CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: MOT » dt. maig 12, 2009 6:41 pm

clar que potser la catifa està tapan els forats de les reixes de les "cloaques"... I don't know...
Imatge Imatge
MOT
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: S&X » dt. maig 12, 2009 10:13 pm

MOT ha escrit:clar que potser la catifa està tapan els forats de les reixes de les "cloaques"... I don't know...

Ahi està el tema!!
jo quan vaig anar es veien les cloaques, i clar no em va agradar, no se si hi ha manera de "moure" les cadires o algo, q no quedi la cloaca allà..
sino agafaré catifa

La primera setmana de juny tenim festa el dos i anirem a Igualada a ultimar coses.

Lidia aquests gorros jo els volia! me.l va ensenyar ma germana d.una boda que va anar una amiga seva, i van triomfar. Quant costen??

Us he de fer les fotos de les palmines, acabo d.arribar a casa i ja mismo marxo a roncar que no puc amb el body.
Tarde de compres jijijiji arrasando!!!! (quien dijo crisis?) feia temps que no me donava un capritxet eh!

Dido molt ànims :-()-)
S&X
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: mferrer » dc. maig 13, 2009 9:03 am

Molt bon dia wapis!!!

MOT, ara he entès lo de la catifa,.... EL dia de portes obertes era de pètals, i molt millor, però així tampoc està malament, no??

S&X, ole, ole!!! ja teniu anells. NOsaltres quan els vam tenir ens vam treure un pes de sobre. Felicitats

LAbanda: uauuuuuuuuuu el gorros!!! són superdivertits!!! és molt bona idea posar-los al ball!!! Nosaltres volem mirar fanalets, per fer el ball del fanalet!!

LABANDA I ARARE: us segueixo en el post dietil!!! és una canya de post!!! a més, ajuda força!!! jo m'he apuntat algunes amanidetes de l'Arare, pq sinó sempre faig el mateix!!!
mferrer
:: núvia experimentada

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: MOT » dc. maig 13, 2009 1:05 pm

M'hi hauré de passar, per aquest post... jo que no paro de fer exercici, aquests dies... però bé, que tinc molt clar que la dieta és el que ajuda a aprimar, pel que fa a l'exercici... :--( jo no m'hi noto gens!!!
Imatge Imatge
MOT

Entrades: 2429
Membre des de: dc. març 15, 2006 6:09 pm
Ubicació: St. Feliu Llobregat

EntradaAutor: ARARE » dc. maig 13, 2009 7:21 pm

Jejej.. el post de dietes és la canya! Des d'ahir al vespre 3 pagines!! Som unes malaltes de les dietes!!

A mi em va de conya, m'agrada molt compartir els problemes dietils i les alegries basculars...
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: mferrer » ds. maig 16, 2009 7:30 pm

Hola Noies!!! Avui he anat una estoneta a la platja i m'he posat com un tomàquet!!! i duia protecció!!!

Per cert, que en sabem de la DIDO, oi que ja la deuen haver operat???
mferrer

EntradaAutor: ARARE » ds. maig 16, 2009 8:00 pm

Doncs no se sap res... suposo que fins que no estigui a casa i es connecti no tindrem noticies!!! Esperem que li vagi tot molt bé!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dg. maig 17, 2009 8:17 pm

Nenes, heu vist que han obert un post que es diu OJO CA N'ALZINA!

Quina merda, odio aquestes noticies.. Diu la noia que van anar curts de menjar i que els cambrers molt inexperts.. I no se quin problema amb la barra lliure...

Quin baxón.. de veritat.. com després de tota la ilusió i els diners, surti algo malament.. pufff no ho vull ni pensar!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S&X » dg. maig 17, 2009 9:11 pm

ARARE ha escrit:Nenes, heu vist que han obert un post que es diu OJO CA N'ALZINA!

Quina merda, odio aquestes noticies.. Diu la noia que van anar curts de menjar i que els cambrers molt inexperts.. I no se quin problema amb la barra lliure...

Quin baxón.. de veritat.. com després de tota la ilusió i els diners, surti algo malament.. pufff no ho vull ni pensar!!!

Ho acabo de veure!!!

se.m queda una cara com.. :-/
S&X

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: mferrer » dg. maig 17, 2009 9:51 pm

Ostres!!! ostres!!! quina CACA!!! de totes maneres pensem en positiu, pensem que això ha sigut un cas aillat, i que ens pot donar arguments pq ho tinguem tot, tot ben lligat, i si fa falta per escrit. Que ho negociem tot per avançat i que si cal, els diguem que e sentit coses que no els deixen massa bé, i que tot allò que sigui mala propaganda és pitjor per ells!!! clar que nosaltres ens hi juguem molt (és el nostre dia) però que una mala reputació com a restuaran (si és repetida), no els interessa.

Vinga, siguem positives!!!
mferrer

EntradaAutor: Majestic » dl. maig 18, 2009 8:50 am

Buenos dias por la mañanitaaa!!!!

Por fin un dia de fiesta!!! (llevo de guardia todo el finde)

Acabo de ver el post de "ojo can alzina"...., da mal rollo, la verdad, escuchar cosas malas.

Lo de la falta de comida es algo que me fastidiaría una barbaridad,y se lo he recalcado mil veces a Ariana, lo de los camareros es una faena, espero que no vuelva a suceder.

Lo que no entiendo es lo de la barra libre: si han pagado 3h de inicio y luego durante la boda añaden 2h mas, lo lógico es que te cobren 5h, no?? 3+2=5
Y lo del tast, a nosotros ya nos avisaron, que si lo repites se paga de nuevo.

Tengo un problemón!!! Dónde se compran vuestras madres los trajes??? no se dónde mirar y que me gusten, en el CorteIngés no me han gustado mucho.

Mot, me han hablado de una tienda "Marysol" en Sant Feliú, te suena??

Ainsss, qué estrésssss!!! jejejeje.

Un besazoooooooo
Majestic
:: núvia rookie

Entrades: 164
Membre des de: dg. ago. 24, 2008 3:43 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: dido » dl. maig 18, 2009 9:51 am

Bon dilluns a tothom!

Ja estic operada, i fent repòs. Tot ha anat molt bé. Ara tinc una infermera que ve cada dia a casa a curar-me la ferida, un luxe aquests gavatxos!!

Jo també acabo de veure el post aquest que dieu. Sincerament, no m'ho acabo de creure massa... El tema del segon tast, ja se sap que s'ha de pagar, i això de la barra lliure, què voleu que us digui, els faran pagar el que hagin de pagar, no m'imagino ningú de Ca n'Alzina timant per dues hores de barra lliure.

De veritat, podeu estar tranquil·les, de menjar i de beguda no en falta. Els nostres cambrers eren jovenets però tothom va quedar encantat amb el servei, no hi va haver cap queixa, al contrari, tothom ens va comentar que els cambrers molt i molt bé.

D'errors i d'imprevistos sempre en poden sortir, ja se sap, però jo els considero uns bons professionals, de debò.
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. maig 18, 2009 10:37 am

BON DIA!!!

ni cas al post aquest.... un missatge només i per dir això... si un cas que passi per aquí i ens ho expliqui amb detalls...

jo también he trobat normal que cobressin 5 hores no?? i lo del sgont tast también t'ho diuen abans.... a ningú li pilla per sorpresa vaja...

bé wapes, nosaltres el finde a Tossa, a l'hotel que ens va tocar a una fira nuvis amb guia nupcial! tot de conya, excepte una multa dels mossos i 3 punts menys per excés de velocitat... que hi farem! un cap de setmana que ens sorti gratis...doncs no... amb la multa ja l'hem cobert i vaya 240 eurets... quina gracia!

jo vaig avançant...ara començarem a muntar la cerimonia.... vaig una mica perduda perquè vull tenir clar que es fa a lo convencional....

algu sap QUÈ FIRMEN ELS TESTIMONIS?? quin text hi ha???
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: mferrer » dl. maig 18, 2009 11:16 am

Ei Dido!! genial que t'hagi anat tot bé.

Tens raó amb tot el què dius de Ca n'Alzina, la majoria explica que tot fantàstic, a més, imprevistos sempre n'hi han.

Com diu la Majestic, tampoc entenc massa bé el tema de les 5h de barra lliure???? i és cert que el tema dels 2on tastets s'han de pagar, el que no sé és quant, concretament!!! Suposo que no és el mateix provar dos plats que un???

majestic, la meva mare s'ha comprat la roba a una botiga del c/Balmes de BCN; también tenen botiga al c/Calvet, però no en recordo el nom!!! aquesta tarda he d'anar-hi amb ma mare i m'hi fixaré.
mferrer

EntradaAutor: Majestic » dl. maig 18, 2009 12:00 pm

Ok mferrer, si puedes me explicas, porque me estoy volviendo loca, he de mirar tiendas antes de que ella venga, porque sólo viene un finde, y así poder ir a tiendas fijas, no a dar vueltas.

Yo creo, como dice Labanda, que es una lástima que vaya mal, pero los argumentos (excepto lo de la comida y camareros) no son muy lógicos.
Si contratas 5h no te van a cobrar 2!!! es un poco de cajón.
Majestic

EntradaAutor: LABANDA » dl. maig 18, 2009 12:02 pm

aisn! Dido, m'alegro que hAGI anat bé la operació! i això de tenir infermera a casa que bé... aquí la SS deixa molt que desitjar encara....ja ho saps...

petons wapes! al vespre entraré de nou!

no patiu pel post... ja ho he dit, qu entri i ho expliqui tot. jo li he enviat un privat.
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Majestic » dl. maig 18, 2009 12:12 pm

Es verdad Dido!! que se me ha pasado.
Me alegro mucho de que ya estés mejor y que el post operatorio sea bueno.
ahora a dejarse mimar un poquito, que si estuvieras aquí tendrías que ir y venir al ambulatorio a curarte cada dia y además con malas caras.Jejeje
Un beso
Majestic

EntradaAutor: mferrer » dl. maig 18, 2009 12:41 pm

LABANDA ha escrit:aisn! Dido, m'alegro que hAGI anat bé la operació! i això de tenir infermera a casa que bé... aquí la SS deixa molt que desitjar encara....ja ho saps...

petons wapes! al vespre entraré de nou!

no patiu pel post... ja ho he dit, qu entri i ho expliqui tot. jo li he enviat un privat.

jo también li he enviat un missatge; a veure si s'explica millor!!!
mferrer

EntradaAutor: ARARE » dl. maig 18, 2009 12:55 pm

Hola nenes!!

Dido me n'alegro molt que tot hagi anat bé! Ara ja saps, a cuidar-se eh!!! Espero que la recuperació sigui ràpida!!!

Tema hores de barra lliure. Jo m'imagino que van contractar 3 hores i que després la van allargar 2 però que volien pagar només per la gent que es va quedar.. Pot ser no?? Pq diu: ens las volen cobrar integres! Potser va per aqui la cosa...

jo estic com vosaltres, no m'agrada que hi hagin critiques però tampoc sembla que sigui cap bestiesa no?? Cambrers inexperts? bueno.. que se le va a hacer.. Que hay que pagar barra lliure i segon tast? Això ja ho sabiem.. I si pel menjar la Dido diu que no patim, NO PATIREM!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: mferrer » dl. maig 18, 2009 2:27 pm

Com diu l'Arare, la noia m'ha explicat que li han cobrat la barra lliure per 150 persones, i al final només eren 30!!

Jo crec que és un tema a parlar molt i molt amb l'ariana, doncs és cert que tampoc és just que et cobrin 5€ per persona si la final n'hi ha tant poques. Nosaltres volem negociar molt el tema, fins i tot, arribar-li a dir que no posem barra lliure si no ens arreglen el preu, i sobretot, sent un diumenge on la gent no s'eccedirà tant. En el fons, a ells els interessa posar barra lliure, pq amb això fan molt negoci!!!
mferrer

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant