POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: nimi » dg. maig 17, 2009 12:12 pm

Tot el dia fruita!!!! buuuf!!! home, si pots menjar de quasi tota la fruita...pot ser menys o menys aguantable, segur que perds moltisim!! i es una setmana sensera? m'agrada la idea...i amb les pastilles estaràs al complert. Però vigila les estries que amb perdràs molt de pes i molt ràpid!

Algun altra dia no s'havia comenat que la fruita sola es millor menjar-la amb una nou o fruit sec per son se quines històries? Tinc tanta informació que em perdu!

ARARE ha escrit:
nimi ha escrit:Ostres Arare! Comences setmana de fruita? Si que m'enrecordo que li volies demanar a la doctora que et pusses una dieta una mica més de xoc...però que menjaràs fruita per sopar sempre o com anirà?

Jo porto una setmana en manteniment, bueno, he baixat uns grams però poquet. I ara he de tornar a posar-me en serio que em queden 3 kilets de res!

Noies, on us compreu els pantalons? Quines botigues frecuenteu? Jo en general vaig per stradivarius, lefties, mango...però per pantalons...no trobo res que em quedi bé!

Si Nimi, va ser la doctora que m'ho va proposar. Es tracta de menjar només fruita, res d'esmorzar ni dinar ni sopar, tot el dia fruita... És molt dur, segurissim... però m'ha dit que és ideal, acabarem de la dieta d'una manera molt bona pq depures i tot seguit em posara el manteniment. Diu que menjant tot el dia fruita es pot perdre uns 400 gr al dia, així que si aguanto perdré molt no??? A part de la fruita he de prendre unes pastilles que aporten proteïnes!!!...

Demà vaig a la doctora, a veure que m'explica.. potser puc menjar plàtan.. si fos així estaria bé!!

Jo per pantalons soc bastant de Mango també.. A stradivarius, pimkie, berska.. mai he comprat pantalons, gairebé no he comprat res.. `
L'altre dia vaig estar a Massimo Dutti i tenien pantalons molt monos per l'estiu!.
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi
:: núvia experta

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: ARARE » dg. maig 17, 2009 12:37 pm

Jajaja si,si.. Lo de la fruita amb fruits secs també és de la meva doctora. Diu que tots els àpats han d'estar formats per hidrats, proteines i grasa. Us penjo un cuadre, per berenar s'ha de triar un aliment del cuadre vermell, un altre del groc i un altre del blau. Si tries un aliment del lila es menja sol.

Cada combinació d'hidrat + proteina + greix se'n diu que és 1 bloc.

Per esmorzar has de menjar 3 blocs, per dinar 3 blocs i per sopar 3 blocs. Per mig matí o per berenar només 1 bloc.

Exemples de berenar:

- 1 pera + formatge + 3 ametlles.
- 1 iogurt + una nou.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: ARARE » dg. maig 17, 2009 8:39 pm

Jo per dinar meló amb pernil.. per la tarda he provat un trocet molt petit de pa de pessic... aix... i per sopar fruiteta!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: nimi » dl. maig 18, 2009 7:26 am

Merci per la taula Arare, ets un sol!

Doncs jo si que vaig caure en el gelat...jajaja, ultimament no tinc tanta voluntat com al principi...suposo que com ja em veig bastant bé, no tinc tant sacrifici. PErò em sento bé, no tinc gens de panxa, estic plana, planiisiima! Ja no tinc chichas al costat i de cames m'he aprimat moltisim, els pantalons que abans casi ni me entraban ara se'm cauen...sí, encara vull perdre algun kilet més per arrodonir però em sento bé.

Semblo un anunci de compreses....zuuum zuum zuuumzummm..aaauuuup!

Imatge
nimi

EntradaAutor: LABANDA » dl. maig 18, 2009 7:43 am

bon diaaaaaaaaaaaa!

finde superat i segur que amb uns kilets de més!

Vam marxar a Tossa, al cap de setmana que ens va tocar amb Guia nupcial a la Fira nuvis! tot genial!! pero clar... el menjar també era genial i no m'he pogut resistir...

aquesta setmana a tope!

depsrés us llegiexo que he vist aquesta taula i pinta interessant!
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: nimi » dl. maig 18, 2009 7:49 am

amb el bon temps que ha fet segur que haveu estat de cnya a Tossa..quina envejaa!!!

Doncs la taula està molt bé...encara que no entenc com a una dieta pot haver la posiblitat de patates fritas, mahonesa, gelat...m'ha resultat super extrany!

LABANDA ha escrit:bon diaaaaaaaaaaaa!

finde superat i segur que amb uns kilets de més!

Vam marxar a Tossa, al cap de setmana que ens va tocar amb Guia nupcial a la Fira nuvis! tot genial!! pero clar... el menjar també era genial i no m'he pogut resistir...

aquesta setmana a tope!

depsrés us llegiexo que he vist aquesta taula i pinta interessant!

Imatge
nimi

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 8:45 am

jiy ha escrit:Hola chicas!!

Pues mi fin de semana será trabajando, desde casa eso sí, pero tengo que hacer un esfuerzo final que de eso depende el futuro de mi trabajo. Así que ahora me iba a poner a ello pero antes tenía que entrar para contaros lo que he soñado, cuando he despertado me reía sola!!

He soñado.................... que quedábamos todas en mi casa para conocernos y todas erais super delgadas............. ahí no acaba, eso está bien, lo malo viene ahora, habíamos quedado en traer un regalo cada una para celebrar que nos conocemos y cuando empezamos a abrir los paquetes todas traíamos CHOCOLATE, BOMBONES, GOLOSINAS.............. Buff, estoy fatal, esto no va a acabar bien, jejeje

En fin... me he levantado a la dura realidad, leche desnatada, tostada integral, jeje todo sea por este cuerpazo que se nos va a quedar a todas, jejeje

PASAR BUEN FIN DE SEMANA!!!

neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 8:49 am

NyiNyi ha escrit:Bones noies!!!

Que tal va el cap de setmana??

Jo normalet!!! jejej arhir vam anar a cinema a veure Àngels i Dimonis, i al sortir vam anar a sopar a un lloc on fan hamburgeses, sanwichs, patates braves.. en fi, menjar guarro, però jo vaig demanar-me una amanida de formatge, anous, poma i vinagreta de mel, i un entrepà de pernil salat!!!!! >.-<: vaig estar a punt de demanar-me una hamburgesa.. però no!!! jejejej

I avui per dinar hem menjat una amanida amb salsa de iogurt, una hamburgesa, i pastís de formatge... no he pogut avui!! però bé, ara per sopar llobarro al forn, i demà bondat!!!

Arare, com ha anat el dinar?

jiy, si, estem fatal!!! jajaj somiar això és pq realment estàs fent un gran esforç, i segur que ho aconseguiràs!!!

Xurdit, ara deus estar de despedida!!!! ja ens explicaràs com et va!

Labanda, estàs de cap de setmana fora no?? espero que et vagi mb!!

Aliaga, com va anar a la prova del menú??clar que si! tú tens excusa! pensa que segons diuen, el dia del casament no es menja gairebé res!

I les altres, que tal? bon cap de setmana!!!

holaaaaaaaaaaaaaa nyinyi, la prova genial, tinc la crònica al meu post! amb fotetes... això sí, no vam fer tast de pastis... molt malament...
:--(
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 9:13 am

doncs ens van dir en quina pastisseria treballen, i ja tá...
això no em va molar, la veritat
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: IreneM » dl. maig 18, 2009 9:46 am

Hola nines!!!!

Com esteu????com ha anat el cap de setmana??????

OStres tu...em donc compte que gairebé totes ja esteu al pes ideal que volieu ehhhh!!!!!!jo he rebaixat bastant (el pes no me'l controlo gaire...sé que he baixat un o dos kgs)...de volum he rebaixat gràcies a la crema, a l'esport i a menjar sa!!!!

Aquest cap de setmana ha sigut una mica esbojarrat en quan al menjar...doncs no estava jo gaire animada a fer bondat...és el que té tindre la menstruació!!!!!ajajajajajajajaja!!!així que dissabte vaig pecar!!!!el brenar sopar va ser de cumple i tot i que vaig començar bé menjant un troç de truita i un de pizza de penil i formatge...vaig acabar menjar DONETTESSSSS!!!!AJAJAJAJAJAJJAA!!!és que hi havien 3 allà devant meu que ningu se'ls menjava i m'estaven cridaaaant tota l'estonaaaaa....arrrghhhhhh!!!!i em vaig fotre els tres...aixx!!!!!

La resta del cap de setmana genial....per dinar una micona de pasta per sopar pastanaga i ous bullits!!!!

Nyinyi...ja la tinc aquesta dietaaaaaaaa!!jejejejejejejejeje!!!!también l'he agafada del post de l'esther!!!i lo del temps de flors genial ehhhhh!!!em va agradar moltissimmm!!!!vam arribar a les 11h i vam marxar a les 20:47 del vespre!!!!vam estar tot el dia caminant!!!!!genial!!!!!la meva mare s'ho va passar de conyaaaaaa!!!!i la xicota del meu cosi igual...i jo feliç de veure-les contentes!!!!vam dinar a un restaurant que es diu vinil...i vam menjar de conya per pocs dners!!el tracte genial!!!!!increible!!!!i no em vaig passar gaire amb el menjar...pastiss d'esparrecs i llom a la planxa...ara el postre un pastis!!!

Arare...ja has començat amb la setmana de fruita oi???!!!!molts ànims!!!

Aliaga...no et van portar pastiss al tast????que raro no????vaja tela!!!

NENES MOLS ÀNIMS A TOTESSSSSSS I ENDAVANT!!!!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: nimi » dl. maig 18, 2009 9:57 am

Ostres!! que fort lo del pastís!! jo he fet varies proves de menú i sempre t'ho donen a tastar...si hi han varios sabors, tots i si no tens opció d'escogir, almenys t'ho donen a tastar. Es que en general tots els pastissos están bé però de vegades son molt empalagosos o simplement no t'agraden. Amb el que paguem i a sobre aquestes tonterias.

Imatge
nimi

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 10:45 am

aiiish! nenes, que m'estic començant a agobiar...
i els aperitius us els van fer tastar?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nimi » dl. maig 18, 2009 10:49 am

A veure...no et preocupis, segur que està bonisim com tots els pastissos! Però si tens la oportunitat d'insistir en que el vols tastar, doncs millor, sempre estaràs amb més confiança.

Sí que vam tastar els aperitius, bueno, alguns com la part de barbacoa que tenim i alguna cosa més no...va ser com una mena de pica pica perquè provessim lo més general.

aliaga79 ha escrit:aiiish! nenes, que m'estic començant a agobiar...
i els aperitius us els van fer tastar?

Imatge
nimi

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 18, 2009 11:36 am

Hola nenees!

Aixxx perdoneu-me però aquests últims dies he estat mooolt out! Entre preparatius, feina i la despedida, no m'han deixat ni un minut!!
Avui tinc festa (però ara acabo d'arribar a casa de fer mil recaduuuss!). Dir-vos que la despedida GENIAL! I que a més a més em vaig aprimar jajajajajaja!!! Vaig menjar molt bé i jo crec q de tants nervis... vaig perdre 500 gr!!!!!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 12:09 pm

NyiNyi ha escrit:No et rallis rei!! l'aperitiu normalment no t'el deixen tastar. Com a molt et porten 4 cosetes.
I l'ho del pastís.. doncs si, és estrany. Aniràs a la pastisseria que ells treballen per encarregar-lo? jo hi aniria i demanaria quins tipus de pastís tenen.

Irene!! sé on es el restaurant on dius!!! ja veig que us va anar mb!! nosaltres encara ahir i vam anar a donar el vol, estic enamorada de la meva ciutat!!! :-))
Tot i que aquest any no ens va agradar gaire el tema florar.... està decaient..

ARA EM TRANQUILITZEU, A NALTRES ENS VAN PORTAR UNES CULLERETES XINESES, Y UNS CANAPÉ.S.. PERÒ PENSAVA QUE DEIEU TOT L'APERITIU...
QUÈ GARRULA QUE SÓC...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ARARE » dl. maig 18, 2009 1:15 pm

Aliaga no et preocupis! és normal que ens posem nervioses, pensa que tenim massa informació, del nostre restaurant i d'altres.. Si no haguessis parlat amb ningú del foro potser no t'haguessis espantat, pq no sabries com va això dels menú!

Al meu restaurant ens van deixar provar dos aperitius freds i dos calents. Després vam triar 3 primers, 3 segons, 3 pre-postres i 3 postres. Però he llegit cròniques de gent on han provat més plats i d'altres menys, així que no et preocupis més!!

Jo aniria a la pastisseria i triaria un parell de pastissos, potser si li expliques et deixen provar-ne algun per poder triar.

A les demés: Bon dilluns!! Aquesta setmana, a la bàscula de casa, no he perdut res de res!! A veure com em va a la bàscula de la doctora (jjajaj, ojalá la meva no vagi bé!).. Demà començo la setmana de fruita i crec que avui em jalaré un entrepà vegetal per compensar-ho!! (com s'enteri la doctora em mata!).

Aquesta tarda em medeixen pq faré la 5a sessió de mesoterapia. Ja us diré el que he perdut val?

Apa nenes, us deixo.. fins el vespre!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S@N20 » dl. maig 18, 2009 1:29 pm

NyiNyi ha escrit:Noies aquí la teniu! :-)ok:

Wapiiiiiiiiiiiiii, no la puc ampliar i no hi veig res.... :o-o:
S@N20
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: nimi » dl. maig 18, 2009 1:30 pm

S@N20 ha escrit:
NyiNyi ha escrit:Noies aquí la teniu! :-)ok:

Wapiiiiiiiiiiiiii, no la puc ampliar i no hi veig res.... :o-o:

Encara que l'ampliis no es veu res, jo he pogut ampliar-la però no s'entenia la lletra...quina llastima!

Imatge
nimi

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 3:30 pm

ARARE ha escrit:Aliaga no et preocupis! és normal que ens posem nervioses, pensa que tenim massa informació, del nostre restaurant i d'altres.. Si no haguessis parlat amb ningú del foro potser no t'haguessis espantat, pq no sabries com va això dels menú!

Al meu restaurant ens van deixar provar dos aperitius freds i dos calents. Després vam triar 3 primers, 3 segons, 3 pre-postres i 3 postres. Però he llegit cròniques de gent on han provat més plats i d'altres menys, així que no et preocupis més!!

Jo aniria a la pastisseria i triaria un parell de pastissos, potser si li expliques et deixen provar-ne algun per poder triar.

A les demés: Bon dilluns!! Aquesta setmana, a la bàscula de casa, no he perdut res de res!! A veure com em va a la bàscula de la doctora (jjajaj, ojalá la meva no vagi bé!).. Demà començo la setmana de fruita i crec que avui em jalaré un entrepà vegetal per compensar-ho!! (com s'enteri la doctora em mata!).

Aquesta tarda em medeixen pq faré la 5a sessió de mesoterapia. Ja us diré el que he perdut val?

Apa nenes, us deixo.. fins el vespre!!!

gràcies, arare, ets un solet, nena... vaig com una moto i tot ho veig negre des d'aquest cap de setmana... :--(
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: metalhet » dl. maig 18, 2009 4:44 pm

Bona tarda noietes!!

Acabo de tornar de la platja...m'ha agafat un mal de cap...ara m'estiraré una estona, viam si s'em passa el mal de cap, que després he kdat amb la meva cunyada per anar a còrrer...

Com portem les dietes?!?!?!!? :-)ok:
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 0 visitants