POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: metalhet » dc. maig 20, 2009 10:51 pm

ARARE ha escrit:Arriba esos animos Metalhet!! Res d'estar de baixón!! que et passa? pq et notes inflada?? Això segur que és la regla o simplement que has retingut una mica més de liquids, potser has menjat algo que et fa gasos (l'enciam en fa, tot i que no ho sembli!).

Vinga va eh!! Et vull veure millor! Demà dijous, casi divendres, o sigui, casi cap de setmana!! Molts ànims cuca!!!

Moltes gràcies wapa!!

La veritat és que lo que és la panxa me la noto fatal. La veig súper inflada. A més, he recuperat mig kilo desde que he deixat la dieta i ja estic patint....em sembla que la setmana que ve faré una setmaneta de dieta, només per no notar-me tan malament...

he començat a posar-me la crema ROC però de moment no he notat res...
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: xurdit » dj. maig 21, 2009 8:52 am

Bon dia nenes!
Gràcies per les felicitacions!
Ara ja si que entre oscil.lacions i tot, no passo, a cap hora, del pes que ens haviem marcat! Iuhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!

Aquests dies em costa horrors seguir el post, amb tot taaan apunteet per la boda!! També us dic que m'he de controlar molt, perquè tinc moltíssima ansietat, gana tot el dia,... crec que ho estic passant pitjor aquests dies que durant tota la dieta... però buenooooooooooo... AGUANTARÉ!! Dimarts que bé torno al doctor i ja em dóna la dieta de manteniment! Aquest diumenge menjaré la miqueta de pasta que puc menjar, que bé!!!
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: xurdit » dj. maig 21, 2009 8:53 am

Apsss avui per dinar m'he deixat mongeta tendra i un filet de vedella!!!

Ahir per sopar em vaig fer bròquil i un crepe dels que puc fer-me!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: metalhet » dj. maig 21, 2009 8:54 am

Bon dia noietes!

Avui m'ha acabat d'agafar el bajón total!!! Avui m'he pesat i estic a 59'5kg :--( He agafat 1kg i mig!!!!!!!

La veritat és que l'he liat una mica. El dilluns i ahir vaig fer atracones per berenar i ara ho estic pagant. Lo pitjor de tot és avui dino fora amb el meu germà, sopem fora amb uns amics i demà ja marxem cap a la casa rural i el menjar serà a base d'embutits, truites i barbacoes!!!

Segur que quan torni estic en 60 fijo!!!! Ja tinc més que clar que la setmana que ve faré la dieta estricta, com a mínim 1 semana, però tinc els ànims per terra. I si a partir d'ara, cada dos dies, em dona per fer atracones??? Anava bé menjant normal fins que em va agafar aquesta ansietat...aishhhh....quin agobio que porto asobre!!!!

Ara us dic això, i a lo millor aquesta tarda m'estic fotent un altre atracón... :--( Nuse com arreglar-ho aixó...
Imatge
metalhet

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 21, 2009 9:06 am

metalhet ha escrit:Hola noietes!!!

Com va això???

Jo menjant més o menys bé, encara que estic una mica de bajón :--(

Estic una mica constipada i em noto molt cansada. Avui al final no he anat a còrrer i com la setmana que ve m'ha de venir la regla, em noto super inflada (potser no és de la regla, però em sento inflada igualment...).

Avui, estic una mica de bajón... :--(

metalhet, és la regla fijo! :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 21, 2009 9:06 am

metalhet ha escrit:
ARARE ha escrit:Arriba esos animos Metalhet!! Res d'estar de baixón!! que et passa? pq et notes inflada?? Això segur que és la regla o simplement que has retingut una mica més de liquids, potser has menjat algo que et fa gasos (l'enciam en fa, tot i que no ho sembli!).

Vinga va eh!! Et vull veure millor! Demà dijous, casi divendres, o sigui, casi cap de setmana!! Molts ànims cuca!!!

Moltes gràcies wapa!!

La veritat és que lo que és la panxa me la noto fatal. La veig súper inflada. A més, he recuperat mig kilo desde que he deixat la dieta i ja estic patint....em sembla que la setmana que ve faré una setmaneta de dieta, només per no notar-me tan malament...

he començat a posar-me la crema ROC però de moment no he notat res...

nena, ho començaràs a notar en un parell de setmanes, ja voràs...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: SaraC » dj. maig 21, 2009 9:40 am

Bon dia a totes!!!

He tornat! Estic aqui de nou i amb novetats!!!! M'he apuntat al gimnas, es super pijillo pero esta super be, es que es el que tinc mes a prop de casa i no esta massa ple. Avui tinc hora amb un entrenador que em donara unes pautes de com fer esport sense fer-me mal, que algunes ja sabeu que diumenge, el primer dia que hi vaig anar, em vag fer mal a la cama...

A mes m'he comprat una crema anticelulitica. Avui he comensat a posar-me la i es super gustosa, no queda gens "pegajosa" i es posa molt be, s'absorveix molt rapid!

I a partir de la semana que ve tornare a fer bondat amb el menjar. Ara si que ens hi hem de posat en serio!!! Em queda poc mes de 4 mesos pero es que tenim l'estiu pel mig!!! Aixi que tinc feina per fer!!! Em podeu recomenar alguna dieta?

Metalhet, es normal que recuperis, la meva dietista (una que tenia fa temps) em va dir que quan fas dieta has de perdre 1 o 2 Kg mes del pes que vols, pq en quant la deixes recuperes algo i llavors el cos s'estabilitza sol... No se jo et recomanaria que fagis el tipic entre semana bondat i el cap de semana res, viva la vida!
Imatge
SaraC
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dt. set. 09, 2008 11:27 am

EntradaAutor: IreneM » dj. maig 21, 2009 9:48 am

Bon dia nines!!!!

Metalhet...no t'agobis amb el tema...segur que és normal...intenta substituir qualsevol tipus de brenar per una micona de fruita o un iogurt 0% i ja està dona!!!Lo de la crema no veuràs millores fins passades 2 setmanes com a minim ehhh!!!!!tingues paciènciaaa!!!!

Nyinyi...sipppppp!!he demanat les hamburgueses....i per tastar-les he agafat 3 de pollo i 3 de vedella!!!!!la veritat és que la carnisera és una pasada de bonaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!

Nenes...ahir amb tanta calor vaig perdre la gana!!!!!i per sopar no hhi havia manera...per més que obris la nevera...estava com empatxada sense haver menjat des de feia més de 5 hores!!!al final em vaig obligar una mica a menjar fruita pk no m'agrada anar a dormir sense sopar!!!!i vaig menjar meduixetes i un platan...a veure avui...la calor m'aplatana tant!!!!quin fàstic!!!!!

:-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-( :-(
Imatge
IreneM
:: núvia experta

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: IreneM » dj. maig 21, 2009 11:29 am

Nyinyi...has tastat mai les hamburgueses biològiques????jo en menjo d'aquestes de normal...estan bonissimes i són 100% naturals sense greixos ni histories!!!!!però són molt primetes i poca cosa!!!!

Avui tastaré les de pollo per dinar!!!!!ja les he anat a recollir junt amb la carn de vedella que sempre em prepara la dona!!!!!!

SaraC....molt bé lo de l'entrenador no!!!!!veig que t'estas posant en seriooooo amb el tema esport!!!!m'alegro moltissim!!!!i no deies que et volies apuntar a una escola de ball también??????amb lo que t'agradava a tu nina!!!!!Quina crema anticelulitis t'has comprat guapi?????jo utilitzo la lancome i ja tinc comprada la del mercadona per quan se m'acabi!!!!!la veritat és que es nota la diferencia!!!!TINC EL CUL COM UN BEBÉ!!!!i jo que estava tota angoixada per el tema celulitis i el bikini tangaaaa!!aixxx!!ajajajajajjaa!!!!

Nenessss...marxo a la platjaaa un estonetaaaaaaa!!!!

Muaksssssssssssssss!!!

:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge
IreneM

EntradaAutor: metalhet » dj. maig 21, 2009 11:59 am

Moltes gràcies a totes pels ànims!!!

La veritat és que he tingut un moment d'agobio monumental!!!! :star::

I teniu raó en això de que estic retenint més líquids, la veritat és ara no vaig massa regular i jo mai he tingut cap problema amb això...em sembla que els propis nervis també m'estan influïnt...porto uns dies una mica estressada a la feina, i quan arribo a casa, estic feta caldo. Aprofito per relaxar-me una mica a la platja, però després arribo a casa amb nervis de pensar que no estem fent res de la boda i se'ns estan acumulant cosetes...a més, ara hem de pagar el seguro del cotxe, la meva declaració (que és una pasta!!!!),...no hi ha manera d'estalviar com cal!!!

Aish....sento fotre-us el rotllo :-/ Teniu raó i intentaré ser una mica més positiva. Aquesta setmana ja sé que no puc controlar els menjars, perque no depen de mi, però a partir de la setmana que ve, intentar rebaixar una mica i tornar a la normalitat de còrrer i menjar normal...

:-)ok:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: ARARE » dj. maig 21, 2009 12:19 pm

Hola nenes!!

Jo avui també una mica de baixón!. Només he baixat 200gr i clar, he tingut que trucar a la doctora. M'ha dit que m'esperi i que demà la torni a trucar, que si ho havia fet tot bé, i jo li he dit que si, que perfecte!! No se... Potser demà torno a fer un baixón impressionant no???

Estic dinant 600 gr de sindría i ara mateix me'n vaig a caminar una hora, com és obligatori ho faig ara i a la tarda,quan arribi a casa, podré descansar...

M'en tinc que anar corrents!! Fins la tarda!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: LABANDA » dj. maig 21, 2009 3:40 pm

hola!!

que nadie se hunda eh??? tenim temps totes!!!!

jo vaig seguint tot a rajatabla!!! esta vez sí! jo fins dimarts no vaig altra cop a les infiltracions... a veure que...
LABANDA
:: meganúvia
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: xurdit » dj. maig 21, 2009 5:19 pm

NyiNyi ha escrit:Xurdit! et perdonem! però només pq ets la nostra campiona, i perquè s'ens cases d'aquí no res!!!
Com et trobarem a faltar quan estiguis de viatge de noces!! cap on vas?

Sii!
1 setmaneta i poc, i l'endemà de la boda ja marxem!
Fem un creuer de 14 dies que fa ruta per capitals bàltiques i fiords noruegs!!!
Allà pla m'hauré de contenir... com a un creuer no hi ha menjar 24hores... aixxx que patireeem!

A mi el què em passa és que tinc moltíssima ansietat... aixxxxxxxxxxxxxxxxxx :-(
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: IreneM » dj. maig 21, 2009 6:16 pm

NENES NENES NENES!!!!!!!

AVUI M'HE PESAT I HE FLIPATTTTT!!!!DES DE QUE VAIG ENTRAR AL POST I EM VAIG POSAR EN SERIO HE PERDUT 3 KGS I MIG!!!!!!!ESTIC FLIPANTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!

Lo dolent...que aquesta tarda m'he fotut 2 croissanets petitons...ajajajajajajajaja!!!!!és que estava asfixiada pel carrer i hem parat un moment a una granja i la temptació ha pogut més!!!!!!

Però per dinar m'he portat molt bé ehhh!!!!amanideta i hamburguesa!!!!

A veure aquesta nit!!!ajajajajajaj!!ara mateix només tinc sed de la calor que porto a sobreeee...és asfixiant!!!!o poso una piscina a la meva vida o em morooooooooooooooooooooooo!!!!!!ajajajajajaja!!!aixxx com trobo a faltar els manguerazos a casa dels meus paressssss!!!!aixxxx!!!!

Metalhet....aqui estem per el que necessitisssss!!!

Arare también va per tu ehhhh!!!

COM ES DIU EN ITALIÀ: SU SU SUUUUUU CON LA VITAAAAAAAA RAGAZZE!!!!!

PETONETS PER TOTES!!!

EL MEU REPTE PER LES PROPERES SETMANES: REBAIXAR 3 KGS MÉS!!!!ARRIBARÉ ALS 55 I SERÀ PERFECTE!!!! (MEDEIXO 1'75 EHHH NO US PENSEU!!).

ÀNIMS NENES!!!!
Imatge
IreneM

EntradaAutor: ARARE » dj. maig 21, 2009 7:05 pm

IreneM però amb aquesta alçada i 58 kg deus estar molt prima! La meva cunyada medeix igual que tu i pesa 62 i la veig als ossos!! No t'imagino!!! Vigila eh! que em fa cosa que pesis tan poc..

Labanda quin tipus de dieta t'ha posat la Dra/Dr de les infiltracions?? Explica porfi!!!

Avui 3r dia de fruita.. no ho passo gens malament, si us menjeu 2 kgs de fruita al dia no passareu gana però em ve de gust menjar alguna altra cosa, penso en pinxos o en hamburgueses.. m'encantaria menjar-ne!!

Va.. només em queden 4 dies...

Nyinyi segueixes la dieta metalhet? com està anant? Dius q és fàcil oi???
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: nimi » dv. maig 22, 2009 8:07 am

La veritat es que per 1,75 55 kilos es molt poc...Jo medeixo 1,67 i em van dir que el meu pes ideal seria 57 kilos. A veure, cada persona té un tipus diferent i hi ha gent que es molt prima i es la seva constitució, suposo que tu ets d'aquestes noies primetes, oi?

Arare! molts anims que al final de la setmana estaràs moniiisima!

Doncs jo estic com en manteniment...continuo fent dieta, encara que algun cop me la salto una mica, però ja no m'aprimooo!! es com si estigués en manteniment. un dia peso 59 i pico l'altra 60..i d'allà no em moc. A més avui dino fora, demà paella a casa de ma mare i sopar fora amb amics...segur que pujo un kilo i mig minim! gggrrrr....i si ja no m'aprimo més...aish. No sé si fer una dieta d'aquestes de xoc el diumenge...perquè menjar verdureta i a la planxa ja no em fa res!

Que opineu?
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: xurdit » dv. maig 22, 2009 9:18 am

Boon dia noies!!!!

Ànims a totes!
Irene molt molt bé! Penso com totes, vols dir que no estàs prima ja?? Vigila, eh?!

NyiNyi reiiii, això és la regla, que ens infla, ens afluixa,... quin patiment! A mi m'ha de venir dimarts, precisament el dia que vaig al metge! Aixxxx... jo només espero que dissabte m'hagi marxat per la boda!!!

Siii últim finde de soltera! Tranquiles que faré moltes fotos del creuer! I aquells dies em controlaré amb el menjar, obviament que no m'estaré de tot, com fins ara, però tampoc serà de despiporre màxim jajajaja!

Com se presenta el finde?
Nosaltres demà anem a buscar la documentació del viatge i a la nit tenim sopar!
Ahir vaig sopar a casa dels sogres i vaig menjar: un plat d'enciam! Van fer calamars, però amb suc... i como que no! aixxxx aquest matí devoravaaa!
Avui, com que quan plegui he de marxar ràpid, m'he deixat cuites unes mongetes i una petxuga de pavo a la planxa.
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: IreneM » dv. maig 22, 2009 9:20 am

Bon dia nines!!!!

Sou uns solets totes plegades ehhhhh!!!!!no us preocupeu que ho porto controlat això del pes...igual 3 kgs menys si que és una exageració la veritat...jo suposo que no m'aprimaré molt més pk l'únic que estic fent és menjar bé...així que segurament aquests 3 kgs que he perdut seran els de la xixa aquesta ronyosa que es fa quan no pares de menjar guarrades!!!!!

Nyinyi...les hamburgueses estan bonissimes...vaig menjar una de pollo i una de vedella per tastar-les i les de pollo em fan més el pes!!!!bonissimes!!!!

Aquest cap de setmana es presenta mogudet nenes...i sobretot per el tema àpats!!!!segurament ve la nebodeta i els cunyats a bcn i estarem tots els dies per casa de la meva sogre dinant, sopant, brenant!!!!ajajaja!!!!així que molt no podré controlar no!!!!però passo...pk l'important és estar amb la peque el màxim temps possible!!!!!

I a vosaltres com se us presenta el cap de setmana=?????

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
IreneM

EntradaAutor: metalhet » dv. maig 22, 2009 9:46 am

Jo m'envaig de cap de setmana a una casa rural!!! Només plegar començarà l'estrés del viatge :-)ok:

En quan al meu pes...encara que ahir vaig anar a dinar i sopar fora, avui em noto menys inflada. Potser si el finde "me relajo" em trobaré menys inflada encara...

Quines ganes que tinc de plegar!!!

Per cert, jo medeixo 1'67 també...hauria de pesar 57? El meu mínim va ser 57'8. No em vaig veure del tot bé però penso que ja no necessitava perdre més, sinó enfortir el cos a base d'esport. Viam si em mantinc ja d'una vegada en un pes!!!!

Arare, com vas amb les fruites???!?!! :-)ok:
Imatge
metalhet

EntradaAutor: aliaga79 » dv. maig 22, 2009 9:50 am

LABANDA ha escrit:hola!!

que nadie se hunda eh??? tenim temps totes!!!!

jo vaig seguint tot a rajatabla!!! esta vez sí! jo fins dimarts no vaig altra cop a les infiltracions... a veure que...

estic amb la lidia!
per cert... no em pegueu... però m'he comprat la màquina de fer berlines (dònuts) del lidl... ufff... quin perill!
prometo utilitzar-la amb coneixement i fer-ne un bon ús...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 6 visitants