NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: tara » dj. maig 14, 2009 7:20 pm

Tienes toda la razon, prefiero gastarme el dinero y estar tranquila, si lo pudieras pedir y si no te gusta lo devuelves!pero si no, nada me gaso el dinero!
He hecho un pedido en vistaprint, has pedido alguna vez?
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 14, 2009 7:59 pm

hola ninetes!

acabo de veure aquesta web... i jo no me'n fio... es nota que no son originals!! es veu d'una hora alluny!

i lo barato sale caro!!!!!!

prefereixo gastar-me els diners ben gastats amb un vestit que sé del sert que m'agradarà i que serà de calitat...
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: blackmamba » dj. maig 14, 2009 8:56 pm

Estic d'acord amb vosaltres!! jo al principi hasta he pensat "que tonta que soc" gastant-me 1700 euros.. pero després de veure les fotos d'un nalon "d'imitació".. per favor... el meu que té molt d'encaje i pedreria... segur q és horroros!!!!

lo que también m'he quedat flipant és amb lo de pronovias, que t'enxufen el vestit de l'exposició.... NO FOTEM, que paguem 1700 euros per un vestit de l'exposició???? jo HO PENSO PREGUNTAR i penso mirar bé la cara q posen les de la botiga.... NO WAY!!!!!!!

que en penseu d'això de pronovias???
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: tara » dj. maig 14, 2009 9:03 pm

home jo no crec que ho facin, no seria el correcte i ells hi perdrien, si t'en enteres pots crear molt mala fama, i tarragona i reus es molt petit, es quedarien sense clientela, jo no ho crec!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 14, 2009 9:04 pm

blackmamba ha escrit:Estic d'acord amb vosaltres!! jo al principi hasta he pensat "que tonta que soc" gastant-me 1700 euros.. pero després de veure les fotos d'un nalon "d'imitació".. per favor... el meu que té molt d'encaje i pedreria... segur q és horroros!!!!

lo que también m'he quedat flipant és amb lo de pronovias, que t'enxufen el vestit de l'exposició.... NO FOTEM, que paguem 1700 euros per un vestit de l'exposició???? jo HO PENSO PREGUNTAR i penso mirar bé la cara q posen les de la botiga.... NO WAY!!!!!!!

que en penseu d'això de pronovias???

ho trobo molt fort aixo!! jo quan vagi a comprar-me el meu tambe ho preguntare!! a veure, que nosaltres paguen un pastón per un vestit nou!! no per un d'exposició que ves a saber quantes vegades ha estat emprovat i desgastat!!! no m'ha agradat gens llegir aixo!! i la noia que ho explicava tenia la informació de primerà mà perque li havia dit sa tieta... ais ais!!
mol malament! :--(
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dj. maig 14, 2009 9:07 pm

Pues he pedido imanes con los nombres y la fecha para darselo a la familia y a los amigos, s una chorrada pero como eran gratis, y luego las pegatinas pequeñas que trajeron a la quedada, para pegerlo en los detalles, con el nombre y dando las gracias!çLo que me gustaria saber si puedes pedir varias cosas gratuitas en el mismo pedido o lo tienes que hacer por separado!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 14, 2009 9:08 pm

_eLi_ ha escrit:
tara ha escrit:Tienes toda la razon, prefiero gastarme el dinero y estar tranquila, si lo pudieras pedir y si no te gusta lo devuelves!pero si no, nada me gaso el dinero!
He hecho un pedido en vistaprint, has pedido alguna vez?

Has hecho pedido al vistaprint!! que guay y que has pedido? yo todavia no he hecho ninguno, pero he mirado la web miles de veces, como cuando te registras cada dia te envian mails de promoción siempre acabo mirandola, pero tengo intención de hacer alguna cosilla.

Nur_jor que tal va el tema del vistaprint? Has recibido tu pedido?

no em parleu de la meva comanda!!!!!!! : muaahhhh : es desesperant!!!

com ja sabeu algunes vaig fer una segona comanda el dia 7 d'abril i vaig fer la transferencia el 9 d'abril... i encara no l'han rebut!!! encara em posa "pago en espera"... com que en espera??? que fa mes d'un mes que vaig pagar!!!!

els de vistaprint no em saben resoldre-ho! i aixo que els vaig enviar el justificant del banc tal i com em van demanar per fax...

dema pel mati anire al banc (hi volia anar aquesta tarda pero m'he trobat tancat!! ja fan horari d'estiu!!) a veure si dema ho puc resoldre!!

que aqui s'han quedat la meva pasta i no m'envia ningu res!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dj. maig 14, 2009 9:11 pm

MECACHIS amb els del banc ja fan horari d'estiu, quin chollo!
No crec hi ha d'haver algun problema amb el banc o algo, a la papallona li ha arribat tot, i va demanar un munt de coses!
Ara estare intrigada fins que m'arribi la comanda!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 14, 2009 9:19 pm

tara ha escrit:MECACHIS amb els del banc ja fan horari d'estiu, quin chollo!
No crec hi ha d'haver algun problema amb el banc o algo, a la papallona li ha arribat tot, i va demanar un munt de coses!
Ara estare intrigada fins que m'arribi la comanda!

per aixo vull anar al banc a comprobar que tot estigui bé i sino a buscar solucions...

en la primera comanda que vaig fer tot va anar perfecte! vaig demanar targetes, imans petits, calendaris imantats, targetes postals d'agraïments, etiquetes de remite... vaja, tot el que us vaig ensenyar a la quedada, i no hi ha haver cap problema en aquella comanda!!

i com que vaig quedar tant contenta amb el material i tal pos em vaig decidir a fer una segona comanda, i ara m'estic trobant tot aixo... jops!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dj. maig 14, 2009 9:26 pm

Ahhh! era teu, creia que era de la papallona, hi haura algun malentes o algo de les tranferencies!
Imatge
tara

EntradaAutor: tara » dj. maig 14, 2009 9:27 pm

be ninetes m'hen vaig al llit!
dema ens veiem, petonets!!!!!
Imatge
tara

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 14, 2009 9:27 pm

aix... ho vull resoldre ja nenes! que porto mes d'un mes aixi!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dj. maig 14, 2009 9:30 pm

be guapis! jo tambe em despedeixo fins dema... que em comença la serie!! jejejej

.:::tv::··

fins dema ninetes!!
muas!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: monxi_bp » dj. maig 14, 2009 9:43 pm

Ninetes com va???Jo miran infidels.....buff espero no trobarme mai en la seva situacio tantes infidelitats...!!jijiji

Ja e vist aixo dels vestits jo tambe e pensat mira pel preu dun men comprare 3 xo aixo sempre surt malament....mes val un de car i segur q un de barato i q sigui un desastre!!!

Bueno bona nit nenes dema ja ens veurem i vinga tara q ja et qeda 1 dia x anar a provar mes vestits!!!quina enveja
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: María&Xavi » dj. maig 14, 2009 10:37 pm

Bona nit Ninetes!!!

He estat mirant això dels vestits i, sincerament, jo no m'arrisco. Penso com la Eli, jo vull estar tranquil·la amb aquest tema i només falta que aquell dia el vestit caigui, s'esgarrapi o algo semblat. M'agafa algo! El que em va agradar ahir dels que em vaig emprovar a Pronovias (Model Galena de l'avanç 2010) es veia molt armat i el de la foto de la noia del fòrum es veu "enclenque".

Eli, la meva mare va fer alguna foto "d'estrangis" al provador però no es veu massa bé. Però la setmana que ve torno a anar perquè m'han de provar a veure com queda escurçant una mica el cos perquè es vegi més faldilla i ja intentarem fer alguna més i us la penjo.

Algú em pot explicar que és això del vistaprint? (És que sona interessant).

Descanseu i penseu que demà ja és divendres!!!!

Mmmmuuuuaaaa
Imatge
María&Xavi

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: Papallona* » dv. maig 15, 2009 7:04 am

Es Divendres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dv. maig 15, 2009 7:14 am

Remember juassssssssssss

http://youtube.com/watch?v=XQ8gRoVUKVA

oeeeeeeeee

oeeeeeeeee
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. maig 15, 2009 7:20 am

María&Xavi ha escrit:Bona nit Ninetes!!!

He estat mirant això dels vestits i, sincerament, jo no m'arrisco. Penso com la Eli, jo vull estar tranquil·la amb aquest tema i només falta que aquell dia el vestit caigui, s'esgarrapi o algo semblat. M'agafa algo! El que em va agradar ahir dels que em vaig emprovar a Pronovias (Model Galena de l'avanç 2010) es veia molt armat i el de la foto de la noia del fòrum es veu "enclenque".

Eli, la meva mare va fer alguna foto "d'estrangis" al provador però no es veu massa bé. Però la setmana que ve torno a anar perquè m'han de provar a veure com queda escurçant una mica el cos perquè es vegi més faldilla i ja intentarem fer alguna més i us la penjo.

Mmmmuuuuaaaa

Uola María!!!!

A mí anat molt bé

mira entres a www.vistaprint.com

et registres

i et van enviant ofertes al teu mail.. ( tot gratis,, etiquetes gratis etc) i n+ has de pagar els gastos de envío.

hi ha un munt de coses i models i si no t'agrada pots ficar fotos, o composicions teves... queden superbé

dew!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dv. maig 15, 2009 7:20 am

María&Xavi ha escrit:Bona nit Ninetes!!!

Mmmmuuuuaaaa

Uola María!!!!

A mí anat molt bé

mira entres a www.vistaprint.com

et registres

i et van enviant ofertes al teu mail.. ( tot gratis,, etiquetes gratis etc) i n+ has de pagar els gastos de envío.

hi ha un munt de coses i models i si no t'agrada pots ficar fotos, o composicions teves... queden superbé

dew!!!
Papallona*

EntradaAutor: torsaeann » dv. maig 15, 2009 7:22 am

Bones ninetes¡¡¡¡

Dobre el tema de la pàgina dels vestits vaig estar miran ahir a la nit i jo tampoc m'arriesgo....imagina't que no t'arribi o no et vagui bé o no sigui el mateix.....passo de tenir un gran disgust i després tenir que gastar-me els diners igualment....

El que si que potser aniré algun dia a Rubí a la Botiga Oulet que deia aquella noia de vestits de nuvia www.bohemia.es (per anar a mirar no costa res¡¡¡¡)

Molts petonets¡¡¡¡¡¡

I siiiiiii JA ÉS DIVENDRES¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants