pum84 ha escrit:Moltes gràcies nur_jor!!
A mi em crida l'atenció l'orangerie,l'encanteri o la boella ,aixi q seran als primers q anirem a preguntar!L'encanteri una pasada,n?I a quina esglesia et cases?Buf esq son tantes coses!!Bueno wapeta ja t'anire explicant q em semblen els restaurants perque suposo q començarem a mirar ja xq em fa por no tenir la data q volem lliure..;)
L'Orangerie jo no hi he estat personalment, però n'he sentit a parlar bé, i coneixo unes noies que s'hi casen al 2010 i n'estan molt contentes.
La Boella si que hi he estat. La veritat és que el lloc és molt bonic, però amb els preus es passen molt. I casi tot té suplement... Demanen més de lo que realment valen els menús... (segons penso jo) I hi ha altres llocs que tenen menús més elaborats... Nu se...
I de l'Encanteri què t'he de dir? Jejeje!! La relació qualitat preu és molt bona. El lloc és molt bonic. El personal molt amable. I les condicions ens van agradar molt. I he sentit molt bones crítiques d'aquest restaurant. I el menjar... molt bo!! Jajaja!! Com es nota que aquest és el meu restaurant, oi?? jejeje
Ja està bé que comencis a mirar, jo vaig començar quan ens faltava el mateix temps que tu. I així tens temps d'anar mirant amb calma tots els restaurants que vulguis, i decidir-ho amb temps.
Ja ens aniràs explicant que tal la búskeda!