Autor: tara » dg. maig 17, 2009 7:11 pm

Autor: Giss » dg. maig 17, 2009 7:13 pm

Autor: laiac » dg. maig 17, 2009 7:13 pm
tara ha escrit:model Galon

Autor: laiac » dg. maig 17, 2009 7:21 pm
_eLi_ ha escrit:tara tens un privi!!
neni passa't pel teu post del compte enrere així l'estrenes, que estàs molt sol.licitada!!!

Autor: Giss » dg. maig 17, 2009 7:23 pm

Autor: tara » dg. maig 17, 2009 7:24 pm

Autor: Giss » dg. maig 17, 2009 7:26 pm

Autor: Giss » dg. maig 17, 2009 7:31 pm
_eLi_ ha escrit:Giss ha escrit:Si, ja ho sé... li vaig dir que tens a la Eli al juliol? i em va dir... sí, a l'Eli i al Xavi, que de fet a ell el conec...
Doncs jo encara he de veure altres, però de moment quasi quasi et diria que l'agafarem a ell. Ens va agradar molt, a más treballa les fotos amb mac.
Vosaltres què heu agafat?
A quí coneixes? al Joan Duch?
Doncs si nosaltres vam fer la paga i senyal al Novembre, nosaltres agafem tot, albums i vídeo.

Autor: tara » dg. maig 17, 2009 7:36 pm

Autor: Giss » dg. maig 17, 2009 7:40 pm

Autor: laiac » dg. maig 17, 2009 7:44 pm

Autor: Giss » dg. maig 17, 2009 7:49 pm
tara ha escrit:Vale eli ja t'he pillat! merci per la foto, on l'has trobat?
Mira que he buscat i no hi hagut manera de trobar-la!
Una cosa aixo que parleu dels fotografs, la majoria treballem amb mac, pero no te res a veure alm les qualitats!

Autor: Papallona* » dg. maig 17, 2009 8:05 pm
_eLi_ ha escrit:Acabo de llegar ahora a casa chicas y como no, digo: Voy a ver a mis niñas del foro!! He estado con las amigas comprando un regalo, que mañana tenemos cumple de una amiga y estaba a tope!!! dios mio!! y dicen que hay crisis! donde pq yo no la veo!
Laiac, nur_jor te ha puesto el link para ver tu cuenta atrás, tal y como clickas a Bodas 2010 para entrar akí, pues 3 líneas más abajo de Bodas 2010 verás que pone compte enrere 2009 (en tu caso) ahí está tu post para que nos cuentes cositas!!
Chicas ahora a llenar las cuentas atrás eh!! historias, fotos, preparativos!! uf! uf!

Autor: Papallona* » dg. maig 17, 2009 8:05 pm
tara ha escrit:Hola nines us penjo els vetits que em van agradar de pronovias, a veure que us semblen!
Model Valdemar de Manuel Mota

Autor: Papallona* » dg. maig 17, 2009 8:06 pm
miriam1986 ha escrit:hola noies! jo! escriviu un munt!! quan em puc conectar em paso una estoneta posant-me al dia,![]()
He llegit alguna coseta sobre la col.leccio d'aire, que no hi havia tendes que ho tinguessin a Tgn, doncs bé, ahir vaig estar a valls amb la meva avia passetjant i vam entrar a una tenda, el que passa que no recordo el nom, ho esbrinaré, pero a Valls no n'hi han masses,i la dependenta em va dir que a finals d'octubre tindria la col.lecció d'aire 2010.
Ah!una altra coseta, ja tinc reservada l'esglesia i ja he parlat amb el mossèn!!!ara ja estic més tranquil·la perque es segúr el 17 d'abril 2010 a l'ermita de Montserrat de Montferri!!!

Autor: Papallona* » dg. maig 17, 2009 8:08 pm
tara ha escrit:No se, se que son raros pero no quiero el tipico vestido de novia, no me veo, ayer me probe algunos con cola y tal y me veo demasiado novia, mi novio ese dia me veria rarisima!

Autor: Papallona* » dg. maig 17, 2009 8:08 pm
_eLi_ ha escrit:tara ha escrit:No se, el de rosa clara no me lo quito de la cabeza!
uix...uix...pues si no te lo kitas de la cabeza es que es el tuyo!!!! ese es tu vestido!

Autor: Papallona* » dg. maig 17, 2009 8:10 pm
_eLi_ ha escrit:Giss ha escrit:Ei... algú sap què vol dir això de núvia rookie, nuvia experta... etc? això que us surt al avatar?
Giss es segons els missatges que has escrit al foro, diguessim que son com a categories.

Autor: Papallona* » dg. maig 17, 2009 8:13 pm
laiac ha escrit:Noieeeeeeeeeeesss!!!
M'he estat perdent una estona per tots aquests pots!!! mare meva,veig que moltes esteu escrivint en varis...jo em perdria!!!! tot i que al de les nuvies de 2009 no estaria malament!!! tot i així...jo segueixo sent de les vostres!!!!
Per cert, a veure si alguna de vosaltres ho sabeu, hi ha algun post d'algú que es casi, o s'hagi casat al Casablanca i en parli??? és que hi ha comptes enrera molt currats!!!! amb fotos dels plats i tot!!!!!
Us ho agraïria!!!!

Autor: nur_jor » dg. maig 17, 2009 8:35 pm