NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 17, 2009 8:54 pm

laiac ha escrit:
Giss ha escrit:Hola guapetes!

Ahir vaig començar la búsqueda del fotógrafo.

Al primer que vam anar va ser al Joan Duch. La veritat és que vam anar amb la convicció de que no ens agradaria gaire i en canvi vam sortir súper contents!!! Ens va agradar molt i ens feia un preu fantàstic. Vam estar a l'estudi gairebé 2 hores. La fotografia és molt molt bona. Els àlbums no tenen tantes floritures com altres però la qualitat de la imatge és molt bona.

Vam sortir i feiem tard pq haviem quedat amb els de division RM. El meu novi estava súper emocionat i convençut de que era el millor, però li vaig dir que no es precipités, que teniem temps de sobra per mirar amb tranquilitat i poder decidir finalment el millor.
Li vaig dir que Division RM deien que eren bons i que moltes noies del foro el tenien. Quan vam arribar al portal ja no ens va agradar l'entrada. No estaven anunciats ni res. Després, un cop al pis, ens van ensenyar un àlbum. Cap dels dos deiem res, però jo pensava: quina diferència... aquí utilitzen moltes plantilles amb lletres i colors, però la qualitat de la imatge era bastant dolenta. Després ens va donar els preus i en comparació amb l'altre era més car i pitjor. Aleshores ens va posar un video, i ens va ensenyar lo del lovehistory i em vaig quedar a quadres al veure que eren fotos retallades i fatal retallades.

Quan vam sortir em diu ell: què? i jo: fatal... i em diu: ufff menos mal, estava rezando pq no me dijeras estos!estos! quiero estos!

En fi, seguirem mirant molts altres ja que tenim temps, però aquests ja els hem esborrat de la llista.

Bueno guapes, petonets! que vagi bé el diumenge.

Giss!!! quan hi vas anar a Division rm???????perquè jo ahir a les 6 estava allí!!!
Doncs jo, tot i estar d'acord amb tu amb el tema de que no totes els fotos es veuen del tot bé, ahir mateix vam donar la paga i senyal!!!!!!
La veritat és que són els únics que ens feien el que volíem, a un preu molt asequible i a més amb video (jo descarto ho del lovestory) però la resta estava força bé!!!!!
Hem vist molt molt fotògrafs, i molts d'ells és el que comentaven a la kedada, semblava com si fossis model i no uns nuvis.....i al final, division rm ens farà un bon record de la nostra boda, sense un preu excessiu!!!!i tot i agafar tot en un sol àlbum més el video, amb el dvd amb les fotos d'alta resolució ja ho ampliaré!!!!

Vaja, que no et nego que per calitat d'imatge n'hi ha de millors, però també n'he vist d'iguals o pitjors!!!! així que davant del que nosaltres ens volíem gastar, ja els tenim contractats!!!

UN MAL DE CAP MENYS!!!!!! ara a pel viatge!!!!!!!!!

Petonets!!!!

Wow!! Quina diversitat d'opinions!!
Jo tambe vaig agafar aquests fotografs, nenes! Jo de qualitats d'imatge no en puc parlar perque no en soc cap entesa, però em va agradar la seva feina, i em van transmetre molta confiança. Que aixo per mi era molt important perque jo davant d'una camara em poso bastant nerviosa!!! I ells em van transmetre bon rotllo, no se! Quina tonteria, no?? jejejej!!
Laiac, vas preguntar si et donaven les maquetes dels videos? Es que ho vas comentar i em vaig quedar amb el dubte jo tambe!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 17, 2009 8:56 pm

_eLi_ ha escrit:Laiac, ja prova de vestit!!!!!!!!!! això s'acosta!!! passa't pel teu post i explica'ns la vostra història els preparatius!! vinga, vinga!

Giss nosaltres tenim de fotógraf a Joan Duch!!

Ninetes ja mateix comencem amb el bodatour!!! *.-o-o.*

Ninetes! Em sap molt de greu dir-vos que a la primera cita del nostre bodatour no podré venir!!! Tinc una boda el dia 1 d'agost. El mateix dia que la nostra Laiac!!!!!
Es casa el cosí del meu xicot.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 17, 2009 8:58 pm

blackmamba ha escrit:
Papallona* ha escrit:HOLAAAAAAAAAAA

hola ninetes os doy otra razón para hacer kedada en BCN,

Emperatriz Outlet
Rafael Casanovas, 44
Molins de Rei
::love::

Es una tienda donde las compis del 2009 han conseguido las ropita interior
para la boda más baratita!!! oléeeeeeeeeeeeee

os dejo la dirección del post!:

viewtopic.php?t=19123&postdays=0&postorder=asc&start=0

Merci papallona!!! yo ya lo había visto (tengo el post en favoritos y todo, jajaja) y voy mañana por la mañana!!!! ya os contaré a ver que tal!!!!

que paseis un buen domingooooooooooooooo

muaaaaaa

Ei!! Ens has d'explicar tots els detalls! Si val la pena, si tenen cosetes maques, si està bé de preu com diuen... tot i mes!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 17, 2009 9:01 pm

miriam1986 ha escrit:hola noies! jo! escriviu un munt!! quan em puc conectar em paso una estoneta posant-me al dia, ;.:love_:
He llegit alguna coseta sobre la col.leccio d'aire, que no hi havia tendes que ho tinguessin a Tgn, doncs bé, ahir vaig estar a valls amb la meva avia passetjant i vam entrar a una tenda, el que passa que no recordo el nom, ho esbrinaré, pero a Valls no n'hi han masses,i la dependenta em va dir que a finals d'octubre tindria la col.lecció d'aire 2010.
Ah!una altra coseta, ja tinc reservada l'esglesia i ja he parlat amb el mossèn!!!ara ja estic més tranquil·la perque es segúr el 17 d'abril 2010 a l'ermita de Montserrat de Montferri!!!

Al final resultarà que tenim la colecció d'Aire més a prop del que ens pensavem, jejeje!! Per Valls, per Reus, Tarragona... millor, millor!!

Enhorabona guapa! Ja tens data! I pel que fa a l'esglesia... que dir-te!! Que es molt bonica!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 17, 2009 9:05 pm

_eLi_ ha escrit:
tara ha escrit:model Galon

tara!! que tal fué ayer? ya tienes vestido? te gustaron muchos?
mi opinión sobre los tres vestidos (el de Rosa Clarà, y los dos de pronovias), el que más me gusta es el Galón.

A mi de tots els que has posat no sabria per quin decidir-me, si el de Rosa Clara (Hapiness, no?) o el Galón. Aquests son realment molt bonics!

Una pregunta... que tal el tracte de Rosa Clara i Pronovias?
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 17, 2009 9:06 pm

_eLi_ ha escrit:
tara ha escrit:No se, el de rosa clara no me lo quito de la cabeza!

uix...uix...pues si no te lo kitas de la cabeza es que es el tuyo!!!! ese es tu vestido!

jo tambe penso el mateix nineta!! això és que has trobat el teu vestit!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dg. maig 17, 2009 9:09 pm

Fins dema guapes!
Me'n vaig a veure Ventdelpla, jejeje!
Que avui serà molt emocionant amb la tornada del David... jajaja!!
Bona nit!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dg. maig 17, 2009 9:54 pm

ninetes moltes gracies per els consells!
Vaig a veure vendelpla que avui torna el mort, fins dema!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Dido26 » dg. maig 17, 2009 11:52 pm

Hola noies!!!

Jo sóc de Reus. És molt enriquidor poder compartir tots els preparatius de les nostres bodes jeje.

Jo el fotògraf l'he agafat de Reus, és diu Gerard Gené. Ens el van recomanar uns amics. El vam anar a veure i ens va agradar el tipus de treball que realitza i evidentment també el preu.

El vestit finalment em decanto per Pronovias, tot i que m'agradava algun de Cymbeline. El problema de Cymbeline és que està a Barna, i em fa pal només pensar en haver de pujar a Barna a mirar i fer-me les proves. Estic entre diferents models de Pronovias i un de Manuel Mota, ja us aniré explicant.

El convit el faig al Castell de Vilafortuny. Ens va encantar el lloc, i preu qualitat del menjar ens va semblar correcte.

Papallona, potser m'interessa comprar els "abanicos" d'aquella pàgina de picassaweb. És fiable?

Un petó a totes les tarraconines!!
Imatge
Dido26

Entrades: 40
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:52 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 18, 2009 7:40 am

Dido26 ha escrit:Hola noies!!!

Jo sóc de Reus. És molt enriquidor poder compartir tots els preparatius de les nostres bodes jeje.

Jo el fotògraf l'he agafat de Reus, és diu Gerard Gené. Ens el van recomanar uns amics. El vam anar a veure i ens va agradar el tipus de treball que realitza i evidentment també el preu.

El vestit finalment em decanto per Pronovias, tot i que m'agradava algun de Cymbeline. El problema de Cymbeline és que està a Barna, i em fa pal només pensar en haver de pujar a Barna a mirar i fer-me les proves. Estic entre diferents models de Pronovias i un de Manuel Mota, ja us aniré explicant.

El convit el faig al Castell de Vilafortuny. Ens va encantar el lloc, i preu qualitat del menjar ens va semblar correcte.

Papallona, potser m'interessa comprar els "abanicos" d'aquella pàgina de picassaweb. És fiable?

Un petó a totes les tarraconines!!

uola neni!!!
si he vist el misstge al post de juliol!!! jejej...
jo conec a algú que ha comprat a la web i tot ok!!!!

ja ens explicaras com ha anatm a Pronovias!!! quan tens pensat anar???
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: monxi_bp » dl. maig 18, 2009 7:52 am

tara ha escrit:Hola nines us penjo els vetits que em van agradar de pronovias, a veure que us semblen!
Model Valdemar de Manuel Mota

Nena si tenim els mateixos gustos!!!M'haure d'aprimar molt per estar com tu i el podriem comprar a mitges el vestit!!!!!jijijiji!!!Aquet es precios l'unic q jo tinc molt pit i nose si em qedaria be
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dl. maig 18, 2009 8:19 am

Ostres nenes si que escriviu!!!Papallona una pregunta els menus q et va enviar la mari qins son els del 2009 o 2010??
Nenes ja tinc ganes de q arribi l'estiu i les vacances!!!

Com a anat el cap de setmana??suposo q be jo molt mogudet disabte correfoc i diumenge a bellpuig a eure el motocross...si esq els omes ens fan fer el q volen!!!jijiji!!
monxi_bp

EntradaAutor: monxi_bp » dl. maig 18, 2009 8:24 am

ei l'altre dia faig fer una comanda al vistaprint d'unes targetes de visita!!!pero no sabeu el q em va pasar...x voler anar rapid i no llegir i et lien una mica alhora de fer la comanda e demanat un segell i jo no el vull i clar de pagar 6€ o algo aixi xls gastos d'envio ara en pago 24 x la merda del segell...ja e enviat 2 mails dient q no el vull voleu dir q mel anularan???esq jo q fai am un segell am el meu nom i l'adreça de casa meva???si fos de la q anire a viure xo es de casa dels meus pares jolin...si esq aixo nomes em pasa a mi
monxi_bp

EntradaAutor: jennytgn » dl. maig 18, 2009 9:20 am

Ei hola!! como va???

He estado una semana fuera y no veas como ha corrido esto!!

Bueno yo no tengo mucho que explicar, mas que este sabado voy al restaurante.
Una pregunta bastante tonta que reservais primero la iglesia o el restaurante?
jennytgn
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: JUDITH REUS » dl. maig 18, 2009 9:40 am

Hola Ninetes

Bé, ja m'he possat al dia entre el nou nom i de un munt de coses mes.
A veure si em podeu donar un cop de mà, ja que vist que parlaveu d'aquest tema...
La Eli va enviar un enllaç de diferents firmes de vestits de núvia i per primera vegada he vist un vestit que m'agrada i molt. És de la col·lecció de Aire de Rosa Clarà, pero no se si el trobaré a la tenda de reus.....La meva pregunta és quines tendes de reus i tgn poden tenir aquesta col·lecció???????????
Per que me'n hi vaig ara mateix!!!

:: orrr::
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 18, 2009 10:14 am

monxi_bp ha escrit:Ostres nenes si que escriviu!!!Papallona una pregunta els menus q et va enviar la mari qins son els del 2009 o 2010??
Nenes ja tinc ganes de q arribi l'estiu i les vacances!!!

Com a anat el cap de setmana??suposo q be jo molt mogudet disabte correfoc i diumenge a bellpuig a eure el motocross...si esq els omes ens fan fer el q volen!!!jijiji!!

monxiiiiiiiiiiiiiiiiii

kin cap de 7mana!!!! no... si que t'agrada l'esport!!! a mi no em motiva gens!! el correfocs si.. que m'encanten..

neni us vaig dir del 2009 els menús... ja els tens no????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 18, 2009 10:17 am

monxi_bp ha escrit:ei l'altre dia faig fer una comanda al vistaprint d'unes targetes de visita!!!pero no sabeu el q em va pasar...x voler anar rapid i no llegir i et lien una mica alhora de fer la comanda e demanat un segell i jo no el vull i clar de pagar 6€ o algo aixi xls gastos d'envio ara en pago 24 x la merda del segell...ja e enviat 2 mails dient q no el vull voleu dir q mel anularan???esq jo q fai am un segell am el meu nom i l'adreça de casa meva???si fos de la q anire a viure xo es de casa dels meus pares jolin...si esq aixo nomes em pasa a mi

bueno nena.. no et preocupis.. segur que no et torna a passar "lo miraras con lupa" jejej...

a vere si et contesten els de vistaprint.. no hi ha cap num de telefon???
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 18, 2009 10:18 am

jennytgn ha escrit:Ei hola!! como va???

He estado una semana fuera y no veas como ha corrido esto!!

Bueno yo no tengo mucho que explicar, mas que este sabado voy al restaurante.
Una pregunta bastante tonta que reservais primero la iglesia o el restaurante?

jenny!!! cuanto tiempo.. de vacaciones???

que bien el restaurante!!!

hombre yo primero el restaurante.. pq también hay mucha boda civil... y hay más demanda.. aunque según donde te kieras casar por ej. el loreto hay que ir también pronto....
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 18, 2009 10:20 am

JUDITH REUS ha escrit:Hola Ninetes

Bé, ja m'he possat al dia entre el nou nom i de un munt de coses mes.
A veure si em podeu donar un cop de mà, ja que vist que parlaveu d'aquest tema...
La Eli va enviar un enllaç de diferents firmes de vestits de núvia i per primera vegada he vist un vestit que m'agrada i molt. És de la col·lecció de Aire de Rosa Clarà, pero no se si el trobaré a la tenda de reus.....La meva pregunta és quines tendes de reus i tgn poden tenir aquesta col·lecció???????????
Per que me'n hi vaig ara mateix!!!

:: orrr::

hola judith!!!
doncs al final han sortit 3 tendes estan per aki pel post....a vere si tinc temps i faig la llista o la fem... jejej

aireeeeeeeeeeeeee
aireeeeeeeeeeeeeeeeee

:-><_:::-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 18, 2009 10:23 am

Ninetes!!!
que no se si ho he dit!!!