Autor: laiac » dj. maig 21, 2009 8:10 am

Autor: jennytgn » dj. maig 21, 2009 8:20 am
nur_jor ha escrit:sou moltes que el dissabte dia 30 aneu a provar-vos vestidets no???
quin munt de novetats hi haura per aquí...!!!!
que son vestits del 2009??

Autor: aliaga79 » dj. maig 21, 2009 9:48 am
Papallona* ha escrit:laiac ha escrit:Nineteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeesss!!!!!
TINC FOTOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! segur que la voleu????? ara no sé si penjarla aqui o al meu compte enrera!!!!
Ma germana m'ha passat una d'avui i una del primer dia!!!!!
Què faig??
les has pogut penjar!!!!
ara aniré al reu compte enrrere!!!!
hi ha dos opcions:
o al teu compte enrrere
o per missatge privat
es = per tots dos:
has d'examinar ( i la tries al teu PC)
i despres "Afegir Arxiu Adjunt" (te sorita el nom de la foto en taronja)
i després trametre

Autor: Mrs. Happiness » dj. maig 21, 2009 11:29 am
aliaga79 ha escrit:Mrs. Happiness ha escrit:Holaaa ninetes!!!! que tal com esteu noies.....jo estic alucinant pel ritme de missatges que porteu. A veure si em fiquen l'internet al piset i ja podrè seguir el vostre ritme....jejejej.
Per cert, he llegit que hi ha una botiga de Reus on tindran la col.lecció de Aire 2010 i ja ho tinc tot detallat per a partir de Setembre anar a veure-ho....
A part, ahir vam quedar amb la DJ Blanca, la discjockey de l'Encanteri....i molt bé, vam quedar molt contents, ja que vam estar parlarnt dels nostres gustos, quines preferencies musicals teniem per a cada moment de la celebració, i ens va comentar que si estem interssats en fer-ho amb ella, al donar la paga i senyal ens donaria un cd complet amb cançons per escollir....Molt maca la veritat.... el dubte que tenim ésk no sabem si mirar en altres discjockeys per agafar idees. En sabeu d'algun que valguiés la pena....? a més la cançó que m'es mal de cap m'està portant és la del nostre ball, pq voliem fer una del Brian Adams, però ja la van ballar una amics nostres...i no és quüestió de repetir-la, no? Que opineu??? bé....com sempre...esperaré els vostres consells que sempre son de molta ajuda....jejeje
Petonets a totes.....
hola, mrs. hapiness... nosltres també tenim la blanca... la veritat és que la principal sensació que dóna és que és super professional i coneix molt bé la seva feina... a més, surt molt bé de preu perquè et regala la música de l'aperitiu!
nosaltres vam estar dubtant amb l'angel, el dj del blondie, que jordi el coneix, però sortia caret... no sé, sempre ho pots preguntar...

Autor: nataliaferre » dj. maig 21, 2009 11:34 am

Autor: Mrs. Happiness » dj. maig 21, 2009 11:35 am
Papallona* ha escrit:laiac ha escrit:Ninetes!!!!!!!
Sabeu que estic soleta al menjador triant cançons per la ceremonia civil i pel convit i m'estic emocionant sola?????? mare meva........vull entrar al Castell de Vilafortuny amb el Canon de Pachelbel, el coneixeu?? i me le estat baixant i mare meva....se'm posa la pell de gallina!!!
Noies....crec que una de les coses que millor em triat en aquesta vida és casar-nos, compartir la resta de la nostra vida al costat de la persona que estimem i celebrar-ho amb tothom en un dia tan especial com és el dia de la nostra BODA!!!!
Aixxxx que estic toveta!!!!!
ninetaaaaaaaaaaa
que béeeeeeeeee kina passada!!!! qué bonica aixo de casar-se!!!! xD
la canço m'encanta!!!!
http://youtube.com/watch?v=Cn2mcfhDiBs
jo l'havia pensat per la recepció al castell aixxxxxxxxxxx

Autor: Mrs. Happiness » dj. maig 21, 2009 11:42 am
_eLi_ ha escrit:Niñas!!!!!! el mes que viene!!!!!
He leido que algunos desfiles tienes que tener la invitacion del diseñador, sabeis como podemos conseguir esto?? es muy dificil??
Están pepe botella, novia d'art, rosa clarà, manuel mota, yolancris, jesus del pozo, jesus peiro, model novias, victorio&lucchino......etccc.......
http://www.moda-barcelona.com/ca/index.asp
http://www.moda-barcelona.com/docs/revista_2009.pdf

Autor: laiac » dj. maig 21, 2009 11:43 am

Autor: Giss » dj. maig 21, 2009 11:56 am

Autor: laiac » dj. maig 21, 2009 12:45 pm

Autor: aliaga79 » dj. maig 21, 2009 12:45 pm
laiac ha escrit:Noiesssss!!!!!
És que estic a la feina i no tinc temps de gaire cosa......però es pot fer un privat conjunt o no??? o hauré d'anar una a una!!!!!
Quan m'ho dieu faig guapíssimes!!!!!
Petonets!!!

Autor: tara » dj. maig 21, 2009 3:29 pm

Autor: laiac » dj. maig 21, 2009 3:39 pm
tara ha escrit:Laiac vull veure les fotossssssssssssss!!!!!!!!!!
Quina emocio

Autor: blackmamba » dj. maig 21, 2009 3:44 pm
laiac ha escrit:tara ha escrit:Laiac vull veure les fotossssssssssssss!!!!!!!!!!
Quina emocio
Tara!!!!! te l'he enviat per privat no??????

Autor: laiac » dj. maig 21, 2009 3:49 pm

Autor: blackmamba » dj. maig 21, 2009 4:41 pm
laiac ha escrit:Eiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!
Al final el 7 d'agost????????? no ho sabia blackmamba!!!!!!! perdona si això ho dieu als comptes enrera perque no me'ls puc llegir tots!!!!!!
Et cases una setmana després de mi!!!!!!!! que fueeeeeeeeeerteeee!!!! alaaaaaaaaaaa no podré venir al BODATOUR que estaré de viatge..........esperem!!!!!!
Ho has pogut avançar??? al mateix lloc?????
Petonets!!!

Autor: Sarabia9 » dj. maig 21, 2009 4:42 pm