NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: monxi_bp » dt. maig 19, 2009 10:18 pm

JUDITH REUS ha escrit:Hola Ninetes!

Com esteu!!!
Ja hem fet un pas més en els nostres preparatius, l'altre dia vam anar a conèixer el mossèn que ens casarà i em va semblar super caxondo. Ens va explicar els papers que hem de portar i també la proposta de iniciar els cursos prematrimonials i bé, com que tots dos sóm mestres hem pensat de fer-los ara al juliol que tenim vacancetes i no se'ns farà tant rotllo........

També estic pendent d'això de la col·lecció AIRE de Rosa Clarà, així si n'hi ha alguna tenda per aqui no cal que m'allargui a bcn. M'agrda molt aquest vestit!!!!!!!!!!!!!!! :-///: =0-0-)

Xo la coleccio de Aire q dieu no es la de Aire Barcelona q es diu????esq tic com a xduda
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dt. maig 19, 2009 10:27 pm

laiac ha escrit:
monxi_bp ha escrit:Naltres per laboda de magermana el meu pare, elmeu novi i el meu sogre vam anar a calaceite q ia una empresa de tratjes i tel fan a mida i molt be l'unic q clar ia una ora de viatge xo pots triar de un munt de robes d'un munt d'estils.... despres us poso el telf i si tenen pagina web

Pitufina!!!!!

Molt bones, bufff, casi no em puc conectar, porto dos dies!!!!!
Eiiii no serà MAZALEÓN enlloc de Calaceite???ho dic perquè està al costat mateix i molta gent i va....el Josep, el meu novi va anar allí fa dues setmanes a fer-se el traje!! i com tu dius, te'l fan a mida, ho tenen tot allí i es veu que molt bé!! fins i tot un ex meu anava allí a fer-se els trajes...

A més, crec que es deia Toni Barceló, si poseu això al google té pàgina web que fins i tot els podries encarregar per internet!!! està molt bé!!!!

Apa..que avui també treballo i no tinc temps de res.
Petonets!!

Ei nena si esq a calaceite vam comprar unes olives i uns pressecs bonissims i era lunic nom q men recordava...!!! :-).|.(-:

Si els trajes son toni barcelo lunic q a la porta dela nau posa RAMS o algo aixi...jijijiji!!Ei ja voras quin novi mes guapo q et trobaras xq o fan molt be i la roba xulisima!!!jijijij!!!
monxi_bp

EntradaAutor: laiac » dt. maig 19, 2009 10:28 pm

Noies!!!!!

jopetaaaa quan parleu de col·leccions de vestits i aquestes coses jo no puc opinar, :-/ i de la roba interior tampoc perquè jo ja no tinc temps de mirar-m'ho a cap altre lloc!!! snif snif, per això no puc opinar!!!

Jo tinc el meu vestidet, la mar de maquetó baratet, i que demà em tornaré a emprovar... a veure com queda!!! ara sabeu què m'ha passat???

Em van dir que sobretot portes els sostens per la proba de demà, i al lloc on vaig anar al setmana passada em van dir que la meva talla arribava la setmana passada i que me'ls podia agafar per veure si m'agradaven!!! i avui hi vaig per si cas, i la noia tan tranquil·la em diu que no, que no marribarà per demà, que ja m'ho havia dit, i que m'emprovés una altra talla!!! jopetaaa com demà no em vagin bé per la prova!!!!!

en tinc ganes ja!!!

Petonets
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dt. maig 19, 2009 10:30 pm

torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡¡¡ jo també vull anar a pronovias¡¡¡¡¡¡ he trucat pero no contesta ningú hi he deixa't un missatge¡¡¡¡¡

Hi aneu?

Buenas jo o e fet x internet i enseguida man trucat de la botiga de tarragona i e qedat xl dia 30 a les 9 i mitja....jo nose quins trajes tenen xo anire a mirar i a males men puc comprar un daqets baratos i un altre de mes bonic i portarne 2 no creieu???jijijijii!!!
monxi_bp

EntradaAutor: monxi_bp » dt. maig 19, 2009 10:33 pm

laiac ha escrit:Noies!!!!!

jopetaaaa quan parleu de col·leccions de vestits i aquestes coses jo no puc opinar, :-/ i de la roba interior tampoc perquè jo ja no tinc temps de mirar-m'ho a cap altre lloc!!! snif snif, per això no puc opinar!!!

Jo tinc el meu vestidet, la mar de maquetó baratet, i que demà em tornaré a emprovar... a veure com queda!!! ara sabeu què m'ha passat???

Em van dir que sobretot portes els sostens per la proba de demà, i al lloc on vaig anar al setmana passada em van dir que la meva talla arribava la setmana passada i que me'ls podia agafar per veure si m'agradaven!!! i avui hi vaig per si cas, i la noia tan tranquil·la em diu que no, que no marribarà per demà, que ja m'ho havia dit, i que m'emprovés una altra talla!!! jopetaaa com demà no em vagin bé per la prova!!!!!

en tinc ganes ja!!!

Petonets

Dons sense...aixi quan arribi lora de treure el vestit no tindra tanta feina...jijijijijiji!!!!!Esq aixo es cert vinga a comprar llenceria fina i carissima i q si picardies i q sino se q si despres ni to mira et diu vinga rapid treute aixo....o no o creieu....!!!!
monxi_bp

EntradaAutor: laiac » dt. maig 19, 2009 10:52 pm

monxi_bp ha escrit:
laiac ha escrit:Noies!!!!!

en tinc ganes ja!!!

Petonets

Estic amb tu monxi...tothom m'ho ha dit que perquè cal.....jijiji
ma mare es volia gastar un caleram amb un picardias per dormir, i ja et dic jo que en ple agost no caldrà res de res!!!!!!

eiiiiiiiiiiiiii avui estic emocionadíssima, una companya de feina va anar a una boda al Casablanca i m'ha dit que una passada, que el menjar de l'aperitiu no s'acabava i la música molt bé..i tot perfecte!!! mira, m'ha fet il·lusió!!!

apa..que segueixo escrivint al compte enrera!!!!
PEtons

Dons sense...aixi quan arribi lora de treure el vestit no tindra tanta feina...jijijijijiji!!!!!Esq aixo es cert vinga a comprar llenceria fina i carissima i q si picardies i q sino se q si despres ni to mira et diu vinga rapid treute aixo....o no o creieu....!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dt. maig 19, 2009 11:15 pm

Ninetes!!!!!!!

Sabeu que estic soleta al menjador triant cançons per la ceremonia civil i pel convit i m'estic emocionant sola?????? mare meva........vull entrar al Castell de Vilafortuny amb el Canon de Pachelbel, el coneixeu?? i me le estat baixant i mare meva....se'm posa la pell de gallina!!!

Noies....crec que una de les coses que millor em triat en aquesta vida és casar-nos, compartir la resta de la nostra vida al costat de la persona que estimem i celebrar-ho amb tothom en un dia tan especial com és el dia de la nostra BODA!!!!

Aixxxx que estic toveta!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Dido26 » dt. maig 19, 2009 11:44 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!!!!!!

Sabeu que estic soleta al menjador triant cançons per la ceremonia civil i pel convit i m'estic emocionant sola?????? mare meva........vull entrar al Castell de Vilafortuny amb el Canon de Pachelbel, el coneixeu?? i me le estat baixant i mare meva....se'm posa la pell de gallina!!!

Noies....crec que una de les coses que millor em triat en aquesta vida és casar-nos, compartir la resta de la nostra vida al costat de la persona que estimem i celebrar-ho amb tothom en un dia tan especial com és el dia de la nostra BODA!!!!

Això és bo dona, denota els sentiments vers el dia més important de la teva vida i la teva parella. Per cert ho celebrem al mateix lloc.

Jo també tinc dies tous, perquè ens fa molta il.lusió, hi ha coses que fan que les emocions aflorin i això és molt bonic.

Un petonàs!!
Imatge
Dido26

Entrades: 40
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:52 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: torsaeann » dc. maig 20, 2009 7:10 am

monxi_bp ha escrit:
torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡¡¡ jo també vull anar a pronovias¡¡¡¡¡¡ he trucat pero no contesta ningú hi he deixa't un missatge¡¡¡¡¡

Hi aneu?

Buenas jo o e fet x internet i enseguida man trucat de la botiga de tarragona i e qedat xl dia 30 a les 9 i mitja....jo nose quins trajes tenen xo anire a mirar i a males men puc comprar un daqets baratos i un altre de mes bonic i portarne 2 no creieu???jijijijii!!!

Nineta¡¡¡
Vaig posar-me ahir a la nit a la pàgina i vaig enviar la sol.licitud de pronovias. Ara tenia un mail que es posarien amb contacte el més aviat posible....espero que em truquin pq tinc ganes d'emprobar-me vestits....i que sap...si hi ha algun xulo i barato....jajajajajaj

Espero que totes passeu un bon dimecres i fins aquesta nit que tornaré a passar¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: miriam1986 » dc. maig 20, 2009 7:13 am

monxi_bp ha escrit:

Hi aneu?

Hola, torsaeann fes-ho per internet que jo també ho vaig fer aixi ahir al migdia i em van trucar per la tarda. El que pasa es em van trucar mentre treballava i no ho vaig anotar i ara no se si es a les quatre o a les quatre i mitja, tornaré a trucar el dia d'avans...soc un desastrillo!! en fin, si ho fas aixi et truquen segur.
Imatge
miriam1986

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. maig 20, 2009 7:21 am

miriam1986 ha escrit:
monxi_bp ha escrit:

Hi aneu?

Hola, torsaeann fes-ho per internet que jo també ho vaig fer aixi ahir al migdia i em van trucar per la tarda. El que pasa es em van trucar mentre treballava i no ho vaig anotar i ara no se si es a les quatre o a les quatre i mitja, tornaré a trucar el dia d'avans...soc un desastrillo!! en fin, si ho fas aixi et truquen segur.

Moltes gràcies Miriam¡¡¡¡¡¡
A veure si tinc sort i em truquen..... tu amb quina botiga aniràs a la de Tarragona o Reus?
Un petonet i ja diré si al final tin hora....
Si, sobre el que no saps quina hora, truques el dia avanç i llestos¡¡¡¡¡¡

Un petonet¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dc. maig 20, 2009 7:21 am

Dido26 ha escrit:
laiac ha escrit:Ninetes!!!!!!!

Això és bo dona, denota els sentiments vers el dia més important de la teva vida i la teva parella. Per cert ho celebrem al mateix lloc.

Jo també tinc dies tous, perquè ens fa molta il.lusió, hi ha coses que fan que les emocions aflorin i això és molt bonic.

Un petonàs!!

Dido26, ja t'ho he posat al teu post.....si si ens casem al mateix lloc!!! però tu també fas la ceremònia al Castell??? jo només hi faig la ceremònia, i després el convit al Casablanca!!!!

aixxxxxxx!!!! quins nervis!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dc. maig 20, 2009 7:24 am

Aixxxxxx Ninetes!!!!!

Aquest matí estic nerviosa.....no sé perquè...bé, si,.....perque ja us he dit que avui em faig una prova del vestit i mira...després de tans dies sense veure'l ara aixxx mareee quin neguit!!!! jijijijij i a més amb públic, que fins i tot ve la sogra..........rgrgrgrrgrgr!!!!!!!

Eiii i jo això de pronovias ja no m'ho miro perquè ja tinc vestit, però pot estar prou bé no????? a vegades hi ha vestits que no vol dir que siguin de mala calitat ni res, només que se'ls volen treure de sobre perque són d'altres temporades i igual de xulos!!!!! a mi és el que m'ha passat!!!!!

PetonetSSSSS!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: monxi_bp » dc. maig 20, 2009 8:09 am

Ei nenes al meu compte enrere e posat unes quantes fotos de detallets q e trobat i m'agraden si voleu ajudarme a triarne...a veure q ara potser triem i despres en trobo mes q tmb magraden..!!!jijijij >.-<:

Dns si aixo de pronoies pot estar be i ja et dic potser despres ens podem comprar un altre vestit...o podem comprar el vel o el cancan o sabates mai se sap si liquiden tot lo de la temporada pasada
monxi_bp

EntradaAutor: jennytgn » dc. maig 20, 2009 9:00 am

aiaiai que nervios!!!
acabo de llamar a pronovias y voy el 30 a tarragona!! alguien más va??
ME ha dicho la chica que son colecciones 2008 y avances 2009. Bueno por ir a ver!! aunque se que algunas ya teneis vestido, se me hace muy raro ir cuando aun falta más de un año! pero si me gusta alguno y encima con esa oferta!!

Chicas el outlet ese que decis esta en Rubi??
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: jennytgn » dc. maig 20, 2009 9:04 am

Yo tambien voy por la mañana a Tarragona!!!! haber si coincidimos!! yo he llamado por telefono y he pedido por la mañana , ahora me llamaran de la tienda para confirmar hora

torsaeann ha escrit:
monxi_bp ha escrit:

Hi aneu?

Nineta¡¡¡
Vaig posar-me ahir a la nit a la pàgina i vaig enviar la sol.licitud de pronovias. Ara tenia un mail que es posarien amb contacte el més aviat posible....espero que em truquin pq tinc ganes d'emprobar-me vestits....i que sap...si hi ha algun xulo i barato....jajajajajaj

Espero que totes passeu un bon dimecres i fins aquesta nit que tornaré a passar¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 20, 2009 9:09 am

nataliaferre ha escrit:Hola aliaga79,

En primer lloc em caso a la Selva del Camp, a l'ermita de paret Delgada. Jo tambe soc de Reus pero ara visc a Salou amb la meva parella.

Em caso el 12-06-2010 pero els cursets els volem fer aquest any aixi ja ho deixem llest i ens oblidem ja d'aixo, que deu ser un tosto enorme. Nosaltres els cursos el fem en 2 dissabtes a veure si aixi no es fa tant pessat pq cada dia buff.

i tu on et cases? i quin dia?

natàlia, l'ermita de la paret delgada és preciosa! jo hi vaig anar a una boda... les fotos us quedaran genials!
jo em caso a 2009, el 25 de juliol! a montferri, on es casa l'eli. I la cerimònia la faig al castell del rourell, on ho fa la elenayoscar.
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 20, 2009 9:12 am

nataliaferre ha escrit:Hola aliaga79,

En primer lloc em caso a la Selva del Camp, a l'ermita de paret Delgada. Jo tambe soc de Reus pero ara visc a Salou amb la meva parella.

Em caso el 12-06-2010 pero els cursets els volem fer aquest any aixi ja ho deixem llest i ens oblidem ja d'aixo, que deu ser un tosto enorme. Nosaltres els cursos el fem en 2 dissabtes a veure si aixi no es fa tant pessat pq cada dia buff.

i tu on et cases? i quin dia?

l'ermina de la paret delgada és preciosa... jo hi vaig anar a una boda, i és molt bonic!
naltres ens casem el 25 de juliol, a montferri, on es casa l'eli. I la cerimònia la fem al castell del rourell, que és on la fa la elenayoscar... :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 20, 2009 9:24 am

_eLi_ ha escrit:
miriam1986 ha escrit:
_eLi_ ha escrit:
miriam1986 ha escrit:
_eLi_ ha escrit:hola miriam!! una pregunteta, sobre allò que vas comentar que havia una botiga a Valls que tenien Aire, on està akesta botiga? com es diu?

Ostres no en tinc ni idea no em vaig fixar amb el nom, si coneixes valls esta desde la plaça dels quartels que hi ha una farmacia que fa cantonada, doncs el carrer de la farmacia cap amunt, que al final del carrer arribes a un centre de salut. Ho sento pero no em vaig quedar amb el nom..

Si, ja sé kin carrer és l'Avenir, però la botiga de qué és de núvies? no hem sona cap botiga de nuvies per akí.

Doncs si n'hi ha una, mes o menys al davant hi ha una floristeria, perque ens hi vam parar amb la meva avia. Es una tenda que a l'aparador hi han vestits, pero no de nuvia, que els tenen dins. La dona em va dir que a finals d'octubre tindria la colecció d'aire.

Ostres que bé!! a l'octubre li farem una visiteta!! Aire a Valls!! (mrs.happiness tú també volies mirar-te un vestit d'Aire no?)
Moltes gracies per les explicacions miriam!!
Ptons eLi.

eli, per cert, les flors de l'esglèsia ens les fan a un garden de valls... per si ho vols mirar... t'ho escric al teu post... vale?¿
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 20, 2009 9:35 am

Dido26 ha escrit:
nataliaferre ha escrit:Hola Dido26 jo tambe soc de reus i tenim el mateix fotograf quin dia et cases??

Per cert Felicitats

Hola!! Jo em caso el 24/07/2010. A nosaltres ens van agradar molt els treballs que ens va ensenyar. A més et dona 2 álbums petits iguals que els grans. També agafarem les invitacions allí. I tu?

Felicitats!!

jo faig preboda, vídeo i els àlbums... les invis no, perquè me les ha fet una amiga...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants