CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: S&X » ds. maig 09, 2009 1:16 pm

Bon dia noies!

mferrer, m.encanta el teu anell, i les invitacions!
la veritat que quan deies lo dels tiestos, no sabia exactament i m.imaganava una altre cosa, però l'inviació es molt bonica :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
i que el color li doni ta mare te un valor especial :-))

Verónica les palmines (jijijiji) valen aprox de 1,19 a 1,95.
Jo he demanat en dos llocs proves, al Julio (1,75) q son de les gruixudetes i a una altre noia de solostocks (q en van arribar ahir), q he demanat de 1,19 a 1,95 i hi ha unes mes finetes, unes q es veuen xurro i una q segurament m'agafaré pq es fineta i es veu ben acaba. Ho hem de decidir aquest finde amb el Xavi.

per cert això de la catifa de coco, q es?????? :-/

ah la setmana vinent ja em donen l.expedient matrimonial :-)ok:
S&X
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dg. maig 10, 2009 7:34 pm

Hola noies,
mferrer l'anell és preciós!! i les invis també, tot el dibuix aquest l'ha fet la teva mare, quina currada, és molt bonic l'escrit.
Avui és el meu cumple, jeje, tot el dia amb la family a casa...i el Barça a punt de guanyar la lligaaaa!!
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: S&X » dg. maig 10, 2009 9:20 pm

ANEROLA ha escrit:Hola noies,
mferrer l'anell és preciós!! i les invis també, tot el dibuix aquest l'ha fet la teva mare, quina currada, és molt bonic l'escrit.
Avui és el meu cumple, jeje, tot el dia amb la family a casa...i el Barça a punt de guanyar la lligaaaa!!

FELICITATA ANEROLA :-)) :-)) :-)) :-))
pel cumple, pel lo del barsa no :P
S&X

EntradaAutor: mferrer » dl. maig 11, 2009 8:22 am

Wapi!!! FELICITATS ATRASSADES, PER L'ANIVERSARI!!!! PEL BARÇA HAUREM D'ESPERAR DIMECRES I DIUMENGE VINENT!!!
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: LABANDA » dl. maig 11, 2009 10:26 am

bon dia!!

a la tarda després d el'examen em miro les noves cosetes!!
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: dido » dl. maig 11, 2009 2:21 pm

Hola !!

Feia uns quants dies que no entrava... vaig una mica perduda, però així per sobre, em sembla que tot segueix viento en popa, no?

Anerola, felicitats! Jo també soc de principis de maig, del 5. Ja n'han caigut 31!!! :-(

Hem tingut una setmaneta una mica moguda... he tingut un problemilla de salut (res greu), i m'han d'operar dijous... quina por!! I com que les coses sempre arriben en el pitjor moment, hem hagut d'anular el viatge de noces! Aix, en aquests moments hauríem d'estar a l'aeroport a punt per embarcar... quina ràbia!!
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dl. maig 11, 2009 4:40 pm

Hola noies,
gràcies gràcies noies!! Sí sí lo del Barça es farà esperar una miqueta més...
Dido felicitats atrassades, una altre Taure... vaja nena i que t'ha passat? espero que no sigui greu, molts ànims. Quan has dit lo de la operació m'he enrecordat que t'anaves de viatge aquest mes...per quan l'heu aplaçat??
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: S&X » dl. maig 11, 2009 7:06 pm

Bona tarda noies!

Dido espero que no sigui res i que et recuperis aviat :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
es una m lo del viatge, però pensa que només ho retrases, segur que aviat estas be i podeu marxar :-)ok:

moltes taure veig per aqui... el Xavi fa 30 aquest diumenge!

Acabo de demanar les pashmines >.-<: >.-<:
S&X

EntradaAutor: ARARE » dl. maig 11, 2009 8:47 pm

Anerola happy birthday!!!!

Nenes.. quin dilluns... tinc unes ganes de casar-me i estar unes setmanes sense aparèixer per la oficina...

Aquest any tinc molts dies de vacances!! A l'agost 3 setmanes, pel nadal 10 dies o així.. I pel casament.. bufffff... plego el 23 de setembre i torno el 19 d'octubre.. casi un mes més!! Quines ganesssssssss....
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: LABANDA » dt. maig 12, 2009 7:47 am

bon dia! vaig de cul!

Lore, MIL FELICITATS!!!!

jo avui rebré les pashmines i acabo d'encarregar gorros de gomaespuma!!! yuhuuu!
LABANDA

EntradaAutor: mferrer » dt. maig 12, 2009 12:51 pm

dido ha escrit:Hola !!

Feia uns quants dies que no entrava... vaig una mica perduda, però així per sobre, em sembla que tot segueix viento en popa, no?

Anerola, felicitats! Jo també soc de principis de maig, del 5. Ja n'han caigut 31!!! :-(

Hem tingut una setmaneta una mica moguda... he tingut un problemilla de salut (res greu), i m'han d'operar dijous... quina por!! I com que les coses sempre arriben en el pitjor moment, hem hagut d'anular el viatge de noces! Aix, en aquests moments hauríem d'estar a l'aeroport a punt per embarcar... quina ràbia!!

BOn dia a totes!!!

Dido, espero que no sigui res greu i que vagi tot molt bé. Pensa que el primer és el primer, i que segur que podreu reempendre el tema del viatget.
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dt. maig 12, 2009 12:54 pm

up, no t'havia legit dido!

quina llàstima... pero tu no pateixis,... les coses bones es fan esperar i la salut es lo primer!! si ja ens dius q no es res greu ens quedem tranquiles!!

petons!!!

MFERRER, LES INVIS SON UNA CUCADA!!! CUANTO AMOR Y "TENDRESA "DERROCHEN!!!! SON maquíssimes!! i ta mare tota una artista!! l'anell! :-)ok: original i encantador!
LABANDA

EntradaAutor: dido » dt. maig 12, 2009 2:21 pm

Gràcies pels ànims! Al principi va ser durillo, portàvem tant de temps esperant el viatge... però ara ja ens n'hem fet a la idea, suposo que el farem a l'estiu.

mferrer, l'anell i les invitacions super xulo!!

Què és això de la catifa de coco? A nosaltres ens van donar a elegir dues catifes, vermella o color cru. Potser la de color cru és la de coco??? No en tinc ni idea...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: mferrer » dt. maig 12, 2009 2:22 pm

Wapis!!! moltes gràcies, celebro que us agradin les invis. No són tan modernes com d'altres, però bueno, ens agraden les coses senzilles, i a més, té un sentit especial pq són fetes a mà i pintades per ma mare. Ella s'ho passa TETA!!!

LAbanda, volem fotos del gorros!!!!!
S&X fotos pashmines. Així teniu feines repartides!!!!
mferrer

EntradaAutor: ANEROLA » dt. maig 12, 2009 3:34 pm

Hola noies,
gràcies per les felicitacions wapes.
Lídia, gorros gomaespuma?? això que és...és que ja no estic en la onda i no tinc ni flowers que és això, jeje.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: LABANDA » dt. maig 12, 2009 3:58 pm

mferrer, sincerament m'encanten les invis!!

gorros de gomaespuma... per a l'hora del ball!! para quien quiera ser el hombre ballena, o la mujer pez...jejejeje

http://www.gorroslokos.com/CatalogoGoma.html
LABANDA

EntradaAutor: ANEROLA » dt. maig 12, 2009 4:51 pm

Jejeje quina gràcia això dels gorros!! pot ser força divertit.
26/07/2008
ANEROLA

EntradaAutor: MOT » dt. maig 12, 2009 6:21 pm

S&X ha escrit:
ARARE ha escrit:Mferrer ja saps que volem fotos de les aliances!!

Jo encara no les he mirat, bé.. el dissabte vaig donar una volta per Granollers i vaig veure un anell per mi preciós.. ara.. 2000 euros.. va a ser que no....

2000 euros?

ja se a qui li ha tocat l.euromillones ::-)

nosaltres vam anar el diumenge a ca n.alzina, hi havia una boda petita i no estava montada la sala gran, tot està molt verd i molt bonic :-)) tot molt cuidat vaig sortir més encantada encara del nostre restaurant :-///: :-///: :-///: :-///:

i ja tenim anells!! avui ja els em encarregat, però no tinc foto, els hem agafat a Sant Feliu (Mot tu ets d'allà oi?) a Joieria Majó, q està a crta. laurea miró. El noi molt atent i es casa un dia després que nosaltres!!

del barça no coments q soc del madrid!! i el xavi del barça..

avui también hem anat a fer el passaport, poc a poc anem tancant cosetes!!

vaig a roncare!

la resta com va tot??

Ei, sí´, sí, la Joieria Majó estàmolt bé. Nosaltres hi vam anar per la confiança que hi tenim, però com que buscavem alguna cosa diferent... no la vam trobar allà. I si, el noi es casava, però quan nosaltres hi vam anar, encara no havia triat el lloc... jeje. Finalment vam agafar els anells a la Trias d'Igualada :P
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: MOT » dt. maig 12, 2009 6:33 pm

Felicitats guapa!!!! no ho sabia... snif, snif
PER MOLTS ANYS!!!! Com va anar la celebració????
Imatge Imatge
MOT

EntradaAutor: MOT » dt. maig 12, 2009 6:39 pm

Dido espero que la operació vagi molt bé i que el teu maridet et cuidi moooolt bé, que malgrat no aneu de viatge, pugueu estar juntets i el viatge, ja vindrà! sempre hi sou a temps!

Mferrer, és GENIAL la invitació!!!! m'ha encantat!!!!!

Numa, el que es veu a la foto de Montblanc, què és????

Labanda, jo también volia posar els gorros, però a 5€ cadascun, al final vam passar... i vam posar els gorros típics de paper, i espantasogres i collarets de paper... :P jejeje, va ser molt divertit!!!!!

La catifa de coco, és... a veure si trobo una foto de la boda on hi surti... personalment hauria preferit la "catifa" de roses...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge Imatge
MOT

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants