CA N'ALZINA 2009

un any fantàstic.

EntradaAutor: dido » dl. maig 18, 2009 3:26 pm

Jo no acabo d'estar d'acord amb vosaltres, al principi també em va semblar que això de la barra lliure era molt car, però clar, el preu ha de ser per persona, tant si beuen com si no, perquè sinó no podrien controlar qui beu i qui no beu. Una persona que es begui 4 o 5 cubates compensarà una persona que es beurà dues coca-coles, no?
Si no, haurien de cobrar per cada beguda servida...
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
dido
:: núvia experimentada

Entrades: 363
Membre des de: dv. oct. 24, 2008 3:08 pm

EntradaAutor: LABANDA » dl. maig 18, 2009 4:11 pm

jo per això poso 3 hores de barra lliure i punt. i realment ho trobo una bestiesa això de cobrar pel total de convidats, también entenc q és incontrolable a no ser que ho organitzessin amb tickets o algo... pero ja ho veig complicadíssim...
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ANEROLA » dl. maig 18, 2009 4:21 pm

Hola noies,
ostres quin mal rollo de comentari no?? no us preocupeu que teniu més comentaris i experiències bones que no dolentes. Hi han errors humans que poden passar però ja veureu com anirà tot bé. Lo del segon tast que diu no és veritat, almenys en el nostre cas vam fer segon tast de segons plats i vam pagar 20€ per persona, i ens vam posar les botes, amb vi, postre i cafè, jeje. I en quant a les 5 hores de barra lliure (que ho trobo una bestiesa d'hores) és normal que et cobrin per lo que contractes, no sé dic jo.
Dido ja vec que tot ha anat bé, m'alegro noia, i quin luxe a França, amb infermer a domicili i tot.
26/07/2008
ANEROLA
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1575
Membre des de: dc. feb. 07, 2007 10:57 pm

EntradaAutor: Thona » dl. maig 18, 2009 6:18 pm

No és tan difícil contar el nº de convidats sempre hi ha el metre que cada hora extra et diu una més? i contar 30 persones no és gaire difícil.
I lo del segon tastet només vam provar 3 primers plats amb vi, ni postres ni cafès. Tot i així el què més em molesta es que abans de la boda no m'insistissin en què es cobrarien totes les hores amb el total de convidats, jo des d'un principi vaig dir que cabaria a les 4:00 segur.

No volia portar aquest mal rollo al forum, només prevenia de que s'ha de lligar tot molt bé.
Thona

Entrades: 4
Membre des de: dg. maig 17, 2009 12:59 pm

EntradaAutor: S&X » dl. maig 18, 2009 6:43 pm

Hola noies,

Dido guapa m.en alegro molt que hagi anat tot be i ja estiguis a casa :-()-) :-()-) :-()-) vamos igual a spain, amb (+:-) a domicili i tot!!

Labanda no se exactament que signem, però a veure si fent un google trobo alguna cosa :-)ok:

Majestic, has mirado en la MAIPE de Santvi? está en la calle M.Jcto Verdaguer. Creo que tienen cosas de "boda".

La tienda que dices de Sant Feliu, yo nunca he ido, pero he pasado por ahi y si que tiene pinta de tener cosas de "boda" jijijijiji para madres y eso.

Gracias a las veteranas por quitarnos un poco la preocupación, Thona entiende que tienes 4 mensajes escritos y son para hablar mal del restaurante. Que yo entiendo tu posición, pero nunca habías entrado a hablar en el foro? y entras sólo para decir que vigilemos?

Yo he hecho 2 tast y me lo hacen pagar, les dije que no lo encontraba bien, pero que si tenia que pagar pagaba.

Por cierto ya tengo el expediente matrimonial!!!!!!!! El mes que viene iré a Rubió a llevarlo y hablar de la ceromia, tengo todavía que buscar alguna lectura.

Por cierto q mi vestido todavía no ha llegado :--(
S&X l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 18, 2009 9:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
S&X
:: núvia experta

Entrades: 942
Membre des de: dg. jul. 13, 2008 8:22 pm

EntradaAutor: ARARE » dl. maig 18, 2009 7:42 pm

El tema de la barra lliure jo també el vaig parlar amb l'Ariana i en part tenen una mica de raó, cap al final de la festa, la gent va torrada i per això es deixen mig cubata per aqui, un altra el trenco per allà.. i al final hi ha menys gent però la mateixa despesa.

Que jo no ho trobo bé! Però és així i ens hem d'aguantar...

A mi el que més em preocupa és lo de que la gent es quedi amb gana.. sincerament, amb tot el que paguem, si algú es queda amb gana és pa' matarlos!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: mferrer » dl. maig 18, 2009 9:52 pm

Bona nit, noies!!!

Majestic, la botiga de roba es diu La Canel, i em penso que tenen pg web.

Pel que fa al tema de la barra lliure jo, personalment, penso que s'excedeixen amb el preu, a més, tothom coneix els seus convidats i parla amb propietat. QUè vull dir amb això: doncs que en el nostre cas, els joves (que són els que potser poden veure més) són (gairebé tots i dic tots pq potser n'hi han 3 o 4 que no estan en aquest cas) casats i amb fills petits, la resta són els amics de les colles dels pares, els tiets, cosins (también grans 35 en amunt) i alguns abueletes. Jo us puc assegurar que, en el nostre cas, hi haurà molt poca gent (es podran comptar amb els dits de la ma) que beguin alcohol; a part de les seves situacions familiars, nosaltres ens casem en diumenge (la majoria treballen l'andemà) i no posem autocar (pq em tantejat el tema i no va tenir éxit, la majoria van amb cotxe pq porten cotxets de nens) només posem un minibus pels avis, i per últim, hi haurà poca disco pq primers fem animació i balls de grup (que tampoc conviden massa a beure). Nosaltres, si posem barra lliure, serà perque toca i perquè potser algú beurà refrescos.

Quin rotllo us he fotut!! simplement era per fer explicar-vos que, en el nostre cas (particular) si que pagarem molt més del què realment consumirà la gent, com también "dubtem" que hi hagi molts "torrats", doncs la gent es controlarà pel tema controls policials i per no tenir la ressaca "padre" l'andema.

També he de dir que, algú que d'antuvi ja pensa en posar 5h de barra lliure, és pq deu tenir molt clar que es beurà i força!! Per mi, és desorbitat, però cadascú ja sap què ha de fer.

Però nenes!!! D'AIXÒ EN PODEM TREURE UNA COSA, QUE HO DEIXEM TOT MÉS QUE LLIGAT I PARLAT, DE FET, LES VETERANES (RECORDO LA NUMA ESPECIALMENT) también ENS HO HAN RECOMANAT MÉS D'UN COP!!!
mferrer

Entrades: 252
Membre des de: dj. gen. 08, 2009 10:27 am

EntradaAutor: dido » dt. maig 19, 2009 9:19 am

Bon dia!!

Acabo de llegir això que ha escrit la Thona dels cambrers, el gelat al cap, la llosa a l'esquena... déu n'hi do!
El que em sembla molt fort és que dues taules es quedessin sense pre-postres, això sí que no es pot consentir!! Heu reclamat?
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: dido » dt. maig 19, 2009 9:24 am

Majestic, mi madre se compró el vestido en Javier Simorra, para mi gusto iba muy guapa, elegante y un poco "modernilla". Puedes mirar en la web para ver si te gusta el estilo!
Imatge
[/url]
dido

EntradaAutor: LABANDA » dt. maig 19, 2009 9:25 am

hola!

estic tant cansada d'aquest tema ja amb Ca n'Alzina que no sé que fer... estic per trucar al Bernat i que m'expliqui.... ains! quina eterna batalla....

Bé noies, ahir em van arribar els mostres de pashmines i vanos! i también de corbates! aquest any son molt xules les corbates!

i no sabem que fer , ara ja estem entre dues coses

- Ampolla molt estilitzada i fashion amb mistela+ etiqueta personlitzada i tal.. que ens surt mb de preu perquè ho fem a les caves on comprem.
- CORBATES

Les pashmines Sabina em quedo les de 70 cashemire i 30 seda, estan de conya, al Julio.

i els vanos els he agafat platejats i daurats i no se si amb capseta o sense, pero es que son molt mones....
LABANDA

EntradaAutor: NUMA » dt. maig 19, 2009 10:33 am

Hola guapasssssss
que tal per aqui????
Bueno ja he vist el tema de ca n´alzina..... Jo la veritat es que no m´he posat les mans al cap.... les que vau viure el meu casament ja sabeu pq....

Jo Estic enamorada del lloc pero crec que no está a l´altura del que jo pensava i esperava... en fi...

Jo aquell dia vaig estar massa pendent de com funcionava tot i per aixó vaig veure tantes coses....

Suposo que si fas el que tens que fer el dia del casament ( disfrutar i no preocupar.te) no veus de la missa la mitat...

también tinc la sort que la gent del meu voltant... sempre es sincera amb mi... i no es van limitar a dir-me que tot era perfecte... ells también es van adonar del que no va funcionar i m´ho van dir...

Peró también crec que a tots els llocs pasen aquestes coses, i al cap del temps perd importacia si va sortir millor o pitjor....

Ara también dic una cosa... com jo sempre dic, sigueu insistens, i penseu que sou vosaltres qui pagueu i maneu I QUE X RES DEL MON ELLS US FASSIN CREURE EL CONTRARI....

PD: QUE AQUESTS COMENTARIS SERVEIXIN PQ ESTIGUEU ATENTS A TOT I DEIXAR LES COSES PARLADES I CLARES , ENCARA QUE PENSEU QUE SOU UNES PLASTES... TRANQUILES X NUVIA PLASTA... JO!!!! JEJEJEJEJEJEJEJEJE
Imatge
NUMA
:: supernúvia

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: NUMA » dt. maig 19, 2009 10:35 am

LABANDA ha escrit:hola!

estic tant cansada d'aquest tema ja amb Ca n'Alzina que no sé que fer... estic per trucar al Bernat i que m'expliqui.... ains! quina eterna batalla....

Bé noies, ahir em van arribar els mostres de pashmines i vanos! i también de corbates! aquest any son molt xules les corbates!

i no sabem que fer , ara ja estem entre dues coses

- Ampolla molt estilitzada i fashion amb mistela+ etiqueta personlitzada i tal.. que ens surt mb de preu perquè ho fem a les caves on comprem.
- CORBATES

Les pashmines Sabina em quedo les de 70 cashemire i 30 seda, estan de conya, al Julio.

i els vanos els he agafat platejats i daurats i no se si amb capseta o sense, pero es que son molt mones....

AMPOLLA :-)ok:
Imatge
NUMA

Entrades: 6889
Membre des de: dl. març 20, 2006 6:04 pm
Ubicació: L´ANOIA

EntradaAutor: mferrer » dt. maig 19, 2009 2:14 pm

Sens dubte AMPOLLA!! Molt més original. Una corbata tothom se la pot comprar, a més, hi poden haver homes que no l'usin massa. L'Ampolla, si no és de regal, dubto que algu se la compri expressament!!!

Gràcies NUMA, FAREM CAS DELS TEUS CONSELLS!!!
mferrer

EntradaAutor: LABANDA » dc. maig 20, 2009 11:18 am

gràcies Numa!

si surt alguna cosa malament, no serà perquè no ens has avisat.... :-)ok:

ampolles???? a veure si poso foto i us la ensenyo!
LABANDA

EntradaAutor: S&X » dj. maig 21, 2009 9:20 pm

Bona nit!

estem a la pag 2 no pot ser!!!!!!!!

com va tot noies?

Lidia jo al final he agafat a una noia de solostocks q son com més finetes, que inicialment jo les volia gruixudes, pero mira m.han fet gracia aquestes.

Avui ha anat a comprar la roba interior al famó outlet de emperatriz i ja la tinc!
la dona m.ha preguntat si venia del foro jejeje som famoses ja!
ah i también que com era que em casava tant jove, quan li he dit que tinc 28 no s.ho creia :-)) :-)) :-)) :-))

demà divendres :-///:
S&X

EntradaAutor: mferrer » dv. maig 22, 2009 8:23 am

Bon dia Noies!!!

Jo que volia anar a la platgeta, justament avui fa un dia mig enuvolat!!!!
A veure demà!!!!

S&X, ja también tinc la roba interior, però vaig anar al corte inglés. La veritat és que jo tinc força problemes per trobar uns sostens que m'aguantin el pit!! no és que en tingui molt, gasto una 90-95 però sóc molt maniàtica amb el tema de les cassoletes. Quan mirava sostens sense tirants, la majoria eren amb cassoleta, i jo no estic acostumada a anar-hi i sembla que els pits se'm caiguin!!! vaja, que vaig dirigir-me al corte ingles pq allà hi ha de tot i més, i efectivament, vaig trobar el què volia, de la casa "CHANTELLY" i força bé de preu. A més l'important és que m'aguanten els pits, són monos i la calceta también està molt bé.
mferrer

EntradaAutor: ARARE » ds. maig 23, 2009 10:41 am

Buffff.. jo no tinc ni sabates, ni roba interior, ni detallets, ni bus, ni anells... M'estic columpiant eh!!!

Ara anem a parlar amb el del Dj, per conèixer-nos (l'hem agafat mitjançant un amic)..

Una cosa,.... estic molt contenta pq hem agafat uns bitllets per anar al nadal a Nova York! Estic que no m'ho crec, tot va començar com: ens agradaria anar-hi, i clar, si després més endevant volem tenir fills haurem d'esperar molt.. bla bla bla.. Conclussió: al setembre cap a Canadà, el 18 d'octubre començarem a treballar again i després de 2 mesos una setmaneta a NY (passarem allà el cap d'any).. No m'ho crec!!! (tenia ganes de compartir-ho amb vosaltres!!!).
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S&X » ds. maig 23, 2009 12:06 pm

ARARE ha escrit:Buffff.. jo no tinc ni sabates, ni roba interior, ni detallets, ni bus, ni anells... M'estic columpiant eh!!!

Ara anem a parlar amb el del Dj, per conèixer-nos (l'hem agafat mitjançant un amic)..

Una cosa,.... estic molt contenta pq hem agafat uns bitllets per anar al nadal a Nova York! Estic que no m'ho crec, tot va començar com: ens agradaria anar-hi, i clar, si després més endevant volem tenir fills haurem d'esperar molt.. bla bla bla.. Conclussió: al setembre cap a Canadà, el 18 d'octubre començarem a treballar again i després de 2 mesos una setmaneta a NY (passarem allà el cap d'any).. No m'ho crec!!! (tenia ganes de compartir-ho amb vosaltres!!!).

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Felicitats ARARE!!!!!!! diuen que la millor epoca per anar a NY es Nadal

Ja ens diràs que tal el DJ, jo encara no he mirat res de la music.
S&X

EntradaAutor: ARARE » ds. maig 23, 2009 12:31 pm

Ara he tornat de veure el DJ. Tot bé, és un tiu enrotllat i hem parlat una mica de la música que posen per l'aperitiu, mentres dinem i pel ball. Pinta bé.

Un mes abans del bodorri ens hem de veure per triar tota la musica. Hem de portar una llista i ell s'encarrega de buscar la música que volem!!!

Ens ha recomanat que cada cop que escoltem una canço que ens agradi, la apuntem a una llista, pq sinó després no se t'acudeixen cançons!

I lo de NY, hem mirat si juguen els Newyork Knicks i si que juguen al Nadal així que en quant comenci la temporada agafarem entrades per anar a veure un partit (som molt fanàtics del bàsket).. Que guay!!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S&X » dg. maig 24, 2009 7:18 pm

ARARE ha escrit:Ara he tornat de veure el DJ. Tot bé, és un tiu enrotllat i hem parlat una mica de la música que posen per l'aperitiu, mentres dinem i pel ball. Pinta bé.

Un mes abans del bodorri ens hem de veure per triar tota la musica. Hem de portar una llista i ell s'encarrega de buscar la música que volem!!!

Ens ha recomanat que cada cop que escoltem una canço que ens agradi, la apuntem a una llista, pq sinó després no se t'acudeixen cançons!

I lo de NY, hem mirat si juguen els Newyork Knicks i si que juguen al Nadal així que en quant comenci la temporada agafarem entrades per anar a veure un partit (som molt fanàtics del bàsket).. Que guay!!!!!

>.-<: ARARE molt guay NY, ja et diré on anar a comprar jijiji
Jo encara no he parlat amb el DJ i hauria de començar a mirar cançons pq no tinc d.idea amb quina entrar, ni quina posar, ni res!!!!!
S&X

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants