torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡¡¡
Com escribiu¡¡¡¡¡¡ jajajajjaaj, jo es que a la feina no tinc ordinador.....estic al taller amb els nois discapacitats i no tinc acces a cap ordinador i encara sort¡¡¡¡¡¡ sino no els hi faria cas jajajajajajajaaj¡¡¡¡¡
Sobre el nom Ninetes està guay¡¡¡¡¡¡¡
Per el tema de la foto a la platja m'apunto¡¡¡¡¡¡ podriem intentar quedar algun dia totes i si voleu li puc demanar una camara que te mun pare guapa i li puc dir al meu xicot que vingui i ens faci varies fotos, a no se que hague pensat amb una altre idea de qui ens tiri la foto a la platja¡¡¡¡¡
El tema dels detalls jo també vull fer un detall per parella però no se que fer....a mi m'agrada l'incens i potser faig algu pack que he vist a alguna pàgina d'incens, conos, espelmes etc......
Sobre el tema de Roba interior no en tinc ni idea d'on es pot anar a mirar...suposo que a qualsevol botiga de roba inerior tindran col.lecions de nuvia no?
Tara¡¡¡¡¡¡¡¡ espero que tinguis sort a pronovias¡¡¡¡¡¡¡¡¡
Papallona...jo estic com la monxi...dintre de la pàgina de la web de julio, no se que faig però sempre vaig al començament de la pàgina que és com una galeria de fotos.....
Un petonet i fins demà amores mios¡¡¡¡
Bon dia!!!Avui es un dia especial....estic super contenta

i no puc para de botar

!!!!jijijijij!!!
Ei anna jo estic am tu nomes penso fer un regal per parella i el mes barato posible xq despres aixo ningu o fa servir ni so miren ni res.
Jo dema anire al carrer merceria a tarragona a la botiga d'espelmes q fa dies q quan i paso ni ha unes de monissimes i preguntare el preu. Es una boleta de mida mitjana i en tenen de molts colors i son com axarolades i cada tarda quan surto a berenar les vei i cada dia m'agraden mes!!!
Xq aqesta pagina d'incens i espelmes com es diu??