NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: jennytgn » dv. maig 22, 2009 11:49 am

Gracias a las dos.
Yo tambien creo que es la mejor opcion... pero no quedara un poco "raro" visto desde las otras mesas tanta gente en la presidencial?

Aliaga fui a una boda en que los padres estaban separados sin parejas y los sentaron juntos y no veas que bochorno cuando los de la otra familia dijeron "que se besen los padres del novio" te lo digo porque yo de ellos avisaria a amigos y familia de la otra parte.. por si acaso!
jennytgn
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: blackmamba » dv. maig 22, 2009 11:55 am

jennytgn ha escrit:Gracias a las dos.
Yo tambien creo que es la mejor opcion... pero no quedara un poco "raro" visto desde las otras mesas tanta gente en la presidencial?

Aliaga fui a una boda en que los padres estaban separados sin parejas y los sentaron juntos y no veas que bochorno cuando los de la otra familia dijeron "que se besen los padres del novio" te lo digo porque yo de ellos avisaria a amigos y familia de la otra parte.. por si acaso!

jajajaja, que situación, jajajaja.

yo creo que tan raro no es, a ver, cada pareja lo hace como le parece mejor, si en vuestro caso es la mejor solución, pues lo haceis así, a los demas invitados no creo q les importe, jejeje
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dv. maig 22, 2009 12:36 pm

UFFF... JENNY, BUENA OBSERVACIÓN
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: miriam1986 » dv. maig 22, 2009 1:20 pm

hola, jo tinc un dilema. Vosaltres convideu als companys de feina?Jo treballo a dues farmacies q son d´un matrimoni de farmaceutics, i tinc 8 companyes. El que pasa es que els dissabtes pel matí treballem i m'agradaria q vinguessin, pero com li dic a la mestressa que ha de tancar les dues farmacies i una optica el dissabte perque vull que vinguin tots?no se com fer-ho, si fer un dinar avans de la boda amb tots o que...vosaltres q farieu?
Imatge
miriam1986
:: núvia rookie

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: blackmamba » dv. maig 22, 2009 1:56 pm

miriam1986 ha escrit:hola, jo tinc un dilema. Vosaltres convideu als companys de feina?Jo treballo a dues farmacies q son d´un matrimoni de farmaceutics, i tinc 8 companyes. El que pasa es que els dissabtes pel matí treballem i m'agradaria q vinguessin, pero com li dic a la mestressa que ha de tancar les dues farmacies i una optica el dissabte perque vull que vinguin tots?no se com fer-ho, si fer un dinar avans de la boda amb tots o que...vosaltres q farieu?

hola miriam1986!!!

jo crec que per comentar-ho amb la mestressa no perds res, a veure que et diu, potser és la primera que hi vol anar i no li fa res.. l'únic que precisament aquella setmana no tinguin guàrdia aquestes farmàcies, ja que llavors si que no podran tancar.... però ja et dic, per provar no hi perds res, no???

un petooooo :-///: :-///:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: tara » dv. maig 22, 2009 2:28 pm

Ahhhhhhhhhhh, Laia aixo ja esta fet, dema a l'ajuntament amb els testimonis, que guai!
Si miriam jo crec que li has de proposar, el no ja el tens, per cert a quina farmacia treballes?
Jo de la feina segurament que nomes li dire a una companya amb la que sempre xarrem i li dono la tabarra, espero que vulgui venir! Pero als del meu departament no els hi dire, i a la meva jefa tampoc, ells no ho van dir, aixi que...
Jenny per el que fa al tema de les taules, o faria la primera opcio, o si no una taula amb els amics intims, jo tinc uns amics qye ho van fer aixi i va estar molt be!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Giss » dv. maig 22, 2009 6:48 pm

Hola ninetes!!!

Ja ha començat el cap de setmana!!!!

FIESTAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :-///:
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: Dido26 » dv. maig 22, 2009 6:50 pm

Hola!! A mi em passa una cosa similar. Els meus pares estan separats, i mon pare té parella actualment. Després de discusions i mini acords, hem arribat a la conclusió, ja que cap dels dos es vol sentar al costat de l'altre i el pare de la meva parella va morir l'any passat, l'ordre de la taula nupcial serà: ma mare - mare xavi - xavi- vero(jo jeje) - mon pare - parella mon pare.
Imatge
Dido26

Entrades: 40
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:52 am

EntradaAutor: Dido26 » dv. maig 22, 2009 6:55 pm

miriam1986 ha escrit:hola, jo tinc un dilema. Vosaltres convideu als companys de feina?Jo treballo a dues farmacies q son d´un matrimoni de farmaceutics, i tinc 8 companyes. El que pasa es que els dissabtes pel matí treballem i m'agradaria q vinguessin, pero com li dic a la mestressa que ha de tancar les dues farmacies i una optica el dissabte perque vull que vinguin tots?no se com fer-ho, si fer un dinar avans de la boda amb tots o que...vosaltres q farieu?

Hola! Tot depèn de la confiança que tinguis i la relació que hi hagi entre tu i els teus caps. Jo en el meu cas, de moment convido a la gent amb la qual hi tinc afinitat i certa amistat. Els meus caps, doncs de moment res, fins a últim moment, perquè la meva feina té movilitat i potser l'any que ve no estigui treballant on estic ara. Has de valorar jeje
Imatge
Dido26

Entrades: 40
Membre des de: dg. maig 10, 2009 12:52 am

EntradaAutor: torsaeann » dv. maig 22, 2009 7:56 pm

Nenes¡¡¡

A mi em passa una cosa similar.....els meus sogres estan separats fa molts anys i a part no es porten bé i nosaltres tampoc tenim molt bon rotllo amb el pare i em decidi't que a la taula presidencial esterem mare nuvi-nuvi-jo-mare nuvia - pare nuvia¡¡¡¡
El seu pare el posarem a la taula dels seus germans¡¡¡¡

Jo no convidaré companys de feina....

Un petonet nenes ¡¡¡¡

QUe tingueu un bon cap de setmana¡¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: miriam1986 » ds. maig 23, 2009 6:53 am

Si miriam jo crec que li has de proposar, el no ja el tens, per cert a quina farmacia treballes?
Jo de la feina segurament que nomes li dire a una companya amb la que sempre xarrem i li dono la tabarra, espero que vulgui venir! Pero als del meu departament no els hi dire, i a la meva jefa tampoc, ells no ho van dir, aixi que...
Jenny per el que fa al tema de les taules, o faria la primera opcio, o si no una taula amb els amics intims, jo tinc uns amics qye ho van fer aixi i va estar molt be![/quote]
Doncs si,els hi ho proposaré una mica més endavant, perque amb els caps hi ha confiança, per això no será, el que pasa es que son una mica reacis a tancar, no tanquem ni els dies laborables dels pons, i es clar un dissabte pel matí ho es laborable. A més soc la primera q es casa treballant allí així que em toca el paperot d'aveure a qui convides i a qui no, pero el que he pensat que fare o tots, o si no volen tancar,nomes els jefes i una compaña q estará de baixa maternal, i llavors m'ha dit q segur q ve.
Ah!!per cert treballo a la farmacia Nuño de bonavista pels matins i a la Miró de la Canonja per la tarda, q es dels mateixos,estic entretinguda,jeje
Imatge
miriam1986

Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 10, 2009 4:05 pm

EntradaAutor: Nata|ia » ds. maig 23, 2009 9:47 am

Wapessss Papallona, Eli, nur_jor, torsaeann!!! quan de tempssss!!! he estat super liada amb la uni pero per fi soc lliure!!!!!!!! ara ja podre passarme per aqui com abans ueueueue

com esteu!!!?? ara mirare els vostres comptes enreres!! i sobreel q parleu dels companys de feina.... jo nose pas si els convidare.... encara 'esta per veure... i que? dissabte q ve apronovias al final?? jo com havia d'anar a barcelona de pas m'hi passare per la botiga del passeig de gracia, a veure q tal... es q com encara no he reservat e meu... (estic esperant q m donguin la hipoteca dels nassos xD) un petonasssss
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: blackmamba » ds. maig 23, 2009 12:01 pm

Nata|ia ha escrit:Wapessss Papallona, Eli, nur_jor, torsaeann!!! quan de tempssss!!! he estat super liada amb la uni pero per fi soc lliure!!!!!!!! ara ja podre passarme per aqui com abans ueueueue

com esteu!!!?? ara mirare els vostres comptes enreres!! i sobreel q parleu dels companys de feina.... jo nose pas si els convidare.... encara 'esta per veure... i que? dissabte q ve apronovias al final?? jo com havia d'anar a barcelona de pas m'hi passare per la botiga del passeig de gracia, a veure q tal... es q com encara no he reservat e meu... (estic esperant q m donguin la hipoteca dels nassos xD) un petonasssss

guapa!!! i jas demanat cita a la botiga de passeig de gràcos de pronovias??? xq sense cita no t'atendran!! t'ho dic per si de cas no ho has fet!!! muaaaa
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Nata|ia » ds. maig 23, 2009 5:13 pm

siii neni ja he demanat cita... nirem a tafanejar una miqeta... jeje
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: torsaeann » ds. maig 23, 2009 7:17 pm

Nata|ia ha escrit:Wapessss Papallona, Eli, nur_jor, torsaeann!!! quan de tempssss!!! he estat super liada amb la uni pero per fi soc lliure!!!!!!!! ara ja podre passarme per aqui com abans ueueueue

Nena¡¡¡¡
Quan de temps¡¡¡¡
Com va tot? i el tema de hipoteca al final que?
Jo també aniré el dia 30 a pronovias de tarragona a mirar vestits¡¡¡¡¡
Espero que passis més sovint per el foro¡¡¡¡¡

Molts petons bonica¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: Nata|ia » ds. maig 23, 2009 9:11 pm

Eiii reina!!! sii quan de tmps, la veritat q us he anat llegint po no tenia temps per escriure!! pero wenoe stic al dia de les vstres cosetes jeje La casa el dilluns la venen a tassar mare meva q la tassin b!! i m'imagino q el dimecres ja sabrem el resultat.... el bnc diu q no te pq anar malament... aixi q... potser en un parell de setmanes com amolt ja la tenim!!

I siiii dissabte a pronovias, a veure q! igualment hauria d trobar una super ganga q m'agrades molt...pero dficil pq estic massa enamorada del pepe botella xD un petonassss
Imatge
Imatge
Nata|ia

EntradaAutor: JUDITH REUS » ds. maig 23, 2009 9:56 pm

Hola noies!!!

Aquesta tarda he anat a passejar pel centre de reus i he entrat a Rosa clarà, m'han confirmat que ells no tenen la col·lecció Aire i que si vull algun model d'aquesta col·lecció he d'anar a Bcn, al sortir he anat a Blanca MIret i si, m'han dit que encara no, pero que al juliol tindràn la col·lecció aire de rosa clarà de 2010, però que si m'interessa algun vestit de la de 2009 mirarà de demanar-me'l per provar-lo........jejeje
Tot i això penso que es massa aviat, fins a l'abril de l'any que ve puc veure moltes coses, pero vaja, aquest m'agrada molt!!!!
Imatge
JUDITH REUS
:: núvia experimentada

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. maig 23, 2009 9:59 pm

Totes aneu a pronovias??
El dia 30 no hi haurà ningu pel foro...!!! jajajaja!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: nur_jor » ds. maig 23, 2009 10:01 pm

JUDITH REUS ha escrit:Hola noies!!!

Aquesta tarda he anat a passejar pel centre de reus i he entrat a Rosa clarà, m'han confirmat que ells no tenen la col·lecció Aire i que si vull algun model d'aquesta col·lecció he d'anar a Bcn, al sortir he anat a Blanca MIret i si, m'han dit que encara no, pero que al juliol tindràn la col·lecció aire de rosa clarà de 2010, però que si m'interessa algun vestit de la de 2009 mirarà de demanar-me'l per provar-lo........jejeje
Tot i això penso que es massa aviat, fins a l'abril de l'any que ve puc veure moltes coses, pero vaja, aquest m'agrada molt!!!!

Judith, com es el tracte a Blanca Miret?? Es que si tenen Aire jo pel setembre hi aniré a veure que tal... són molt bonics els vestits d'Aire!
Pensava anar a Lleida perque em pensava que a Reus no hi havia Aire... però si n'hi ha a Reus em queda més aprop!!!
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: JUDITH REUS » ds. maig 23, 2009 10:06 pm

Doncs, la veritat la noia que m'atès molt amable i molt contenta que m'interessés per aquesta col·lecció, fins i i tot m'ha preguntat que com ho sabia això d'aquesta col·leccio....
A mi també m'agrada molt
Imatge
JUDITH REUS

Entrades: 341
Membre des de: dj. ago. 28, 2008 8:20 pm

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants