hola prinesessssssssssssssssss
veig que la festa majjor ha anat be!! nossaltres no hem anat a cap lloc de la festa, el nino treballava i arribava molt cansat

un altre sera! no pase reeeeeeessss

he aprofitat per quedar am una amiga que viu a alcarras i per fer feineta al pis ......Avui a treballar i ha estat molt be ! m'han faltat nens!!!! QUE FUEERTEEEEEEEEEEEEEE crec que en dos anys que porto amb ells es la primera vegada que me fallen alguns

ja me tocava no??? jejejejejejeje
Ise m'alegro molt que hais disfrutat del teu tete!! i com es que no pots dormir??
la recta final de moment be pero a vegades ppenso que me queden un munt de fitxes i m'estresso jo sola...
Gemma per fiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii visca !!!!! ja pensava que t'habies oblidat de naltros! jejeje
Miriametaaaaaaaaaaaaaaaaa que tal les invis?????? ens tens a totes intrigadissimes!!!!!
Lluneta no ssaps lo que m'alegro que el informe t'anes super be!! ja queda menos pel CANTO DEL LOCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Amelie ara descansa que despres de la setmaneta de treballar un s'ha de recuperaar no?

el nino me va dir que potser sii que te coneix! jejej que petit es el mon eh?
Pikys ENHORABONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA I BENVINGUDA
Nuvia queu tal tot??? vecinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ja has quedat pel PREBODA!!!!!!!!!!!!?????????????????? QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEE
BUENO PRINCESES DEMA TINC REUNIO I NO ME CONECTARE....

SUUPOOSO QUE NO ME DEIXAT A NINGU, si es aixi ho he fet sense voler! unbesito
me vaig a veure els focs!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!