Autor: jennytgn » dv. maig 22, 2009 11:49 am

Autor: blackmamba » dv. maig 22, 2009 11:55 am
jennytgn ha escrit:Gracias a las dos.
Yo tambien creo que es la mejor opcion... pero no quedara un poco "raro" visto desde las otras mesas tanta gente en la presidencial?
Aliaga fui a una boda en que los padres estaban separados sin parejas y los sentaron juntos y no veas que bochorno cuando los de la otra familia dijeron "que se besen los padres del novio" te lo digo porque yo de ellos avisaria a amigos y familia de la otra parte.. por si acaso!

Autor: aliaga79 » dv. maig 22, 2009 12:36 pm
Yo tambien creo que es la mejor opcion... pero no quedara un poco "raro" visto desde las otras mesas tanta gente en la presidencial?
Aliaga fui a una boda en que los padres estaban separados sin parejas y los sentaron juntos y no veas que bochorno cuando los de la otra familia dijeron "que se besen los padres del novio" te lo digo porque yo de ellos avisaria a amigos y familia de la otra parte.. por si acaso!

Autor: miriam1986 » dv. maig 22, 2009 1:20 pm

Autor: blackmamba » dv. maig 22, 2009 1:56 pm
miriam1986 ha escrit:hola, jo tinc un dilema. Vosaltres convideu als companys de feina?Jo treballo a dues farmacies q son d´un matrimoni de farmaceutics, i tinc 8 companyes. El que pasa es que els dissabtes pel matí treballem i m'agradaria q vinguessin, pero com li dic a la mestressa que ha de tancar les dues farmacies i una optica el dissabte perque vull que vinguin tots?no se com fer-ho, si fer un dinar avans de la boda amb tots o que...vosaltres q farieu?

Autor: tara » dv. maig 22, 2009 2:28 pm

Autor: Giss » dv. maig 22, 2009 6:48 pm

Autor: Dido26 » dv. maig 22, 2009 6:50 pm
Autor: Dido26 » dv. maig 22, 2009 6:55 pm
miriam1986 ha escrit:hola, jo tinc un dilema. Vosaltres convideu als companys de feina?Jo treballo a dues farmacies q son d´un matrimoni de farmaceutics, i tinc 8 companyes. El que pasa es que els dissabtes pel matí treballem i m'agradaria q vinguessin, pero com li dic a la mestressa que ha de tancar les dues farmacies i una optica el dissabte perque vull que vinguin tots?no se com fer-ho, si fer un dinar avans de la boda amb tots o que...vosaltres q farieu?
Autor: torsaeann » dv. maig 22, 2009 7:56 pm

Autor: miriam1986 » ds. maig 23, 2009 6:53 am

Autor: Nata|ia » ds. maig 23, 2009 9:47 am
Autor: blackmamba » ds. maig 23, 2009 12:01 pm
Nata|ia ha escrit:Wapessss Papallona, Eli, nur_jor, torsaeann!!! quan de tempssss!!! he estat super liada amb la uni pero per fi soc lliure!!!!!!!! ara ja podre passarme per aqui com abans ueueueue
com esteu!!!?? ara mirare els vostres comptes enreres!! i sobreel q parleu dels companys de feina.... jo nose pas si els convidare.... encara 'esta per veure... i que? dissabte q ve apronovias al final?? jo com havia d'anar a barcelona de pas m'hi passare per la botiga del passeig de gracia, a veure q tal... es q com encara no he reservat e meu... (estic esperant q m donguin la hipoteca dels nassos xD) un petonasssss

Autor: Nata|ia » ds. maig 23, 2009 5:13 pm
Autor: torsaeann » ds. maig 23, 2009 7:17 pm
Nata|ia ha escrit:Wapessss Papallona, Eli, nur_jor, torsaeann!!! quan de tempssss!!! he estat super liada amb la uni pero per fi soc lliure!!!!!!!! ara ja podre passarme per aqui com abans ueueueue
com esteu!!!?? ara mirare els vostres comptes enreres!! i sobreel q parleu dels companys de feina.... jo nose pas si els convidare.... encara 'esta per veure... i que? dissabte q ve apronovias al final?? jo com havia d'anar a barcelona de pas m'hi passare per la botiga del passeig de gracia, a veure q tal... es q com encara no he reservat e meu... (estic esperant q m donguin la hipoteca dels nassos xD) un petonasssss

Autor: Nata|ia » ds. maig 23, 2009 9:11 pm
Autor: JUDITH REUS » ds. maig 23, 2009 9:56 pm

Autor: nur_jor » ds. maig 23, 2009 9:59 pm

Autor: nur_jor » ds. maig 23, 2009 10:01 pm
JUDITH REUS ha escrit:Hola noies!!!
Aquesta tarda he anat a passejar pel centre de reus i he entrat a Rosa clarà, m'han confirmat que ells no tenen la col·lecció Aire i que si vull algun model d'aquesta col·lecció he d'anar a Bcn, al sortir he anat a Blanca MIret i si, m'han dit que encara no, pero que al juliol tindràn la col·lecció aire de rosa clarà de 2010, però que si m'interessa algun vestit de la de 2009 mirarà de demanar-me'l per provar-lo........jejeje
Tot i això penso que es massa aviat, fins a l'abril de l'any que ve puc veure moltes coses, pero vaja, aquest m'agrada molt!!!!

Autor: JUDITH REUS » ds. maig 23, 2009 10:06 pm