NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: lluneta29 » dl. maig 18, 2009 8:05 pm

Pacresol ha escrit:hola buenas chicas!!!
que tal ya estais preparando l'aplec???? venga de fiesta en fiesta y tiro porque es fiesta!!!!

Siiiiiiiiiiiiiiiii mi última juerga en un mes!!! Después faré bondat un meset i per sant joan a celebrar les opos encara que hagin anat malament!!! Ueeeeeeeeeeeeeeeee :-)ok:
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dl. maig 18, 2009 8:09 pm

gemma84 ha escrit:hola wapessssssssssssssssss!!!!!

Com va tot??? ahir em va trucar una amiga per a dir-me que teniem que preparar la despedida d'una amiga que es casa ara al juliol! quina enveja! tinc unes ganes que arribi el 2010!!!

Per cert wapes, quan es la kdada???

BESIIIIIIIIITOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSS!!!!

A les del concert, que tal??? nosaltres força bé! vam estar asseguts i la veritat es que es veia tot molt be!

Gemmmaaaaaaaaaaaa perdona per no haver pogut parlar amb tú de debó!!!! Em va trucar un munt de gent aquell dia pq havíem kdat pel concert... i dsps ma germana no volia que la deixés sola a la cua... què hi farem! Mil disculpes!!!!
El concert super bé si m'enrecordo divendres us porto les fotos i els videos. Estava moooolt a prop... :-)ok: No me deixa adjuntar fotos no sé pq... deuen pesar massa... bad luck!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dl. maig 18, 2009 8:22 pm

cuca lleida ha escrit:hola princesesssssssssssssssssssssssssssssssssssss
que tal el finde? :-)ok: jo porto uns findes bastant guais :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:
el concert va ser FFFENOMENAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: M'HO VAIG PASSAAR SUPER BE! i despres vem anar al river, que per cert estava a petar!! quina pena no trobarnos lluneta o gemma, :-/ pero hi havia un munt de gent.

el divendres KEDADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ara queda concertar la hora i el lloc. si no recordo malament vem dir que aniriem a molle que ja tocava,, no??? ara falta que quedem a una hora

espero que totees hagueu tingut un molt bon finde!!!

gemma que be que hais tornat per aki >.-<: >.-<:
nuvia que tal la pelu?? el divendres tancava la pelu am elles....me vaig tirar tooooota la tarde :-) no tinc remei
llunetaaaaaa preparada per l'aplec??
miri has entregaat mes invis?? :-) :-)
ise que tal el cap de setmana?? i les plantettes deuen estar super boniques!! per cert graccies pels consellets de la orquidea ets un solet

molts besitos wapes, avui estic reventadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love::

Cuquettttttttttt!! El concert estic amb tú, memorablE!!! 5000 persones allà dins cantant al mateix temps impresiona molt. ARa ell de ros semblava el piolín, què lleig pobre... què demacrat em va decepcionar una mica! Jo dsps no vaig anar al River, no tenia ànims, stava cansada de tant botar i fer el tonto. Vem anar a sopar tots i dsps a mumir.
L'aplec... tinc ganes que arribi per desconnectar. Stik taaaan tipa d'estudiar i stik taaaan agobiada amb la feina que no sé... a vegades m'agafa per plorar o cridar. No tinc remei!!!
Ja me vindreu a vere, esteu totes convidades al que vulgueu. Ens diem la GRAELLA i està als porxos al passadís central!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dt. maig 19, 2009 1:38 pm

Hola nenetes!

Com va el dia???

Com quedem per divendres??? Jo fins a les 7 no acabaré de treballar...
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: Pacresol » dt. maig 19, 2009 3:43 pm

lluneta29 ha escrit:
Pacresol ha escrit:hola buenas chicas!!!
que tal ya estais preparando l'aplec???? venga de fiesta en fiesta y tiro porque es fiesta!!!!

Siiiiiiiiiiiiiiiii mi última juerga en un mes!!! Después faré bondat un meset i per sant joan a celebrar les opos encara que hagin anat malament!!! Ueeeeeeeeeeeeeeeee :-)ok:

Bueno quien sabe a lo mejor te va mejor de lo que tu te crees nose... esto nunca se sabe si has estudiado tienes probabilidades de aprobar...
Pacresol
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2466
Membre des de: dl. nov. 13, 2006 3:52 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 19, 2009 4:55 pm

ise ha escrit:Hola nenetes!

Com va el dia???

Com quedem per divendres??? Jo fins a les 7 no acabaré de treballar...

Moooolt bé.. però jo hauria de ser a lleida a les 9- 9.30 eh... millor a les 9h que no pas a les 9.30 que s'ha d'ajudar a la penya.. però bno més val 2 horetes que res!!! :-)ok:
Nenes com quedem nosaltres per pujar a molle??? ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 19, 2009 5:21 pm

http://www.hola.com/novias/especiales/p ... cibeles09/

us deixo aquesta pàgina que he trobat sobre vestits de l'any 2010. Alguns es poden aprofitar altres no... són bastant extremats!!! Jjeje...
Un petonet!! Vaig a studiar... ::love:: :-)
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dt. maig 19, 2009 7:43 pm

ya lo miraremos gracias
Pacresol

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 19, 2009 10:55 pm

Hola wapes,
com quedem per divendres?

com esteu? espero que millor que jo.
Besitos

:-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dc. maig 20, 2009 7:20 am

bon dia princesessssssssss
que tal tot?? veig que aixo esta una mica paradet, se nota que estem a final de curs eh??

lo del divendres digueu lloc i hora i si voleu us porto jo am el cotxe....sempre que no ens passem de la sortida, eh?? :-) jejejejeje aquesta vegada ja vigilarem totes :-)ok:

jo a partir de les 5.30 a la hora que vulgueu es que aixi puc veure una miqueta al nino abans que marxi a treballar :-( miri si vols te passem a buscar per l'insti imagino que aquesta vegada el trobare, a la 3era va la vençuda, no?? jejejej

un besito wapes i que passeu molt bon dimecres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 20, 2009 11:24 am

cuca lleida ha escrit:bon dia princesessssssssss
que tal tot?? veig que aixo esta una mica paradet, se nota que estem a final de curs eh??

lo del divendres digueu lloc i hora i si voleu us porto jo am el cotxe....sempre que no ens passem de la sortida, eh?? :-) jejejejeje aquesta vegada ja vigilarem totes :-)ok:

jo a partir de les 5.30 a la hora que vulgueu es que aixi puc veure una miqueta al nino abans que marxi a treballar :-( miri si vols te passem a buscar per l'insti imagino que aquesta vegada el trobare, a la 3era va la vençuda, no?? jejejej

un besito wapes i que passeu molt bon dimecres!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-()-) :-()-)

Hola nenes!!! Doncs a partir de les 5.30h em va de lujo!!! El jordi baixarà kp a l'Aplec i jo quedaré amb vosaltres. On kdem??? Us explico: Jo voldria deixar el cotxe a casa els meus pares (aquest dies no agafem el cotxe per suposat) i llavors quan tornem de Molle com que aneu cap a CapPont em podrieu deixar per allí... us va molt malament? Així el jordi em vindria a buscar i aniriem cap als Campos... quin rotllo us he fotut!!! En definitiva cuca, si vols quedem pel barris nord (per variar) i anem a buscar a la Miri... km vulgueu! És una idea... :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 20, 2009 11:31 am

miriameta ha escrit:Hola wapes,

Besitos

Bno no molt millor que tú la veritat. :-(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: Pacresol » dc. maig 20, 2009 4:34 pm

lluneta29 ha escrit:

Besitos

que estasmaleta????
Pacresol

EntradaAutor: cuca lleida » dc. maig 20, 2009 5:12 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:bon dia princesessssssssss

Hola nenes!!! Doncs a partir de les 5.30h em va de lujo!!! El jordi baixarà kp a l'Aplec i jo quedaré amb vosaltres. On kdem??? Us explico: Jo voldria deixar el cotxe a casa els meus pares (aquest dies no agafem el cotxe per suposat) i llavors quan tornem de Molle com que aneu cap a CapPont em podrieu deixar per allí... us va molt malament? Així el jordi em vindria a buscar i aniriem cap als Campos... quin rotllo us he fotut!!! En definitiva cuca, si vols quedem pel barris nord (per variar) i anem a buscar a la Miri... km vulgueu! És una idea... :-)ok:

ok. a mi me va molt be anar a barris nord i desprres anem a buscar a la miri. k tal si quedem a les 17.45h on tu me diguis. un besiito molt molt gros

MIRI TE VA BE A TU??? acabes a les 18 oi??

:-)ok: :-)ok: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
cuca lleida

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 20, 2009 5:46 pm

Eiiii ja em va bé en aquella hora, a les 17.45 al parquing del barris nord, on aparquen els cotxes just davant no sé per trobar-nos... jo vindré caminant pq deixaré el cotxe a casa mons pares. Te va malament deixar-me a cap pont? Si vols agafo jo el cotxe que no tinc cap problema total l'agafo igual per baixar a lleida... A la gemma ja li vaig dir també que m'ho va preguntar però no he sapigut res més d'ella!!! No sé... ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 20, 2009 5:47 pm

Pacresol ha escrit:
lluneta29 ha escrit:

Besitos

que estasmaleta????

No, estressada, agobiada com li vulguis dir... dsps diuen que els profes viuen bé... entre cursets i mandangues arribo a casa a les tantes!! I morta... a vere qui es fica a estudiar llavors!!!??? Jo no... només tinc ganes de dormir... :--(
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 20, 2009 5:57 pm

Xcert, l'altre dia parlant amb les meves amigues... em van dir que per elles millor ficar un autocar de lleida a bellvís pq beuràn i tot això i clar ara no sé què fer, tenen raó però clar la pasta... a més son un munt pq hem contat prop de 50 així que un autocar s'omple segur però clar no sé què fer... què n'opineu? ficarieu autocar o no? No sé què fer!!!! ::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dc. maig 20, 2009 6:16 pm

Hola boniques! ::love:: ::love:: ::love::

Com esteu? Jo ara he arrivat a caseta però avui massa fina no estic :--(

Lluneta jo crec que es bona idea posar un autocar, ademés tens la tranquil·litat que tothom arribarà a casa sa i estalvi.
ise

EntradaAutor: ise » dc. maig 20, 2009 6:17 pm

Nosaltres hem pensat canviar l'hora de la boda i passar-la al mati. Que us sembla? :hmm::
ise

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 20, 2009 6:43 pm

cuca, si no es molestia me va be a les 6 a l´insti, pero si vols que agafi el meu cotxe l´agafo.

Lluneta vec be aixo de l´autocar aixi tothom estara tranquil i no patira per veure molt o poc.

Iseta, vec que no estem fines cap de nosaltres.... besitos!!! Lo de cambiar l´hora al mati.. que te de dir jo que hu faig de mati! jo aprofitare sencer el meu dia!!!

gemma?? vindras divendres???

nuvia on ets?
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm