Nuvies Lleida 2009

un any fantàstic.

hla

EntradaAutor: carlina » dc. maig 20, 2009 11:05 am

ah però tu tens temps encara. I els papers que ja els tens evie?
carlina
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1067
Membre des de: ds. nov. 29, 2008 9:35 pm

EntradaAutor: Evie » dc. maig 20, 2009 1:38 pm

Nops!!!

Ara que acabarem el curset prematrimonial..anirem a buscar els papers i aixi ja ho tindrem tot per portar-li al mossen.
Imatge
Evie

Entrades: 1350
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 11:37 am

EntradaAutor: arbecub » dc. maig 20, 2009 2:37 pm

Bon dia Lleidatanes!!!!

Com steu???

jo mooooolt atabalada, ja se que tinc moooltes coses lligades, xo es q volem fer mooooltes cosetes per la boda i n tindrem tant de temps....
CRONICA: viewtopic.php?p=2472990#2472990

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub
:: núvia de platí

Entrades: 4168
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 12:55 pm
Ubicació: Arbeca

EntradaAutor: Evie » dc. maig 20, 2009 3:26 pm

Arbecub!! wapii!!! jo tmb moltes idees per la boda pero al final no dona temps per a tot...ves fent i fins on arribis arribes bunica ;)

Segur que quedarà una boda mooooooolt chuliii!!

Anims!!! muaaaaaaaaaaa
Imatge
Evie

EntradaAutor: La I » dj. maig 21, 2009 7:57 am

Evie! doncs si ho tens super avançat tot! nosaltres ens casem algo abans que vosaltres i ens falta algo més ehhh?? jejejej

lo dels papers,........això si que me fa presa. Tampoc se molt be el que hem de fer. Crec que ho te més ben entes ell que jo. :hmm::

Els detallets encara no els tenim, però esperem que aquest finde puguem lligar alguna coseta.
Imatge
Imatge
La I
:: núvia rookie

Entrades: 188
Membre des de: dv. set. 19, 2008 1:59 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Evie » dj. maig 21, 2009 2:08 pm

bona tardaa!!!

Nosaltres aquesta cap de setmana farem el curset dissabte i al plegar marxarem a tarragona a comprar unes coses que vol el joan...i dsp ens quedarem per veure si diumenge podem prendre una mica el solet
jajajajajjaa a vere si tenim sort!!

Estic estresada!!! a vere si ens posem en serio q fa temps qho dic pero no faig res :S

Ens veiem!!
Imatge
Evie

EntradaAutor: mireiaixavier » dj. maig 21, 2009 3:54 pm

JEJEJ com nosaltres que ahir a la nit ho parlavam jo i el xavi i vam dir que ara ja ens ho haviem de començar a mirar en serio!!jejej pero a nosaltres avui ens falten 6 mesos!!!
com va la tarda? anireu a l'aplec?
Imatge
mireiaixavier

Entrades: 172
Membre des de: dv. des. 05, 2008 7:21 pm

hla

EntradaAutor: carlina » dj. maig 21, 2009 8:59 pm

hola la tarda bé gràcies. ja tinc fetes les targetes de les taules de la meva família ara em falta la seva família.
carlina

EntradaAutor: La I » dv. maig 22, 2009 9:16 am

Carlina quines targetes? les que posa el nom per a que s'asseguin...??

Jo si que anire a l'aplec. Som castellers i tenim actuació dissabte per la tarda a la glorieta i a la nit suposo que tmb hi anire a donar un tomet amb la colleta.

Bon finde a totes!
Evie ens veiem demà a l'últim dia de curset!!!
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: Evie » dv. maig 22, 2009 11:20 am

Bon dia!!

sort que ja som divendres jejeje

La I ens veiem demà....ultim dia! XDDD a vere que tal anirà jijijij :o-o: :o-o:
Imatge
Evie

EntradaAutor: arbecub » dv. maig 22, 2009 5:36 pm

Bona tarda a totes!!!

com esteu????

ingrid, La_I que us vagi mooooolt b lultim dia de cursets!!!!!!!!

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

si

EntradaAutor: carlina » ds. maig 23, 2009 10:38 am

si les targetes amb el nom de cadascú que van a les taules pq s'aseguin la gent.com va el finde??
carlina

EntradaAutor: Evie » ds. maig 23, 2009 1:03 pm

holaaaaa

Que taaals???? aquesta tarde farem les ultimes hores de curset PM i se fini!!! jejejejejje
Imatge
Evie

EntradaAutor: aresia » dl. maig 25, 2009 1:19 am

holaaaaaaaaa!!!ostres eivie si que eu fet aviat els cursets no???jo fins un mes abans res...
aresia

Entrades: 1104
Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:50 pm

EntradaAutor: nurieta_ » dl. maig 25, 2009 3:18 pm

hola noies!!!!

FA dies que no entrava... he estat molt i molt liada!!! Com porteu els preparatius?? buuff a mi em falta moltes cosetes encara!! per exemple: repatir les invitacions... que encara estan per imprimir!!!! bufff nomes pernsar-hi ja em fico nerviosa!! jo ttinc alguns temes que vaig perduda, a veure si em podeu donar un cop de ma!! :-/ :-/
Els meu ram... l,he mirat a diferents floristeries de Mollerussa i els trobo una mica exagerats de preu... mes o menys 140E, i per lleida no se on anar..., els puros on els agafeu?? jo no en tinc ni idea!!! i les parelles de nuvis ....ja ho veieu... que estic una mica perduda!!! :star:: :star:: :star::

Amb quina canço entreu a la ceremonia vosaltres?? entreu amb el .... tan..tan ta tannn!!!?? jejeje que malament m,ha quedat?? :-))

Gracies!!!!
el 11 de setembre de 2009 ENS CASEM!!!!

Imatge

http://resderes/as1cF0v0g410004N ... ZXh0bw.gif
nurieta_

Entrades: 57
Membre des de: dg. març 08, 2009 9:48 pm

EntradaAutor: Evie » dl. maig 25, 2009 3:34 pm

aresia ha escrit:holaaaaaaaaa!!!ostres eivie si que eu fet aviat els cursets no???jo fins un mes abans res...

Si..pe entre setmana duraven fins al juny pero no ens era compatible pels horaris...i de caps de setmana aquesta era l'ultimm aixi que..ja veus....al menos una cosa ja feta!!! jejejeje
Imatge
Evie

EntradaAutor: Evie » dl. maig 25, 2009 3:39 pm

nurieta_ ha escrit:hola noies!!!!

FA dies que no entrava... he estat molt i molt liada!!! Com porteu els preparatius?? buuff a mi em falta moltes cosetes encara!! per exemple: repatir les invitacions... que encara estan per imprimir!!!! bufff nomes pernsar-hi ja em fico nerviosa!! jo ttinc alguns temes que vaig perduda, a veure si em podeu donar un cop de ma!! :-/ :-/
Els meu ram... l,he mirat a diferents floristeries de Mollerussa i els trobo una mica exagerats de preu... mes o menys 140E, i per lleida no se on anar..., els puros on els agafeu?? jo no en tinc ni idea!!! i les parelles de nuvis ....ja ho veieu... que estic una mica perduda!!! :star:: :star:: :star::

Amb quina canço entreu a la ceremonia vosaltres?? entreu amb el .... tan..tan ta tannn!!!?? jejeje que malament m,ha quedat?? :-))

Gracies!!!!

Bona tarda wapa!!
Els preparatius...anem fent...ara sembla q ens posarem una mica les piles pq també els teniem bastant oblidats! i es que tenim tots els caps de setmana de juny ben ocupats ! jajjajaja
Els rams...si fa no fa van sobre aquetos preus..a lleida pots anar a varies floristeries..com piñol..flors carol...jardins del segre a pardinyes...kentia...etc...i alguna mes..
De puros..de moment hem deicdit no fer-n'hi pero mai se sap pero crec q a qualsevol estanc ho pots encarregar no???
Jo ja tinc les parelles de nuvis!!! jejejeje ara falta saber si vindràn o no jejejje
i la musica d'entrada...doncs també...jo entrare amb la marxa nupcial sips!!1 jajajajja
Espero haver-te ajudat en alguna coseta :o-o: :o-o: :o-o:
Imatge
Evie

EntradaAutor: La I » dl. maig 25, 2009 3:48 pm

Doncs si! els cursets ja estan acabats! i es suposa que ja estem preparats per a casar-nos! jajajaja

Ja tinc conte enrrera del 2! aix quins nervis que tinc ja!.....

Divendres passat vam decidir la música que aniria durant la cerimònia-missa. Per la nit vam fer un sopar a casa i li vaig dir a una amiga meva si voldria fer de testimoni! quina emoció! jajja....
Imatge
Imatge
La I

EntradaAutor: arbecub » dl. maig 25, 2009 3:49 pm

nurieta_ ha escrit:hola noies!!!!

Gracies!!!!

Hola wpa!!

jo les parelles de nuvis els vai comprar a mollerussa a la Nuria girabet.
els puros encara n em parlat on els comprarem
el ram jo n se el q em costa xo el fai a la floristeria del poble

Imatge

GEMMAIANTONI 18/07/2009
arbecub

EntradaAutor: ona09 » dl. maig 25, 2009 6:05 pm

Hola nenes!!!
Jo també feia dies que no entrava al foro, estic super super liada!! i tinc la sensació que ens falta tot per fer!!!
També hem d'imprimir les invitacions encara... ja veieu!!
No he après encara com posar el compte enrera però ens falten 3 mesos i 4 dies!!!
Estem decidint la música, sé que no entraré amb la marxa nupcial, però encara no tinc del tot clar amb quina cançó! de fet també hem d'acabar de concretar el grup que tocarà.
Les parelles de nuvis encara no els hem encarregat però ja els tenim reullats.
En quant als detallets, potser fem un CD de música, què us sembla la idea? és que sinó no ens acabem d'inspirar amb algo que sigui bonic i després útil...
Les targetes per les taules, el cartell amb els convidats de cada taula, això ho deixem pel final.
Per cert, la I, ja teniu data per fer el tast? a nosaltres no ens han dit res encara!!
Bueno, guapes, molts ànims amb els preparatius, cada vegada falta menys!!!!
ona09

Entrades: 64
Membre des de: dg. gen. 11, 2009 1:19 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants