NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 20, 2009 8:38 pm

laiac ha escrit:Aixxxxxx Ninetes!!!!!

Aquest matí estic nerviosa.....no sé perquè...bé, si,.....perque ja us he dit que avui em faig una prova del vestit i mira...després de tans dies sense veure'l ara aixxx mareee quin neguit!!!! jijijijij i a més amb públic, que fins i tot ve la sogra..........rgrgrgrrgrgr!!!!!!!

Eiii i jo això de pronovias ja no m'ho miro perquè ja tinc vestit, però pot estar prou bé no????? a vegades hi ha vestits que no vol dir que siguin de mala calitat ni res, només que se'ls volen treure de sobre perque són d'altres temporades i igual de xulos!!!!! a mi és el que m'ha passat!!!!!

PetonetSSSSS!!!

t'has fet fotillus???
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 20, 2009 8:38 pm

monxi_bp ha escrit:Ei nenes al meu compte enrere e posat unes quantes fotos de detallets q e trobat i m'agraden si voleu ajudarme a triarne...a veure q ara potser triem i despres en trobo mes q tmb magraden..!!!jijijij >.-<:

Dns si aixo de pronoies pot estar be i ja et dic potser despres ens podem comprar un altre vestit...o podem comprar el vel o el cancan o sabates mai se sap si liquiden tot lo de la temporada pasada

mmmmmmmmmm
ara l'anire a t'afanejar!!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 20, 2009 8:39 pm

jennytgn ha escrit:aiaiai que nervios!!!
acabo de llamar a pronovias y voy el 30 a tarragona!! alguien más va??
ME ha dicho la chica que son colecciones 2008 y avances 2009. Bueno por ir a ver!! aunque se que algunas ya teneis vestido, se me hace muy raro ir cuando aun falta más de un año! pero si me gusta alguno y encima con esa oferta!!

Chicas el outlet ese que decis esta en Rubi??

yo supongo que si ke kedaremos!! por que somos unas cuantas ehhh!!! =0-0-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 20, 2009 8:41 pm

ya lo he encontrado!!! aix :star::

a ver el raco (tocador) de la nuvia:

http://www.eltocadordelanovia.com/

i os paso esta pagina que he encontrado mientras buscaba!!! qué os parece????

=0-0-)

http://elracodelllop.blogspot.com/2009/ ... nuvia.html
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 20, 2009 8:43 pm

nur_jor ha escrit:
JUDITH REUS ha escrit:Jo pensava que la Blanca Miret de Reus només disenyava ella els vestits, i ara resulta que també té altres col·leccions?????????????

Alguna nineta ha dit que farà els cursos a reus, jo els faig al Juliol, coincidirem?????????????
Potser no, acabo de recordar que aquesta nineta els farà el cap de setmana i nosaltres no....

bua!!! m'he hagut de posar al dia!! quint ritme porteu ninetes!!! jejej!!

una preguntenta... quan es fan els cursos prematrimonials?? es poden fer aquest estiu ja? ja es poden fer?? no caduquen??... jo no sé com va tot això... :-/

si jo tmb m'he tingut que posar al dia jejejejej

crec que no caduquen ehhhhhhh!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 20, 2009 8:44 pm

nur_jor ha escrit:sou moltes que el dissabte dia 30 aneu a provar-vos vestidets no???
quin munt de novetats hi haura per aquí...!!!!
que son vestits del 2009??

la majoria seran del 2008.. estic segura.... lo que pasa que els arreglen,, pero crec que cobren.. pero bueno com estan rebaixats....

ja xplicarem!!!
Papallona*

EntradaAutor: tara » dc. maig 20, 2009 9:07 pm

Jo tambe vull venir!!!!!!!!!
Imatge
tara
:: núvia bi-mil·lenària
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: torsaeann » dc. maig 20, 2009 9:38 pm

Buenas ninetes¡¡¡¡¡

Jo al final vaig a pronovias , jo vaig a les 11.45 del dia 30¡¡¡¡¡¡¡
Total, per emprobar vestits no costa res i per mirar preus tampoc¡¡¡¡¡¡¡¡
Jo hi aniré amb la mami però si alguna de vosaltres vol venir no tinc cap problema¡¡¡¡¡¡

Un petonet i que tingueu una molt bona nit¡¡¡¡¡¡¡

Monxi, ara passaré per el compte enrere teu a veure les fotos¡¡¡¡¡

Un petonet ninetes¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: laiac » dc. maig 20, 2009 9:59 pm

Nineteeeeeeeessssssss!!!!!!!

Quina emoció, mare meva!!! avui si que m'he sentit de debò tota una novia, i he pensat......ostres!!! que em caso!!!!!
Anava amb les meves sabatetes, els meus sostens (que no eren els definitius però si el mateix model) i sobretot, m'he emprovat el collaret i les arrecades que m'acabava de regalar ma mare!!! precioses!!!!!

Doncs m'he posat el vestit i amb mitges i sabates i aix...........però quan m'he posat el vel de ma germanes...es que tothom ha dit que era una passada, té uns brodats que són una passada i me l'he col·lacat bé i......ja està, ja podia sortir al carrer!!!!!!!!

A tothom li ha agradat molt, avui hi havia overbooking..ma mare, les meves dues germanes, dues dels meus cinc nebots, la sogra i una amiga!!!!!!!
Ma germana m'ha facit de fotos...però m'ha dit que no les podia mirar totes, i que ni molt menys les podia ensenyar a ningú.....clar, suposo que aquelles que em podreu venir a veure al Castell doncs és més bonic veure-ho al moment però.....a mi també em faria gràcia ensenyar-vos alguna!!!!
Ara estan en possessió seva, ara la trucaré per veure si me'n pot enviar alguna!!!!!!!! m'acaba de dir que si....ja ho veurem!!!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dc. maig 20, 2009 10:01 pm

Papallona* ha escrit:
laiac ha escrit:Ninetes!!!!!!!

Sabeu que estic soleta al menjador triant cançons per la ceremonia civil i pel convit i m'estic emocionant sola?????? mare meva........vull entrar al Castell de Vilafortuny amb el Canon de Pachelbel, el coneixeu?? i me le estat baixant i mare meva....se'm posa la pell de gallina!!!

Noies....crec que una de les coses que millor em triat en aquesta vida és casar-nos, compartir la resta de la nostra vida al costat de la persona que estimem i celebrar-ho amb tothom en un dia tan especial com és el dia de la nostra BODA!!!!

Aixxxx que estic toveta!!!!!

ninetaaaaaaaaaaa
que béeeeeeeeee kina passada!!!! qué bonica aixo de casar-se!!!! xD
la canço m'encanta!!!!

http://youtube.com/watch?v=Cn2mcfhDiBs

jo l'havia pensat per la recepció al castell aixxxxxxxxxxx

Aixxxxxxxx es que se'm posa la pell de gallina eeeeee, m'encanta....i ara l'escoltavem amb el meu novi i a ell també!!! quina emoció, ja m'imagino caminant pel jardí, amb la font, la gespa,....aixxxxxx!!!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: torsaeann » dc. maig 20, 2009 10:09 pm

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeessssssss!!!!!!!

Quina emoció, mare meva!!! avui si que m'he sentit de debò tota una novia, i he pensat......ostres!!! que em caso!!!!!
Anava amb les meves sabatetes, els meus sostens (que no eren els definitius però si el mateix model) i sobretot, m'he emprovat el collaret i les arrecades que m'acabava de regalar ma mare!!! precioses!!!!!

Doncs m'he posat el vestit i amb mitges i sabates i aix...........però quan m'he posat el vel de ma germanes...es que tothom ha dit que era una passada, té uns brodats que són una passada i me l'he col·lacat bé i......ja està, ja podia sortir al carrer!!!!!!!!

A tothom li ha agradat molt, avui hi havia overbooking..ma mare, les meves dues germanes, dues dels meus cinc nebots, la sogra i una amiga!!!!!!!
Ma germana m'ha facit de fotos...però m'ha dit que no les podia mirar totes, i que ni molt menys les podia ensenyar a ningú.....clar, suposo que aquelles que em podreu venir a veure al Castell doncs és més bonic veure-ho al moment però.....a mi també em faria gràcia ensenyar-vos alguna!!!!
Ara estan en possessió seva, ara la trucaré per veure si me'n pot enviar alguna!!!!!!!! m'acaba de dir que si....ja ho veurem!!!!!

Nena¡¡¡¡¡
QUina emoció......
Quins nervis....
Et queda res ja¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet i bona nit¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: María&Xavi » dc. maig 20, 2009 10:26 pm

Hola Ninetes!!!

Quin munt de coses escriviu! Aquest foro corre que vola, és genial.

Ja tenim fotògraf! Ens hem decidit per Joan Duch. Vam anar a veure'l l setmana passada i ens va encantar tant la seva feina com el tracte, que és genial, et fa senti com a casa. Una cosa menys!

Me n'alegro de llegir que hi ha un munt de canvis positius: vestits, fotògrfas, complements, detallets..

Bona nit a totes i que descanseu!
Imatge
María&Xavi
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 16, 2009 8:10 pm

EntradaAutor: laiac » dc. maig 20, 2009 11:07 pm

Nineteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesss!!!!!

TINC FOTOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! segur que la voleu????? ara no sé si penjarla aqui o al meu compte enrera!!!!

Ma germana m'ha passat una d'avui i una del primer dia!!!!!

Què faig??
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 21, 2009 5:29 am

ohhhhhhhhhhhhh momentazo!!!!
felicitats nena!!!!!!!!! kin moment més especial!!!! :-)ok:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 21, 2009 5:31 am

María&Xavi ha escrit:Hola Ninetes!!!

Ja tenim fotògraf! Ens hem decidit per Joan Duch. Vam anar a veure'l l setmana passada i ens va encantar tant la seva feina com el tracte, que és genial, et fa senti com a casa. Una cosa menys!

Me n'alegro de llegir que hi ha un munt de canvis positius: vestits, fotògrfas, complements, detallets..

eiii Felicitats!!! ja tens una cosa més!!
a nosaltres tmb ens va agradar molt!!!

com bé dius una cosa menys!!!!!

:-)ok:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 21, 2009 5:32 am

ohhhhhhhhhhhhh momentazo!!!!
felicitats nena!!!!!!!!! kin moment més especial!!!! :-)ok:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 21, 2009 5:32 am

María&Xavi ha escrit:Hola Ninetes!!!

eiii Felicitats!!! ja tens una cosa més!!
a nosaltres tmb ens va agradar molt!!!

com bé dius una cosa menys!!!!!

:-)ok:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 21, 2009 5:34 am

laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesss!!!!!

TINC FOTOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! segur que la voleu????? ara no sé si penjarla aqui o al meu compte enrera!!!!

Què faig??

les has pogut penjar!!!!
ara aniré al reu compte enrrere!!!!

hi ha dos opcions:

o al teu compte enrrere
o per missatge privat

es = per tots dos:

has d'examinar ( i la tries al teu PC)

i despres "Afegir Arxiu Adjunt" (te sorita el nom de la foto en taronja)

i després trametre
Papallona*

EntradaAutor: torsaeann » dj. maig 21, 2009 7:19 am

Què faig??

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡

Avui dijous¡¡¡¡¡¡

Laiac quina ilu¡¡¡¡¡¡¡ corre penja les fotitos¡¡¡¡¡

Jo les penjaria al post, encara que també les pots penjar al foro solsament estem les ninetes que ens casem¡¡¡¡¡¡

Bueno preciosa vaig al teu post a veure si ja les tens¡¡¡¡

Un petonet morellenca¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dj. maig 21, 2009 7:20 am

Què faig??

Bon dia ninetes¡¡¡¡¡

Avui dijous¡¡¡¡¡¡

Laiac quina ilu¡¡¡¡¡¡¡ corre penja les fotitos¡¡¡¡¡

Jo les penjaria al post, encara que també les pots penjar al foro solsament estem les ninetes que ens casem¡¡¡¡¡¡

Bueno preciosa vaig al teu post a veure si ja les tens¡¡¡¡

Un petonet morellenca¡¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants