POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: ARARE » dl. maig 18, 2009 7:48 pm

Nenesssssssss avui la doctora fatal!!! M'he engreixat 300 gr!! Ohhhh i mira que només m'he portat malalment el dissabte al migdia... Crec que em passa com a la Shura (crec que era la Shura) que quan he d'anar a la doctora retenc més liquid o algo... Penseu que avui he dinat fruita i vaig a la doctora i peso més que pel matí!! Em diu que això pot ser algun tema de retenció.. però a mi em fa ràbia pq penso que alomillor es pensa que no faig bé la dieta!! i si que la faig be!!!

També m'han medit avui.. i he perdut bastant.. No em pregunteu pq no m'en recordo però de panxa 5 centímetres!! De tot lo altre entre 2 i 3... no se si està bé o malament.. jo de moment no m'ho noto gaire (amb la roba si però al mirall em veig igual de gordi)...

Bé i lo de la fruita... És super dur... tota la setmana menjant 2 kgs de fruita al dia + caminar 1 hora!! Només puc prendre infusions (ni cafè ni llet ni res més) i a més em dona unes vitamines i unes proteines en pastilles. M'ha dit que m'he de pesar cada dia i que CADA DIA he de perdre 400 gr mínims, que sinó la truqui al mobil, ni que sigui dissabte, que la truqui!!!...

Ahh.. i no es pot menjar plàtan...

Demà començo, suposo que em pujaré per les parets quan porti un parell de dies.. Em donareu ànims???? Uns mantindré molt informades vale cuques meves?????

Avui soparé entrepà (que dolenta... però és que amb lo que m'espera... )
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: S@N20 » dl. maig 18, 2009 9:14 pm

Arare reina, mooooooooooooooolts ànims amb aquesta setmana de fruita!!!! tú si q vales!!!!! jajaja

Jo em menjo una fruita i als 20 minuts em fan soroll els budells...I amb lo pixanera q sóc...no podria fer vida normal! jajaja

Vaaaaaaaaaaaaa, q ja ho tens gairebé fet campeonaaaa!!! :: orrr::
S@N20
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: IreneM » dl. maig 18, 2009 9:23 pm

Arare cuca moltissims ànims!!!ja veuras com podras tirar endavant!!!!ets una campiona i si has arribat fins aqui pots fer aquest srping sense cap dubte!!!!!

ÀNIMSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!

Lo dels centimetres que has perdut...5 em semblen bastants eh!!!moooolt rebé!!!!!

S@n20...jajajajajjaja!!m'he sentit identificada amb això de lo que ets molt pixaneraa!!!jo igual nena...estic cada dos per tres al bany!!!!!i si és després de dinar o sopar ja ni et dic!!!

Nenes...acabo d'arribar fa 30 min d'aquagym i no sabeu la pallisa que m'he fotut!!!!!uffff!!!he vingut i m'he menjat una amanida (enciam, pebrot vermell, pastanaga i tomàquet) i una llesqueta de pa de cereals amb pavo i formatge light...de postre un iogurt natural 0%!

Estic com nova!!!!!!!!!

Demà ve la meva sogre a dinar...que puc fer per dinar??????

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 18, 2009 10:18 pm

S@N20 ha escrit:Arare reina, mooooooooooooooolts ànims amb aquesta setmana de fruita!!!! tú si q vales!!!!! jajaja

Jo em menjo una fruita i als 20 minuts em fan soroll els budells...I amb lo pixanera q sóc...no podria fer vida normal! jajaja

Vaaaaaaaaaaaaa, q ja ho tens gairebé fet campeonaaaa!!! :: orrr::

Ostres jo crec que em passaria el mateix, eh?!?!
Però Arare, només pots menjar fruita?? Doncs... MENTALITZACIÓ 100% i a por ello, que tuuu pots guapa! :: orrr::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: xurdit » dt. maig 19, 2009 8:28 am

Bon dia nenes!!!

NyiNyi que complidora nena amb el gym!!! Espero que et milloris del refredat ben aviadet! Mmm jo també tinc ganes de menjar pinya! Què vol dir que vas al wc sense adonar-te'n?

Arare, com et diuen, si has reduït volum, això és lo més important!!!

Jo ahir per sopar em vaig fer mongeta tendre i petxuga de pavo a la planxa. Avui per dinar m'he deixat mitg enllestit una amanida amb enciam, endivies, pebrot vermell, tomàquet i canònges i un tall de salmó a la papillot! Nyaaam!
I ara que ja puc menjar fruita per merendolar... mmmm maduixetes maduixetes!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: metalhet » dt. maig 19, 2009 9:14 am

Bon dia wapes!

Tinc un agobio a la feina...estic amb mal de cap i ara, a més, estic una mica congestionada...espero que no vagi a més!!! :-/

Jo crec que m'ha agafat de l'aire acondicionat...sempre em passa a l'estiu...

En principi avui tornaré a la platja, viam si s'apunta avui la meva cunyada, que ahir havia de venir però es veu que es va cremar les cames el diumenge i volia descansar...és un cas! cada any li passa igual. Una altre cunyada (amb la que vaig a còrrer) i jo, sempre li diem: "T'has de posar crema!! Que és molt dolent!" i la tia, cada any igual...

En quan al menjar, doncs ahir vaig dinar amanida i bistec a la planxa per tranquilitzar el meu estòmac del find (vaig agafar 300gr. i no volia recuperar el pes en plan efecto rebote!!!). El problema va ser quan vaig tornar de la platja, que tenia tanta gana, que em vaig menjar de tot (em vaig sentir més culpable després!!!). La vaig liar ben grossa. No us dic lo que em vaig menjar pq em fa vergonya, però creieu-me si us dic que la vaig liar... :--(

En fines, al final per sopar, vaig menjar-me una poma. En principi és el que faré tots els dies excepte el find. Com al migdia vaig menjant més o menys normal, vull compensar per les nits.

Aquest matí tenia un mal de panxa...però ara sembla que ja se m'ha relaxat namica.

Arare, no et preocupis per aquests gramets, ja vuràs que en plis ja estàs millor, i més amb la fruita!!! Ànims!!!! >.-<:

Nyinyi, així m'agrada!!! Vaya força de voluntat!! Jo ahir vaig anar a còrrer, però després de la liada per berenar, més em valia!!! Jo avui tornaré a còrrer un altre cop. Ahir al final vaig fer 4km però mooooooooooolt molt light, pq anava amb la meva cunyada i fa poc que ha començat a còrrer. Avui aniré sola, així que suposo que faré els 6.

xurdit, m'alegro que anés bé la despedida!!! Ah! i a mi també m'encanten les maduixes!!!! ::love::

Per cert, jo ja fa un parell de dies que vull comprar síndria, però les que trobo, o són enormes, o si són la meitat, no tenen molt bona pinta :-/ Viam si avui em dóna temps de passar pel mercat, que allà suposo que estaran millor! :-)ok:
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: LABANDA » dt. maig 19, 2009 9:21 am

bon dia!!

va dones que aneu molt bé totes!!

jo ja em començo a veure a la recta final i això no es mou gaire....

a veure que tal les infiltracions avui...
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 19, 2009 9:45 am

ARARE ha escrit:Nenesssssssss avui la doctora fatal!!! M'he engreixat 300 gr!! Ohhhh i mira que només m'he portat malalment el dissabte al migdia... Crec que em passa com a la Shura (crec que era la Shura) que quan he d'anar a la doctora retenc més liquid o algo... Penseu que avui he dinat fruita i vaig a la doctora i peso més que pel matí!! Em diu que això pot ser algun tema de retenció.. però a mi em fa ràbia pq penso que alomillor es pensa que no faig bé la dieta!! i si que la faig be!!!

També m'han medit avui.. i he perdut bastant.. No em pregunteu pq no m'en recordo però de panxa 5 centímetres!! De tot lo altre entre 2 i 3... no se si està bé o malament.. jo de moment no m'ho noto gaire (amb la roba si però al mirall em veig igual de gordi)...

Bé i lo de la fruita... És super dur... tota la setmana menjant 2 kgs de fruita al dia + caminar 1 hora!! Només puc prendre infusions (ni cafè ni llet ni res més) i a més em dona unes vitamines i unes proteines en pastilles. M'ha dit que m'he de pesar cada dia i que CADA DIA he de perdre 400 gr mínims, que sinó la truqui al mobil, ni que sigui dissabte, que la truqui!!!...

Ahh.. i no es pot menjar plàtan...

Demà començo, suposo que em pujaré per les parets quan porti un parell de dies.. Em donareu ànims???? Uns mantindré molt informades vale cuques meves?????

Avui soparé entrepà (que dolenta... però és que amb lo que m'espera... )

ÀNIMS, ARARE!!!!!
TIA, QUINA DIETA MÉS ESTRICTA, NO?
MAREEEEEEEEEEEE!!! JO MO SÉ SI PODRIA... NO ET MAREGES...? ET VAS PRENENT LA TENSIÓ?
SI ETS CAPAÇ D'AGUANTAR-HO SERÀS... LA SUPER REINA D'AQUEST POST!!! >.-<: >.-<: >.-<:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: IreneM » dt. maig 19, 2009 9:46 am

Bon dia nines!!!!

Acabo de tornar de comprar fruitetaaaa!!!!les maduixes estaven precioses i he comprat una caixa de 2kgs!!!les cireres em fan ràbia comprar-les pk sé que aquest cap de setmana o l'altre anirem a agafar-ne de l'hort dels pares del meu cunyat!!!!i per cert surten bonissimes que cada any n'agafem!!!!

Ara estava rumiant si anar a la platja o no...i em sembla que agafaré el cotxe i aniré una estoneta!!!!!!

He decidit que per sopar algo normal...amanida i carn a la planxa!!!!i aquesta tarda probaré de fer el pastis d'espàrrecs!!!!!ajajajajaja!!!

Labanda...HE VIST EL TEU VIDEOOOO DEL SALÓ!!!AJAJAJAJAJAJA!!!QUE MONA ELLAAAA!!!!!!NENA QUIN VALOR...JO NOMÉS DE PENSAR QUE EM VEURIEN MILERS DE PERSONES AIXXXX QUINA VERGONYAAAA!!!!

Nyinyi...oleeeeeee tuuuuu!!!!!al gimnas i amb un pedazo refredat que no vegis...si és que ets una crack!!!!!i després dius de miii ehhhh!!jejejejejejejee!!!!

Metalhet no et trenquis el cap ehhhh!!!!!l'important és que després compensis i ja està!!!!!

Ànims a la restaaaaa xicotetesss!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 19, 2009 9:46 am

NyiNyi ha escrit:Aps!! avui si puc aniré a buscar la balança!!!! per fi em podré controlar!!

I ahir en Francesc em va dir que s'em veia més prima!!!!!!!!!!! >.-<: >.-<: que feliç que em va fer!!! :-))

OSTI, ÉS QUE SÓN LES PARAULES MÀGIQUES...! :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 19, 2009 9:50 am

PER CERT, TIES... AHIR VAIG TENIR UN ATAC D'ANSIETAT I VAIG ATRACAR LA NEVERA, AL VESPRE!!!! QUE ÉS EL PTIJOR MOMENT DEL DIA, PERQUÈ DORMINT POCA COSA CREMES...
TOTAL QUE EM VAIG PISPAR UN QUART DE FUET D'AQUELL DE CASA TARRADELLAS, AMB DOS LLESQUETES DE PA TORRAT DEL MERCADONA, AMB OLI I PEBROT EN ESCAIBADA... I DE POSTRES... MADUIXES!!! (ENCARA AIXÒ HO VAIG FER BÉ...) EN ACABAR EM SENTIA SUPER SUPER MALAMENT...
A MÉS, HE DORMIT FATAL... AQUEST MATÍ EM MIRAVA I EM REMIRAVA AL MIRALL... APARENTMENT, EM VEIA IGUAL, PERÒ JA SABEU QUE HI HA UNA LLEI NO ESCRITA QUE DIU QUE ELS MIXELINS I ELS GRAMS I KILOS DE MÉS SURTEN EL DIA QUE CREUS QUE HAS FET MOLTA BONDAT I EN PRINCIPI T'HAURIES DE VEURE MÉS PRIMA... UFFF...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: *Alba* » dt. maig 19, 2009 10:26 am

aliaga79 ha escrit:PER CERT, TIES... AHIR VAIG TENIR UN ATAC D'ANSIETAT I VAIG ATRACAR LA NEVERA, AL VESPRE!!!! QUE ÉS EL PTIJOR MOMENT DEL DIA, PERQUÈ DORMINT POCA COSA CREMES...
TOTAL QUE EM VAIG PISPAR UN QUART DE FUET D'AQUELL DE CASA TARRADELLAS, AMB DOS LLESQUETES DE PA TORRAT DEL MERCADONA, AMB OLI I PEBROT EN ESCAIBADA... I DE POSTRES... MADUIXES!!! (ENCARA AIXÒ HO VAIG FER BÉ...) EN ACABAR EM SENTIA SUPER SUPER MALAMENT...
A MÉS, HE DORMIT FATAL... AQUEST MATÍ EM MIRAVA I EM REMIRAVA AL MIRALL... APARENTMENT, EM VEIA IGUAL, PERÒ JA SABEU QUE HI HA UNA LLEI NO ESCRITA QUE DIU QUE ELS MIXELINS I ELS GRAMS I KILOS DE MÉS SURTEN EL DIA QUE CREUS QUE HAS FET MOLTA BONDAT I EN PRINCIPI T'HAURIES DE VEURE MÉS PRIMA... UFFF...

NENA!!!! pero fes el favor eh!!!.. NO FOTIS EL BURRO!!!..
HAS MENJAT SUPER BÉ! SI NO FOS PEL PA!!! tot el que vas menjar estava bé!!! Així que no t'atavalis i menys diguis que has de fer molta bondat que tu estas genial!!!!
Imatge
***11 de setembre de 2009***
*Alba*
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2047
Membre des de: dc. oct. 08, 2008 8:53 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 19, 2009 10:35 am

*Alba* ha escrit:
aliaga79 ha escrit:PER CERT, TIES... AHIR VAIG TENIR UN ATAC D'ANSIETAT I VAIG ATRACAR LA NEVERA, AL VESPRE!!!! QUE ÉS EL PTIJOR MOMENT DEL DIA, PERQUÈ DORMINT POCA COSA CREMES...

HAS MENJAT SUPER BÉ! SI NO FOS PEL PA!!! tot el que vas menjar estava bé!!! Així que no t'atavalis i menys diguis que has de fer molta bondat que tu estas genial!!!!

osti tieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees
US ESTIMOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!
alba, ets un solet, titi!!!!
vica aquesta novayorkina guapa!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: *Alba* » dt. maig 19, 2009 10:44 am

aliaga79 ha escrit:
*Alba* ha escrit:

JAJAJA ESTAS COM UN LLUM!!!! jajaja... jo tamb t'estimo guapi!!... jajaja ens hem agafat carinyo eh per aqui!! jeje... Doncs res...
NO T'ATAVALIS GENS!!!! T'ho diu una histèrica! JAJAJA :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 19, 2009 10:46 am

JA, T IA, PERÒ SI NO JORDI, POBRE, CREC QUE EM MARXARÀ DE CASA, JEJEJE
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: *Alba* » dt. maig 19, 2009 10:49 am

JUAAAAAAJAJAJAJ.. Pobres homes!! jajaja.... el meu també està provant tota mena de cremetes de verdures i verduretes saltejades! JAJAJA... pobrets... quina paciència! però clar.. quan ell es menja el super plat de macarroni!! QUÈ! jo mo¡ho miro eh!! amb el bròquil bullit i el llenguado al "papillote".... aixxx què hi farem!!! :star::
Imatge
*Alba*

EntradaAutor: xurdit » dt. maig 19, 2009 11:35 am

NyiNyi ha escrit:
xurdit ha escrit:Bon dia nenes!!!

NyiNyi que complidora nena amb el gym!!! Espero que et milloris del refredat ben aviadet! Mmm jo també tinc ganes de menjar pinya! Què vol dir que vas al wc sense adonar-te'n?
Arare, com et diuen, si has reduït volum, això és lo més important!!!

Jo ahir per sopar em vaig fer mongeta tendre i petxuga de pavo a la planxa. Avui per dinar m'he deixat mitg enllestit una amanida amb enciam, endivies, pebrot vermell, tomàquet i canònges i un tall de salmó a la papillot! Nyaaam!
I ara que ja puc menjar fruita per merendolar... mmmm maduixetes maduixetes!

Que hi vaig mooooolt adormida Xurdit!!!! :o-o:

ajajajajaj ::love::
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: xurdit » dt. maig 19, 2009 11:37 am

aliaga! no et sentis malament, és el què t'han dit les nenes! no vas menjar pas tan malament! lo que més d'allò el fuet! però per exemple, perquè no proves de posar-te'n un parell de tallets a l'amanida, o nosé... a modo d'acompanyament! si t'agrada, així et treus una mica el "mono" de menjar-ne!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 19, 2009 12:31 pm

*Alba* ha escrit:
aliaga79 ha escrit:
*Alba* ha escrit:

JAJAJA ESTAS COM UN LLUM!!!! jajaja... jo tamb t'estimo guapi!!... jajaja ens hem agafat carinyo eh per aqui!! jeje... Doncs res...
NO T'ATAVALIS GENS!!!! T'ho diu una histèrica! JAJAJA :-///: :-///: :-///: :-///:

: kissd : :-)0(-:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 19, 2009 12:32 pm

*Alba* ha escrit:JUAAAAAAJAJAJAJ.. Pobres homes!! jajaja.... el meu també està provant tota mena de cremetes de verdures i verduretes saltejades! JAJAJA... pobrets... quina paciència! però clar.. quan ell es menja el super plat de macarroni!! QUÈ! jo mo¡ho miro eh!! amb el bròquil bullit i el llenguado al "papillote".... aixxx què hi farem!!! :star::

mmm... llenguado a la papillote... com es fa exactament?
tothom diu que és tan fàcil...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant