

Huola guapetona!!!

Dic pompós perque el teu m'ha agradat perque és molt sencill, i alhora bonic, i el meu doncs...em veig molt de nuvia, amb cua, el vel, i tota la roba que porta la meva faldilla.....però també és molt bonic eeee!!!!
La meva germana em va fer fotos la primera vegada, però no surto gens afavorida!!!! el dia 20 torno a fer-me una altra prova, si puc, me'n faig una bé i us la paso!!!!

Apa, a treballar, que avui faig tarda!!!

Petons!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: tara » dl. maig 11, 2009 4:58 pm

Laiac, jo es que no em vull veure novia, novia, dons si a veure si et pots fer fotos i les ensenyes, que fa ilu!
Tinc un mono de veure i emprovar-me vesits, us passara el mateix!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 11, 2009 5:30 pm

_eLi_ ha escrit:Nenas apuntaros y nos vamos todas a ver vestidos de kedada para Zaragoza!!!!
http://www.dressbori.com/desfiles.php

hola neni!!!
has rellenado el formulario?? tu irás??? si vamos unas pocas yo me apunto!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 11, 2009 5:32 pm

tara ha escrit:Laiac, jo es que no em vull veure novia, novia, dons si a veure si et pots fer fotos i les ensenyes, que fa ilu!
Tinc un mono de veure i emprovar-me vesits, us passara el mateix!!!!

ja m'imagino prq no he començat i tinc unes ganetes!!!!
=0-0-)
Papallona*

EntradaAutor: monxi_bp » dl. maig 11, 2009 5:33 pm

Ei nenes jo ja e omplert el formulari a veure q potser despres no i vaig xq si no tinc festa...xo si i aneu fare els posibles per anari!!!

Jo si q tinc mono de vestits!!!!
Ara xq aqets dos disabtes seguents treballo al mati i el seguent potser soc fora xo el primer disabte de juny men vai a pronovies dema trucare i demanare hora xq tinc mono de mes vestits!!!jijijijiji
monxi_bp
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants