POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: aliaga79 » dv. maig 22, 2009 9:51 am

per cert, algú podria passar-me un privi amb dietes de choque, és a dir, allò que fas només un dia, però intensiu...
és que si no és per privi no m'entero... ufff...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: ARARE » ds. maig 23, 2009 10:21 am

Bon dia dieteres!!!

Doncs el meu finde es presenta kk de la vaca.. amb això de la fruita em trobo tope de baixón, m'afecta a la moral i estic xof.. A més no puc quedar per dinar o sopar amb ningú pq passo, és molt dur.

Ahir a la nit el meu xicot es va fer una pizza, nosaltres comprem la massa integral i ens la fem amb el que més ens agrada, i no sabeu el que vaig arribar a patir.. Si ja és dur quan fas dieta normal, fent només fruita.. bufffff...

En quant el pes, ahir vaig perdre 500gr però avui només 200gr així que ara al migdia trucaré a la doctora a veure que.. diu que al 4rt dia hi ha sempre un bloqueig del cos (i em va donar una pastilla que m'hauré de pendre, però m'ha de dir si mitja o un quart..)... Avui he pesat 51,400 (no està pas malament eh???)

Acabo d'arribar del mercat, he comprat: sindria, meló, pinya, cireres, prèssec, nactarines, nespres i raim. Per menjar variat!!!!jajajajja..

Aliaga, jo t'envio els choques, crec que els vaig penjar jo. T'enviaré un privi!

Cuquetes, no sabeu el que donaria per menjar algo sòlid normal i corrent, una amanida o pollastre a la planxa.. no cal una pizza, algo sa però normal....
Imatge
ARARE
:: núvia experta

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: xurdit » ds. maig 23, 2009 11:54 am

Boon diaa nenes!!!!

Aixx quin patiment! Ahir a la tarda vam anar a canviar unes làmpares de la casa (JA LES TENIM TOOTEEES!!!) i vam comprar roba i se'ns havia fet tard i vam anar a sopar... vam demanar uns xampinyons saltejats per picar i després jo sípia a la planxa i el Jordi una pizza (4 formatges per més inri!) XXL, us ho juro, no era normal! ni se la va acabar i a mi caient-me la baba!!!!

Arare, massa integral de pizza? On ho compres això?????? A veeeer cuéntameee!!!

Estic atacada... em queda 1 setmana per casar-me! :hmm::
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: ARARE » ds. maig 23, 2009 12:36 pm

xurdit ha escrit:Boon diaa nenes!!!!

Aixx quin patiment! Ahir a la tarda vam anar a canviar unes làmpares de la casa (JA LES TENIM TOOTEEES!!!) i vam comprar roba i se'ns havia fet tard i vam anar a sopar... vam demanar uns xampinyons saltejats per picar i després jo sípia a la planxa i el Jordi una pizza (4 formatges per més inri!) XXL, us ho juro, no era normal! ni se la va acabar i a mi caient-me la baba!!!!

Arare, massa integral de pizza? On ho compres això?????? A veeeer cuéntameee!!!

Estic atacada... em queda 1 setmana per casar-me! :hmm::

La massa integral la compro al mercadona, és la tipica base de pizza però integral! Està molt bona! (de fet a mi tot lo integral m'encanta, i el pa de pipes, nous, cereals, cègol.. tot m'agrada!!!.. i en aquests moments més i tot!!!).
Imatge
ARARE

EntradaAutor: IreneM » ds. maig 23, 2009 6:37 pm

Holaaaaa precioses!!!

Arare ànims amb la dieta de fruita cuca!!!vas molt bé!!!!ja has trucat a la doctora?????què t'ha dit al final?????

Ostres això de la massa de pizza integral la buscaré pk sona molt bé eh!!!!a nos también ens encanten les coses integrals i de cereals!!!!i la veritat és que mercadona té molts bons productes!!!

Aixxx Xurdit una setmana nena!!!que ràpid passa el temps mare meva!!!!!estas nerviosa suposo????ostres tuuuuuuuuu!!!que guay!!!!!

Jo de moment porto un cap de setmana pessim amb el menjar...no per les quantitats sino per el que he menjat!!!!avui migas...ufff...i ahir al vespre empanadilles, pernil salat, gambes, ufff!!!!com que està la nebodeta aqui a bcn doncs toca dinar-sopar a casa dels meus sogres tots els dies per disfrutar al màxim!!!i demà té paella tomaaaaaaaaa!!!!és per rematar...i aquesta nit sopem amb gent del antic equip de futbol del meu xicot!!!!aiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!AIUTOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

Bueno tu...paciència i aquesta setmana que ve faré moltissssima més bondat!!!quin remei!!

:-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/ :-/
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: ARARE » ds. maig 23, 2009 8:43 pm

Nenes com us envejo!! Només de pensar en tot el que va menjar ahir la IreneM se'm fa la boca aigua!!!!

He parlat amb la Doctora i m'ha dit que avui abans d'anar a dormir m'he de prendre mitja pastilla d'una que em va donar i el dilluns al vespre l'altre mitja. Diu que és normal que el cos es bloqueji al quart-cinquè dia i que demà segur que hauré perdut més (mínim els 400g).. Ja us diré demà...

Tinc gana d'algo que no sigui fruita!! Hem anat a la fira de l'Ascensio (Granollers) amb uns amics, per donar una volta a la tarda, i tot eren puestos de patates fregides, xurros, ibèrics, pinxos, chocos.. deu meu, només que feia olorar bones coses i pensar en menjar!! Per sort, el dimarts crec que ja podré menjar algo més!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: nimi » dg. maig 24, 2009 9:25 am

Arare animss wapa!!! que ja et queda poc!! i estàs perdent moltisim pes!!! l'ultim esforç nena!! ah! vigila amb les estries...que estàs baixant molt de pes en molt poc temps...i això es igual a estries!! Que guay, ara ja segurament et posaràs amb el manteniment, oi?

Methalhet, suposo que els 57 kilos depen también de la persona i de la seva constitució. Hi ha gent que té els osos molt grans i no podrien pessar 57 kilos i viceversa...57 kilos suposo que es per estar normal, bé. Jo ara peso 59 i pico i tothom em diu que ja estic bé, encara que jo vull baixar uns kilets més... Però si el que vols es estar prima prima, suposo que hauries de baixar a 54-55...però molt més no crec...
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: ARARE » dg. maig 24, 2009 9:54 am

Bon diumenge al matí!!!

Nimi gràcies pels ànims!!! El tema estries ho porto bé, jo soc de les que sempre estic fent dieta, pujant i baixant kilets i mai n'he tingut (q això no vol dir que demà no em llevi i en tingui eh!!).. Però vigilaré i si surt algo li diré a la Doctora!!

Avui 400 gr menys!!! (porto 2'100 des del dimarts).. I 8 kgs des que vaig començar a cuidar-me!!! Quina satisfacció...

Metalhet i Nimi, no us ratlleu amb el pes! Amb la vostra alzada trobo més que bé pesar el que peseu! Penseu que les que medim 1'58-59 etc estem totes pels cincuanta i pico i vosaltres amb uns quants centímetres més també esteu! Així que res, ara a fibrar però no a perdre mes!!

I el tema vestit? A mi em fa por que no me'l poguin arreglar bé! Si que podràn oi??? digueu que si!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: S@N20 » dg. maig 24, 2009 2:53 pm

Arare súper sílfideeeeeeeeeeeee!!! I tant q et podran arreglar el vestit!! no és la seva feina?? pooo ale, han d'estar més q acostumats.

Nena, 2.1kg des de dimarts, ets el meu model a seguir...ainsss

va, a gaudir de la tarda del dimengeeeeeeeeeee, per cert...kin finde de xafogor per deuuuuuuuuuuuuuuuu ..(())..
S@N20
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1480
Membre des de: dv. oct. 20, 2006 9:14 pm
Ubicació: Vallés oriental

EntradaAutor: xurdit » dg. maig 24, 2009 4:02 pm

NEness!!! Holaaa!!!

Arare ok! base de pizza integral del mercadona! Quan torni de viatge en compraré algun dia i provaré de fer algún inventillo!

Nenes, doncs si... ESTIC ACATADA EN TOTS ELS SENTITS! Però ara he fet una cosa que no volia fer però m'ha anat de conya: MIRAR EL METEOCAT la previsió per dissabte i almenys he fet un "uuuuuuuuuuuff" marca un solet ben gran, caloreta i poca probabilitat de precipitació, BIEEEEEEEEN! :-)ok:

Tema menjar... avui hem fet el dinar pel cumple de me mare: macarrons a la bolonyesa (jo he provat 12 macarrons sols! sense tomàquet ni res, amb endívies, enciam i cherries) i així podiem menjar similar. De segon ells pollastre a la cassola amb moixerons (jo petxuga de pollastre a la planxa) i de postres ells SELVA NEGRA! casi em moro... m'encanta jolin :-( buenooo he aguantat el tipo amb el meu got d'aigua! Després la última prova de foc: cafès amb gormanderies... aixxxx! però superat!!!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok: :-)ok:

Demà tinc un dia de tota la tarda, casi, a l'estètica, ara em deixaré el dinar fet: una amanida amb enciam, pebrot, endívies i cherries i em netejaré una mica de sípia.
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: ARARE » dg. maig 24, 2009 8:23 pm

Xurdit reina! no se com tens ànims per seguir fent dieta i vigilar-te amb el temps que et queda!! Jo crec que la ultima setmana em menjaré una vaca (pq els nervis em fan menjar!).. Tu digues que si, la teva amanideta i la teva sipieta.. mmmm si jo pogués...

Jo segueixo esperant que passin els dies fins que arribi el moment de menjar algo més...

A veure que em diu demà la doctora!!!

Demà dilluns.. tinc ganes! (em sorprenc jo mateixa però després de 6 dies a base de fruita vosaltres també voldrieu que fos dilluns!!!)..
Imatge
ARARE

EntradaAutor: ARARE » dg. maig 24, 2009 8:25 pm

S@N20 ha escrit:Arare súper sílfideeeeeeeeeeeee!!! I tant q et podran arreglar el vestit!! no és la seva feina?? pooo ale, han d'estar més q acostumats.

Nena, 2.1kg des de dimarts, ets el meu model a seguir...ainsss

va, a gaudir de la tarda del dimengeeeeeeeeeee, per cert...kin finde de xafogor per deuuuuuuuuuuuuuuuu ..(())..

S@N moltes gràcies!!! Ha estat durillo però ja casi ho he aconseguit, després de demà crec que he d'estar 4 dies més a base de fruita però amb algo de pollo, truita.. estic desitjant que sigui dimarts al migdia!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: nimi » dl. maig 25, 2009 7:51 am

ETS EL MEU IDOL XURDITT!! QUINA VOLUNTAT! ET MEREIXES ESTAR WAPISIMA I AMB TIPÀS PERQUÈ ESTÀS SENT MOOOLT BONA!! (i bonisima acabaràs, ajjaja ;) ). Jo quan dino o sopo fora amb gent em salto la dieta i menjo el que em ve més o menys de gust....

QUE ET QUEDA MOLT POQUEEET! jo estaria super nerviosa...bueno, ultimament quan penso en la boda ja m'entren nervis a la panxa...
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 25, 2009 9:13 am

Nenes!!

Arare molt bée!!! Entenc, però que tinguéssis ganes d'arribar a dilluns per poder menjar més cosetes!!!

Jo porto l'ansietat com puc... estic dels nervis! Demà vaig amb el doctor, a veure què em diu! En ppi m'afegeix tot el què falta a la dieta! ajajajaja ñam ñaaam!
Treballo avui i demà i després festa, però si us dic la veritat... pq tinc el trasllat, que sinó... crec q seguiria treballant! Almenys quan estic aquí no sento aquesta ansietat tant lletja!

NyiNyi, sii! vaig mirar-me la previsió i ufff menys mal! Esperem que es porti bé i tinguem un bon solet! : sol :
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 25, 2009 9:16 am

woles a todas... os hablo con un sentimiento de culpabilidad terrible... esto de tener que dar invitaciones con cena incorporada es un infierno!!!
aish!!! cómo puedo hacerlo para preparar cenas que no engorden mucho, y que a la gente le puedan molar? es un imposible?
arare, merc por las dietas de choque! :-)ok:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 25, 2009 10:09 am

xurdit ha escrit:Nenes!!

Arare molt bée!!! Entenc, però que tinguéssis ganes d'arribar a dilluns per poder menjar més cosetes!!!

Jo porto l'ansietat com puc... estic dels nervis! Demà vaig amb el doctor, a veure què em diu! En ppi m'afegeix tot el què falta a la dieta! ajajajaja ñam ñaaam!
Treballo avui i demà i després festa, però si us dic la veritat... pq tinc el trasllat, que sinó... crec q seguiria treballant! Almenys quan estic aquí no sento aquesta ansietat tant lletja!

NyiNyi, sii! vaig mirar-me la previsió i ufff menys mal! Esperem que es porti bé i tinguem un bon solet! : sol :

ànims, xurdit... però de veritat que t'entenc... ties, que a mi em falten 2 mesos per la boda, i ja estic tan nerviosa que porto dies que no dormo...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » dl. maig 25, 2009 10:28 am

hola noies!!

estic desconectada perque a casa no puc entrar al foro, estic tant rallada.. pero aquesta setmana intentaré arreglar-ho...

jo nenes ho porto molt bé, excepcte el dissabte que em trobava malament i tot i vaig menjar una mica més calòric... su ho juro que em marejava, jo mai m¡'he trobat així... pero bueno, vaig menjar una miqueta un saltejat d'ou fregit i pernil salat... ho necessitava... i ja està... les infiltracions de conya, i només amb una sessió... demà hi torno...! jo m'ho noto molt en volum, en pes imagino que no, no m¡he pesat , pero té pinta que no... pero ja es igual, jo amb el volum en tinc de sobres...

com aneu tropa???

Xurdit, a 5 dies, normal que tinguis ansietat... i normal que estiguis nerviosa !!!!!! MLTS ÀNIMS WAPA!! QUE FARÀ UN SOL RADIANT!!!!

a les 17.00 de la tarda???
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 25, 2009 11:43 am

Gràcies pels ànims nenes!
Aquesta setmana crec que els necessitaré moltíssim!!!

Lídiaaa, és a les 17:30!!!!!!
Per cert, on t'ho fas això de les infiltracions? Crec q a la tornada reenganxaré per perdre 5kg més i m'interessaria!
Imatge

xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: LABANDA » dl. maig 25, 2009 11:54 am

holaaaaaaaaaaa!!

judit nena, em fa tanta ilu que sigui ja el teu dia!!!!!! i sent en aquest post, felicitar-te per l'esforç que has fet i la recompensa rebuda!!!!!! ara, al creuer, oblida't de tot eh?? que a la tornada ja et reenganxaras!!!!!

Jo les infiltracions les faig a CRHISTABEL, pero ve un metge , el DR. ??? ains , no m'enrecordo ara exactament... és metge en cirugia estètica i reparadora.

La primera sessió 60euros i les següents, crec que ronden els 36€, em va dir que amb unes 5-6 ja podria estar... si em portava bé, evidentment.... a veure que tal demà quan em pesin i em medeixi

cames, contorn, cintura, genolls.... ains!!!

Nyinyi , si només vols perdre en alguna zona localitzada , les infiltracions es lo millor!
LABANDA

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 25, 2009 12:01 pm

xurdit ha escrit:Gràcies pels ànims nenes!
Aquesta setmana crec que els necessitaré moltíssim!!!

Lídiaaa, és a les 17:30!!!!!!
Per cert, on t'ho fas això de les infiltracions? Crec q a la tornada reenganxaré per perdre 5kg més i m'interessaria!

les que hi aneu feu moltes fotos a la primera núvia del post de les dietes!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant