Algun altra dia no s'havia comenat que la fruita sola es millor menjar-la amb una nou o fruit sec per son se quines històries? Tinc tanta informació que em perdu!
ARARE ha escrit:nimi ha escrit:Ostres Arare! Comences setmana de fruita? Si que m'enrecordo que li volies demanar a la doctora que et pusses una dieta una mica més de xoc...però que menjaràs fruita per sopar sempre o com anirà?
Jo porto una setmana en manteniment, bueno, he baixat uns grams però poquet. I ara he de tornar a posar-me en serio que em queden 3 kilets de res!
Noies, on us compreu els pantalons? Quines botigues frecuenteu? Jo en general vaig per stradivarius, lefties, mango...però per pantalons...no trobo res que em quedi bé!
Si Nimi, va ser la doctora que m'ho va proposar. Es tracta de menjar només fruita, res d'esmorzar ni dinar ni sopar, tot el dia fruita... És molt dur, segurissim... però m'ha dit que és ideal, acabarem de la dieta d'una manera molt bona pq depures i tot seguit em posara el manteniment. Diu que menjant tot el dia fruita es pot perdre uns 400 gr al dia, així que si aguanto perdré molt no??? A part de la fruita he de prendre unes pastilles que aporten proteïnes!!!...
Demà vaig a la doctora, a veure que m'explica.. potser puc menjar plàtan.. si fos així estaria bé!!
Jo per pantalons soc bastant de Mango també.. A stradivarius, pimkie, berska.. mai he comprat pantalons, gairebé no he comprat res.. `
L'altre dia vaig estar a Massimo Dutti i tenien pantalons molt monos per l'estiu!.

vaig estar a punt de demanar-me una hamburgesa.. però no!!! jejejej