NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: blackmamba » dj. maig 21, 2009 4:49 pm

Sarabia9 ha escrit:despues de 9 años de relacion.. ya queda menos de un añooo! :D nos casamos el 13 de junio del proximo año! empieza laveerdadera cuenta atras ..

felicidades!!! cuentanos cositas!!!!!
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: tara » dj. maig 21, 2009 5:34 pm

Laia ja he vist la foto, passa't pel teu post!
Blakmamba, jo no penso com la teva familia, espero que no et sapiga greu, pero per mi el mes importat seria que el meu pare m'entres a l'esglesia, a ell el fara feliç i val la pena, ostres jo ho faria aixi, encara que es posis la gent en contra, qui es la que es casa? tu no, dons tu decideixes, se que es dificil, pero la teva mare t'ha d'entendre, que no li faria ilu a ella si estigues en aquesta situacio, o preferiria no veure't!
Si necessites res conta amb mi!
tara l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 21, 2009 5:43 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: tara » dj. maig 21, 2009 5:36 pm

eli jo m'apunto!
Hola Sarabia felicitats! que t'expliques!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dj. maig 21, 2009 6:08 pm

tara ha escrit:Laia ja he vist la foto, passa't pel teu post!
Blakmamba, jo no penso com la teva familia, espero que no et sapiga greu, pero per mi el mes importat seria que el meu pare m'entres a l'esglesia, a ell el fara feliç i val la pena, ostres jo ho faria aixi, encara que es posis la gent en contra, qui es la que es casa? tu no, dons tu decideixes, se que es dificil, pero la teva mare t'ha d'entendre, que no li faria ilu a ella si estigues en aquesta situacio, o preferiria no veure't!
Si necessites res conta amb mi!

gràcies guapa!!! a mi és q la situació ja em supera, no ho entenc... començo a pensar q tinc una familia molt rara.... xDDD mira, no volen q estigui 30 min a l'esglesia (portarme a l'altar ja no pot, q li costa caminar) però ahir se'l van endur durant dues hores a dinar fora i a comprar.. això si q pot, no??? és veritat que mon pare no està per festes, xq no està ni lúcid del tot, però crec que lo q passa és q ma mare és una "agua fiestas", ja m'ho va dir mon pare quan encara estava bé q m'ho faria ella això.. però bé, ja veurem a veure que fem, xq ja li estan menjant el coco al meu novio también... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

muaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dj. maig 21, 2009 6:12 pm

per cert!!!!!!!!!!!! he penjat a meu compte enrera fotitus del meu vestit, roba interior, joies..... passeu-vos a fer-hi un cop d'ull!!!! les fotos estan a la pàgina 3!! i la nostra història i com em va demanar per casar-nos a la pàgina 1!!!!! poseu-me comentaris!!!!!!!!!!!!!!!!!!

viewtopic.php?t=19177&postdays=0&postorder=asc&start=0

muaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dj. maig 21, 2009 6:13 pm

Sento molt el que t'esta passant, tot aixo es una bona feina!
Parlau amb la teva parella i feu el que us surti del cor, us estimeu i voleu que tothom ho sapiga (no se si s'escriu aixi), inclos el teu pare!
Imatge
tara

EntradaAutor: blackmamba » dj. maig 21, 2009 6:25 pm

tara ha escrit:Sento molt el que t'esta passant, tot aixo es una bona feina!
Parlau amb la teva parella i feu el que us surti del cor, us estimeu i voleu que tothom ho sapiga (no se si s'escriu aixi), inclos el teu pare!

merci guapa!! això és el que farem o, si més no, el que hauriem de fer!!!!

muaaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: laiac » dj. maig 21, 2009 9:56 pm

blackmamba ha escrit:
laiac ha escrit:Eiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

Al final el 7 d'agost????????? no ho sabia blackmamba!!!!!!! perdona si això ho dieu als comptes enrera perque no me'ls puc llegir tots!!!!!!

Et cases una setmana després de mi!!!!!!!! que fueeeeeeeeeerteeee!!!! alaaaaaaaaaaa no podré venir al BODATOUR que estaré de viatge..........esperem!!!!!!

Ho has pogut avançar??? al mateix lloc?????

Petonets!!!

si, bueno, en principi la idea era aquesta... pero estan tots molt pesats en q ho deixem per l'any q vé... i al final ho faré, només per no sentir-los més...

son uns hipòcrites, mon pare podria venir perfectament a l'esglesia (vale q esta dèbil, pero encara s'aguanta), pero ma mare diu q si despres no pot venir a la festa q quina gracia.. pero si ens esperem a l'any q ve no podrà venir ni a la cerimonia ni a res, més q res xq ja no estarà en aquest mon.... i lo pitjor es que això està creant tensions i m'asembla q no conviadré a ningú de la meva familia a la boda, ni tan sols a ma mare, q es la que s'ha revolucionat i ha fet q tots es posin en contra de la boda... nomes pensa en q tota la seva familia ve de fora i q els tindra q tenir a casa (tot i q quan nosaltres anem a bodes ens estem a un hotel) i q una boda es per parlar amb la gent i q amb mon pare aixi q no vol estar contenta, aixi q millor deixar-ho per l'any q ve quan mon pare no hi sigui i aixi estar tots feliços i contents... no ho trobeu una mica hipòcrita?????? jo prefereixo q vingui a l'esglesia i despres marxi cap a casa i al dia següent celebrar-ho amb ell a casa tranquilament... pero tots hi estan en contra.... la veritat, no tinc ganes de cleberar la meva boda amb aquesta gent, tant si la faig ara com si la faig l'any q vé. no volen entendre q jo vulgui casarme amb mon pare davant... dec ser rara es veu... xDD ja ric per no plorar

perdoneu per la parrafada!! però es que estic indignada....

Blackmamba!!!!!! FES EL FAVOR de casar-te JA..ho sento, però no facis cas de la teva mare ni de ningú més...i sobretot que no us influenciin ni a tu ni a la teva parella!!!!
La teva mare davant de tot vol estar tranquil·la, però ha d'entendre que un dia com aquest, tot i que no tots els moments siguin bons, vols que el teu pare estigui allí!!!!

que no se'n parli més....i punto....tu et cases aquest any!!!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dj. maig 21, 2009 10:00 pm

Nineteeeeesss!!!!

Gràcies pels privis, me n'alegro que us hagi agradat!!!llàstima que a laltre foto que tinc es veu la flor del vestit, però vaja, així us feu una idea!!!!!

La meva germana va fer fotos de tots els detalls, i el vel..té un brodat xulíssim!!!!llàstima que no me les vulgui passar!!!

I vosaltres que l'heu vist??? opineu sobre la toia!!! són lliris d'aigua (dels petits) i primer els vaig triar blancs...però ahir vaig anar a rectificar-ho, què us semblen taronges i així fa més contrast???? és que com que el vestit no es blanc blanc potser no hi quedava bé!!!!!

Apa..nu sé, petonets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: laiac » dj. maig 21, 2009 11:17 pm

Nineteeeesss!!!!

Al meu compte enrera he penjat una altra foto de la part de dalt del vestit, així es veu una mica més la flor!!! me l'ha passat ma germana!!!!!

Eiiii que demà ja anem a l'ajuntament amb els testimonis per iniciar l'expedient de matrimoni..tenim el temps just però arribem!!!!

Petonets!!

i Bona nit!!!
Imatge
Imatge
laiac

EntradaAutor: nataliaferre » dv. maig 22, 2009 6:19 am

EN primer lloc blakmania has de fer el que tu e sembla millor, pero si vols el que penso jo, jo faria el que diuen les noies fer-ho aquest any que el teu pare et pugui porta del braç i sera la persona mes feliç del mon. La resta de la gent no compte amb el que tu decideixis, ets tu i la teva parella que us caseu no els demes, aixi que noia endavant amb la teva boda i viu el dia amb el teu pare.

En segon lloc benvinguda Sarabia9 et cases el dia despres que jo, jo em caso el dia 12 de juny

Petons
Imatge
nataliaferre
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 302
Membre des de: dj. gen. 29, 2009 7:15 am

EntradaAutor: jennytgn » dv. maig 22, 2009 9:23 am

blacmanba siento mucho por lo que estas pasando.
Yo de ti haria lo que tu realmente creas que esta bien. Los demás pueden opinar pero eres tu la que tienes que decidir y no te dejes influenciar por la familia.

Yo me casaria ya, con tu padre en tu boda. No me gustaria arrepentirme despues de no haberlo hecho. Pero repito eres tu la que decides. Suerte
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: aliaga79 » dv. maig 22, 2009 9:24 am

tara ha escrit:Laiac vull veure les fotossssssssssssss!!!!!!!!!!
Quina emocio

bones, ninetes... com es presenta en finde...!
la laia està preciosa vestida de núvia! doy fe
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dv. maig 22, 2009 9:25 am

blackmamba ha escrit:

Al final el 7 d'agost????????? no ho sabia blackmamba!!!!!!! perdona si això ho dieu als comptes enrera perque no me'ls puc llegir tots!!!!!!

Et cases una setmana després de mi!!!!!!!! que fueeeeeeeeeerteeee!!!! alaaaaaaaaaaa no podré venir al BODATOUR que estaré de viatge..........esperem!!!!!!

Petonets!!!

si, bueno, en principi la idea era aquesta... pero estan tots molt pesats en q ho deixem per l'any q vé... i al final ho faré, només per no sentir-los més...

son uns hipòcrites, mon pare podria venir perfectament a l'esglesia (vale q esta dèbil, pero encara s'aguanta), pero ma mare diu q si despres no pot venir a la festa q quina gracia.. pero si ens esperem a l'any q ve no podrà venir ni a la cerimonia ni a res, més q res xq ja no estarà en aquest mon.... i lo pitjor es que això està creant tensions i m'asembla q no conviadré a ningú de la meva familia a la boda, ni tan sols a ma mare, q es la que s'ha revolucionat i ha fet q tots es posin en contra de la boda... nomes pensa en q tota la seva familia ve de fora i q els tindra q tenir a casa (tot i q quan nosaltres anem a bodes ens estem a un hotel) i q una boda es per parlar amb la gent i q amb mon pare aixi q no vol estar contenta, aixi q millor deixar-ho per l'any q ve quan mon pare no hi sigui i aixi estar tots feliços i contents... no ho trobeu una mica hipòcrita?????? jo prefereixo q vingui a l'esglesia i despres marxi cap a casa i al dia següent celebrar-ho amb ell a casa tranquilament... pero tots hi estan en contra.... la veritat, no tinc ganes de cleberar la meva boda amb aquesta gent, tant si la faig ara com si la faig l'any q vé. no volen entendre q jo vulgui casarme amb mon pare davant... dec ser rara es veu... xDD ja ric per no plorar

ufff... blackmamba, ja t'he contestat al teu post... no sé, ta mare suposo que té les seves raons, no vull pensar que sigui hipocresia... :-(
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dv. maig 22, 2009 9:25 am

Sarabia9 ha escrit:despues de 9 años de relacion.. ya queda menos de un añooo! :D nos casamos el 13 de junio del proximo año! empieza laveerdadera cuenta atras ..

enhorabuena!!! :-()-)
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: jennytgn » dv. maig 22, 2009 10:24 am

Una pregunta! Alguna teneis los padres separados??

A mi es una de las cosas que mas me calienta la cabeza para el dia de la boda. Se separaron hace muchisimos años y los dos tienen parejas.
No es que se lleven mal pero vamos tampoco hay amistad. Solo se hablan cuando pasa algo.

Pues no tengo ni idea como poner las mesas! mis opciones son:

- Una mesa tipo presidencial pero haciendo como una U mirando a los invitados con mi novio, su madre, su padre, mi padre, su mujer y abuela mia por parte padre ahora volvemos para mi novio jiji yo a su lado, mi madre, su marido, mi abuela, abuela de mi novio

- poner mesas redondas todos separados con su familia (previo enfado de mi suegra) y no se con quien nos pondriamos nosotros ya que mis cuñados son pequeños, tendria que ser con los amigos mas intimos.

- hacer todo pica pica en el jardin y que cada uno se siente donde le de la gana. Esta opcion tendria que hablarla con el restaurante haber como lo podriamos montar.

Que creeis?? que hariais vosotras??

perdonar el parrafon que os metido pero no se que hacer
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: blackmamba » dv. maig 22, 2009 11:19 am

nataliaferre ha escrit:EN primer lloc blakmania has de fer el que tu e sembla millor, pero si vols el que penso jo, jo faria el que diuen les noies fer-ho aquest any que el teu pare et pugui porta del braç i sera la persona mes feliç del mon. La resta de la gent no compte amb el que tu decideixis, ets tu i la teva parella que us caseu no els demes, aixi que noia endavant amb la teva boda i viu el dia amb el teu pare.

En segon lloc benvinguda Sarabia9 et cases el dia despres que jo, jo em caso el dia 12 de juny

Petons

jennytgn ha escrit:blacmanba siento mucho por lo que estas pasando.
Yo de ti haria lo que tu realmente creas que esta bien. Los demás pueden opinar pero eres tu la que tienes que decidir y no te dejes influenciar por la familia.

Yo me casaria ya, con tu padre en tu boda. No me gustaria arrepentirme despues de no haberlo hecho. Pero repito eres tu la que decides. Suerte

guapas!!!! muchas gracias por dar vuestra opinión, yo tampoco quiero arrepentirme de nada, de modo que lo pensaremos con calma mi novio y yo, y a ver como acaba la cosa!!! esperemos que bien!!!

un besazo, soys unos soletes!!!!

::love:: =0-0-) ::love:: =0-0-)
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dv. maig 22, 2009 11:21 am

aliaga79 ha escrit:
blackmamba ha escrit:

Petonets!!!

ufff... blackmamba, ja t'he contestat al teu post... no sé, ta mare suposo que té les seves raons, no vull pensar que sigui hipocresia... :-(

merci guapa, a mi también m'agradaria pensar q no és això, però bé, a ma mare de per si no li agraden les bodes, diu q son una tonteria.. es tan antiboda que ha anat a vàries de blanc.. imaginat!!! jeje, però bé, suposo q els nervis también influeixen. t'he contestat también al meu post!!!

mua guapaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dv. maig 22, 2009 11:25 am

jennytgn ha escrit:Una pregunta! Alguna teneis los padres separados??

A mi es una de las cosas que mas me calienta la cabeza para el dia de la boda. Se separaron hace muchisimos años y los dos tienen parejas.
No es que se lleven mal pero vamos tampoco hay amistad. Solo se hablan cuando pasa algo.

- Una mesa tipo presidencial pero haciendo como una U mirando a los invitados con mi novio, su madre, su padre, mi padre, su mujer y abuela mia por parte padre ahora volvemos para mi novio jiji yo a su lado, mi madre, su marido, mi abuela, abuela de mi novio

- poner mesas redondas todos separados con su familia (previo enfado de mi suegra) y no se con quien nos pondriamos nosotros ya que mis cuñados son pequeños, tendria que ser con los amigos mas intimos.

- hacer todo pica pica en el jardin y que cada uno se siente donde le de la gana. Esta opcion tendria que hablarla con el restaurante haber como lo podriamos montar.

vaya!!! el tema mesas en las bodas es todo un problema, más en este tipo de casos... sin embargo, mi opinón es que una buena opción puede ser la primera que tu propones, la de la mesa presidencial en forma de u, así estais todos juntos en la misma mesa (tu suegra no se enfada, sino mal comeinzo, jijiji) pero tp estan juntos juntos, y como dices que mal no se llevan.. supongo que lo podran aguantar, jejeje.

lo del pica pica y q luego cada uno se siente donde quiera no te lo recomendaria, xq siempre hay gente que no conoce a nadie o que no se llevan bien y entonces se pueden generar tensiones.. o no, iagul todo el mundo se conoce y hay super buen rollo entre todos, eso lo sabras tu mejor que nadie, jejeje.

espero haberte ayudado!!!

muaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: aliaga79 » dv. maig 22, 2009 11:30 am

jennytgn ha escrit:Una pregunta! Alguna teneis los padres separados??

xati, yo haría la primera opción... el hermano de mi cuñada se casa ahora y sus padres están separados (de mal rollo, además, porque es muy reciente, pese a que ninguno de ellos tiene pareja), y lo harán de esa forma...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants