Giss ha escrit:Hola guapetes!
Ahir vaig començar la búsqueda del fotógrafo.
Al primer que vam anar va ser al Joan Duch. La veritat és que vam anar amb la convicció de que no ens agradaria gaire i en canvi vam sortir súper contents!!! Ens va agradar molt i ens feia un preu fantàstic. Vam estar a l'estudi gairebé 2 hores. La fotografia és molt molt bona. Els àlbums no tenen tantes floritures com altres però la qualitat de la imatge és molt bona.
Vam sortir i feiem tard pq haviem quedat amb els de division RM. El meu novi estava súper emocionat i convençut de que era el millor, però li vaig dir que no es precipités, que teniem temps de sobra per mirar amb tranquilitat i poder decidir finalment el millor.
Li vaig dir que Division RM deien que eren bons i que moltes noies del foro el tenien. Quan vam arribar al portal ja no ens va agradar l'entrada. No estaven anunciats ni res. Després, un cop al pis, ens van ensenyar un àlbum. Cap dels dos deiem res, però jo pensava: quina diferència... aquí utilitzen moltes plantilles amb lletres i colors, però la qualitat de la imatge era bastant dolenta. Després ens va donar els preus i en comparació amb l'altre era més car i pitjor. Aleshores ens va posar un video, i ens va ensenyar lo del lovehistory i em vaig quedar a quadres al veure que eren fotos retallades i fatal retallades.
Quan vam sortir em diu ell: què? i jo: fatal... i em diu: ufff menos mal, estava rezando pq no me dijeras estos!estos! quiero estos!
En fi, seguirem mirant molts altres ja que tenim temps, però aquests ja els hem esborrat de la llista.
Bueno guapes, petonets! que vagi bé el diumenge.
Giss!!! quan hi vas anar a Division rm???????perquè jo ahir a les 6 estava allí!!!
Doncs jo, tot i estar d'acord amb tu amb el tema de que no totes els fotos es veuen del tot bé, ahir mateix vam donar la paga i senyal!!!!!!
La veritat és que són els únics que ens feien el que volíem, a un preu molt asequible i a més amb video (jo descarto ho del lovestory) però la resta estava força bé!!!!!
Hem vist molt molt fotògrafs, i molts d'ells és el que comentaven a la kedada, semblava com si fossis model i no uns nuvis.....i al final, division rm ens farà un bon record de la nostra boda, sense un preu excessiu!!!!i tot i agafar tot en un sol àlbum més el video, amb el dvd amb les fotos d'alta resolució ja ho ampliaré!!!!
Vaja, que no et nego que per calitat d'imatge n'hi ha de millors, però també n'he vist d'iguals o pitjors!!!! així que davant del que nosaltres ens volíem gastar, ja els tenim contractats!!!
UN MAL DE CAP MENYS!!!!!! ara a pel viatge!!!!!!!!!
Petonets!!!!