NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dt. maig 19, 2009 11:09 am

upss he publicat 2 vegades el mateix missatge i no puc esborrar-ho ...
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. maig 19, 2009 11:12 am

Mrs. Happiness ha escrit:Holaaa ninetes!!!! que tal com esteu noies.....jo estic alucinant pel ritme de missatges que porteu. A veure si em fiquen l'internet al piset i ja podrè seguir el vostre ritme....jejejej.
Per cert, he llegit que hi ha una botiga de Reus on tindran la col.lecció de Aire 2010 i ja ho tinc tot detallat per a partir de Setembre anar a veure-ho....
A part, ahir vam quedar amb la DJ Blanca, la discjockey de l'Encanteri....i molt bé, vam quedar molt contents, ja que vam estar parlarnt dels nostres gustos, quines preferencies musicals teniem per a cada moment de la celebració, i ens va comentar que si estem interssats en fer-ho amb ella, al donar la paga i senyal ens donaria un cd complet amb cançons per escollir....Molt maca la veritat.... el dubte que tenim ésk no sabem si mirar en altres discjockeys per agafar idees. En sabeu d'algun que valguiés la pena....? a més la cançó que m'es mal de cap m'està portant és la del nostre ball, pq voliem fer una del Brian Adams, però ja la van ballar una amics nostres...i no és quüestió de repetir-la, no? Que opineu??? bé....com sempre...esperaré els vostres consells que sempre son de molta ajuda....jejeje

Petonets a totes.....

wapiiiiiiiiiiii

si es la vostra cançó i tant que es repeteix... es el vostre dia!!!! i no son el mateixos convidats!!! no creus??? :-)
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nataliaferre » dt. maig 19, 2009 11:28 am

Hola noies,

Be com ja sabeu feia dies que no em conectava e anat molt pero molt de cul amb papers nous i tot.

Primer felicitar a les noves per la boda. Com ho porteu tot?

I despres dir-vos que ja d'aqui 1 mes fem els cursets prematrimonials aixxx quin rollo els fem a Reus. I també que aquest dissabte porto a veure els meus sogres l'ermita on ens casem ells no saben on esta i els i portarem aixi parlare amb ells pel tema dels music i flors i tot aixo.

Com ho porteu totes??
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 19, 2009 1:17 pm

JUDITH REUS ha escrit:Hola Ninetes!

Com esteu!!!
Ja hem fet un pas més en els nostres preparatius, l'altre dia vam anar a conèixer el mossèn que ens casarà i em va semblar super caxondo. Ens va explicar els papers que hem de portar i també la proposta de iniciar els cursos prematrimonials i bé, com que tots dos sóm mestres hem pensat de fer-los ara al juliol que tenim vacancetes i no se'ns farà tant rotllo........

També estic pendent d'això de la col·lecció AIRE de Rosa Clarà, així si n'hi ha alguna tenda per aqui no cal que m'allargui a bcn. M'agrda molt aquest vestit!!!!!!!!!!!!!!! :-///: =0-0-)

judith, tens els mateixos gustos que jo, jejeje... aire i rosa clara per mi els milllors vestits!!!
a veure si tens sort i trobes aire a blanca miret! :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 19, 2009 1:20 pm

Mrs. Happiness ha escrit:Holaaa ninetes!!!! que tal com esteu noies.....jo estic alucinant pel ritme de missatges que porteu. A veure si em fiquen l'internet al piset i ja podrè seguir el vostre ritme....jejejej.
Per cert, he llegit que hi ha una botiga de Reus on tindran la col.lecció de Aire 2010 i ja ho tinc tot detallat per a partir de Setembre anar a veure-ho....
A part, ahir vam quedar amb la DJ Blanca, la discjockey de l'Encanteri....i molt bé, vam quedar molt contents, ja que vam estar parlarnt dels nostres gustos, quines preferencies musicals teniem per a cada moment de la celebració, i ens va comentar que si estem interssats en fer-ho amb ella, al donar la paga i senyal ens donaria un cd complet amb cançons per escollir....Molt maca la veritat.... el dubte que tenim ésk no sabem si mirar en altres discjockeys per agafar idees. En sabeu d'algun que valguiés la pena....? a més la cançó que m'es mal de cap m'està portant és la del nostre ball, pq voliem fer una del Brian Adams, però ja la van ballar una amics nostres...i no és quüestió de repetir-la, no? Que opineu??? bé....com sempre...esperaré els vostres consells que sempre son de molta ajuda....jejeje

Petonets a totes.....

hola, mrs. hapiness... nosltres també tenim la blanca... la veritat és que la principal sensació que dóna és que és super professional i coneix molt bé la seva feina... a més, surt molt bé de preu perquè et regala la música de l'aperitiu!
nosaltres vam estar dubtant amb l'angel, el dj del blondie, que jordi el coneix, però sortia caret... no sé, sempre ho pots preguntar...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 19, 2009 1:21 pm

Papallona* ha escrit:
aliaga79 ha escrit:
Papallona* ha escrit:Uola noies!!!
necessito ajuda

sabeu on esta a Reus Paco Roca :: Grupo Torini.. es que tinc que mirar
alli el treje del novi i no se on es....

papallona, mon pare se l'ha comprat allà...
està mooolt bé de preu, i el senyor que ens va atendre, que es sastre, super professional... està al carrer santana, a veure, molt a prop del museu salvador vilaseca, tocant plaça catalunya... et situes? si no et dono més dades...

gràcies Ali... a mi es que es on em va tocar.. a la fira tot nuvis de Reus... is es clar haig d'anar a tafanejar.. jejeje

¿ la porta es de fusta?????

mmmm.... no, te un aparador molt gran...
és el mateix carrer de l'abacus, com t'ha dit una nineta, però anant al contrari qu esi anessis a la plaça prim...ja et dic, just davant del museu salvador vilseca...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 19, 2009 1:22 pm

Papallona* ha escrit:
aliaga79 ha escrit:
Papallona* ha escrit:Uola noies!!!
necessito ajuda

sabeu on esta a Reus Paco Roca :: Grupo Torini.. es que tinc que mirar
alli el treje del novi i no se on es....

papallona, mon pare se l'ha comprat allà...
està mooolt bé de preu, i el senyor que ens va atendre, que es sastre, super professional... està al carrer santana, a veure, molt a prop del museu salvador vilaseca, tocant plaça catalunya... et situes? si no et dono més dades...

gràcies Ali... a mi es que es on em va tocar.. a la fira tot nuvis de Reus... is es clar haig d'anar a tafanejar.. jejeje

¿ la porta es de fusta?????

us va tocar un traje a la fira?
quina sort! :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 19, 2009 1:23 pm

nataliaferre ha escrit:Hola Dido26 jo tambe soc de reus i tenim el mateix fotograf quin dia et cases??

Per cert Felicitats

on et cases, natalia?
jo també soc de reus!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 19, 2009 1:26 pm

nataliaferre ha escrit:Hola noies,

Be com ja sabeu feia dies que no em conectava e anat molt pero molt de cul amb papers nous i tot.

Primer felicitar a les noves per la boda. Com ho porteu tot?

I despres dir-vos que ja d'aqui 1 mes fem els cursets prematrimonials aixxx quin rollo els fem a Reus. I també que aquest dissabte porto a veure els meus sogres l'ermita on ens casem ells no saben on esta i els i portarem aixi parlare amb ells pel tema dels music i flors i tot aixo.

Com ho porteu totes??

natalia, sí que els fas aviat! quan et cases?
naltres els vam fer al març, a reus, al bravium... uffff... un palo... us toca amb el pep moreno... us farà parlar de coses personals davant de tothom i no mola gaire... naltres vam tenir sort, perquè hi havia alguna parella que coneixiem... la aglaya, per exemple!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: miriam1986 » dt. maig 19, 2009 1:33 pm

aliaga79 ha escrit:
miriam1986 ha escrit:hola, el diumenge vaig estar a l'ermita de montferri, i si vaig parlar amb el mossen Lluis que es amic de la familia del meu xicot i fa missa alli, i amb la Mercè. Eli et vaig veure alli apuntada a la llista, em va fer molta gracia!! Haviem vist l'ermita per fora però quan la vam veure per dins ens va encantar. Estarem xulisimes alli dins vestides de nuvia, :-):-):-):

miriam!! jo també em caso a montferri!!!!!
el 25 de juliol

ei! ja et queda poquisiiim!! ja ens penjaras fotos pq et veiem lo guapisima que estas! l'ermita es xulisima i un lloc molt especial, segur que et surt tot molt bé.
Imatge
miriam1986
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 19, 2009 1:45 pm

miriam1986 ha escrit:
aliaga79 ha escrit:
miriam1986 ha escrit:hola, el diumenge vaig estar a l'ermita de montferri, i si vaig parlar amb el mossen Lluis que es amic de la familia del meu xicot i fa missa alli, i amb la Mercè. Eli et vaig veure alli apuntada a la llista, em va fer molta gracia!! Haviem vist l'ermita per fora però quan la vam veure per dins ens va encantar. Estarem xulisimes alli dins vestides de nuvia, :-):-):-):

miriam!! jo també em caso a montferri!!!!!
el 25 de juliol

ei! ja et queda poquisiiim!! ja ens penjaras fotos pq et veiem lo guapisima que estas! l'ermita es xulisima i un lloc molt especial, segur que et surt tot molt bé.

i tat!!!
I PROMESS YOU!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 19, 2009 1:46 pm

_eLi_ ha escrit:hola miriam!! una pregunteta, sobre allò que vas comentar que havia una botiga a Valls que tenien Aire, on està akesta botiga? com es diu?

A VALLS???
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: nataliaferre » dt. maig 19, 2009 1:48 pm

Hola aliaga79,

En primer lloc em caso a la Selva del Camp, a l'ermita de paret Delgada. Jo tambe soc de Reus pero ara visc a Salou amb la meva parella.

Em caso el 12-06-2010 pero els cursets els volem fer aquest any aixi ja ho deixem llest i ens oblidem ja d'aixo, que deu ser un tosto enorme. Nosaltres els cursos el fem en 2 dissabtes a veure si aixi no es fa tant pessat pq cada dia buff.

i tu on et cases? i quin dia?
Imatge
nataliaferre

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: miriam1986 » dt. maig 19, 2009 1:54 pm

_eLi_ ha escrit:hola miriam!! una pregunteta, sobre allò que vas comentar que havia una botiga a Valls que tenien Aire, on està akesta botiga? com es diu?

Ostres no en tinc ni idea no em vaig fixar amb el nom, si coneixes valls esta desde la plaça dels quartels que hi ha una farmacia que fa cantonada, doncs el carrer de la farmacia cap amunt, que al final del carrer arribes a un centre de salut. Ho sento pero no em vaig quedar amb el nom..
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: miriam1986 » dt. maig 19, 2009 2:12 pm

_eLi_ ha escrit:
miriam1986 ha escrit:

Ostres no en tinc ni idea no em vaig fixar amb el nom, si coneixes valls esta desde la plaça dels quartels que hi ha una farmacia que fa cantonada, doncs el carrer de la farmacia cap amunt, que al final del carrer arribes a un centre de salut. Ho sento pero no em vaig quedar amb el nom..

Si, ja sé kin carrer és l'Avenir, però la botiga de qué és de núvies? no hem sona cap botiga de nuvies per akí.

Doncs si n'hi ha una, mes o menys al davant hi ha una floristeria, perque ens hi vam parar amb la meva avia. Es una tenda que a l'aparador hi han vestits, pero no de nuvia, que els tenen dins. La dona em va dir que a finals d'octubre tindria la colecció d'aire.
Imatge
miriam1986

EntradaAutor: laiac » dt. maig 19, 2009 2:59 pm

monxi_bp ha escrit:Naltres per laboda de magermana el meu pare, elmeu novi i el meu sogre vam anar a calaceite q ia una empresa de tratjes i tel fan a mida i molt be l'unic q clar ia una ora de viatge xo pots triar de un munt de robes d'un munt d'estils.... despres us poso el telf i si tenen pagina web

Pitufina!!!!!

Molt bones, bufff, casi no em puc conectar, porto dos dies!!!!!
Eiiii no serà MAZALEÓN enlloc de Calaceite???ho dic perquè està al costat mateix i molta gent i va....el Josep, el meu novi va anar allí fa dues setmanes a fer-se el traje!! i com tu dius, te'l fan a mida, ho tenen tot allí i es veu que molt bé!! fins i tot un ex meu anava allí a fer-se els trajes...

A més, crec que es deia Toni Barceló, si poseu això al google té pàgina web que fins i tot els podries encarregar per internet!!! està molt bé!!!!

Apa..que avui també treballo i no tinc temps de res.
Petonets!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: torsaeann » dt. maig 19, 2009 7:19 pm

Nenes¡¡¡¡¡ jo també vull anar a pronovias¡¡¡¡¡¡ he trucat pero no contesta ningú hi he deixa't un missatge¡¡¡¡¡

Hi aneu?
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Giss » dt. maig 19, 2009 8:53 pm

aliaga79 ha escrit:
Giss ha escrit:Bon dia ninetes!

Com es presenta el finde? Que bé... dos dies per descansar...
Jo aquesta tarda començo la búsqueda del fotógrafo! Encara no hem mirat cap, bueno, vam demanar pressupost al Rafa Royes pq el coneixem, però res mes. Així que aquesta tarda començarem per anar a un parell de cases a mirar àlbums i demanar preus, i així anem veient amb calma el que més ens agrada.
Començarem per división RM i per Gerard Gené, que són les dos referències que tinc de reus. Sabeu d'algun més per Reus que estigui bé?

sí, al carrer major hi ha aquests que es diuen factory... saps on són? on hi havia el tòful fa molts anys... és al carreró que porta a la prioral...
tenen molt bona pinta... jo hi vaig anar a preguntar, però no tenien dates...

Ok! Gràcies Raquel, ja anirem a mirar a veure que tal.
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Giss » dt. maig 19, 2009 8:57 pm

Papallona* ha escrit:
blackmamba ha escrit:Hola guapas!!!!!

Hoy he estado en el outlet de emperatriz y en el tocador de la novia!!! ya tengo mis zapatos y mis ropa interior!!! jejeje

El outlet vale mucho la pena!!! he comprado: sujetador, tanga, braguitas y liguero, picardias y culotte-tanga para la noche de bodas, todo por 87 euros!!! en el tocador de la novia me he comprado los zapatos por 50 euros!!!! y he mirado la ropa interior de emperatriz y valia sólo el sujetador.. 79 euros!!!! VALE LA PENA!!!

He intentado poner fotitos xq sé que os gustan mucho (llevo como una hora intentándolo), pero no ha habido manera, si alguien me lo explica las pongo.... que ya las tengo hechas!! jeje

muaaaaaaaaaaaa

siiiiiiiii
es que cuando vi a las foreras 2009 comentándolo.. aixxxxxxxx
qué pasada!!!!
me alegro mucho...

neni si no se te cargan haz un pantallazo

Ctrol + Alt + Imp Pant

y lo pegas en word o en paint!!!!

aixxxxxxx así que el rincon de la novia vale la pena??? aix aix...

EEEiiii! què és això del rincón de la novia? no me entero de res... lo del aoutlet es lo de molins de rei no? Podríem fer kedada un dia i anar-hi totes!
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Dido26 » dt. maig 19, 2009 9:38 pm

nataliaferre ha escrit:Hola Dido26 jo tambe soc de reus i tenim el mateix fotograf quin dia et cases??

Per cert Felicitats

Hola!! Jo em caso el 24/07/2010. A nosaltres ens van agradar molt els treballs que ens va ensenyar. A més et dona 2 álbums petits iguals que els grans. També agafarem les invitacions allí. I tu?

Felicitats!!
Imatge
Dido26

Entrades: 40
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:52 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants