Autor: LABANDA » dj. maig 14, 2009 1:34 pm

Autor: irenusky » dj. maig 14, 2009 3:23 pm

Autor: metalhet » dj. maig 14, 2009 10:54 pm

Autor: xurdit » dv. maig 15, 2009 7:02 am
Iuhuuu, si és que són un soooleteees

Autor: irenusky » dv. maig 15, 2009 8:51 am

Autor: LABANDA » dv. maig 15, 2009 10:49 am

Autor: aliaga79 » dv. maig 15, 2009 1:56 pm
ARARE ha escrit:Estic amb l'Aliaga.. no vegis el que li doneu a la tecla!! jajaj.. He flipat pq avui no m'he connectat al migdia (he sortit a passejar una mica) i ara em connecto i toma.. 3 pàgines!! M'encanta!!!
A veure.. per on començo!!
Xurdit com és que et passes el matí vomitant? No t'ha sentat bé alguna cosa o potser és de nervis?? jo quan tinc nervis vomito al matí.. (sempre em passava en epoques d'examen!).. Pel teus gramillus que et sobren: molts anims!! Segur que amb els vomits ja els has perdut :).
Metalhet moltes felicitats pels 400 menys, et perdonem per lo del ticker!! Jo l'he tret pq no el podia actualitzar, l'he de fer de nou pq els 52'9 s'han de publicar!!!!!
Labanda a la meva dieta surt el sopar i el dinar, suposo que has llegit ràpid i no t'has adonat!.. Sobretot, jo crec que si la feu primer haurieu de fer una estricta, normal i després aquesta més variada.. Nu sé eh!! jo ho dic pq a mi me l'ha posat ara, després de 4 setmanes fer-ne d'altres!! No us emocioneu amb les patates fregides!!!
Aliaga, crec que t'ho vaig preguntar un cop: saps que hi ha un grup de musica que es diu aliaga?? Els coneixes o és casualitat lo del nick!.
Jiy benvinguda! Si t'enganxes al club t'ho passaràs bé amb les nostres bojeries dietils!!!
Nimi jo no he sentit parlar d'aquestes ampolles però si la Labanda diu que van bé, segur, segur que és veritat!! Ja ens ho explicaràs!!!
Nyinyi, l'altre dia pensava. Berenas poma oi? i la poma no restreny?? Ho dic pels teus problemes de lavabo.. Potser no restreny no ho sé eh! Ho dic pq quan tinc mal de panxa i descomposició sempre em diuen que menji poma!!!.
IreneM a mi em passa això que a tu però a l'estiu. Els niñatos es fiquen sota la meva finestra, fins les tantes i jo que la tinc oberta per la calor i que m'he de llevar d'hora em cago en ells!! Quina ràbia q em fan.. Tampoc vull liarla, mai els hi dic res però m'agradaria tirar una galleda amb aigua freda per la finestra...

Autor: aliaga79 » dv. maig 15, 2009 5:16 pm

Autor: ARARE » dv. maig 15, 2009 6:53 pm
aliaga79 ha escrit:arale, no sabia lo del grup de música... que bo!!!
doncs aliaga és el segon cognom de mon pare, tan fàcil com això... però m'ha molat lo del grup! que són, d'aquí?

Autor: ARARE » dv. maig 15, 2009 6:58 pm

Autor: jiy » ds. maig 16, 2009 12:06 pm

Autor: ARARE » ds. maig 16, 2009 12:22 pm

Autor: sylvya » ds. maig 16, 2009 7:51 pm

Autor: ARARE » ds. maig 16, 2009 7:59 pm

Autor: ARARE » ds. maig 16, 2009 10:00 pm

Autor: jiy » dg. maig 17, 2009 10:30 am
El que us deia ens estem tornant bojes, jajaja

Autor: nimi » dg. maig 17, 2009 11:08 am

Autor: ARARE » dg. maig 17, 2009 11:46 am
nimi ha escrit:Ostres Arare! Comences setmana de fruita? Si que m'enrecordo que li volies demanar a la doctora que et pusses una dieta una mica més de xoc...però que menjaràs fruita per sopar sempre o com anirà?
Jo porto una setmana en manteniment, bueno, he baixat uns grams però poquet. I ara he de tornar a posar-me en serio que em queden 3 kilets de res!
Noies, on us compreu els pantalons? Quines botigues frecuenteu? Jo en general vaig per stradivarius, lefties, mango...però per pantalons...no trobo res que em quedi bé!