NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 18, 2009 6:33 pm

aliaga79 ha escrit:
Papallona* ha escrit:holaaaaaaaaaaa !!!!!!!!

lo de portes obertes!! el meu (orangerie) si que n'ha fet i fa poquet si ens tornen a dir algo ja ho comento aki al foro!!!!

X cert m'han trucat de cultura de la Generalitat dient-me que sí que tinc el castell reservatttttttttt que al gener 2010 m'enviaran "lacarta" per a que paguiiiiiiiiiii
que guaiiiiiiiiiii!!!!

uff a mi también m'agrada que me regalin la nit de noces... bueno pero a l'hotel de més aprop al Mas Passamaner!!! kina iluuuuuuuuuuuuu

com esteu???????

papallona!!! què és això del castell que has reservat???
perdona, és que vaig una mica desconnectada del foro de les tarragonines del 2010...!!! prometo que m'estic posant al dia... jejjee!

uola aliaga!!!!!
no t'amoïnis neni. que segur que amb tots el preparatius!!!

aaaaaaaaaaaaa
tens fotus de la prova del vestit jijiji???????

he demanat llogar el castell d'escornalbou... i ha estat amb instància pq es de la generalitat...aix.. mira.... em fa una iluuuuuuuu!!!

petons maca!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 18, 2009 6:33 pm

aliaga79 ha escrit:
Papallona* ha escrit:uolaaaaaaaaa!!
me acabo de llevar una sorpresita al abrir el email!!!

me han enviado los menús de la Orangerie de este año...( si.. aún no los tenia.... aixxxxxxx)
qué ricoooo mmmmmmm
::love::

mmmm... papallona... pues ya los pasarás... mis padres van de boda dentro de unas semanas...
pasa privi, porfa"!
ya sabés qué es lo que te gusta?

i tant neni.. enviam un privi amb el teu mail... i quan arribi a casa ho faig

muaks!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 18, 2009 6:35 pm

tara ha escrit:Papallona dons la veritat es que no ho he preguntat, com hi volem anar amb els pares per que ho vegin ja li preguntare a la maria!
Nur a tu tambe t'agrada el hapiness?
Per cert papallona felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bueno.. era curiositat... ehhhhh!!!!
pq si tens els de 2010.. segur que ets la primera jjijijij

l'altre dia em vas dir que vas estar al meu poble?? i això????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 18, 2009 6:44 pm

Uola noies!!!
necessito ajuda

sabeu on esta a Reus Paco Roca :: Grupo Torini.. es que tinc que mirar
alli el treje del novi i no se on es....
Papallona*

EntradaAutor: blackmamba » dl. maig 18, 2009 7:38 pm

Hola guapas!!!!!

Hoy he estado en el outlet de emperatriz y en el tocador de la novia!!! ya tengo mis zapatos y mis ropa interior!!! jejeje

El outlet vale mucho la pena!!! he comprado: sujetador, tanga, braguitas y liguero, picardias y culotte-tanga para la noche de bodas, todo por 87 euros!!! en el tocador de la novia me he comprado los zapatos por 50 euros!!!! y he mirado la ropa interior de emperatriz y valia sólo el sujetador.. 79 euros!!!! VALE LA PENA!!!

He intentado poner fotitos xq sé que os gustan mucho (llevo como una hora intentándolo), pero no ha habido manera, si alguien me lo explica las pongo.... que ya las tengo hechas!! jeje

muaaaaaaaaaaaa
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 18, 2009 7:42 pm

blackmamba ha escrit:Hola guapas!!!!!

Hoy he estado en el outlet de emperatriz y en el tocador de la novia!!! ya tengo mis zapatos y mis ropa interior!!! jejeje

El outlet vale mucho la pena!!! he comprado: sujetador, tanga, braguitas y liguero, picardias y culotte-tanga para la noche de bodas, todo por 87 euros!!! en el tocador de la novia me he comprado los zapatos por 50 euros!!!! y he mirado la ropa interior de emperatriz y valia sólo el sujetador.. 79 euros!!!! VALE LA PENA!!!

He intentado poner fotitos xq sé que os gustan mucho (llevo como una hora intentándolo), pero no ha habido manera, si alguien me lo explica las pongo.... que ya las tengo hechas!! jeje

muaaaaaaaaaaaa

siiiiiiiii
es que cuando vi a las foreras 2009 comentándolo.. aixxxxxxxx
qué pasada!!!!
me alegro mucho...

neni si no se te cargan haz un pantallazo

Ctrol + Alt + Imp Pant

y lo pegas en word o en paint!!!!

aixxxxxxx así que el rincon de la novia vale la pena??? aix aix...
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dl. maig 18, 2009 8:01 pm

Papallona* ha escrit:Ninetes!!!
que no se si ho he dit!!!

avui es el nostre aniversari!!!
6 anyets!!!!!!!!!!!! oeeeeeeeeeeeeeeee

6 anyets ja!! felicitats guapa!!!!!!!!!! ::love::
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: laiac » dl. maig 18, 2009 8:04 pm

aliaga79 ha escrit:
laiac ha escrit:Eiiiiiiiiii!!!!!

Per cert......ahir ja em vaig acabar d'empatxar de fotògrafs...mare meva!!!! i crec que ja he acabat; gràcies tara per la web però em nego a mirar més...estic agotada...!!!! ahir vam venir els de caro bianco i força bé, s'adapten molt bé al que vols, però......crec que entre fotografia i video...em quedo amb DIVISION RM.......xupiiiiiiiiiiiiiiii ja ho he decidit!!!!!!!

Buf buf quin fart de suar m'ha costat.......tot i que vull veure un àlbum amb tot junt (nuvis i familia) per veure com queda..i fins dissabte no podem quedar...i potser estem fora!!!! o no perque tinc l'avi del meu novi malaltó a l'hospital!!!!! aix nu sé!!!!!!!!!!!!

Voleu que us expliqui un secret????serà una sorpresa i com que al restaurant no estareu........quan vam anar al Division rm, al video, uns novis van fer un primer ball molt diferent.....segur que ho heu vist al youtube, o per la tele....pos eso....al final....vaig estar pensant i.-.......com que tot el dinar (entrada, plats, regals...) ho vull ambientar als 60-70 doncs, al primer ball començarem amb una lenta.....i.........ja hem decidit fer una coreografia de GREASE....a lo travolta!!!!! també ho hem vist per internet...i potser és típic...però la gent no s'ho esperarà i així el farem diferent...tindrem la nostra lenta i després això........que us sembla????
El meu novi ha dit molt decidit que si però...........ara, ningú, ningú de la boda ho sabrà!!!!!

Què us sembla????

Ara si que em poso a treballar!!!!
Petonets ninetes!!!

DIVISION RM SON ELS MEUS FOTÒGRAFS!
JA VEURÀS COM HAS FET UNA BONA ELECCIÓ!

Ei guapetonaaaaa!!!!!

Ostres, mira que sabia que et casaves al restaurant del Castell de Rourell, perque a mi m'agradava però ho vagi descartar per la gent que som, però no sabia que tu també tenies division rm...volia que després de la boda m'expliquessis que tal però...crec que ens casem amb una setmana de diferència, tu el 25 de juliol no??? i també els hi fas video???jo l'he trobat molt maqueta la macarena!!!ostres i ja has fet el tast he vist al post de 2009?? a mi em van dir que fins a principis de juliol!!!!!

Pos això....i segur que ho has dit, però on aneu de viatge???perque nosaltres per aquesta època ho estem trobant xungo!!!!

Que guai,....una setmana abans que jo!!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: nur_jor » dl. maig 18, 2009 8:06 pm

tara ha escrit:Papallona dons la veritat es que no ho he preguntat, com hi volem anar amb els pares per que ho vegin ja li preguntare a la maria!
Nur a tu tambe t'agrada el hapiness?
Per cert papallona felicitats!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A mi, personalment, pel meu estil, suposo que acabaré triant un vestit que sigui algo més "pompós" com diu la laiac, jejeje!

De l'estil que has penjat tu imatges de diferents models, els que em van agradar més era en hapiness y el galon. Però a mi aquest estil no em quedaria bé, se'm marcarien massa caderes!!!!!

Per això suposo que amb un més pompós ho podria dissimular...
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dl. maig 18, 2009 8:10 pm

muaaaaaaaaaaaa

Ei guapa! Que tal? Tot bé?

Ja veig que avui has aprofitat el temps!! Quines bones compres que has fet nena!! Doncs si que realment val la pena anar a aquest outlet!!!

M'ho apunto!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: laiac » dl. maig 18, 2009 8:15 pm

nur_jor ha escrit:
_eLi_ ha escrit:Laiac, ja prova de vestit!!!!!!!!!! això s'acosta!!! passa't pel teu post i explica'ns la vostra història els preparatius!! vinga, vinga!

Giss nosaltres tenim de fotógraf a Joan Duch!!

Ninetes ja mateix comencem amb el bodatour!!! *.-o-o.*

Ninetes! Em sap molt de greu dir-vos que a la primera cita del nostre bodatour no podré venir!!! Tinc una boda el dia 1 d'agost. El mateix dia que la nostra Laiac!!!!!
Es casa el cosí del meu xicot.

Eiiiiiiiiiiii no pot ser això!!!! que no vindràs el dia de la meva boda???? ara m'enfado!!!!
Això si noies, dretes estareu, perquè l'altre dia vaig trucar, i si som 200 només em posaran unes 120 cadires!!!sinó no hi cabrem al jardí!!!

tranquil·la nur_jor!!!la family es la family.....i on vas de casament???
Mira, haguessis vist a la macarena i al ricky en pleno trabajo!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dl. maig 18, 2009 8:17 pm

Eiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

anys i anys, per molts anys a la una per molts anys....enhorabona i FELICITAAAAAATS!!!!!!

Ostres 6 anys!!!! buffff.....ara quan pugi escriure al meu compte enrera, que jo només en porto 2, i em caso!!!!!!!!!

Molt bé!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nur_jor » dl. maig 18, 2009 8:21 pm

laiac ha escrit:
nur_jor ha escrit:
_eLi_ ha escrit:Laiac, ja prova de vestit!!!!!!!!!! això s'acosta!!! passa't pel teu post i explica'ns la vostra història els preparatius!! vinga, vinga!

Ninetes! Em sap molt de greu dir-vos que a la primera cita del nostre bodatour no podré venir!!! Tinc una boda el dia 1 d'agost. El mateix dia que la nostra Laiac!!!!!

Eiiiiiiiiiiii no pot ser això!!!! que no vindràs el dia de la meva boda???? ara m'enfado!!!!
Això si noies, dretes estareu, perquè l'altre dia vaig trucar, i si som 200 només em posaran unes 120 cadires!!!sinó no hi cabrem al jardí!!!

Petonets!!!

Ja ho se ja!!! Snif snif!! A mi em feia molta ilusio venir!! Jops!! La primera del bodatour!!!
Ja ho vaig pensar lo dels Division... jejeje!! Quan vaig llegir que els havies agafat vaig pensar "mira, veuré com treballen en vivo y en directo!!"... i ara m'he quedat am les ganes...
Espero que les Ninentes que et vinguin a veure et facin mil i una fotos!! Perque tot i no poder venir no em vull perdre cap detall!!! De veritat que em sap molt de greu...
El casament que vaig es amb ceremonia civil i ho fan tot al mateix restaurant, i si ho tinc ben entès és a Villa Urrutia.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: blackmamba » dl. maig 18, 2009 8:27 pm

nur_jor ha escrit:

muaaaaaaaaaaaa

Ei guapa! Que tal? Tot bé?

Ja veig que avui has aprofitat el temps!! Quines bones compres que has fet nena!! Doncs si que realment val la pena anar a aquest outlet!!!

M'ho apunto!!! :-)ok:

guapaaaaaaa

doncs bé, nar fent, merci per preguntar!!! a veure si decidim aquesta setmana si canviem la data de la boda o no... jejeje

aprofiteu l'outlet, q surt tot molt més a compte!!!! a mi per un sostenidor a pronovias em demanaven 70 i pico!!!

muaa
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: torsaeann » dl. maig 18, 2009 9:15 pm

PAPALLONA FELICITATS¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡ 6 anyets¡¡¡¡¡

Nenes¡¡¡¡¡ podriem anar totes a comprar la roba interior a Rubí no?
Podriem quedar a finals d'any aixó també pot venir la Tara no?

Ja direu alguna cosa¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡¡

Tara, sobre el vestit és molt bonic....o sigui que ja saps...

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. maig 19, 2009 7:07 am

BON DIA NINETES JA SOM DIMARTS¡¡¡¡¡¡¡

Espero que tingueu un feliç dia¡¡¡¡¡¡¡

Papallona, amb la web de julio no m'aclareixo......explica porfi.......

Mua¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: tara » dt. maig 19, 2009 7:17 am

Vale jo m'apunto al outlet!
Encara que potser que jo hi hagi d'anar avans, que si he de portar la roba interior a les proves, ja l'haure de tenir, pero us acompanyo i aixi xafardejo!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dt. maig 19, 2009 7:18 am

nur_jor ha escrit:

6 anyets ja!! felicitats guapa!!!!!!!!!! ::love::

jiji Gràciessssss!!!!!! :-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. maig 19, 2009 7:18 am

laiac ha escrit:
nur_jor ha escrit:

Petonets!!!

200!!!!!
mareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
uff uff... tanta family i amics sou?????
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dt. maig 19, 2009 7:20 am

laiac ha escrit:

Eiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!

anys i anys, per molts anys a la una per molts anys....enhorabona i FELICITAAAAAATS!!!!!!

Ostres 6 anys!!!! buffff.....ara quan pugi escriure al meu compte enrera, que jo només en porto 2, i em caso!!!!!!!!!

Molt bé!!!!!!

Gràcies wapiiiiiiiiiiiii!!!!!!

aixo aixo.. xplika'ns!!!!!!!!!!!!!!!
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat