NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dg. maig 10, 2009 8:17 pm

gemma84 ha escrit:Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa a totessssssssssssssss!!! BON DIA!!!!!!!
Com es prepara la festa major??? L'Enric avui te un sopar de la feina i jo vaig a la festa de 2n de batxillerat de ma germà, però despres suposo que ens trobarem i sortirem una estona.... i el dia 16..........EL CANTO DEL LOCO!!!

PETONEEEEEEEEEETSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!

Molt béeeeeeeeeeeeeeee!!!! Canto del loco... quines ganes! A vere si ens trobem totes les que anem... :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

Re: Fi de Festa Majorrr!!!

EntradaAutor: lluneta29 » dg. maig 10, 2009 8:19 pm

Amelie ha escrit:Hola a totes!!!

Que tal us ha anat la Festa Major?? Espero que molt bé!!! Jo aquest any he hagut de treballar... Que hi farem.

PiKys Benvingudaa!!! i Felicitats!!! Ja en sóm una més!!!

Bueno nenes una abraçada a totes i molt bona setmana!!!

Mooooolt bé la festa major!!! Els pets impressionants... porto encara ressaca pq només he dormit 5 hores!!! i avui tot el dia tirats pel sofà mig moribundos!!! jajajaja es que ens fem grans...
I la lliga... haurà d'esperar!!! Res... molt bon dilluns!!! Demà no crec que em connecti pq fan encara festa major i la vull gaudir encara que no tingui festa baixaré igual... :-)ok:
Imatge
lluneta29

Re: hola

EntradaAutor: lluneta29 » dg. maig 10, 2009 8:20 pm

PIKYS ha escrit:Hola, sóc nova en aquest foro i tabé em caso al 2010, al setembre. enhorabona a totes.

Benvinguda................. la cosa va pujant!! Conta'ns cosetes!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. maig 11, 2009 1:34 pm

Bon dia guapíssimes!!!! :*:-) :*:-)

Que esteu totes de festa major???? Com ha anat el cap de setmana?? Nosaltres vam anar a Cubelles i encara que no fes solet va estar bastant bé...i passar un cap de setmana amb ma germà em va agradar molt :-) :-) i el que em va agradar més va ser poder dormir una nit sencera!!!! increible!!! feia més d'un mes que no ho podia fer però bueno aquesta nit ja he tornat a la rutina i seguides només he dormit dos hores :-( :-( que hi farem!!

Miri, preciosa, que has donat més invitacions??

Cuca, bonica, com va la recta final del cole??

Gemma, estas viva!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: hehehe guapíssima, que ens tens abandonades! Com et va tot???

Nuvia, que has mirat el correu??? avui tornaré a enviar fotos.

Amelie, guapa, com ha anat la setmaneta???

Lluneta carinyet meu, que vau anar a ikea??? ja teniu la taula montada??

Pikys, benvinguda i moltes felicitats per la boda!!! Ara ens has d'explicar les coses que tens pensades pel gran dia!

Pacresol, tot igual??? hehehe
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dl. maig 11, 2009 7:15 pm

ise ha escrit:Bon dia guapíssimes!!!! :*:-) :*:-)

Que esteu totes de festa major???? Com ha anat el cap de setmana?? Nosaltres vam anar a Cubelles i encara que no fes solet va estar bastant bé...i passar un cap de setmana amb ma germà em va agradar molt :-) :-) i el que em va agradar més va ser poder dormir una nit sencera!!!! increible!!! feia més d'un mes que no ho podia fer però bueno aquesta nit ja he tornat a la rutina i seguides només he dormit dos hores :-( :-( que hi farem!!

Miri, preciosa, que has donat més invitacions??

Cuca, bonica, com va la recta final del cole??

Gemma, estas viva!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: hehehe guapíssima, que ens tens abandonades! Com et va tot???

Nuvia, que has mirat el correu??? avui tornaré a enviar fotos.

Amelie, guapa, com ha anat la setmaneta???

Lluneta carinyet meu, que vau anar a ikea??? ja teniu la taula montada??

Pikys, benvinguda i moltes felicitats per la boda!!! Ara ens has d'explicar les coses que tens pensades pel gran dia!

Pacresol, tot igual??? hehehe

holaaaaaaaaaa wuapixima!!! Pos si que tenim la taula muntada bno en vam comprar dos, i l'altra està en procès, l'havia de muntar avui però està dormint al sofà què hi farem!!! Vem comprar també una altra estanteria i poquet a poquet muntarem el despatx... jejeje en fi... l'informe de l'inspector avui he parlat amb la meva cap de departament i va dir que molt bé, li va dir ella que les dos ho fèiem molt bé, l'inspector va dir que la creia en tot i es van ficar a parlar de beques a l'extranger! Aixs... ja veieu quina serietat!!! jajajaj per mi millor eh... :-)ok: una prova menys a les opos... i res ara me'n vaig a vere si faig feina a la meva nova taula de despatx!!! Per fi... >.-<: >.-<:
X cert ise... ahir vaig pensar moltíssim amb tu quan el villareal va empatar... no vaig gossar trucar-te... :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. maig 11, 2009 7:16 pm

X cert gràcies a totes pq us vam enrecordar del meu informe!!!!! Tants nervis per a res!!!!!!!!!!!!! :-)ok: Sou uns .:*:*:. Us estimo mooolt!!!
Imatge
lluneta29

Re: hola

EntradaAutor: Pacresol » dl. maig 11, 2009 8:10 pm

PIKYS ha escrit:Hola, sóc nova en aquest foro i tabé em caso al 2010, al setembre. enhorabona a totes.

Enhorabuena a ti tambien y bienvenida a este foro wapa
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dl. maig 11, 2009 8:28 pm

hola prinesessssssssssssssssss
veig que la festa majjor ha anat be!! nossaltres no hem anat a cap lloc de la festa, el nino treballava i arribava molt cansat :-/ un altre sera! no pase reeeeeeessss :-)) he aprofitat per quedar am una amiga que viu a alcarras i per fer feineta al pis ......Avui a treballar i ha estat molt be ! m'han faltat nens!!!! QUE FUEERTEEEEEEEEEEEEEE crec que en dos anys que porto amb ells es la primera vegada que me fallen alguns :-///: ja me tocava no??? jejejejejejeje

Ise m'alegro molt que hais disfrutat del teu tete!! i com es que no pots dormir??
la recta final de moment be pero a vegades ppenso que me queden un munt de fitxes i m'estresso jo sola...

Gemma per fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii visca !!!!! ja pensava que t'habies oblidat de naltros! jejeje ::love::

Miriametaaaaaaaaaaaaaaaaa que tal les invis?????? ens tens a totes intrigadissimes!!!!!

Lluneta no ssaps lo que m'alegro que el informe t'anes super be!! ja queda menos pel CANTO DEL LOCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Amelie ara descansa que despres de la setmaneta de treballar un s'ha de recuperaar no? :-)ok: el nino me va dir que potser sii que te coneix! jejej que petit es el mon eh?

Pikys ENHORABONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA I BENVINGUDA :-()-)

Nuvia queu tal tot??? vecinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja has quedat pel PREBODA!!!!!!!!!!!!?????????????????? QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEE

BUENO PRINCESES DEMA TINC REUNIO I NO ME CONECTARE.... :-( SUUPOOSO QUE NO ME DEIXAT A NINGU, si es aixi ho he fet sense voler! unbesito
me vaig a veure els focs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. maig 11, 2009 8:31 pm

cuca lleida ha escrit:hola prinesessssssssssssssssss
veig que la festa majjor ha anat be!! nossaltres no hem anat a cap lloc de la festa, el nino treballava i arribava molt cansat :-/ un altre sera! no pase reeeeeeessss :-)) he aprofitat per quedar am una amiga que viu a alcarras i per fer feineta al pis ......Avui a treballar i ha estat molt be ! m'han faltat nens!!!! QUE FUEERTEEEEEEEEEEEEEE crec que en dos anys que porto amb ells es la primera vegada que me fallen alguns :-///: ja me tocava no??? jejejejejejeje

Ise m'alegro molt que hais disfrutat del teu tete!! i com es que no pots dormir??
la recta final de moment be pero a vegades ppenso que me queden un munt de fitxes i m'estresso jo sola...

Gemma per fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii visca !!!!! ja pensava que t'habies oblidat de naltros! jejeje ::love::

Miriametaaaaaaaaaaaaaaaaa que tal les invis?????? ens tens a totes intrigadissimes!!!!!

Lluneta no ssaps lo que m'alegro que el informe t'anes super be!! ja queda menos pel CANTO DEL LOCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Amelie ara descansa que despres de la setmaneta de treballar un s'ha de recuperaar no? :-)ok: el nino me va dir que potser sii que te coneix! jejej que petit es el mon eh?

Pikys ENHORABONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA I BENVINGUDA :-()-)

Nuvia queu tal tot??? vecinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja has quedat pel PREBODA!!!!!!!!!!!!?????????????????? QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEE

BUENO PRINCESES DEMA TINC REUNIO I NO ME CONECTARE.... :-( SUUPOOSO QUE NO ME DEIXAT A NINGU, si es aixi ho he fet sense voler! unbesito
me vaig a veure els focs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Quina sort--- els focs... jo no els puc vere... :-( no tinc cotxe i ningú amb ki anar... tothom està ocupat o no hi és :((( :-><_:::-) en lo que porto de vida potser és el primer any que no els veig...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dl. maig 11, 2009 10:19 pm

Hola wapes,
entro un momentet per donar senyals de vida i per dirvos que hem entregat mes invis, i que estan molt i molt contents!!
Aquests dies no he fet gaire cosa.. nomes treballar i de nits... i de dia no puc dormir be... aixi que desde divendres nomes porto dormint 2 hores diaries.. i la veritat ara estic... una mica fotuda... Pero aqui us deixo un saludet.

Espero que us hagi anat molt be les festes wapetones.

Marxo a dormir, besitos i bon dimarts a totes!! ::love::
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dt. maig 12, 2009 6:51 am

Bon dia precioses!!!

Miri, que vas rebre totes les fotos ahir?? A les demés us n'he enviat algunes però si la Miri les vas rebre totes avui us les passo a vosaltres.

Tinc molta soooooooooooooooooooooon!!!

Petonets per totes! : kissd : : kissd : : kissd :
ise

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 12, 2009 8:30 am

ise ha escrit:Bon dia precioses!!!

Miri, que vas rebre totes les fotos ahir?? A les demés us n'he enviat algunes però si la Miri les vas rebre totes avui us les passo a vosaltres.

Tinc molta soooooooooooooooooooooon!!!

Petonets per totes! : kissd : : kissd : : kissd :

Bon dia!!! Encara sóc a lleida... ara marxo... abans només volia saludar-vos!!! Jo también tinc moltaaa son! Gràcies ise per les fotitos... quina currada!!! M'alegro que el finde anés bé!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 12, 2009 4:52 pm

Bones tardes!!!!

acabo de descargarme les fotos!!! quina passadaaaa!!!!

gracies!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) ets un sol!!!!

Les has enviat amb gmail no? es comprimeixen soles i perden calitat pero segueix sent bona. Quina ilusió recordar el dia!!!!!

Un besito a totes!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 12, 2009 5:26 pm

Miriametaaaaaaaa ja tens un 3 al marcador que no m'havia adonat... com passa el temps!!!! ::love:: com va lo de les invis? Ja les teniu totes repartides? N'heu enviat alguna per correu?? Explica explica... :-)(:-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 12, 2009 6:01 pm

Pues vam anar a casa de la meva tieta, i li vaig dir al Marquitos en secret que li dones la invitació als pares i digues un regalito!!! i hu va fer rebe!!! se van posar molt contents!!!! son els millors!!!

Despres vam anar a casa del meu tiet i tambe es van posar molt contents, será la primera boda a la que vagi ma cusí, te 7 anyets. Es va posar content tambe.

Aquest cap de setmana nomes n´hem donat 2...

Hem d´enviar les invis d´extremadura, de cuenca, hem d´anar a bcn, acabar de repartir les d´aqui de la familia, i començarem amb els amics...
Encara quede molt... mare meva...
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 12, 2009 6:03 pm

[quote="miriameta"]Pues vam anar a casa de la meva tieta, i li vaig dir al Marquitos en secret que li dones la invitació als pares i digues un regalito!!! i hu va fer rebe!!! se van posar molt contents!!!! son els millors!!!

Despres vam anar a casa del meu tiet i tambe es van posar molt contents, será la primera boda a la que vagi ma cusí, te 7 anyets. Es va posar content tambe.

Aquest cap de setmana nomes n´hem donat 2...

Hem d´enviar les invis d´extremadura, de cuenca, hem d´anar a bcn, acabar de repartir les d´aqui de la familia, i començarem amb els amics...
Encara quede molt... mare meva...[/quote

Bno piano piano... tmpoc hi ha pressa... neu fent i jasta!!! Bno noia s'ha akbat la meva hora de descans. Estik taaaan cansada, els nens estàn fatal, molt revolucionats buffff... quin cansament psicològic que porto!!!! :--( :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dt. maig 12, 2009 8:21 pm

Bueno ya estamos mañana a miercoles y esta semana continua la fiesta , no chicas???
Pacresol

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dc. maig 13, 2009 9:35 am

Hola petardetes!!!!

Hola al nou fixatge!!!!!

miriametaaaaaaaaa!!!! Que et queda noooooooo res!!! Que fuerte que fuerteeeeeeeeee!!!!

Nosaltres ahir vam anar al defoto a dir-li que si podiem deixar el preboda per mes endavant... que sino estariem molt canviats quan donessim les invitacions i ens va dir: si, si, si, molt be, ja em sembla be, ho deixem per finals de juny. ?:) ?:) No se, sembla que te mes il·lusio ell que nosaltres, jejejejejeje

cucaaaaaaaaaaaaaaa!!! Dissabte vaig a la pelu i hi tenen una nuvia!!! Que fuerteeeeeeeeeeeeee!!!! Me la mirare amb lupa!!! Mha dit que hi vagi a les 11 pero hi anire abans per guaitar, jejejejejejeje

que mes.... mmmm.... pos no se... no tinc novetats. A veure si hi ha algu connectat aquesta estona per xerrar :)

Besitos a les meves princess, eh??? a totes, totes !!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 13, 2009 2:39 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola petardetes!!!!

Hola al nou fixatge!!!!!

miriametaaaaaaaaa!!!! Que et queda noooooooo res!!! Que fuerte que fuerteeeeeeeeee!!!!

Nosaltres ahir vam anar al defoto a dir-li que si podiem deixar el preboda per mes endavant... que sino estariem molt canviats quan donessim les invitacions i ens va dir: si, si, si, molt be, ja em sembla be, ho deixem per finals de juny. ?:) ?:) No se, sembla que te mes il·lusio ell que nosaltres, jejejejejeje

cucaaaaaaaaaaaaaaa!!! Dissabte vaig a la pelu i hi tenen una nuvia!!! Que fuerteeeeeeeeeeeeee!!!! Me la mirare amb lupa!!! Mha dit que hi vagi a les 11 pero hi anire abans per guaitar, jejejejejejeje

que mes.... mmmm.... pos no se... no tinc novetats. A veure si hi ha algu connectat aquesta estona per xerrar :)

Besitos a les meves princess, eh??? a totes, totes !!!!!

Bon dia a totes wuapes!!! Com va la cosa? Jo començo a notar-me agobiada... :-( Tinc mooolta feina, moltes coses a tenir en compte, exàmens, treball de síntesi de 4rt, les opos, la programació... i no hi veig sortida... :-( a vere si em compro unes vitamines o algo pq no en surtiré sinó... em noto nerviosa ja... :--( un petonet!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 13, 2009 6:29 pm

Ja soc a casa!!

Lluneta prent´ho amb calma.. l´estres es dolentissim...
Tu menja força i de tot i aixi t´estalvies vitamines.

Nuvia!! 10 mesos tiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! el mes que be embaras!!!!

Com esteu les demes??
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta