Autor: Mrs. Happiness » dt. maig 19, 2009 10:52 am
Holaaa ninetes!!!! que tal com esteu noies.....jo estic alucinant pel ritme de missatges que porteu. A veure si em fiquen l'internet al piset i ja podrè seguir el vostre ritme....jejejej.
Per cert, he llegit que hi ha una botiga de Reus on tindran la col.lecció de Aire 2010 i ja ho tinc tot detallat per a partir de Setembre anar a veure-ho....
A part, ahir vam quedar amb la DJ Blanca, la discjockey de l'Encanteri....i molt bé, vam quedar molt contents, ja que vam estar parlarnt dels nostres gustos, quines preferencies musicals teniem per a cada moment de la celebració, i ens va comentar que si estem interssats en fer-ho amb ella, al donar la paga i senyal ens donaria un cd complet amb cançons per escollir....Molt maca la veritat.... el dubte que tenim ésk no sabem si mirar en altres discjockeys per agafar idees. En sabeu d'algun que valguiés la pena....? a més la cançó que m'es mal de cap m'està portant és la del nostre ball, pq voliem fer una del Brian Adams, però ja la van ballar una amics nostres...i no és quüestió de repetir-la, no? Que opineu??? bé....com sempre...esperaré els vostres consells que sempre son de molta ajuda....jejeje
Petonets a totes.....