POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: xurdit » dc. maig 13, 2009 4:58 pm

aliaga em sembla que són unes ampolles que t'has d'aplicar a la pell!!! :o-o:
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 13, 2009 5:09 pm

xurdit ha escrit:aliaga em sembla que són unes ampolles que t'has d'aplicar a la pell!!! :o-o:

:-)ok:
i són molt cares, o que?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: xurdit » dc. maig 13, 2009 5:16 pm

aliaga79 ha escrit:
xurdit ha escrit:aliaga em sembla que són unes ampolles que t'has d'aplicar a la pell!!! :o-o:

:-)ok:
i són molt cares, o que?

doncs niidea, aquesta que diuen no ho sé! però normalment si que piquen una mica, si :hmm::
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: metalhet » dc. maig 13, 2009 6:23 pm

Bona tarda wapes!!!

Jo he perdut 400gr (encara que estic per sobre dels 58, encara). Estic fent trampa amb el ticker, però és que em fa ràbia haver-ho de canviar, i com vull arribar al pes que estava...de moment ho deixo!!!

Labanda, ens posem amb la dieta Arare/Patates fregides ja!!!!jejejeje

Irene, una pregunta, és que amb tantes que som, ja no m'enrecordo qui utilitza qué. Això que dius que notes a la panxa ja l'efecte, és amb la crema ROC???

Jiy! Benvinguda al club!!

Per cert, algú ha dit que no podia obrir la meva dieta, oi? Us la torno a penjar l'excel, i si no la podeu obrir, copiaré directament el contingut, ok?

Si necessiteu que us penji les pautes generals un altre cop m'ho dic també,ooooook?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: jiy » dc. maig 13, 2009 7:17 pm

Moltes gràcies guapes per la benvinguda!!

Aiss així una no està tant sola en la lluita i no hi ha res com riure a la vida, i aquí intueixo que reirem força, jejej >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Us confeso que a la meva dieta, el dissabte a la nit em permeten menjar el que vulgui AMB MODERACIÓ, inclús pizza, patates fregides o el que vulgui.... La veritat és que passo la setmana somiant amb el dissabte a la nit, jeje.
Imatge
jiy
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 462
Membre des de: dt. maig 06, 2008 5:20 pm

EntradaAutor: ARARE » dc. maig 13, 2009 7:17 pm

Estic amb l'Aliaga.. no vegis el que li doneu a la tecla!! jajaj.. He flipat pq avui no m'he connectat al migdia (he sortit a passejar una mica) i ara em connecto i toma.. 3 pàgines!! M'encanta!!!

A veure.. per on començo!!

Xurdit com és que et passes el matí vomitant? No t'ha sentat bé alguna cosa o potser és de nervis?? jo quan tinc nervis vomito al matí.. (sempre em passava en epoques d'examen!).. Pel teus gramillus que et sobren: molts anims!! Segur que amb els vomits ja els has perdut :).

Metalhet moltes felicitats pels 400 menys, et perdonem per lo del ticker!! Jo l'he tret pq no el podia actualitzar, l'he de fer de nou pq els 52'9 s'han de publicar!!!!!

Labanda a la meva dieta surt el sopar i el dinar, suposo que has llegit ràpid i no t'has adonat!.. Sobretot, jo crec que si la feu primer haurieu de fer una estricta, normal i després aquesta més variada.. Nu sé eh!! jo ho dic pq a mi me l'ha posat ara, després de 4 setmanes fer-ne d'altres!! No us emocioneu amb les patates fregides!!!

Aliaga, crec que t'ho vaig preguntar un cop: saps que hi ha un grup de musica que es diu aliaga?? Els coneixes o és casualitat lo del nick!.

Jiy benvinguda! Si t'enganxes al club t'ho passaràs bé amb les nostres bojeries dietils!!!

Nimi jo no he sentit parlar d'aquestes ampolles però si la Labanda diu que van bé, segur, segur que és veritat!! Ja ens ho explicaràs!!!

Nyinyi, l'altre dia pensava. Berenas poma oi? i la poma no restreny?? Ho dic pels teus problemes de lavabo.. Potser no restreny no ho sé eh! Ho dic pq quan tinc mal de panxa i descomposició sempre em diuen que menji poma!!!.

IreneM a mi em passa això que a tu però a l'estiu. Els niñatos es fiquen sota la meva finestra, fins les tantes i jo que la tinc oberta per la calor i que m'he de llevar d'hora em cago en ells!! Quina ràbia q em fan.. Tampoc vull liarla, mai els hi dic res però m'agradaria tirar una galleda amb aigua freda per la finestra...
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: metalhet » dc. maig 13, 2009 8:17 pm

Arare, no et preocupis que anirem amb compte amb la teva dieta! :-)ok:

A més, fent un càlcul així per sobre, per semana santa va ser quan vaig acabar la dieta estricta de dues setmanes. Desde llavors l'he anat fent. Això sí, he tingut algún que altre desliz, com sabeu, però la veritat és que ja estic cansada del mateix menjar.

Ah! Abans he anat al súper i ja m'he comprat els palmitos i la mayo light, viam com estan! :-)ok:

Ale noietes, m'envaig a veure el barça!!! >.-<:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: ARARE » dc. maig 13, 2009 8:20 pm

Això això.. s'ha de vigilar! Jo només ho dic pq no us feu moltes ilusions, potser no ens aprimem ni un gram!! Jo és que la trobo super rara aquesta dieta.. de moment, des d'ahir no he baixat, he pesat el mateix.. A veure si demà ho noto a la bàscula!

Per cert: avui per dinar amanida i pinxos. Per sopar maduixes!! Demà dinar: he canviat les llenties pels cigrons (pq llenties no tenia).. Mmmm nyam.
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dc. maig 13, 2009 9:01 pm

NyiNyi ha escrit:Buf!! tela com parleu!!!

M'he passat per sopar... avui no he berenat i he arribat després del gim amb una gana terrible al pis, i he seguit en Francesc :-(
Hem menjat amanida, truita de 2 ous de formatge light, un troset petit de pa, i 3 croquetes!!!!!!grrrrrr 1 de pollastre i 2 de col...(casolanes, les vam fer ahir) estaven boníssimes, però ja li he dit, avui he pecat i per culpa d'ell!!! i un iogurt...aixxxxx!!! a veure si el barça m'ho fa oblidar!!!

Arare, va malament la poma??? es que es l'ho més fàcil de fruita per menjar a la feina... a vegades m'emporto pera. :-/
Ultimament hi vaig força bé! :-)ok: un kiwi cada dia, i fa miracles!!!!

Nena no et preocupis que tampoc tas passant tant!! Croquetes de col... que bones no?? Com les fas?? No ho havia sentit mai!!

Lo de la poma no ho se segur, són hipotesis meves!!

Apa tetes, vaig a sopar unes maduxetes!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: IreneM » dj. maig 14, 2009 12:31 am

GUAPISSIMESSSSSSSSSSSS!!!!

QUE HA GUANYAT EL BARÇA I ESTIC D'UN FELIÇÇÇÇ BESTIAAAAL!!!!!

BENVINGUDA JIY!!!!ja veuras com entre totes et farem sentir "com a casa"!!!!!

LA crema que utilitzo és de la LAncome...me la vaig comprar l'any passat però no em feia tanta falta com aquest any...i la veritat és que sento la pell molt més tersa i molt més bé!!!!!també és perque estic fent moltissim esport...ja porto 3 dies seguits anant i la setmana passada vaig anar-hi dos cops més...i demà repetimos ehhhh!!ajajajajaja!!!!Igualment avui m'he comprat la del mercadona pk tinc por de que se m'acabi aquesta un dia o altre així que atacaré amb aquestes dues de fred i calor!!!

Apa ninetes...us deixo k demà toca matinar!!!

Muakaaaa!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: metalhet » dj. maig 14, 2009 1:08 am

Noietes, estic feta caldo. Acabem de tornar de canaletes i el despertador em sonarà d'aquí 4h....marxo a dormir!

Ah! Avui he sopat super bé! Tots ahi menjant braves i bocates i jo amb la meva pomaaaaaaaaaa!!!

VISCA EL BARÇAAAAAAAAAAAAAAA!
Imatge
metalhet

EntradaAutor: nimi » dj. maig 14, 2009 7:14 am

Molt bé Metalhet!! quina voluntat amb la poma!!! Per cert m'he rigut molt imaginan-te a les tantes en canaletes...que monaaa!!!

Per cert, moltes gràcies per tornar a colgar la dieta! Però tinc un dubte...només esmorçes un cop? vull dir, no prens res a mig matí? ni fruita ni res?
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: xurdit » dj. maig 14, 2009 7:43 am

Boon dia noies!!!

Oléee ja tenim una copa a la butxaca!!!

Jo avui estic molt millor! I si que no ho he mirat, però amb tot el què vaig vomitar ahir... apufffff segur que he perdut la miqueta que em quedava, aquest vespre us ho dic!!!!!!!!!!!!!!

Avui per dinar m'he deixat mongeta tendra (sense patata) i rap a la papillot!

Ahir ja podia començar a menjar fruita, però clar qualsevol es jala algu per berenar... avui sii!!!! Quines ganes en tinc!!!!!!!!!!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nimi » dj. maig 14, 2009 7:47 am

Ostres xurdit! no he pogut llegir-me tots els emails i no sabia que estaves malalta...doncs sí, si ja et trobes millor...s'ha de mirar el punt positiu! com tu dius...hauràs perdut pes!! (però avui cuida't eh!)
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: metalhet » dj. maig 14, 2009 10:49 am

Bon dia wapes!!

Sí, tinc una son que em moro :--(

Però bueno, estic comptat els minuts per plegar...encara que em quedin 2h i mitja encara...

mmm...no m'enrecordo que m'ho ha preguntat, però en principi no menjo res a mig matí, a no ser que tingui gana. Llavors puc pendre'm una fruita, un te o café o pastanaga.

Buenu, m'he arriscat a entrar a escriure-us (encara que em facin fora jejejeje) pq acabo de tornar de la doctora i m'ha dit que ja no em calen més punxades i que deixi la dieta estricta. Que no em passi, que vagi introduïnt la pasta, l'arroç i les llegums i que vagi variant segons vegi si m'engreixo o no. També li he dit que volia fer més esport i m'ha dit que llavors ho puc augmentar una mica més, però controlant, sobretot!

Estic super contenta!!! De fet, avui vaig a dinar a casa els meus pares, i lo primer que he fet ha sigut trucar a me mare i dir-li que em faci dinar normal!!!! >.-<:

Ah! També he decidit menjar més hidrats pq m'han donat els resultats de la revisió i m'ha sortit que estic baixa de sucre i que tinc una descompensació d'hidrats en front proteïnes. M'he fotut un susto quan he vist els resultats...sortien uns noms que no havia sentit mai i m'he espantat. Sort que la doctora m'ha tranquilitzat! :-)ok:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: IreneM » dj. maig 14, 2009 11:03 am

Hola nines!!!

Avui m'he saltat gim per el dolor d'ovarissss que tinc!!!el primer dia de menstruació no fan més que donar per cul!!ajajajaja!!!!

Nyinyi..aniré demà al final!!!!!hi vaig amb ma mare i ens quedarem a dinar per allà!!!si vols podem fer un coffe a la tarda!!!!ja veuras que ma mare és molt enrotllada i sino la envio a fer un passeig i que fagi fotos que està superposada amb el curs de fotografia digital que està fent!!!

Nenes...jo avui dino amanideta i carn a la planxa...a veure si entra pk no tinc gaire gana amb el mal d'ovaris!!!arrrghhhhh!!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: irenusky » dj. maig 14, 2009 12:06 pm

jo avui m'he mengat una galeta, pq estic amb la regla i estic súper blandita y no em trobo massa bé, així que pq yo lo valgo galleta al canto jajajaja

Xurdit nena com estàs???
irenusky
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13152
Membre des de: dv. març 07, 2008 5:05 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: xurdit » dj. maig 14, 2009 12:40 pm

Nenes!
Gràcies per preocupar-vos!
Avui tinc un lleuger dolor, però es pot suportar! Ja no he vomitat res i ara provaré de menjar "normalet" per dinar, a veure com respon el meu estómac! Potser si que són nervis... és que veig aquest temps... i la despedida demà passat i la boda tan aprop i pff!

Metalhet... ENHORABONAAAAAAAAAAAAAAAAAA >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ARARE » dj. maig 14, 2009 1:03 pm

Que bé eh!! estem mica en mica arribant a les nostres fites! La xurdit i la Metalhet ja estàn, a mi em quedarà la setmana que ve (q es preveu massa dura.. pq només menjo fruita) i ja estaré també!. La IreneM amb el ritme de gimnàs i les cremetes també es posarà perfecte en un no res! La Nyinyi, ja està perfecta però si fa la dieta de la metalhet segur que respira més tranquila. La Labanda igual que la nyinyi, ja ha aconseguit baixar dels malaits 55 així que també està al camí. A la Aliaga li tindran que estrènyer el vestit tant donar-se amb la Roc.

Si es que estem totes eh!! La nimi segur que també està perfecta però vol continuar cuidant-se, una dieta metalhet i al punt de manteniment!!! I la irenusky seguirà amb el Arce després de la regla i aconseguirà depurar a saco!!!

De la SaraC no sabem res, ni de la S@N20 que segur que ens llegeix però no escriu igual que la Shura!! a on esteu!!

Avui per dinar cigronets passats per la paella amb all! Bonissims! Per sopar pinya!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S@N20 » dj. maig 14, 2009 1:24 pm

Si, siiiiiiiiiiiiiii, us llegeixo però com no tinc res bo a dir...bueno, si, q sou totes unes sílfides en potència!!!! jajajaja

Jo también vui...però q va, no és la meva època...en quan em posi el bikini em vindran tots els mals...a veure si aixi controlo més,no???

La veritat, tin el cap en altres temes, q hi farem! Però intento fer ...tot i q sigui...una miketa de bondat,val???

apaaaaaaaaaaa, kin vent fa ara per aki, i uns núvols negres...akest tarda tempesta...ains q ens kedem sense pati...ufff
:o-o:
S@N20
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant