Autor: PIKYS » dj. maig 14, 2009 8:05 pm

Autor: cuca lleida » dj. maig 14, 2009 8:45 pm
si vols pillar lloc a prop ja cal que vagis dora a fer cua, la filla d'una companya me va dir que aniria a les 17 a fer cua!!!!!!!!!!!!!!!! nosaltres anirem cap alli les 9, el nino ha kedat am un amic per anar els 4, pero de totes maneres a mi me faria ilu veurens una miketa!!!!!!!!!!!!!!!!!!! siiiiiiiiiiiiiiiiil
pero es igual la intenccio es lo que compte

Autor: lluneta29 » dj. maig 14, 2009 9:11 pm
PIKYS ha escrit:hola noies.
Fins ara no he pogut entrar. Estic treballant a fora de mestra i no tinc temps de res. pel que veig hi ha bastantes mestres no? venga va que ja ens queda menys per les vacances!!!
pues nosaltres ens casem el 25 de setembre del 2010 a Sant llorenç com moltes d'aqui jeje i dp a la fonda.
per ara nomes em mirat aixo, i bueno jo vaig mirant cosetes de invitacions, regalets, vestit, poc a poc que encara queda temps.
bé felicitats a les que ja us queda poquet. Com van els nervis??
Bé si necesito ajuda ja veig que vosaltres esteu posades molt en el tema.
Fins un altra.
en fi em menjo una pizza i hi torno!!!! naniiiiiiiiiiiiittt!!! Se'm oblidava...

Autor: miriameta » dj. maig 14, 2009 9:47 pm

Autor: ise » dv. maig 15, 2009 7:13 am

Autor: lluneta29 » dv. maig 15, 2009 9:28 am
ise ha escrit:Bon dia boniques!![]()
![]()
Com esteu??? Jo porto un refredat que buff!!! i demà tinc la primera boda de la temporada!!!![]()
![]()
Miri, que ja estas a la recta final!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Cuca bonica, quin detall més bonic no? doncs mira, en teoria és una planta una mica "pijeta" pq els abods han d'esser especials per ella i l'has d'anar humidificant, etc. però jo fa tres anys que en tinc una i està perfecta. Suposo que la pròxima setmana o l'altra ja es començaran a obrir les flors![]()
Realment és una planta, bueno més o menys com totes, que si l'hi agrada el lloc no tindràs cap problema
![]()
![]()
Lluneta amor, com estas??? no t'estressis, fes el que puguissi no et pots estudiar tots els temaris (que n'hi ha moltísims) fes els que puguis i prova sort. Va nena que demà aneu de concert!!!
![]()
![]()
Amelie guapa, com t'ha anat la setmana?? Per cert preciosa, que avui et queda un any just, no???? FELICITATS!!!!
Nuvia, com ho tens tot?? alguna novetat??
Pikys, aquí ens tens per tot el que et faci falta!![]()
![]()
Bé precioses, un petó per totes!![]()

Autor: Pacresol » dv. maig 15, 2009 4:43 pm
miriameta ha escrit:Pacresol ha escrit:Miri El septiembre pasado estubimos nosotros haciendo la visita nocturna y estubo bastante bien...
Nuviade momento no tenemos na de na, cuando vayamos a mover ficha nosotros iremos con una mecha en el culo a correr pa todos los lados.... en fin
Jo es que soc fan de la seu vella!!! m´encante!! i com m´encante tambe fer fotos sempre vaig a parar ali a ferles, al claustre sobretot, a veure si cada vegada puc descobrir angles nous... :p
El reportatge de la boda sera alli i als campos :)

Autor: Amelie » dv. maig 15, 2009 7:47 pm
jeje!! Tant de bo faci un dia com avui, quin solet més maco!!!
Ah!! i que vagi molt bé a la boda que aniràs demà, pren apuns i ja ens contaràs jeje!!

Autor: nuvia2010 » dv. maig 15, 2009 9:23 pm

Autor: lluneta29 » dg. maig 17, 2009 12:06 pm
Ara el Dani Martín smblava un pitufo amb el cabell ros... què feo!!!
dsps ma germana no volia que la deixés sola... 
Autor: lluneta29 » dg. maig 17, 2009 12:39 pm
Amelie ha escrit:Wolaaaaaaa!!!!
Ei nenes sento no haver-vos contestat abans, però aquesta setmana he tingut convidats a casa i com estic d'icognit en el foro, no m'he pogut conectar mentre hi han estat!! Gràcies per Felicitar-me per l'anyet!!! Avui per celebrar-ho hem anat a dinar fora i hem estat parlant del Gran Dia, d'aquí un anyet!!!jeje!! Tant de bo faci un dia com avui, quin solet més maco!!!
Bueno a les afortunades que aneu a veure el Canto gemma84, lluneta 29, cuca lleida passeu-vos-ho Moooolt Bé!!!!
LLuneta 29 m'alegro que l'informe anès perfecte, i pel que diu que no sortiras fins el dia 20 per celebrar... pensa que el que realment celebraras es que aprovaras, home després de la currada que t'estas pegant faltarie menys!!!
Ise tot i que et vaig dir que no era gaire futbolera he de reconèixer que els últims partits del Barça són per no perdre ni detall!! Per cert espero que el repte contínui endavantAh!! i que vagi molt bé a la boda que aniràs demà, pren apuns i ja ens contaràs jeje!!
Cuca guapa, com va tot? Espero que molt bé! Ja veus que aquesta semaneta no he descansat gaire, això de tenir convidats és un estress!! Però també m'ho he passat molt bé.
Miriameta Com et troves?? Encara estas malalteta?? Suposo que a aquestes alçades s'ajunta una mica tot i només et faltave el treball sorpresa, no et preocupis per això que segur que treuràs matrícula, que sou totes unes cracks de l'estudi. Recuperat guapa!!
Pikys nosaltres també farem la cerimonia a Sant Llorenç, benvinguda al club!!
Pacresol Ànims amb els preparatius, jo també vaig una mica enraderida, sóc una mica desastre!!!![]()
Per cert tot i que hem fa molta ràbia, perquè és una oportunitat per anar coneixent a la resta no puc venir a la kedada, treballoooooo ooohhh!!!![]()
Bueno espero no haver-me deixat a ningú i per si de cas Una Abraçae a totes!!!!!!

Autor: miriameta » dg. maig 17, 2009 8:16 pm

Autor: ise » dl. maig 18, 2009 1:25 pm

Autor: ise » dl. maig 18, 2009 5:24 pm

Autor: Pacresol » dl. maig 18, 2009 5:37 pm

Autor: gemma84 » dl. maig 18, 2009 5:46 pm

Autor: gemma84 » dl. maig 18, 2009 6:02 pm

Autor: cuca lleida » dl. maig 18, 2009 6:46 pm
M'HO VAIG PASSAAR SUPER BE! i despres vem anar al river, que per cert estava a petar!! quina pena no trobarnos lluneta o gemma,

Autor: lluneta29 » dl. maig 18, 2009 8:01 pm
ise ha escrit:Hola boniques!!!
Com ha anat el cap de setmana??
Divendres ens veieeeeeeeeeeeeeeeeeeeem!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Autor: lluneta29 » dl. maig 18, 2009 8:03 pm
miriameta ha escrit:No hu soc pas de crack de l´estudi... em quede una setmana per a entregar el treball.. nomes de pensarhi m´agafe ansietat.. noto que me falte energia... com si estigues cansada tot el dia... a sobre aquesta setmana tinc 2 examens importants.. immunologia i bioquimica...
I demá dilluns... no tinc anims de començar la setmana...
Divendres no hi pot faltar ningu mes eh!!! Hem de quedar!!![]()