Autor: monxi_bp » dl. maig 25, 2009 9:34 am

Autor: aliaga79 » dl. maig 25, 2009 10:19 am
monxi_bp ha escrit:Ninetes sabeu mes o menus si blanca miret es car....esq i e troabt un vestit q ma agradt i potser mel anire a probar

Autor: miriam1986 » dl. maig 25, 2009 2:49 pm

Autor: aliaga79 » dl. maig 25, 2009 4:15 pm
miriam1986 ha escrit:hola ninetes ja tinc el restaurant!!!!!! hi vam anar divendres. Al final faré el mateix q l' Eli ens casem a la ermita de montserrat a Montferri i despres anirem a L'encanteri a Vilallonga.
Gracies Eli per passar-me els menús!
Els jardins son super bonics i la carpa també. A més em va agradar molt el tracte, "castillo inchable" perque juguin els nens, i per als més vellets al aperitiu cadires on aniran passant els cambrers per portar-lis el que vulguin. Molt guay!! molt atents.

Autor: Papallona* » dl. maig 25, 2009 4:43 pm
torsaeann ha escrit:Papallona* ha escrit:Ninetes!!!!!
passo a saludar!!!
estic viva!!! pero acabant treballs!!!! ja me keda no res i em fico al dia al forum!!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Que vaguin bé els treballs¡¡¡¡
Un petonet.

Autor: Papallona* » dl. maig 25, 2009 4:44 pm
Nata|ia ha escrit:Wapessss Papallona, Eli, nur_jor, torsaeann!!! quan de tempssss!!! he estat super liada amb la uni pero per fi soc lliure!!!!!!!! ara ja podre passarme per aqui com abans ueueueue
com esteu!!!?? ara mirare els vostres comptes enreres!! i sobreel q parleu dels companys de feina.... jo nose pas si els convidare.... encara 'esta per veure... i que? dissabte q ve apronovias al final?? jo com havia d'anar a barcelona de pas m'hi passare per la botiga del passeig de gracia, a veure q tal... es q com encara no he reservat e meu... (estic esperant q m donguin la hipoteca dels nassos xD) un petonasssss

Autor: Papallona* » dl. maig 25, 2009 4:45 pm
nur_jor ha escrit:Gracies per les referencies de Blanca Miret tara! Sempre es troben bones i males referencies dels llocs, però fins que una no hi va en persona no sap què es trobarà.
És com Rosa Clarà de Reus, que hi han noies que estan molt contentes amb el tracte, i altres no han quedat contentes.
Suposo que és qüestió d'anar-hi a veure què... com a tot arreu.
Papallona, que ja acabes!! En deus tenir unes ganes... jejeje!!

Autor: Papallona* » dl. maig 25, 2009 4:48 pm

Autor: tara » dl. maig 25, 2009 6:48 pm

Autor: Dido26 » dl. maig 25, 2009 7:56 pm
Autor: Papallona* » dl. maig 25, 2009 8:12 pm
Dido26 ha escrit:Hola noies!!! Estic super emocionada, perquè el 17 de juliol tenim cita al Jutjat de Reus per a iniciar l'expedient de matrimoni. Coincidències que el 18 de juliol és el meu cumple. Bé jo crec que és l'inici OFICIAL de tot plegat...
A més a més a mitjans del mes que ve, ens prometem també oficialment, noies que ja tindré l'anell posadet jejeje. A veure si ja puc posar alguna foto de tot plegat... Suposo que farem un soparet íntim a casa nostra ( perquè ja fa un temps qe vivim en pecat..) amb els pares.
Per cert una pregunta: ja heu mirat aliances??

Autor: Dido26 » dl. maig 25, 2009 8:29 pm
Papallona* ha escrit:Dido26 ha escrit:Hola noies!!! Estic super emocionada, perquè el 17 de juliol tenim cita al Jutjat de Reus per a iniciar l'expedient de matrimoni. Coincidències que el 18 de juliol és el meu cumple. Bé jo crec que és l'inici OFICIAL de tot plegat...
A més a més a mitjans del mes que ve, ens prometem també oficialment, noies que ja tindré l'anell posadet jejeje. A veure si ja puc posar alguna foto de tot plegat... Suposo que farem un soparet íntim a casa nostra ( perquè ja fa un temps qe vivim en pecat..) amb els pares.
Per cert una pregunta: ja heu mirat aliances??
enhorabona wapi!!!
sisi ja ens ficaras fotitos ehhhhh!!!!
aliances he mirat algo per internet pero no molt.. com diuen que s'agafen 3 mesos abans,, doncs encara no em toca jejej pero hiha de mooolt boniques!!!
Autor: nur_jor » dl. maig 25, 2009 8:56 pm
aliaga79 ha escrit:nur_jor ha escrit:ostres nena, no em diguis aixo!tindrem Aire a Reus i el tracte no es bo???
pos ja ens poden tractar be, eh! que per aquí som unes quantes interessades en aquesta colecció!!!!!!!!!! jejeje
NUR, ÉS EL QUE M'HAN DIT... DUES NOIES QUE CONEIXO VAN ACABAR MOLT DESCONTENTES... UNA D'ELLES ES VA COMPRAR EL VESTIT PER LA BODA DE SON CUNYAT I DIU QUE LI ANAVEN A DONAR SENSE ARREGLAR, I SENSE QUEDAR-LI GENS BÉ, I VA HAVER DE SER ELLA LA QUE INSISTIA QUE NO LI QUEDAVA BÉ. I HO DIU ELLA I SA CUNYADA, QUE L'ACOMPANYAVA I FLIPAVEN QUE LI VOLGUESSIN JA PREPARAR EL VESTIT PER EMPORTAR QUAN ERA EVIDENT QUE NO LI QUEDAVA GENS BÉ!

Autor: nur_jor » dl. maig 25, 2009 8:57 pm
aliaga79 ha escrit:nur_jor ha escrit:Gracies per les referencies de Blanca Miret tara! Sempre es troben bones i males referencies dels llocs, però fins que una no hi va en persona no sap què es trobarà.
És com Rosa Clarà de Reus, que hi han noies que estan molt contentes amb el tracte, i altres no han quedat contentes.
Suposo que és qüestió d'anar-hi a veure què... com a tot arreu.
Papallona, que ja acabes!! En deus tenir unes ganes... jejeje!!
NINETES, PEL QUE FA A ROSA CLARÁ, JO DE MOMENT NOMÉS PUC PARLAR BÉ. EL DIA QUE VAIG ANAR A EMPROVAR-ME VESTITS, ME'N VAN TREURE MOLTÍSSIMS, I DE SEGUIDA PILLEN EL TEU ESTIL I EL QUE ET QUEDARÀ BÉ O MALAMENT. DE FET, JO EL VESTIT QUE EM QUEDARÉ, NO EL VAIG NI ESCOLLIR, ME'L VA TREURE LA NOIA, PERQUÈ DIU QUE QUAN EM VA VEURE VA PENSAR QUE AQUELL SERIA EL MEU VESTIT... I LA VA ENCERTAR DE PLE!

Autor: nur_jor » dl. maig 25, 2009 9:00 pm
miriam1986 ha escrit:hola ninetes ja tinc el restaurant!!!!!! hi vam anar divendres. Al final faré el mateix q l' Eli ens casem a la ermita de montserrat a Montferri i despres anirem a L'encanteri a Vilallonga.
Gracies Eli per passar-me els menús!
Els jardins son super bonics i la carpa també. A més em va agradar molt el tracte, "castillo inchable" perque juguin els nens, i per als més vellets al aperitiu cadires on aniran passant els cambrers per portar-lis el que vulguin. Molt guay!! molt atents.

Autor: nur_jor » dl. maig 25, 2009 9:00 pm
Papallona* ha escrit:
ufff.. ufff.
siiiiiiiiii
keden 15 dies!!!
aixxxxxxxxxxxxx

Autor: nur_jor » dl. maig 25, 2009 9:03 pm
Papallona* ha escrit:ninetes!!!
Dissabte per la tarde vaig anar a PAco Roca de Reus.. ( em vau indicar superbé!!!!! Gràcies)
pues hi havia un tio superborde.. dient-me que ell no tenia ni idea de lo que li estava explicant.. lo de que m'havia tocat a la fira...
li vaig dir que aquest no era el meu problema que parles amb qui fos..
després ja se li van baixar el fums. pero no veas... jo estava flipant.. em va dir que avui em diria algo i encara no m'ha trucat...
es que em vaig kedar tan flipada... aix... que mal!!!

Autor: miriam1986 » dl. maig 25, 2009 9:09 pm

Autor: laiac » dl. maig 25, 2009 10:11 pm
monxi_bp ha escrit:Ninetes sabeu mes o menus si blanca miret es car....esq i e troabt un vestit q ma agradt i potser mel anire a probar