NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: monxi_bp » dl. maig 18, 2009 11:15 am

Papallona* ha escrit:
monxi_bp ha escrit:Ostres nenes si que escriviu!!!Papallona una pregunta els menus q et va enviar la mari qins son els del 2009 o 2010??
Nenes ja tinc ganes de q arribi l'estiu i les vacances!!!

Com a anat el cap de setmana??suposo q be jo molt mogudet disabte correfoc i diumenge a bellpuig a eure el motocross...si esq els omes ens fan fer el q volen!!!jijiji!!

monxiiiiiiiiiiiiiiiiii

kin cap de 7mana!!!! no... si que t'agrada l'esport!!! a mi no em motiva gens!! el correfocs si.. que m'encanten..

neni us vaig dir del 2009 els menús... ja els tens no????

aaaaaa els del 2009 si q els tinc...em pensava q ja eren del 2010!!!

Felicitats x aqets 6 anyets!!!

lo del vistaprint mira a la proxima ja no m-equivocare en aixo tens rao!!!jijiji
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 18, 2009 11:19 am

monxi_bp ha escrit:
Papallona* ha escrit:
monxi_bp ha escrit:Ostres nenes si que escriviu!!!Papallona una pregunta els menus q et va enviar la mari qins son els del 2009 o 2010??
Nenes ja tinc ganes de q arribi l'estiu i les vacances!!!

Com a anat el cap de setmana??suposo q be jo molt mogudet disabte correfoc i diumenge a bellpuig a eure el motocross...si esq els omes ens fan fer el q volen!!!jijiji!!

monxiiiiiiiiiiiiiiiiii

kin cap de 7mana!!!! no... si que t'agrada l'esport!!! a mi no em motiva gens!! el correfocs si.. que m'encanten..

neni us vaig dir del 2009 els menús... ja els tens no????

aaaaaa els del 2009 si q els tinc...em pensava q ja eren del 2010!!!

Felicitats x aqets 6 anyets!!!

lo del vistaprint mira a la proxima ja no m-equivocare en aixo tens rao!!!jijiji

.. es clar.. ja m'ho pensava que els tenies...!!!!!

x cert TARA... kins menus tindras pel casament... del 2009???? o has preguntat???
Papallona*
:: núvia d'or
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 12:48 pm

Esther&Edu ha escrit:Hola noies,

Sóc Tarragonina i també em caso al 2010, tenim pensat pel 22/5/2010 però encara no hem anat a l'esglèsia, i al restaruant, la veritat que anem una mica perduts.

No hem mirat cap restaurant pero ens feia gràcia el Mas Sedó, algú hem pot informar una mica de que tal està i si em poguessiu parlar d'altres restaurant que també estiguin bé pel que fa preu-qualitat us ho agrairia molt.

Fins aviat!!!!

nenes, ara m'estic posant una mica al dia amb el vostre post, xatis...
així que vaig responent a salto de mata... jejeje...
aish!!! em queden ja dos mesets de reeeeeeeeeeees...!
esther, jo només he anat a una boda al mas sedó, i la veritat és que super bé, el menjar molt i molt bo!
l'única pega és que fan vàries bodes en un mateix dia, i això fa que l'atenció potser no sigui la mateixa...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 12:50 pm

Esther&Edu ha escrit:L'encanteri es el mateix grup que el Castell del Rourell?

:-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 12:53 pm

Esther&Edu ha escrit:Perdooo m'he equivocat a l'escriure el nom del fotograf es divisionrm!!

esther, són els meus fotògrafs!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 1:05 pm

JUDITH REUS ha escrit:Jo si, donaré un numero de conte amb la invitació i a més faré una petita llista de noces amb una vaixella i quatre coses que em fan falta. Nosaltres fa dos anys que vivim junts i ho tenim gairebé tot, ens fan més falta els dineons..... :o-o:

judith, on obriràs la llista de noces?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 1:08 pm

Papallona* ha escrit:holaaaaaaaaaaa !!!!!!!!

lo de portes obertes!! el meu (orangerie) si que n'ha fet i fa poquet si ens tornen a dir algo ja ho comento aki al foro!!!!

X cert m'han trucat de cultura de la Generalitat dient-me que sí que tinc el castell reservatttttttttt que al gener 2010 m'enviaran "lacarta" per a que paguiiiiiiiiiii
que guaiiiiiiiiiii!!!!

uff a mi también m'agrada que me regalin la nit de noces... bueno pero a l'hotel de més aprop al Mas Passamaner!!! kina iluuuuuuuuuuuuu

com esteu???????

papallona!!! què és això del castell que has reservat???
perdona, és que vaig una mica desconnectada del foro de les tarragonines del 2010...!!! prometo que m'estic posant al dia... jejjee!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 1:11 pm

monxi_bp ha escrit:
blackmamba ha escrit:Hola nenes!!!!

Aquest cap de setmana vaig anar a visitar l'Encanteri i el Mas Folch.

No se per quin decidir-me dels 3 que he visitat, Mas Sedó, Mas Folch o l'Encanteri.

La veritat és que l'encanteri és el que té més varietat de menñus a preus competitius i només es fa una boda al dia, pero no se, em va semblar que el jardi no era massa gran i no se..... però es que al Mas Sedó no m'agrada q facin més d'una boda al día.. i com nosaltres serem pocs en fan l'aperitiu al racó... i el Mas Folch és massa car pel que nosaltres volem fer....

algun consell??????

petonetsssssssss

Quanta gent sou més o menys??? Es que conec un restaurant que es molt bonic, es petitet, esta super ben decorat pero em penso que el maxim al menjador son unes 70 o 80 persones sino m'equivoco. Es diu la pallisa i esta a nulles es una pasada. Ahh i el menjar una pasada es menja super be

monxi, tens web d'aquest restaurant de nulles que dius?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 1:47 pm

_eLi_ ha escrit:Hola wapes!!

Que tal la tarda de divendres?? Jo ja estic a caseta!! Ja he acabat les classes i per fi arriba el cap de setmana!!!

Laiac molt bé la visita d'ahir a l'encanteri no??
Sobre el lloguer de la sala es una miketa opcional, nuse, la meva boda es de dia y hem van dir que les bodes de dia duren fins a les 7 mes o menys que acabes de dinar, regals etc, llavors després de les 7 comencen a comptar 2hores de ball amb aixó ens anem a les 9, penso que està prou bé; després de les 9 marxem a picar algo si algú vol i a continuar la juerguilla per Salou!! fins a......que el cos aguanti!! No crec que faci falta llogar cap hora més extra, nuse, però si s'ha de llogar, es llogarà segons convingui.

Sobre la Dj a mi hem van parlar de la DJ Blanca, nuse si es la mateixa que tu dius, kedarem amb ella un dia i ho parlarem, una noia que es casa akest any al castell del rourell l'ha contractat i diu que està molt contenta que es molt simpàtica, i l'espluguina que també es casa a l'encanteri ha parlat amb la Dj i diu que li va agradar molt.

noies, jo he contractat a la blanca, i us asseguro que sembla molt professional!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: miriam1986 » dl. maig 18, 2009 2:17 pm

hola, el diumenge vaig estar a l'ermita de montferri, i si vaig parlar amb el mossen Lluis que es amic de la familia del meu xicot i fa missa alli, i amb la Mercè. Eli et vaig veure alli apuntada a la llista, em va fer molta gracia!! Haviem vist l'ermita per fora però quan la vam veure per dins ens va encantar. Estarem xulisimes alli dins vestides de nuvia, :-):-):-):
Imatge
miriam1986

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 3:38 pm

miriam1986 ha escrit:hola, el diumenge vaig estar a l'ermita de montferri, i si vaig parlar amb el mossen Lluis que es amic de la familia del meu xicot i fa missa alli, i amb la Mercè. Eli et vaig veure alli apuntada a la llista, em va fer molta gracia!! Haviem vist l'ermita per fora però quan la vam veure per dins ens va encantar. Estarem xulisimes alli dins vestides de nuvia, :-):-):-):

miriam!! jo també em caso a montferri!!!!!
el 25 de juliol
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 3:48 pm

laiac ha escrit:Noieeeeeeeeeeeessss!!!!!!!!!

Quina bogeria!!!!! reservat el restaurant per l'1 d'agost de 2009..boda civil al Castell de Vilafortuny i convit al Casablanca...no m'ho puc creure...no poso ni compte enrere perque no m'agafi un patatús!!!!!!

I la de coses que em falten!!!!!! moltes gracies per enviar-me per privat algun pressupost!!!! però la veritat és que, amb el poc temps que tinc, us agrairia que aquelles que tinguessiu diferents presupostos de fotògrafs me'ls passessiu per privat, perque si hem d'anar passejant per tots els fotografs que hi ha pel camp de tarragona ens podem morir!!!!!

I ja miraré els posts anteriors per veure què en dieu!!!!

Per cert, mira que sóc egoista, enhorabona i benvingudes a totes les que sou noves!!! que guai, si si, la primera del 2010 eeeeeeeeee tara, el 16 de gener!!!!

Ara el vestit, llàstima que ma mare està de viatge i ja voldria anar JA a mirar el vestit......

bufff...!!!

Petonets!!!!

ENHORABONA, LAIAC!!!!!!!!!!!
ÉS UN LLOC PRECIÓS, AL COSTAT DEL MAR, QUÈ ROMÀNTIC...
ELS MEUS FOTÒGRAFS SÓN DIVISIONRM... SÓN MOLT MACOS, EL RICKY I LA MACARENA...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: monxi_bp » dl. maig 18, 2009 4:00 pm

aliaga79 ha escrit:
monxi_bp ha escrit:

No se per quin decidir-me dels 3 que he visitat, Mas Sedó, Mas Folch o l'Encanteri.

La veritat és que l'encanteri és el que té més varietat de menñus a preus competitius i només es fa una boda al dia, pero no se, em va semblar que el jardi no era massa gran i no se..... però es que al Mas Sedó no m'agrada q facin més d'una boda al día.. i com nosaltres serem pocs en fan l'aperitiu al racó... i el Mas Folch és massa car pel que nosaltres volem fer....

algun consell??????

petonetsssssssss

Quanta gent sou més o menys??? Es que conec un restaurant que es molt bonic, es petitet, esta super ben decorat pero em penso que el maxim al menjador son unes 70 o 80 persones sino m'equivoco. Es diu la pallisa i esta a nulles es una pasada. Ahh i el menjar una pasada es menja super be

Ostres dons q jo sapiga no en tenen de pagina web xo mira aqet es el telefon 671698424
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 4:24 pm

laiac ha escrit:Eiiiiiiiiii!!!!!

Per cert......ahir ja em vaig acabar d'empatxar de fotògrafs...mare meva!!!! i crec que ja he acabat; gràcies tara per la web però em nego a mirar més...estic agotada...!!!! ahir vam venir els de caro bianco i força bé, s'adapten molt bé al que vols, però......crec que entre fotografia i video...em quedo amb DIVISION RM.......xupiiiiiiiiiiiiiiii ja ho he decidit!!!!!!!

Buf buf quin fart de suar m'ha costat.......tot i que vull veure un àlbum amb tot junt (nuvis i familia) per veure com queda..i fins dissabte no podem quedar...i potser estem fora!!!! o no perque tinc l'avi del meu novi malaltó a l'hospital!!!!! aix nu sé!!!!!!!!!!!!

Voleu que us expliqui un secret????serà una sorpresa i com que al restaurant no estareu........quan vam anar al Division rm, al video, uns novis van fer un primer ball molt diferent.....segur que ho heu vist al youtube, o per la tele....pos eso....al final....vaig estar pensant i.-.......com que tot el dinar (entrada, plats, regals...) ho vull ambientar als 60-70 doncs, al primer ball començarem amb una lenta.....i.........ja hem decidit fer una coreografia de GREASE....a lo travolta!!!!! també ho hem vist per internet...i potser és típic...però la gent no s'ho esperarà i així el farem diferent...tindrem la nostra lenta i després això........que us sembla????
El meu novi ha dit molt decidit que si però...........ara, ningú, ningú de la boda ho sabrà!!!!!

Què us sembla????

Ara si que em poso a treballar!!!!
Petonets ninetes!!!

DIVISION RM SON ELS MEUS FOTÒGRAFS!
JA VEURÀS COM HAS FET UNA BONA ELECCIÓ!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 4:36 pm

_eLi_ ha escrit:
blackmamba ha escrit:
_eLi_ ha escrit:
blackmamba ha escrit:yo no me fio mucho.... el mio es el respiro de pronovias... a ver si alguna forera nos cuenta su experiencia...

Ya es un poco raro todo esto, pero alucinas cuando ves estas cosas, pasate por el post de la web, susi explica que una chica se lo compró que todo OK, tanto la tela como de medidas!!

si, si ya estoy por alli comentando... pero esq me parece raro raro.... pero esq son 230.. yo ya he pagado 300 y aun me falta pagar 1400... bufff, si supiera seguro q es verdad y lo hubiera sabido antes, me compraba 2 o 3 y hubiera hecho como la Paulina Rubio, jaja, 3 vestidos de Rosa Clara en su boda xDDDD

jejejeje....claro que sí eso es buena idea, uno para la ceremonia, otro para el banquete, y otro para la fiesta...jejeje....
Tu tranquila, he estado leyendo los links de otros foros de chicas que se lo han comprado y no son originales, se ven diferencias en los vestidos fijate en este: http://foro.todoboda.es/viewtopic.php?t ... &start=375 fijate en el pecho como se ve que no es igual, http://img359.imageshack.us/img359/1932 ... tj1uv1.jpg es parecido, no digo que no estén mal, pero que son tan económicos pq hay diferencia, sobretodo si el vestido es de pedrería y con muchos detalles, creo que en otra pagina de este mismo foro en la 3 se puede ver otra foto de una chica que también lo compró.
Yo paso, prefiero seguridad ante todo y que todo salga bien, es un dia muy importante como para que me pase algo con el vestido.

como dice mi madre, nadie da duros a cuatro pesetas...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 5:03 pm

Papallona* ha escrit:uolaaaaaaaaa!!
me acabo de llevar una sorpresita al abrir el email!!!

me han enviado los menús de la Orangerie de este año...( si.. aún no los tenia.... aixxxxxxx)
qué ricoooo mmmmmmm
::love::

mmmm... papallona... pues ya los pasarás... mis padres van de boda dentro de unas semanas...
pasa privi, porfa"!
ya sabés qué es lo que te gusta?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 5:04 pm

nur_jor ha escrit:
María&Xavi ha escrit:Hola Ninetes!!!

Eli, moltes gràcies per obrir el compte enrere!! Quina il·lusió! Ara m'hauré de posar al dia.

Papallona, moltes gràcies per lo de vistaprint m'ho miraré amb calma. Per cert, jo vaig anar a Reus a una botiga de núvies que es diu Blanca Miret i l'encarregada de la botiga em va dir que al setembre tindria la col·lecció Aire 2010, per si et serveix.

Ai, que el temps passa volant i ja casi casi que tenim aquí l'estiu!

Un petonet i bon cap de setmana a totes!!!

Nena!! Que dius!!??!?!?!?!

A Blanca Miret tindran Aire 2010??????? NOTICION!!!!!! :-///:

Que bé!!!!

ostreeees!!! quina pena... jo si hagués tingut una botiga aire a reus o tarragona segur que hagués acabat allà...
de totes formes sóc rosaclarera, que són cosines germane,s jejeje
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 5:05 pm

Giss ha escrit:Bon dia ninetes!

Com es presenta el finde? Que bé... dos dies per descansar...
Jo aquesta tarda començo la búsqueda del fotógrafo! Encara no hem mirat cap, bueno, vam demanar pressupost al Rafa Royes pq el coneixem, però res mes. Així que aquesta tarda començarem per anar a un parell de cases a mirar àlbums i demanar preus, i així anem veient amb calma el que més ens agrada.
Començarem per división RM i per Gerard Gené, que són les dos referències que tinc de reus. Sabeu d'algun més per Reus que estigui bé?

sí, al carrer major hi ha aquests que es diuen factory... saps on són? on hi havia el tòful fa molts anys... és al carreró que porta a la prioral...
tenen molt bona pinta... jo hi vaig anar a preguntar, però no tenien dates...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 18, 2009 5:20 pm

monxi_bp ha escrit:
aliaga79 ha escrit:
monxi_bp ha escrit:

algun consell??????

petonetsssssssss

Ostres dons q jo sapiga no en tenen de pagina web xo mira aqet es el telefon 671698424

:-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tara » dl. maig 18, 2009 5:26 pm

Papallona dons la veritat es que no ho he preguntat, com hi volem anar amb els pares per que ho vegin ja li preguntare a la maria!
Nur a tu tambe t'agrada el hapiness?
Per cert papallona felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 3 visitants