Autor: tara » dj. maig 14, 2009 7:20 pm

Autor: nur_jor » dj. maig 14, 2009 7:59 pm

Autor: blackmamba » dj. maig 14, 2009 8:56 pm

Autor: tara » dj. maig 14, 2009 9:03 pm

Autor: nur_jor » dj. maig 14, 2009 9:04 pm
blackmamba ha escrit:Estic d'acord amb vosaltres!! jo al principi hasta he pensat "que tonta que soc" gastant-me 1700 euros.. pero després de veure les fotos d'un nalon "d'imitació".. per favor... el meu que té molt d'encaje i pedreria... segur q és horroros!!!!
lo que también m'he quedat flipant és amb lo de pronovias, que t'enxufen el vestit de l'exposició.... NO FOTEM, que paguem 1700 euros per un vestit de l'exposició???? jo HO PENSO PREGUNTAR i penso mirar bé la cara q posen les de la botiga.... NO WAY!!!!!!!
que en penseu d'això de pronovias???

Autor: tara » dj. maig 14, 2009 9:07 pm

Autor: nur_jor » dj. maig 14, 2009 9:08 pm
_eLi_ ha escrit:tara ha escrit:Tienes toda la razon, prefiero gastarme el dinero y estar tranquila, si lo pudieras pedir y si no te gusta lo devuelves!pero si no, nada me gaso el dinero!
He hecho un pedido en vistaprint, has pedido alguna vez?
Has hecho pedido al vistaprint!! que guay y que has pedido? yo todavia no he hecho ninguno, pero he mirado la web miles de veces, como cuando te registras cada dia te envian mails de promoción siempre acabo mirandola, pero tengo intención de hacer alguna cosilla.
Nur_jor que tal va el tema del vistaprint? Has recibido tu pedido?
es desesperant!!!

Autor: tara » dj. maig 14, 2009 9:11 pm

Autor: nur_jor » dj. maig 14, 2009 9:19 pm
tara ha escrit:MECACHIS amb els del banc ja fan horari d'estiu, quin chollo!
No crec hi ha d'haver algun problema amb el banc o algo, a la papallona li ha arribat tot, i va demanar un munt de coses!
Ara estare intrigada fins que m'arribi la comanda!

Autor: tara » dj. maig 14, 2009 9:26 pm

Autor: tara » dj. maig 14, 2009 9:27 pm

Autor: nur_jor » dj. maig 14, 2009 9:27 pm

Autor: nur_jor » dj. maig 14, 2009 9:30 pm

Autor: monxi_bp » dj. maig 14, 2009 9:43 pm

Autor: María&Xavi » dj. maig 14, 2009 10:37 pm

Autor: Papallona* » dv. maig 15, 2009 7:14 am

Autor: Papallona* » dv. maig 15, 2009 7:20 am
María&Xavi ha escrit:Bona nit Ninetes!!!
He estat mirant això dels vestits i, sincerament, jo no m'arrisco. Penso com la Eli, jo vull estar tranquil·la amb aquest tema i només falta que aquell dia el vestit caigui, s'esgarrapi o algo semblat. M'agafa algo! El que em va agradar ahir dels que em vaig emprovar a Pronovias (Model Galena de l'avanç 2010) es veia molt armat i el de la foto de la noia del fòrum es veu "enclenque".
Eli, la meva mare va fer alguna foto "d'estrangis" al provador però no es veu massa bé. Però la setmana que ve torno a anar perquè m'han de provar a veure com queda escurçant una mica el cos perquè es vegi més faldilla i ja intentarem fer alguna més i us la penjo.
Algú em pot explicar que és això del vistaprint? (És que sona interessant).
Descanseu i penseu que demà ja és divendres!!!!
Mmmmuuuuaaaa

Autor: Papallona* » dv. maig 15, 2009 7:20 am
María&Xavi ha escrit:Bona nit Ninetes!!!
He estat mirant això dels vestits i, sincerament, jo no m'arrisco. Penso com la Eli, jo vull estar tranquil·la amb aquest tema i només falta que aquell dia el vestit caigui, s'esgarrapi o algo semblat. M'agafa algo! El que em va agradar ahir dels que em vaig emprovar a Pronovias (Model Galena de l'avanç 2010) es veia molt armat i el de la foto de la noia del fòrum es veu "enclenque".
Eli, la meva mare va fer alguna foto "d'estrangis" al provador però no es veu massa bé. Però la setmana que ve torno a anar perquè m'han de provar a veure com queda escurçant una mica el cos perquè es vegi més faldilla i ja intentarem fer alguna més i us la penjo.
Algú em pot explicar que és això del vistaprint? (És que sona interessant).
Descanseu i penseu que demà ja és divendres!!!!
Mmmmuuuuaaaa

Autor: torsaeann » dv. maig 15, 2009 7:22 am