NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 20, 2009 9:36 am

laiac ha escrit:Noies!!!!!

jopetaaaa quan parleu de col·leccions de vestits i aquestes coses jo no puc opinar, :-/ i de la roba interior tampoc perquè jo ja no tinc temps de mirar-m'ho a cap altre lloc!!! snif snif, per això no puc opinar!!!

Jo tinc el meu vestidet, la mar de maquetó baratet, i que demà em tornaré a emprovar... a veure com queda!!! ara sabeu què m'ha passat???

Em van dir que sobretot portes els sostens per la proba de demà, i al lloc on vaig anar al setmana passada em van dir que la meva talla arribava la setmana passada i que me'ls podia agafar per veure si m'agradaven!!! i avui hi vaig per si cas, i la noia tan tranquil·la em diu que no, que no marribarà per demà, que ja m'ho havia dit, i que m'emprovés una altra talla!!! jopetaaa com demà no em vagin bé per la prova!!!!!

en tinc ganes ja!!!

Petonets

laiac, on t'has agafat el vestit, al final?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 20, 2009 9:36 am

laiac ha escrit:Ninetes!!!!!!!

Sabeu que estic soleta al menjador triant cançons per la ceremonia civil i pel convit i m'estic emocionant sola?????? mare meva........vull entrar al Castell de Vilafortuny amb el Canon de Pachelbel, el coneixeu?? i me le estat baixant i mare meva....se'm posa la pell de gallina!!!

Noies....crec que una de les coses que millor em triat en aquesta vida és casar-nos, compartir la resta de la nostra vida al costat de la persona que estimem i celebrar-ho amb tothom en un dia tan especial com és el dia de la nostra BODA!!!!

Aixxxx que estic toveta!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. maig 20, 2009 10:26 am

Ei Aliaga, No ho sabia que erets de Reus i que a més t'agrada i ets del club de Rosa Clarà com jo jejejeje......
Pero no et cases a Reus?????????????
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. maig 20, 2009 10:30 am

Jo pensava que la Blanca Miret de Reus només disenyava ella els vestits, i ara resulta que també té altres col·leccions?????????????

Alguna nineta ha dit que farà els cursos a reus, jo els faig al Juliol, coincidirem?????????????
Potser no, acabo de recordar que aquesta nineta els farà el cap de setmana i nosaltres no....
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: laiac » dc. maig 20, 2009 12:23 pm

aliaga79 ha escrit:

jopetaaaa quan parleu de col·leccions de vestits i aquestes coses jo no puc opinar, :-/ i de la roba interior tampoc perquè jo ja no tinc temps de mirar-m'ho a cap altre lloc!!! snif snif, per això no puc opinar!!!

Jo tinc el meu vestidet, la mar de maquetó baratet, i que demà em tornaré a emprovar... a veure com queda!!! ara sabeu què m'ha passat???

Em van dir que sobretot portes els sostens per la proba de demà, i al lloc on vaig anar al setmana passada em van dir que la meva talla arribava la setmana passada i que me'ls podia agafar per veure si m'agradaven!!! i avui hi vaig per si cas, i la noia tan tranquil·la em diu que no, que no marribarà per demà, que ja m'ho havia dit, i que m'emprovés una altra talla!!! jopetaaa com demà no em vagin bé per la prova!!!!!

en tinc ganes ja!!!

Petonets

Guapissima!!!!

Vaig anar directe on se'l van comprar els meves germanes, a les Núvies Puigrodon, al carrer Sant Elies, a prop del pronovias i al costat del Texca de tota la vida....sabeu on és??

La senyora és molt agradable, i tenen col·leccions però t'ho fan i arreglen tot elles!!!!
Jo la veritat és que m'encanta Rosa Clarà, però com que sé que marxava del meu pressupost......allí vaig trobar el meu vestit i ja el tinc!!!!!!!

A veure avui com va...quins nervis!!!

Petó
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 20, 2009 1:01 pm

JUDITH REUS ha escrit:Ei Aliaga, No ho sabia que erets de Reus i que a més t'agrada i ets del club de Rosa Clarà com jo jejejeje......
Pero no et cases a Reus?????????????

no,nena, és la "pena" que té ma mare, que volia que ens casessim a misericòrdia...
ens casem a montferri, és l'esglèsia que veus a l'avatar, i que ens va enamorar des del primer dia...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 20, 2009 1:16 pm

laiac ha escrit:
aliaga79 ha escrit:

en tinc ganes ja!!!

Petonets

Guapissima!!!!

Vaig anar directe on se'l van comprar els meves germanes, a les Núvies Puigrodon, al carrer Sant Elies, a prop del pronovias i al costat del Texca de tota la vida....sabeu on és??

La senyora és molt agradable, i tenen col·leccions però t'ho fan i arreglen tot elles!!!!
Jo la veritat és que m'encanta Rosa Clarà, però com que sé que marxava del meu pressupost......allí vaig trobar el meu vestit i ja el tinc!!!!!!!

A veure avui com va...quins nervis!!!

Petó

ja sé quina botiga és...!!! una amiga meva que es va casar l'estiu passat se'l va fer fer allà... anava guapíssima i va quedar molt contenta!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: miriam1986 » dc. maig 20, 2009 1:23 pm

[Hola, torsaeann fes-ho per internet que jo també ho vaig fer aixi ahir al migdia i em van trucar per la tarda. El que pasa es em van trucar mentre treballava i no ho vaig anotar i ara no se si es a les quatre o a les quatre i mitja, tornaré a trucar el dia d'avans...soc un desastrillo!! en fin, si ho fas aixi et truquen segur.[/quote]

Moltes gràcies Miriam¡¡¡¡¡¡
A veure si tinc sort i em truquen..... tu amb quina botiga aniràs a la de Tarragona o Reus?
Un petonet i ja diré si al final tin hora....
Si, sobre el que no saps quina hora, truques el dia avanç i llestos¡¡¡¡¡¡

Un petonet¡¡¡[/quote]
Jo anire a la de tarragona perque ho tinc més apropet i pq a la web no hi havia l'opció de reus, o almenys jo no la vaig veure.
Imatge
miriam1986
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » dc. maig 20, 2009 2:00 pm

Eli i Aliaga!!!!
Nenes unes reusenques i no casar-se a Reus!!!!!!!!!!!!! bé, jo m'anava a casar a la catedral de tgn i sort que fan obres que si no ens casem allí!!!
Tinc a ma mare i a mun pare encantats de la vida, perquè ells també es van casar a la misericòrdia i és clar, la nena.........jejeje

Petonets, vaig a currar una miqueta més!!!!! :-/
Imatge
JUDITH REUS

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 20, 2009 3:22 pm

JUDITH REUS ha escrit:Eli i Aliaga!!!!
Nenes unes reusenques i no casar-se a Reus!!!!!!!!!!!!! bé, jo m'anava a casar a la catedral de tgn i sort que fan obres que si no ens casem allí!!!
Tinc a ma mare i a mun pare encantats de la vida, perquè ells també es van casar a la misericòrdia i és clar, la nena.........jejeje

Petonets, vaig a currar una miqueta més!!!!! :-/

ostres, judith, pitjor ser de reus i casar-se a la catedral de tarragona... jejeje neu:-) neu:-D neukiss-) neujor:-)
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tara » dc. maig 20, 2009 7:26 pm

Hola nines he estat una mica desconnectada!
Laiac, que tal la provaaaaaaaaaaa????????
Peja fotitos, que tinc mono de veure-us a totes amb el vestit!
Jo tambe soc de rosa clara, cuan aneu a mirar vestidets ja em direu els que us han agradat, n'hi ha de xulissims!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 20, 2009 8:22 pm

aliaga79 ha escrit:
Papallona* ha escrit:
aliaga79 ha escrit:
Papallona* ha escrit:Uola noies!!!
necessito ajuda

sabeu on esta a Reus Paco Roca :: Grupo Torini.. es que tinc que mirar
alli el treje del novi i no se on es....

papallona, mon pare se l'ha comprat allà...
està mooolt bé de preu, i el senyor que ens va atendre, que es sastre, super professional... està al carrer santana, a veure, molt a prop del museu salvador vilaseca, tocant plaça catalunya... et situes? si no et dono més dades...

gràcies Ali... a mi es que es on em va tocar.. a la fira tot nuvis de Reus... is es clar haig d'anar a tafanejar.. jejeje

¿ la porta es de fusta?????

mmmm.... no, te un aparador molt gran...
és el mateix carrer de l'abacus, com t'ha dit una nineta, però anant al contrari qu esi anessis a la plaça prim...ja et dic, just davant del museu salvador vilseca...

gracies wapi!!!

nena.. ja baixes dels 2 !!!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 20, 2009 8:23 pm

aliaga79 ha escrit:
Papallona* ha escrit:
aliaga79 ha escrit:
Papallona* ha escrit:Uola noies!!!
necessito ajuda

sabeu on esta a Reus Paco Roca :: Grupo Torini.. es que tinc que mirar
alli el treje del novi i no se on es....

papallona, mon pare se l'ha comprat allà...
està mooolt bé de preu, i el senyor que ens va atendre, que es sastre, super professional... està al carrer santana, a veure, molt a prop del museu salvador vilaseca, tocant plaça catalunya... et situes? si no et dono més dades...

gràcies Ali... a mi es que es on em va tocar.. a la fira tot nuvis de Reus... is es clar haig d'anar a tafanejar.. jejeje

¿ la porta es de fusta?????

us va tocar un traje a la fira?
quina sort! :-)ok:

jiji.. si neni!!!!!! bueno part del traje. .pero supercontenta!!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 20, 2009 8:27 pm

Giss ha escrit:
Papallona* ha escrit:
blackmamba ha escrit:Hola guapas!!!!!

Hoy he estado en el outlet de emperatriz y en el tocador de la novia!!! ya tengo mis zapatos y mis ropa interior!!! jejeje

El outlet vale mucho la pena!!! he comprado: sujetador, tanga, braguitas y liguero, picardias y culotte-tanga para la noche de bodas, todo por 87 euros!!! en el tocador de la novia me he comprado los zapatos por 50 euros!!!! y he mirado la ropa interior de emperatriz y valia sólo el sujetador.. 79 euros!!!! VALE LA PENA!!!

He intentado poner fotitos xq sé que os gustan mucho (llevo como una hora intentándolo), pero no ha habido manera, si alguien me lo explica las pongo.... que ya las tengo hechas!! jeje

muaaaaaaaaaaaa

siiiiiiiii
es que cuando vi a las foreras 2009 comentándolo.. aixxxxxxxx
qué pasada!!!!
me alegro mucho...

neni si no se te cargan haz un pantallazo

Ctrol + Alt + Imp Pant

y lo pegas en word o en paint!!!!

aixxxxxxx así que el rincon de la novia vale la pena??? aix aix...

EEEiiii! què és això del rincón de la novia? no me entero de res... lo del aoutlet es lo de molins de rei no? Podríem fer kedada un dia i anar-hi totes!

si nineta...
el outlet a Molins de Rei
el rincon de la novia también es una tiendecita.. a ver si encuentra la direccion
y te la pongo!!!!

siiiiii kedada!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 20, 2009 8:28 pm

en tinc ganes ja!!!

Petonets

com ha anat la prova???????????????????

xplica xplica :-.:·::
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 20, 2009 8:31 pm

JUDITH REUS ha escrit:Jo pensava que la Blanca Miret de Reus només disenyava ella els vestits, i ara resulta que també té altres col·leccions?????????????

Alguna nineta ha dit que farà els cursos a reus, jo els faig al Juliol, coincidirem?????????????
Potser no, acabo de recordar que aquesta nineta els farà el cap de setmana i nosaltres no....

bua!!! m'he hagut de posar al dia!! quint ritme porteu ninetes!!! jejej!!

una preguntenta... quan es fan els cursos prematrimonials?? es poden fer aquest estiu ja? ja es poden fer?? no caduquen??... jo no sé com va tot això... :-/
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 20, 2009 8:32 pm

laiac!!! com ha anat la prova???
explica explica!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 20, 2009 8:33 pm

laiac ha escrit:Ninetes!!!!!!!

Sabeu que estic soleta al menjador triant cançons per la ceremonia civil i pel convit i m'estic emocionant sola?????? mare meva........vull entrar al Castell de Vilafortuny amb el Canon de Pachelbel, el coneixeu?? i me le estat baixant i mare meva....se'm posa la pell de gallina!!!

Noies....crec que una de les coses que millor em triat en aquesta vida és casar-nos, compartir la resta de la nostra vida al costat de la persona que estimem i celebrar-ho amb tothom en un dia tan especial com és el dia de la nostra BODA!!!!

Aixxxx que estic toveta!!!!!

ninetaaaaaaaaaaa
que béeeeeeeeee kina passada!!!! qué bonica aixo de casar-se!!!! xD
la canço m'encanta!!!!

http://youtube.com/watch?v=Cn2mcfhDiBs

jo l'havia pensat per la recepció al castell aixxxxxxxxxxx
Papallona*

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 20, 2009 8:34 pm

sou moltes que el dissabte dia 30 aneu a provar-vos vestidets no???
quin munt de novetats hi haura per aquí...!!!!
que son vestits del 2009??
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 20, 2009 8:34 pm

torsaeann ha escrit:
monxi_bp ha escrit:
torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡¡¡ jo també vull anar a pronovias¡¡¡¡¡¡ he trucat pero no contesta ningú hi he deixa't un missatge¡¡¡¡¡

Hi aneu?

Buenas jo o e fet x internet i enseguida man trucat de la botiga de tarragona i e qedat xl dia 30 a les 9 i mitja....jo nose quins trajes tenen xo anire a mirar i a males men puc comprar un daqets baratos i un altre de mes bonic i portarne 2 no creieu???jijijijii!!!

Nineta¡¡¡
Vaig posar-me ahir a la nit a la pàgina i vaig enviar la sol.licitud de pronovias. Ara tenia un mail que es posarien amb contacte el més aviat posible....espero que em truquin pq tinc ganes d'emprobar-me vestits....i que sap...si hi ha algun xulo i barato....jajajajajaj

Espero que totes passeu un bon dimecres i fins aquesta nit que tornaré a passar¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡

al fina hi ha kedada????
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant