NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: PIKYS » dj. maig 14, 2009 8:05 pm

hola noies.

Fins ara no he pogut entrar. Estic treballant a fora de mestra i no tinc temps de res. pel que veig hi ha bastantes mestres no? venga va que ja ens queda menys per les vacances!!!

pues nosaltres ens casem el 25 de setembre del 2010 a Sant llorenç com moltes d'aqui jeje i dp a la fonda.

per ara nomes em mirat aixo, i bueno jo vaig mirant cosetes de invitacions, regalets, vestit, poc a poc que encara queda temps.

bé felicitats a les que ja us queda poquet. Com van els nervis??

Bé si necesito ajuda ja veig que vosaltres esteu posades molt en el tema.

Fins un altra.
PIKYS
:: núvia rookie

Entrades: 102
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: cuca lleida » dj. maig 14, 2009 8:45 pm

PRINCESESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS
que beeeeeeeeeeeeeeeee!!!! ho sento per estar tant desapareguda :o-o: m'alegro que totes estigueu be!
MIRIIII va que te quede el ultim esprint i segur que t'ho trreus super be!!! per cert eestas molt wapa a la foto! (-O-:-)
NUVIA jo vaig dema a la pelu!!! jejejejeje ja li preguntare lo de la nuvia....quina casualitaaat!!!!!!!!!!!!! de totes maneres agafa apunts el dissabte,eh??? :-)ok: pero molt malament ho haurie de fer ppq canvies d'opinio. Quina m....que no puguis venir a la kedadaaaaa!!! ets una dona massa ocupada....ai aiiii aiiii a la prxima no tens excusaaaaaaa
LLUNETAAAAAAAAAAAAAAAA si passat dema ja es el conceert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: si vols pillar lloc a prop ja cal que vagis dora a fer cua, la filla d'una companya me va dir que aniria a les 17 a fer cua!!!!!!!!!!!!!!!! nosaltres anirem cap alli les 9, el nino ha kedat am un amic per anar els 4, pero de totes maneres a mi me faria ilu veurens una miketa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! siiiiiiiiiiiiiiiiil >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ISE comm va el repte?????? ii les plantetes??? el nino m'ha regalat una orquidea!!! jo crec que es la mes dificil de cuidar!! no?? :-)) pero es igual la intenccio es lo que compte
AMELIEEEEEEEEEE com tas?? que tal la setmanetaaaa??

PICKY nossaltres tambe ho fem a sant llorenç!!!! per cert enhorabona per la boda i ves contant cosetes o preguntant

NENES QUE D'AKIIIIIIIIIIIIII UNA SETMANA TENIM KEDADDAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dj. maig 14, 2009 9:11 pm

PIKYS ha escrit:hola noies.

Fins ara no he pogut entrar. Estic treballant a fora de mestra i no tinc temps de res. pel que veig hi ha bastantes mestres no? venga va que ja ens queda menys per les vacances!!!

pues nosaltres ens casem el 25 de setembre del 2010 a Sant llorenç com moltes d'aqui jeje i dp a la fonda.

per ara nomes em mirat aixo, i bueno jo vaig mirant cosetes de invitacions, regalets, vestit, poc a poc que encara queda temps.

bé felicitats a les que ja us queda poquet. Com van els nervis??

Bé si necesito ajuda ja veig que vosaltres esteu posades molt en el tema.

Fins un altra.

Wuapaaaaaaaaaaaaa jo también sóc mestra!!!!!!!!! Ueeeeeeeeee!!! bno d'institut jo i también stik fora treballant i intentant estudiar per les opos que no em treuré pq no pego brot. Nenes he intentat estudiar pero porto dos hores al telèfon... quin desastre!!!! :-( en fi em menjo una pizza i hi torno!!!! naniiiiiiiiiiiiittt!!! Se'm oblidava...
Cuca... ja intentarem veure'ns encara q sigui dsps del concert!!! Jo he kdat amb massa gent crec q no ens trobarem... ja m'agobio sola...
Miriameta... al meu insti no fem un crèdit de síntesi tan obert és més concret pel que m'han dit avui i dura un mes al centre es fa durant les classes, són 90 hores!!! Pensa que dsps d'això jasta!!!

Gemmaaaaaaaaaaaaa què tal per Seròs??????? Km stàs? Vindràs a la kdada???
Amelie on et fiquesssssssssss???
Iseeeeeeeeeeee ja sé que t'he de trucar pro quan hi penso és mooolt tard!!! Mil perdons!!!! :-))
Nuvia... wuapa!!!!! A vere si ens podem veure aviat i m'ensenyes el menjador nou que encara no l'he vist!!! Un petonet!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm

EntradaAutor: miriameta » dj. maig 14, 2009 9:47 pm

bona nit cariños!!

men vaig a dormir que no me trobo gaire be....

fins dema :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dv. maig 15, 2009 7:13 am

Bon dia boniques! ::love:: ::love::

Com esteu??? Jo porto un refredat que buff!!! i demà tinc la primera boda de la temporada!!! :-) :-)

Miri, que ja estas a la recta final!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Cuca bonica, quin detall més bonic no? doncs mira, en teoria és una planta una mica "pijeta" pq els abods han d'esser especials per ella i l'has d'anar humidificant, etc. però jo fa tres anys que en tinc una i està perfecta. Suposo que la pròxima setmana o l'altra ja es començaran a obrir les flors :-) :-) Realment és una planta, bueno més o menys com totes, que si l'hi agrada el lloc no tindràs cap problema :-)ok: :-)ok:

Lluneta amor, com estas??? no t'estressis, fes el que puguis :-)ok: si no et pots estudiar tots els temaris (que n'hi ha moltísims) fes els que puguis i prova sort. Va nena que demà aneu de concert!!! >.-<: >.-<:

Amelie guapa, com t'ha anat la setmana?? Per cert preciosa, que avui et queda un any just, no???? FELICITATS!!!!

Nuvia, com ho tens tot?? alguna novetat??

Pikys, aquí ens tens per tot el que et faci falta! :-)ok: :-)ok:

Bé precioses, un petó per totes! : kissd : : kissd :
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: lluneta29 » dv. maig 15, 2009 9:28 am

ise ha escrit:Bon dia boniques! ::love:: ::love::

Com esteu??? Jo porto un refredat que buff!!! i demà tinc la primera boda de la temporada!!! :-) :-)

Miri, que ja estas a la recta final!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Cuca bonica, quin detall més bonic no? doncs mira, en teoria és una planta una mica "pijeta" pq els abods han d'esser especials per ella i l'has d'anar humidificant, etc. però jo fa tres anys que en tinc una i està perfecta. Suposo que la pròxima setmana o l'altra ja es començaran a obrir les flors :-) :-) Realment és una planta, bueno més o menys com totes, que si l'hi agrada el lloc no tindràs cap problema :-)ok: :-)ok:

Lluneta amor, com estas??? no t'estressis, fes el que puguis :-)ok: si no et pots estudiar tots els temaris (que n'hi ha moltísims) fes els que puguis i prova sort. Va nena que demà aneu de concert!!! >.-<: >.-<:

Amelie guapa, com t'ha anat la setmana?? Per cert preciosa, que avui et queda un any just, no???? FELICITATS!!!!

Nuvia, com ho tens tot?? alguna novetat??

Pikys, aquí ens tens per tot el que et faci falta! :-)ok: :-)ok:

Bé precioses, un petó per totes! : kissd : : kissd :

Guapiiiii!!! Demà ja tens la primera boda?? A vere quin temps fa... jo ara ja m'hi estic fixant per si les mosques... nena no en parlem mai, però ja queda moooolt menys!!! T'enrecordes quan ens vem conèixer que ens kdaven 2 anys!!!!! I ara mira... totes estem a punt de l'any... nena jo no sé tú però entre tot se'm fa una muntanyaaaaaaaaaaa!!!!
Amelie molt bé no?? 1 anyet!!!!!!!!!!!!!! Ueeeeeeeeeee
Cuca demà concert!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Miriameta si et puc ajudar en algo amb el treball només cal que m'ho diguis, treuré temps d'on no n'hi hagi.
Noies, ara que stik a la recta final (em queda un mes per les opos), he decidit que després de l'aplec (és sagrada) no surtiré més (a vere si ho compleixo) fins el dia 20 que celebraré el suspens!!!! :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dv. maig 15, 2009 4:43 pm

miriameta ha escrit:
Pacresol ha escrit:Miri El septiembre pasado estubimos nosotros haciendo la visita nocturna y estubo bastante bien...
Nuviade momento no tenemos na de na, cuando vayamos a mover ficha nosotros iremos con una mecha en el culo a correr pa todos los lados.... en fin

Jo es que soc fan de la seu vella!!! m´encante!! i com m´encante tambe fer fotos sempre vaig a parar ali a ferles, al claustre sobretot, a veure si cada vegada puc descobrir angles nous... :p

El reportatge de la boda sera alli i als campos :)

Te quedara precioso!!!!
A mi me gusto mucho cuando fuimos en septiembre y esta vez no pudimos ir porque yo curraba, asi que en septiembre si podemos volveremos a ir porque nos gusto mucho y no pudimos ir al torreon porque llovia y no nos dejarn subir...
Tambien me dedique a echar mogollon de fotos, me encanta echar fotos y salga lo que salga y luego ya en casa las miro si sirven o no ....
Ademas es el lugar idoneo pa ver los fuegos....
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

Holaaaaaaaaaaaaa!!!

EntradaAutor: Amelie » dv. maig 15, 2009 7:47 pm

Wolaaaaaaa!!!!

Ei nenes sento no haver-vos contestat abans, però aquesta setmana he tingut convidats a casa i com estic d'icognit en el foro, no m'he pogut conectar mentre hi han estat!! Gràcies per Felicitar-me per l'anyet!!! Avui per celebrar-ho hem anat a dinar fora i hem estat parlant del Gran Dia, d'aquí un anyet!!! =0-0-) jeje!! Tant de bo faci un dia com avui, quin solet més maco!!!

Bueno a les afortunades que aneu a veure el Canto gemma84, lluneta 29, cuca lleida passeu-vos-ho Moooolt Bé!!!!

LLuneta 29 m'alegro que l'informe anès perfecte, i pel que diu que no sortiras fins el dia 20 per celebrar... pensa que el que realment celebraras es que aprovaras, home després de la currada que t'estas pegant faltarie menys!!!

Ise tot i que et vaig dir que no era gaire futbolera he de reconèixer que els últims partits del Barça són per no perdre ni detall!! Per cert espero que el repte contínui endavant :-///: Ah!! i que vagi molt bé a la boda que aniràs demà, pren apuns i ja ens contaràs jeje!!

Cuca guapa, com va tot? Espero que molt bé! Ja veus que aquesta semaneta no he descansat gaire, això de tenir convidats és un estress!! Però també m'ho he passat molt bé.

Miriameta Com et troves?? Encara estas malalteta?? Suposo que a aquestes alçades s'ajunta una mica tot i només et faltave el treball sorpresa, no et preocupis per això que segur que treuràs matrícula, que sou totes unes cracks de l'estudi. Recuperat guapa!!

Pikys nosaltres també farem la cerimonia a Sant Llorenç, benvinguda al club!!

Pacresol Ànims amb els preparatius, jo també vaig una mica enraderida, sóc una mica desastre!!! :t:t:

Per cert tot i que hem fa molta ràbia, perquè és una oportunitat per anar coneixent a la resta no puc venir a la kedada, treballoooooo ooohhh!!! :-(

Bueno espero no haver-me deixat a ningú i per si de cas Una Abraçae a totes!!!!!!
Amelie
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: nuvia2010 » dv. maig 15, 2009 9:23 pm

Nenes!!!! Que ja estem de finde!!!! A les afortunades, que us ho passeu molt be al concert!!!!

A les altres, doncs a disfrutar del findeeeee!!!!

Jo avui mhe fet la primera sessio de depilacio laser, a veure els resultats!!!!

Un besito princesses!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dg. maig 17, 2009 12:06 pm

Nenes!! El concert d'ahir impresionant... estavem a tercera fila o així i buffff... stik suuuuper afònica!!! ::love:: ::love:: Ara el Dani Martín smblava un pitufo amb el cabell ros... què feo!!! :-)ok: Quan pugui us penjo algún video que els he de descarregar!!! Cuca com va anar????
Gemma perdona que no et digués res però es que estava parlant per telèfon!!! :-)) dsps ma germana no volia que la deixés sola... :-)ok:
Iseee com va la ressaca??????? I el BARÇA JA ÉS CAMPIÓ!!!!!!UEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dg. maig 17, 2009 12:39 pm

Amelie ha escrit:Wolaaaaaaa!!!!

Ei nenes sento no haver-vos contestat abans, però aquesta setmana he tingut convidats a casa i com estic d'icognit en el foro, no m'he pogut conectar mentre hi han estat!! Gràcies per Felicitar-me per l'anyet!!! Avui per celebrar-ho hem anat a dinar fora i hem estat parlant del Gran Dia, d'aquí un anyet!!! =0-0-) jeje!! Tant de bo faci un dia com avui, quin solet més maco!!!

Bueno a les afortunades que aneu a veure el Canto gemma84, lluneta 29, cuca lleida passeu-vos-ho Moooolt Bé!!!!

LLuneta 29 m'alegro que l'informe anès perfecte, i pel que diu que no sortiras fins el dia 20 per celebrar... pensa que el que realment celebraras es que aprovaras, home després de la currada que t'estas pegant faltarie menys!!!

Ise tot i que et vaig dir que no era gaire futbolera he de reconèixer que els últims partits del Barça són per no perdre ni detall!! Per cert espero que el repte contínui endavant :-///: Ah!! i que vagi molt bé a la boda que aniràs demà, pren apuns i ja ens contaràs jeje!!

Cuca guapa, com va tot? Espero que molt bé! Ja veus que aquesta semaneta no he descansat gaire, això de tenir convidats és un estress!! Però també m'ho he passat molt bé.

Miriameta Com et troves?? Encara estas malalteta?? Suposo que a aquestes alçades s'ajunta una mica tot i només et faltave el treball sorpresa, no et preocupis per això que segur que treuràs matrícula, que sou totes unes cracks de l'estudi. Recuperat guapa!!

Pikys nosaltres també farem la cerimonia a Sant Llorenç, benvinguda al club!!

Pacresol Ànims amb els preparatius, jo també vaig una mica enraderida, sóc una mica desastre!!! :t:t:

Per cert tot i que hem fa molta ràbia, perquè és una oportunitat per anar coneixent a la resta no puc venir a la kedada, treballoooooo ooohhh!!! :-(

Bueno espero no haver-me deixat a ningú i per si de cas Una Abraçae a totes!!!!!!

Quina pena que treballis!!! Jo que tinc ganes de conèixe't!!!! Joppeeeeeeeeeeeee... :o-o:
Com bé dius tu, a partir del finde que ve ja no surtiré fins el 20... així que intentaré en un mes fer el que no he fet durant aquestos 6 jajajaja tot sigui per aprovar...!!! Menys mal de l'informe fa dos hores que m'he alçat i no he fotut resssssssssss!!! ::-) sóc un cas...
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dg. maig 17, 2009 8:16 pm

No hu soc pas de crack de l´estudi... em quede una setmana per a entregar el treball.. nomes de pensarhi m´agafe ansietat.. noto que me falte energia... com si estigues cansada tot el dia... a sobre aquesta setmana tinc 2 examens importants.. immunologia i bioquimica...

I demá dilluns... no tinc anims de començar la setmana...

Divendres no hi pot faltar ningu mes eh!!! Hem de quedar!! :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: ise » dl. maig 18, 2009 1:25 pm

Hola boniques!!!

Com ha anat el cap de setmana??

Divendres ens veieeeeeeeeeeeeeeeeeeeem! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
ise

EntradaAutor: ise » dl. maig 18, 2009 5:24 pm

Precioses meves mireu la pàgina de pronovias que fan rebaixes!!!

http://www.pronovias.com/bookOnline.asp?mb=esp
ise

EntradaAutor: Pacresol » dl. maig 18, 2009 5:37 pm

hola buenas chicas!!!
que tal ya estais preparando l'aplec???? venga de fiesta en fiesta y tiro porque es fiesta!!!!
Pacresol

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: gemma84 » dl. maig 18, 2009 5:46 pm

hola wapessssssssssssssssss!!!!!

Com va tot??? ahir em va trucar una amiga per a dir-me que teniem que preparar la despedida d'una amiga que es casa ara al juliol! quina enveja! tinc unes ganes que arribi el 2010!!!

Per cert wapes, quan es la kdada???

BESIIIIIIIIITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSS!!!!

A les del concert, que tal??? nosaltres força bé! vam estar asseguts i la veritat es que es veia tot molt be!
Imatge
gemma84

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: gemma84 » dl. maig 18, 2009 6:02 pm

Wapeteeeees vaig un moment al carrer major i al plus que no tenim res a casa!

Una abraçadaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
gemma84

Entrades: 145
Membre des de: dg. ago. 31, 2008 2:00 pm
Ubicació: LLeida

EntradaAutor: cuca lleida » dl. maig 18, 2009 6:46 pm

hola princesesssssssssssssssssssssssssssssssssssss
que tal el finde? :-)ok: jo porto uns findes bastant guais :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
el concert va ser FFFENOMENAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: M'HO VAIG PASSAAR SUPER BE! i despres vem anar al river, que per cert estava a petar!! quina pena no trobarnos lluneta o gemma, :-/ pero hi havia un munt de gent.

el divendres KEDADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ara queda concertar la hora i el lloc. si no recordo malament vem dir que aniriem a molle que ja tocava,, no??? ara falta que quedem a una hora

espero que totees hagueu tingut un molt bon finde!!!

gemma que be que hais tornat per aki >.-<: >.-<:
nuvia que tal la pelu?? el divendres tancava la pelu am elles....me vaig tirar tooooota la tarde :-) no tinc remei
llunetaaaaaa preparada per l'aplec??
miri has entregaat mes invis?? :-) :-)
ise que tal el cap de setmana?? i les plantettes deuen estar super boniques!! per cert graccies pels consellets de la orquidea ets un solet

molts besitos wapes, avui estic reventadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dl. maig 18, 2009 8:01 pm

ise ha escrit:Hola boniques!!!

Com ha anat el cap de setmana??

Divendres ens veieeeeeeeeeeeeeeeeeeeem! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ens veiem per fi!!! com va anar la boda? Jo acabo d'acabar d'estudiar un tema i m'he connectat un momentet però ara em kda un mes i m'ho prenc més en serio... a l'estiu serà diferent!!! Ho prometo!!! :-)ok: No us tindré tan abandonades, i sobretot a tú!!! :-( ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. maig 18, 2009 8:03 pm

miriameta ha escrit:No hu soc pas de crack de l´estudi... em quede una setmana per a entregar el treball.. nomes de pensarhi m´agafe ansietat.. noto que me falte energia... com si estigues cansada tot el dia... a sobre aquesta setmana tinc 2 examens importants.. immunologia i bioquimica...

I demá dilluns... no tinc anims de començar la setmana...

Divendres no hi pot faltar ningu mes eh!!! Hem de quedar!! :-()-) :-()-)

Tranquil.la que més agobiada que jo no hi ha ningú... ahir plorava de l'agobio... preparar les classes, el treball, el exàmen, les avaluacions... bufff!!! Vaig explotar... i lo pitjor amb el jordi! Un desastre!!!! :-/ :-/ Però ànims wuapa que ja és la recta final, ve l'estiu i dsps la boda!!! Anima't wuapa que això ja s'acaba!!! :: orrr::
Imatge
lluneta29

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants