Autor: tara » dt. maig 12, 2009 12:57 pm

Autor: Papallona* » dt. maig 12, 2009 1:45 pm

Autor: Papallona* » dt. maig 12, 2009 1:50 pm
tara ha escrit:Bon dia a totes, i benvinguda miriam1986, ens has d'explicar com portes tota els preparatius, que ens agrada saber-ho tot!
Papallona, mirare en algua altra pagina a veurq que trobo, pero he vist l'obridor i tambe m'agrada i esta força be!

Autor: Papallona* » dt. maig 12, 2009 1:54 pm
miriam1986 ha escrit:hola noies! gracies per la benvinguda. Doncs amb els preparatius estava feta un embolic pero l'eli em va passar els menus de l'encanteri i genial!ens han agradat molt. El vestit es un altra cosa, miro i remiro per internet pero encara no m'he decidit a anar a cap tenda.
El fotograf m'agradaria el Millas de valls, sempre que hi ha alguna coseta familiar ho fa ell i ens agrada, pero tot son idees pq encara no tinc res lligat.

Autor: Papallona* » dt. maig 12, 2009 1:58 pm
monxi_bp ha escrit:
Buenas i en aqesta web no i an mes coses???esq es una mica extranya em sembla a mi....!!!!no trobo mes coses i quan clico algo sem obre el google

Autor: miriam1986 » dt. maig 12, 2009 2:11 pm

Autor: Mrs. Happiness » dt. maig 12, 2009 3:37 pm

Autor: Papallona* » dt. maig 12, 2009 7:53 pm
Mrs. Happiness ha escrit:Holaaaaa totes!!!!
Benvinguda Miriam al nostre foro!!!!qualsevol coseta....ja saps...
Noies...pel que pogut llegir...hi ha entrades per a Saragossa, no? però com sempre....estic perduda....esk sou unes "machines" escribint. Per un dia que falto no vegeu....despres s'acumulen les cosetes!!!jejeje.
Jo sóc com la Eli....a qualsevol cosa...m'apunto!!!!!!![]()
A veure si tinc més temps i em centro amb el foro i a seguir tot el que dieu....mentrestant.....Petonets a totes!!!!!

Autor: Giss » dt. maig 12, 2009 8:17 pm

Autor: tara » dt. maig 12, 2009 8:28 pm

Autor: nur_jor » dt. maig 12, 2009 8:33 pm
tara ha escrit:Hola Giss, a mi tambien me ha llegado, supongo que lo envian desde alguna pagina de novias, digo yo!
Que es aixo de les samarretes?
hem de fer-les per el bodatour?

Autor: Papallona* » dt. maig 12, 2009 8:35 pm
Giss ha escrit:Hola guapetonas!!!
Ya me he puesto al día con todos vuestros mensajes... que no veas como le dais a las teclas eh? jeje
Bueno, por fin conozco la web de julio! que no sabía el link y no había entrado nunca. Bien, a mi también me interesan algunas cosillas de la web, pero quiero esperar un poquillo porqué en julio se casa mi cuñada y quiero esperar no sea que coincidamos en alguna cosa y entonces me muero!
Más cosas... yo también me he apuntado a lo de Zaragoza... genial!
Sobre lo de los fotógrafos juegos de luz, me enviaron un mail pero como no sabía de que iba lo borré por si era un virus o algo... ahora he visto que es de fotografía, pero no se de donde han sacado mi mail. Parece que está muy bien no? los precios son muy asequibles.
Bueno, y por último... el tema de las camisetas como lo vamos a hacer?
Besitos!

Autor: Papallona* » dt. maig 12, 2009 8:37 pm
tara ha escrit:Hola Giss, a mi tambien me ha llegado, supongo que lo envian desde alguna pagina de novias, digo yo!
Que es aixo de les samarretes?
hem de fer-les per el bodatour?

Autor: Papallona* » dt. maig 12, 2009 8:39 pm

Autor: Papallona* » dt. maig 12, 2009 8:42 pm

Autor: Papallona* » dt. maig 12, 2009 8:42 pm
Giss ha escrit:pero tendriamos que hablar del diseño no?

Autor: nur_jor » dt. maig 12, 2009 8:43 pm
Papallona* ha escrit:ei nenis os adjunto la pancarta tan xuli que hicieron las BURBUS el año pasado!!!
como nos llamaremos nosotras???? xDD
besiños!!!

Autor: Papallona* » dt. maig 12, 2009 8:47 pm
Giss ha escrit:primer hauriem de trobar un nom... no?