Nuvis de Lleida

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: Montsseta » dc. juny 28, 2006 9:05 am

Airam guapa!!! Bueno algunes cosetes si que veig que teniu no? I el teu vestit?? Quan l'aniràs a mirar???
Espero que aquests problemes de salut que dius no siguin res i aviat tot pugui tirar endavant com vosaltres voleu!!
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta
:: supernúvia

Entrades: 5492
Membre des de: dt. nov. 01, 2005 1:03 am
Ubicació: El cos a Barcelona, el cor a Lleida

EntradaAutor: Ilerda » dc. juny 28, 2006 10:07 am

Ais, per mi sempre sera el meu nen!!! aixo de maridet s'hem fa molt gran encara jejejeje Jo sempre li dic xurri, aixi que si se m'escapa es la costum!!

Airam quan de temps. Noia quin estres que portes. Aixo, com va la busqueda de vestit???
Ilerda
:: núvia de bronze

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: airam » dc. juny 28, 2006 10:55 am

Hola noies,

La busqueda de vestit no va.

M'he deprimit, vaig aprofitar que a la gaudí i havia una amiga de ma germana, i ho vaig tafanejar, però no em va agradar cap vestit, res de res, els vull diferents, no se algo original, pero dintre de uns límits, crec que les col·leccions que han ficat, es passen de cutres fins i tot, al meu gust, ehh, que tot es respectable, cap, pero cap cap, no se per mi falta color, i clar, no em veig amb cap vestit.

la veritat es que passo de mirar-los, i mira que zaragoza n'està ple, quan ho hagi dit o lo que sigui, m'agafaré un dia amb ma germana i ma mare i farem una tourné ràpida, a mi es que lo de probar-me bestits i roba en general no m'agrada gens, tot em fa alèrgia, així que ...

No hi vull ni pensar, amb el vestit, ja veus, a més, els comentaris d'acualitat son lo fantástica i genial que va ser la boda de la cunyada, tothom molt content, i les fotos han quedat super originals (se les van fer a una obra de cases adosades a alpicat), i claro tot era fantàstic, i clar, no els hi treuren la il·lusió, jejeje, mentre vagin tocant els nasos amb aquesta boda, no tindràn temps a ficar-se amb la nostra, jejejeje

Si per mi fos, faria com a la resta dels convidats, els hi enviaria la invitació i andando.

Aix, es que son molt bona gent, però de la vieja escuela, i jo, extremadament pràctica, a part, per ells els hi agradaria que fos més recatada i calladeta, jejeje, i s'han trobat amb tot lo contrari, no els hi dono la raó (si penso que no la tenen per res de res), mireu, jejeje, quan els meus sogres eren majors d'edat, llabors començaven a neixer els meus pares!!!!

Jajajajajaja

Imagineu a quin xoc de mentalitats em trobo jo.

El meu xicot te cosines i consins que es porten 5 anys amb la meva mare i el meu pare, jejeje

Els tiets del meu xicot, passen dels 70 (be el seu pare en te 69) així que estan més aprop dels meus avis que dels meus pares (els meus avis en tenen 80).

Res que tot el que opino tema boda, així a l'atzar, em diuen que ni hablar, a més em fan xantatge, jejejeje, jo els hi he dit que no batejaré a la canalla, i bueno, la que es va montar, i lo bo es que encara no ens hem casat, jajajaja

Imagineu quan ho digui en serio!!!

Bé, a part la familia del meu xicot, es molt catòlica, només dir-vos que tenen mossens a diestro i siniestro!!!!
airam
:: núvia experta

Entrades: 668
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 9:57 pm

EntradaAutor: airam » dc. juny 28, 2006 10:57 am

Bua!!! quin rotllo que us he pegat, jejejeje

Perdoneu, es que no escric mai, i lo bo es que quan escric potser em passo.

Perdoneu!!!!
airam

EntradaAutor: Montsseta » dc. juny 28, 2006 11:09 am

No no Airam!! ja ens agrada que ens expliquis cosetes!!!
Noies vaia amb els teus sogres no? Si que van tenir tard al teu novio?
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: airam » dc. juny 28, 2006 11:15 am

Jejejejeje

Montsesita, els meus sogres crec que no s'esperaven que tindrien més descendència!!!!

Jajajajaja

va ser rotllo, HOLA QUE TAL, estoy aquí!!!!

jajajja

Els germans del meu xicot son grans, bé grans, no son grans però a comparació del meu xicot doncs si, clar, crec que amb sa germana que es la petita, be la mitjana si contes al meu xicot, es porten 8 o 9 anys, no se.

Imaginat, en que podem coincidir, amb tanta diferiència d'edats, els meus pares no volen que ens casem, bé, primer creuen que tenim que probar de viure junts, la meva germana es més petita i viu amb parella, bé, jajajaja, ens porem només un any!

Però no hi ha res a fer, als meus sogres els hi agafa un atac de cor si els hi diem que anem a viure junts, encara que no se pas on, sota el pont serà perque no ens han donat el pis encara!
airam

EntradaAutor: Ilerda » dc. juny 28, 2006 11:24 am

Airam, pero ja teniu comprat el pis? que es sobre planol? nosaltres van complir bastant be les dates d'entrega vam tenir molta sort. I on el teniu el pis? a Lleida? a Zaragosa?
Ilerda

Entrades: 1621
Membre des de: dl. oct. 10, 2005 9:54 am

EntradaAutor: Montsseta » dc. juny 28, 2006 11:26 am

Però si vosaltres vulguessiu anar a viure junts crec que ho haurien d'acceptar i punt. Sou majors d'edat i és la vostra vida!!!
Però encara que siguin grans també fa molt la mentalitat, perquè si els teus sogres fossin joves segur que pensarien igual!!! quan tenien 50 anys devien pensar el mateix, això va a mentalitats tancades o no, depen. Perquè et podria dir que la meva avia és més lliberal i mes oberta de ment que el meu pare!! Ell mai hagués acceptat que ens casesim pel civil i la meva àvia (que es de les que van cada diumenge a missa) doncs deia que nosaltres haviem de fer el que creguessim i que tot ho veia bé.

Lo del pis... us el feu a Lleida oi? D'aquí al casament ja el tindreu, sino...
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: airam » dc. juny 28, 2006 11:37 am

sino montsesita m'agafa un atac de cor!

Si si el pis es a lleida!

Primer ens l'habien d'entregar l'estiu passat, desprès a l'octubre i ara no en tinc ni idea, segons ell només falten cuatre detalls, els mateixos que de l'octubre aquí, o sigui que deu ser que amb la merda aquesta de que està pujant tant ràpid el preu de les coses, i nosaltres ja teniam el preu tancat, doncs ara pel mateix preu ens donaran uns acabats merda que no hem contractat.

Si si digue-me ceniza pero es així, el meu xicot diu que no em fio mai de ningú, però serà la experiència, pero la penya es així.

La veritat es que jo ja li dic al meu xicot, tranquil home, ens casem, tu vius amb els teus pares, i com que jo tinc que continuar a Zaragoza, doncs els caps de setmana ens trobem on sigui, i ja està.

Es que no penso renuncia a lo que vull per estar casada, i ara mateix a Zaragoza tinc una gran oportunitat, la veritat, i no la deixaré pas passar.

Ja veureu, quan s'enterin de la boda, i que em quedo a Zaragoza els meus sogres fliparan, jajaja, tindrem que fer puesto amb forceps per poder obrir les ments, jajajaja

Pobres, i mira que son bona gent, però clar, per mi molt antics, no se si m'enteneu la situació.

Jo a vegades, els hi dic, VENGA VA, ARA DIEU-ME ON ESTÀ LA CÀMARA OCULTA QUE LA BROMA JA HA ACABAT.

no vegis la mala llet que els hi agafa quan em senten dir aixó, diu que no les respeto, ostres si em caso per l'esglèsia per ells, i em trago la mitat de les coses que penso per ells.

el meu sogre si que no em respecta, que si em veu escotada em diu, no vas massa fresca, que t'has pensat, i comentaris, així, total, que jo li dic, si cada cop ensenyaré més pit fins que t'hi acostumis o no diguis res, em dirás que no tinc una delantera xula, mira, llabors fa morro i calla.

I el miquel a ficar pau, jajajaja

Deixala estar, ja t'està be, qui t'has pensat que ets per fer aquests comentaris, i tot aixó.

la veritat es que últimament tinc a la sogra al meu bando, quan obra la boca, ja li ha fotut un moc ella perque em deixi en pau, jo crec que al meu sogre li encanta que li contesti i tot aixó, sincerament, crec que s¡'ho passa be.
airam

EntradaAutor: airam » dc. juny 28, 2006 11:40 am

Montsesita també es veritat que el pensament va a mentalitats, però pensa que els meus sogres, tenien 50 anys, fa 19 anys enrara, així que tot el que pensaven llabors era normal, no se si m'entens, la mentalitat que tenien era la de la majoria de la època, jajajaja

El meu xicot ara se'ls mira i em diu, jolin, es que els veig grans, quan comenten algo, perque xoquen amb tot.

No només amb mi, sino amb ell.
airam

EntradaAutor: tuttifrutti » dc. juny 28, 2006 12:02 pm

Ui! això de les mentalitats es un tema molt ampli!!!

Jo encara per sort ho he tingut bastant bé, tant amb els meus pares com amb els sogres! Sempre ens han deixat fer la nostra. També és veritat que diuen la seva però per molt que diguin natres fem sempre el que pensem nosaltres sempre i quan tinguem raó.

Quan vam anar a viure junts ni es van inmutar, a més la meva germana si fa no fa va fer el mateix un parell d'anys abans i no va passar res. Tot i que a mon pare li agraden les coses ben fetes (vull dir casar-se, tenir fills despres de casar-te...) no es que estigui mal fet, lo de ma germana i jo, però al cap i a la fi entén perfectament que avui en dia ha canviat tot. Pot ser el que li va sapiguer més greu, va ser lo de ma germana que es va quedar prenyada abans de casar-se, però ara el veguesiu amb les netes se li cau la baba. Més que greu va ser un decepció passatgera, ja que en pic va estar fet ja no hi ha res de que apenedir-se. Jo i mon germà també em anat a viure primer i per cert jo que soc la petita dels tres germans he sigut la primera a casar-me i això a mon pare li va agradar molt i no vegeu lo ample que estava portant a la seva petita a l'altar! :-)ok:

Lo bo va ser la primera vegada que em vaig quedar a dormir a casa del meu xicot, com que tenien totes les habitacions ocupades, li va dir a sa mare que dormiriem a la seva habitació (en un plegatin, eh!) i sa mare va i li contesta que si ens pensabem que eren tontos i si creiem que es pensaven que no dormiem mai junts quan anavem de vacances. El meu xicot es va quedar talladíssim i quan m'ho va explicar vaig riure molt!

Així que depèn molt de la persona, ja que tinc la sort que ma padrina dins del que cap també és molt lliberal, tot i que ella té les seves creences, però mai s'ha posat en lo que ha de fer o deixar de fer qualsevol dels seus fills, i això que no ho ha tingut gens facil perquè més d'un li ha donat algún que altre mal de cap.
tuttifrutti

Entrades: 632
Membre des de: dc. gen. 18, 2006 12:50 pm

EntradaAutor: airam » dc. juny 28, 2006 12:13 pm

Buff quina sort.

Jo em quedo a dormir amb una habitació sola (ara sola) abans dormia amb la seva germana, això quan em quedo a dormir a casa seva, clar.

A casa meva es tot diferent, jajaja, molt diferent, jo crec que es pensen que els meus pares son algo libertinos o algo, i a mi deuen de pensar que sóc algo descarada, jajaja

Bueno, el meu sogre, la sogra pobra ja no diu res, passa de tot, marxem de vacances i li diu al meu xicot, no li diguis al teu pare i punto, flipeu, si s'entera que volem marxa monta un pollo que et talla el rotllo, MECACHIS ni que fos un crim.

Pero bueno, suposo que son coses que passen, jo entendre'ls no els puc entendre, pero respectar, si, son algo retrogrades, i punt!

Pero es el que dic jo, a partir del març comença una familia nova i cadascú a casa seva (sempre i quant tinguem pis, jajajajajaja)
airam

EntradaAutor: a28 » dc. juny 28, 2006 12:17 pm

noies us deixo un mati i us poseu a filosofar sobre les mentalitats!!!!! que interessants son les meves nenes!!
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12536
Membre des de: dv. set. 23, 2005 5:00 pm

EntradaAutor: Montsseta » dc. juny 28, 2006 12:39 pm

Doncs amb tot el que dius Airam, jo tampoc entenc com a ple segle XXI, hi ha gi gent que encara pensi d'aquesta manera.
Els meus pares amb el tema de dormir junts, anar de vacances, viure "en pecat" i tot això sempre han sigut molt lliberals també.
Imagineu-vos que quan el Montsesito venia a casa meva i després de dinar anavem a fer la migdiada a la meva habitació mon pare sempre ens deixava anar el comentari: que, ja aneu a jugar??? El Montsesito es moria de vergonya, jejejeje
30 d'abril de 2006
Imatge
Montsseta

EntradaAutor: maritima » dc. juny 28, 2006 12:40 pm

hola a totes¡¡

doncs de la despedida ilerda no crec q em portin per la bordeta, vamos, aixo penso jo, serà més estil carrer major, segur, ja ho vauràs
si tinc idea? em sembla q volen fer un sopar en una sala privada a pacha i després festa alli, pero vamos q jo proposaré gurugu q apeteix mes... i no se res mes, em fan por, pero bueno, ah¡ per cert, la fem conjunta, pero si ens separen una mica tampoc passa res, aixi tots ells es coneixen abans de la boda... en fi, aixi ho farem ( en teoria) a la pràctica ni idea jejeje

ah montsesita la ultima prova la tinc el dilluns 10 de juliol¡¡

i ara ja sol keden 2 dies de feina i vacances¡¡¡ jejeje
maritima
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1430
Membre des de: ds. març 11, 2006 2:22 pm

EntradaAutor: airam » dc. juny 28, 2006 1:03 pm

Bueno guapes, us deixo que vaig a dinar.

Doncs jo motsesita penso igual que tu, que flipo amb la diferiència de mentalitats, la veritat es que hi ha vegades que es com que em traslladés a la joventut dels meus pares, jajaja, però bueno, que hi farem.

S'apropen als 70 anys, i la veritat que viuen envoltats de molta religió catòlica, i lo millor de tot, es que hi creuen, llavors, suposo que els xoca que no hi creguem o que no respectem al sr. o jo que se, que poden pensar, la veritat es que els meus cunyats s'han casat molt convençuts de tot aixó, pero els meus comentaris molts cops no son gaire agradables al sr, ja que no hi crec gens.

Però bueno, em fico a la seva pell i suposo que també deuen de pensar que estem bojos o algo així, no se.
airam

EntradaAutor: a28 » dc. juny 28, 2006 1:04 pm

i fins als etembre tu maritima eh? a quin cole estas?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 28, 2006 1:06 pm

Hola!!!

Com va tpot per aqui?

Airam, que tal tot? Aquest dissabte potser vaig a Saragossa.Encara que no ens trobarem, no ens coneixem tampoc!!!jejeje...

Bé, un petonet a totes
Visitant

EntradaAutor: a28 » dc. juny 28, 2006 1:07 pm

i fins als etembre tu maritima eh? a quin cole estas?
a28
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Visitant » dc. juny 28, 2006 1:09 pm

Montsesita, que catxondo el teu pare,no?
Visitant l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 31, 2006 6:04 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Visitant

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Majestic-12 [Bot] i 3 visitants