NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 13, 2009 6:32 pm

miriameta ha escrit:Ja soc a casa!!

Lluneta prent´ho amb calma.. l´estres es dolentissim...
Tu menja força i de tot i aixi t´estalvies vitamines.

Nuvia!! 10 mesos tiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! el mes que be embaras!!!!

Com esteu les demes??

Moooooolt béeeeeeeeeeee!!! Descansa mooolt!!! Jo estic liada avui amb la pu... Guerra Mundial!!! Quin rotllo!!!!!!!!!!!! Ja em surt fum... porto des de les 5h de la tarda i ara m'he pres un descans pq no puc més!!! Només porto 11 temes quin desastre!!! :-( No sé ni si anar-hi x fer el rídicul.
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 13, 2009 6:39 pm

lluneta29 ha escrit:
Moooooolt béeeeeeeeeeee!!! Descansa mooolt!!! Jo estic liada avui amb la pu... Guerra Mundial!!! Quin rotllo!!!!!!!!!!!! Ja em surt fum... porto des de les 5h de la tarda i ara m'he pres un descans pq no puc més!!! Només porto 11 temes quin desastre!!! :-( No sé ni si anar-hi x fer el rídicul.

Relaxat dona!! tu fes el meu lema!! no tacos, no paraulotes!!ja sabem que a vegades tot es una m.... pero per relaxarse s´ha de començar per aqui!!!
Tinc pràctica...

Ara un descanset i a continuar!!! que 11 temes son 11 temes i potser tens srt i ten surt un d´aquests i si no pues el que vas dir l´any que be o quan sigui hu tindras de guanyat perque ja sabras per on camines!! ok????

Anims amunt tu dic sempre!!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 13, 2009 10:22 pm

Mireu!! una fotito de la seu!!! qui es casará aqui??? :p jejejej
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 13, 2009 11:40 pm

Nenes! Aquest equip no té límit!!! Ole ole i ole!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: No tinc paraules!!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 13, 2009 11:41 pm

miriameta ha escrit:Mireu!! una fotito de la seu!!! qui es casará aqui??? :p jejejej

Què bonica l'esglèsia!!!! Genial... quedarà una boda perfecta!!! Llàstima que per les nostres dates hi ha una exposició pq era una de les meves opcions... :-)ok: ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 13, 2009 11:42 pm

miriameta ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Relaxat dona!! tu fes el meu lema!! no tacos, no paraulotes!!ja sabem que a vegades tot es una m.... pero per relaxarse s´ha de començar per aqui!!!
Tinc pràctica...

Ara un descanset i a continuar!!! que 11 temes son 11 temes i potser tens srt i ten surt un d´aquests i si no pues el que vas dir l´any que be o quan sigui hu tindras de guanyat perque ja sabras per on camines!! ok????

Anims amunt tu dic sempre!!!

Gràcies wuapa... sort de vosaltres ja us ho dic... ara marxaré a dormir i demà més!!! :-)ok: :-))
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dj. maig 14, 2009 5:22 pm

miriameta ha escrit:Mireu!! una fotito de la seu!!! qui es casará aqui??? :p jejejej

Eso que es de la visita nocturna del otro dia de las fiestas mayores???
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: miriameta » dj. maig 14, 2009 5:32 pm

Pacresol ha escrit:

Eso que es de la visita nocturna del otro dia de las fiestas mayores???

Exacto!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: lluneta29 » dj. maig 14, 2009 5:36 pm

Wuapaaaaaaaaaaaaaaa!!!! ::love:: com va?? Demà ja és divendres!!!! I divendres que ve kdada!!!!!!!!!!!!!!! :star:: A vere si al final la podem fer!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: com va tot plegat? Ja heu akabat el cicle? M'han dit que ara feu el crèdit de síntesi és així?? Aquí ho fem així...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. maig 14, 2009 5:39 pm

Nenes una cançoneta per animar-nos (sobretot jo...) a vere que us smbla... és diu "me gustas" de daní martin i lucas masciano!!!

http://youtube.com/watch?v=wzvahpeL

... re=related

Per totes vosaltres!!! =0-0-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. maig 14, 2009 5:50 pm

Hola petardetes!!!! S'acaba el cole!!! Queden 40 dies naturals, que si treiem els findes queda un telediariiiiiiiii!!! Oeeeeeeeeeeeee, oeeeeeeeeeeeeee, oeeeeeeeeeee!!! QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! bueno, sacaba el cole pero al Juliol también hi treballare, aixi que les vacances es faran esperar una mica!!! Tot sigui per estalviar pel viatgeeeeee!!! YUJUUUUUUUUUU

Nenes, jo no podre venir el divendres, lo de Rwanda es mes merder del que em pensava i a la festa también vindra la meva mare i el meu amore i em quedare amb ells. Mhaure desperar mes a poder veureus!!!

Han ficat un vestit a laparador de Rosa Clara que magrada :) Heu vist l'enllaç que han ficat les noies del foro a una web que son els mateixos vestits de les firmes pero per 4 duros?!?!?!?!

Lluneta, la canço molt molt maca :)

Pacresol, teniu algo de la boda??? mira que ja no queda tant per loctubre!!!!

Estic etiuenca avui, i mha donat enveja la lluneta, us fico una cançoneta de carpetes :)
http://www.youtube.com/watch?v=zoKDjiqMRcM
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dj. maig 14, 2009 5:50 pm

Cucaaaaaaaaaaaaa x cert... passat demà ja és el concert!!!!!!!!!!! A vere si kdem per vere'ns una mica ni que sigui abans!!!!!!!!!! Jo vull estar a prop del escenari eh!!!! Que els vull vere ben bé... el meu barbetes!!!!!!!!!!!! quina emoció!!!!!!!!!!!! ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: Bno me'n vaig a estudiar!!! Fins dsps carinyets!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dj. maig 14, 2009 5:52 pm

nuvia2010 ha escrit:Hola petardetes!!!! S'acaba el cole!!! Queden 40 dies naturals, que si treiem els findes queda un telediariiiiiiiii!!! Oeeeeeeeeeeeee, oeeeeeeeeeeeeee, oeeeeeeeeeee!!! QUE FUERTEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!! bueno, sacaba el cole pero al Juliol también hi treballare, aixi que les vacances es faran esperar una mica!!! Tot sigui per estalviar pel viatgeeeeee!!! YUJUUUUUUUUUU

Nenes, jo no podre venir el divendres, lo de Rwanda es mes merder del que em pensava i a la festa también vindra la meva mare i el meu amore i em quedare amb ells. Mhaure desperar mes a poder veureus!!!

Han ficat un vestit a laparador de Rosa Clara que magrada :) Heu vist l'enllaç que han ficat les noies del foro a una web que son els mateixos vestits de les firmes pero per 4 duros?!?!?!?!

Lluneta, la canço molt molt maca :)

Pacresol, teniu algo de la boda??? mira que ja no queda tant per loctubre!!!!

Estic etiuenca avui, i mha donat enveja la lluneta, us fico una cançoneta de carpetes :)
http://www.youtube.com/watch?v=zoKDjiqMRcM

Ara anava a marxar i arribes tuuuuuuuuuuuu :-( :-( no sé si triar-te a tu o la 1a guerra mundial... jajajajajaja ::love:: què poc que kda tia!!!! Jo también volia treballar a l'estiu però amb les opos pel mig i un curset que vull fer, m'és impossible quina me... :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. maig 14, 2009 5:53 pm

Jo fare estades al cole, pero no se ni el que paguen!!! Mira... sera surprise, surprise, suposo que la meitat. Mes val aixo que esta al sofa!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: lluneta29 » dj. maig 14, 2009 5:58 pm

nuvia2010 ha escrit:Jo fare estades al cole, pero no se ni el que paguen!!! Mira... sera surprise, surprise, suposo que la meitat. Mes val aixo que esta al sofa!!!

Ja bno jo tmpoc m'estaré al sofar eh... jejeej entre les opos que acaben el dia 19 de juliol i els cursets tmpoc m'estaré de braços creuats... a més m'he d'apuntar a l'atur així que ... i no ho he fet mai tmpoc... :-) bno m'he proposat anar a estudiar a les 7h i així ho faré... un petonet!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: nuvia2010 » dj. maig 14, 2009 6:00 pm

Estudia molt bonica!!! BESITOS!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

EntradaAutor: miriameta » dj. maig 14, 2009 6:07 pm

lluneta29 ha escrit:Wuapaaaaaaaaaaaaaaa!!!! ::love:: com va?? Demà ja és divendres!!!! I divendres que ve kdada!!!!!!!!!!!!!!! :star:: A vere si al final la podem fer!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: com va tot plegat? Ja heu akabat el cicle? M'han dit que ara feu el crèdit de síntesi és així?? Aquí ho fem així...

avui a la feina en comptes de plegar a les 2:30 he plegat a la 1... no se si es perque ara tinc falta de ferro o que.. pero entre aixo i la regla... menudo baixón.. casi em desmaio donant dinars...

A l´insti estem preparant el crddit de sintesi, ens van donar una malaltia i ens van dir espavileuvos i feu un treball on surtin totes les asignatures i el dia 2 exposicio i entrega del treball.... ale.. i si tenim dubtes hu preguntem al profe que vulguem.. res mes...

Hu porto molt malament.. no tinc temps... menys mal que quede poquet... menys mal....
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: miriameta » dj. maig 14, 2009 6:09 pm

nuvia2010 ha escrit:

escolta!!! molt malament.. el dia 22 no pot faltar ningu mes!!!

potser mi compro el vel en aquesta pagina!!
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

EntradaAutor: Pacresol » dj. maig 14, 2009 6:19 pm

Miri El septiembre pasado estubimos nosotros haciendo la visita nocturna y estubo bastante bien...
Nuviade momento no tenemos na de na, cuando vayamos a mover ficha nosotros iremos con una mecha en el culo a correr pa todos los lados.... en fin
Pacresol

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: miriameta » dj. maig 14, 2009 6:26 pm

Pacresol ha escrit:Miri El septiembre pasado estubimos nosotros haciendo la visita nocturna y estubo bastante bien...
Nuviade momento no tenemos na de na, cuando vayamos a mover ficha nosotros iremos con una mecha en el culo a correr pa todos los lados.... en fin

Jo es que soc fan de la seu vella!!! m´encante!! i com m´encante tambe fer fotos sempre vaig a parar ali a ferles, al claustre sobretot, a veure si cada vegada puc descobrir angles nous... :p

El reportatge de la boda sera alli i als campos :)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
miriameta

AnteriorSegüent