POST DE ÁNIMO PARA TODAS LAS QUE ESTEIS (ESTAMOS!) A DIETA!

un any fantàstic.

DIETA?

SI, ME SOBRAN UN PAR DE KILILLOS
100
84%
NO, ESTOY ESTUPENDA!
14
12%
ME DA IGUAL... PARA ALGO SE INVENTARON LAS MODISTAS!!
5
4%

Vots totals : 119

EntradaAutor: nimi » dl. maig 25, 2009 12:04 pm

SIIII!! QUINA ILUUU! ESTARÀS GUAPISIMAAA!! AMB UN TIPAZO! :-)) ::love:: =0-0-) =0-0-) =0-0-)
JAPÓN Y POLINESIA!! :) JaVi*LauRa

Imatge
nimi
:: núvia experta

Entrades: 730
Membre des de: dl. març 02, 2009 9:57 am

EntradaAutor: aliaga79 » dl. maig 25, 2009 12:13 pm

nimi ha escrit:SIIII!! QUINA ILUUU! ESTARÀS GUAPISIMAAA!! AMB UN TIPAZO! :-)) ::love:: =0-0-) =0-0-) =0-0-)

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :-):-):-):
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: LABANDA » dl. maig 25, 2009 12:15 pm

silvaremos...

fiu fiu

fiu fiuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!

lo qe hace pasar hambre... estamos fatal!!!!!

me espera una merluza sosaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en la mesa!!!jejejejejej :: orrr::
LABANDA
:: meganúvia

Entrades: 7669
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: ARARE » dl. maig 25, 2009 12:20 pm

Això, això! Voldrem fotos de la primera filfide vestida de nuvia!!!

Com va el dilluns nenes? Jo el porto bé però avui he somiat que em feia un entrepà de fuet i que despres me'n recordava que no podia menjar... Quin mal rotllo això de la fruita!. En principi demà ja podré menjar algo més! (nyinyi son 4 dies abans de passar al manteniment!).

Aliaga, això de sopars "lights" i que a la gent els hi agradi ho veig una mica dificil!. Lo normal quan ve algú és treure lo millor de cada casa no???

Nyinyi jo també penso que lo millor per la panxulina son les infiltracions. Tinc una amiga que va a la mateixa doctora que jo i s'ho fa només per la panxa! li està funcionant molt bé! És car però té una bona recompensa!

Nimi tu que tal? Estàs com a manteniment no? Com t'ho fas??

Xurdit dos dies de feina i nervis, nervis, nervis.. Jajajja.. quin patiment!!! Però tu tranquila que segur que tot va genial!!!!
Imatge
ARARE

Entrades: 953
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 10:01 pm

EntradaAutor: nimi » dl. maig 25, 2009 12:26 pm

Et dono una idea de sopar "light", fer peix al forn amb angulas, patates i tomaquets cherrie. Tu només menges el peix, les angules i els tomaquets i la veritat es que es un plat vistòs i pot colar en un sopar...no es com un bon bistec amb roquefort...però està bé, oi? I de primer sempre pots fer algo de pica pica o una amanida potent amb queso de cabra, nous...i que la teva sigui normaleta.

jajaj, que risa Arare amb el bocata de fuet!! la fruita ja et fa delirar...si es que pobre, ja deus fer olor a fruita!! molts anims wapa! que ja et queda res i t'està venint super bé!! que estàs perdent molt de pes!

Jo avui tinc puré de verdura i peix al forn...dintre de una estona em menjaré unes fresetes...Doncs sí, estic mig a dieta mig a manteniment...vaig baixant de pes però molt a poc a poc. Menjo bé però quan sorto amb els amics menjo el que em ve de gust :) Aquest pont ens anem de bungalow i ja veuràs...jajaj

Imatge
nimi

EntradaAutor: xurdit » dl. maig 25, 2009 10:05 pm

Neness!
Aixx quines paraules!!!

Estic segura que hi hauran fotos ben aviadet quan hagi passat la boda!

Lídia, i què tal doncs a Crhistabel? Està a aquell carrer que dóna a Pompeu Fabra, no?!

Jo avui per sopar he fet mongeta tendra i petxuga de pollastre que m'havia sobrat de dinar.
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: LABANDA » dt. maig 26, 2009 7:34 am

4 dies només al teu comptador.... yuyyyuyuyuyuyuy

doncs a Crhistabel molt bé, jo he anat allà perquè m'ho ha recomanat la meva amiga... és el DR Roca. avui hi torno!! ains!!
LABANDA

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 26, 2009 8:50 am

nimi ha escrit:Et dono una idea de sopar "light", fer peix al forn amb angulas, patates i tomaquets cherrie. Tu només menges el peix, les angules i els tomaquets i la veritat es que es un plat vistòs i pot colar en un sopar...no es com un bon bistec amb roquefort...però està bé, oi? I de primer sempre pots fer algo de pica pica o una amanida potent amb queso de cabra, nous...i que la teva sigui normaleta.

jajaj, que risa Arare amb el bocata de fuet!! la fruita ja et fa delirar...si es que pobre, ja deus fer olor a fruita!! molts anims wapa! que ja et queda res i t'està venint super bé!! que estàs perdent molt de pes!

Jo avui tinc puré de verdura i peix al forn...dintre de una estona em menjaré unes fresetes...Doncs sí, estic mig a dieta mig a manteniment...vaig baixant de pes però molt a poc a poc. Menjo bé però quan sorto amb els amics menjo el que em ve de gust :) Aquest pont ens anem de bungalow i ja veuràs...jajaj

home, nimi, té bona pinta, la veritat... i perdonant le spatates, el plat té bona pinta...
arare, m'he pixat de riure... jejeje
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: ARARE » dt. maig 26, 2009 12:11 pm

Nenes!!!

Doncs avui començo a menjar més variat, però normal, el que es diu normal.. que va!
Em pensava que després de la fruita havia de fer 4 dies de "dieta pont" que li diuen, però q va, son 7 dies més de dieta rara. Aquesta setmana consisteix en menjar fruita i iogurt per esmorzar i berenar (per mig matí també si ho vull) i per dinar i sopar de primer 300 gr de fruita i de segon o pollo, peix o truita (de 200 a 250 gr en net).

De iogurts la doctora em recomana els de soja i em deixa menjar uns de soja amb gust de choco de la casa PROMAVEL.. són al·lucinants, semblen natilles de choco... estic encantada!!!

Ara m'estic menjant la meva fruitetat i acto seguido vaig a escalfar-me la pechuga de pollo que he portat.. Mmmmm quines ganes...

Nyinyi, en una setmana de fruita he perdut 2'500 Kg. PErò pensa que ha sigut fruita + proteïnes (unes pastilles). No es pot fer sense la proteïna!! Prohibidíssim!

La setmana que ve em posa el manteniment, diu que el que va molt bé és fer 3 sopars de fruita a la setmana o un dia sencer de fruita a la setmana, per compensar els excessos de cap de setmana! Jo crec que m'hi acostumaré i potser ho faig els dilluns.. depen de la setmana!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: nimi » dt. maig 26, 2009 12:43 pm

molt beee!! Ja pots mejar alguna cosa més...i quant has perdut en aquests dies?

ARARE ha escrit:Nenes!!!

Doncs avui començo a menjar més variat, però normal, el que es diu normal.. que va!
Em pensava que després de la fruita havia de fer 4 dies de "dieta pont" que li diuen, però q va, son 7 dies més de dieta rara. Aquesta setmana consisteix en menjar fruita i iogurt per esmorzar i berenar (per mig matí també si ho vull) i per dinar i sopar de primer 300 gr de fruita i de segon o pollo, peix o truita (de 200 a 250 gr en net).

De iogurts la doctora em recomana els de soja i em deixa menjar uns de soja amb gust de choco de la casa PROMAVEL.. són al·lucinants, semblen natilles de choco... estic encantada!!!

Ara m'estic menjant la meva fruitetat i acto seguido vaig a escalfar-me la pechuga de pollo que he portat.. Mmmmm quines ganes...

Nyinyi, en una setmana de fruita he perdut 2'500 Kg. PErò pensa que ha sigut fruita + proteïnes (unes pastilles). No es pot fer sense la proteïna!! Prohibidíssim!

La setmana que ve em posa el manteniment, diu que el que va molt bé és fer 3 sopars de fruita a la setmana o un dia sencer de fruita a la setmana, per compensar els excessos de cap de setmana! Jo crec que m'hi acostumaré i potser ho faig els dilluns.. depen de la setmana!!!

Imatge
nimi

EntradaAutor: ARARE » dt. maig 26, 2009 1:01 pm

2'500 Kgs!!!

A veure si fent aquesta nova dieta aconsegueixo mantenir-me.. jo sincerament, ho trobo dificil, però si la doctora diu que si, serà que si!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: izascun79 » dt. maig 26, 2009 1:16 pm

hola nenis!!!! em presento al post... ahir vaig començar la dieta estricta... porto tota la vida fent-ne, a temporades més lliures i a vegades més estricta, però ara toca perdre 4 quilets en 7 setmanes... tinc la prova de vestit i peso 4 quilos més de quan em van prendre les mides... sóc com un io-io amb el pes, ho tinc assumit! :)
CRIS Em caso el 3 d'octubre del 2009!!!
Imatge
izascun79
:: núvia d'or

Entrades: 3027
Membre des de: dt. juny 17, 2008 6:38 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: ARARE » dt. maig 26, 2009 9:58 pm

Izascun explicanos que tal tu dieta! Haces alguna en especial? De alguna dietista? Ya verás como te irá bien este post!!

Labanda, com han anat les infiltracions avui??

Xurdit, tenies metge tu tambe??

Va noies que al matí li doneu molta canya al post però a la tarda res de res!!

Metalhet on pares??? Que tal la casa rural? No ens expliques res!!!!
Imatge
ARARE

EntradaAutor: metalhet » dc. maig 27, 2009 6:43 am

Holes noietes!

No tinc molt de temps...que tic a la feina i ara marxo a un curset.

Doncs la casa al hospital va acabar una mica en desastre. El dissabte per la tarda vam anar a còrrer i el Joan es va trencar el peroné. Després vinga correns a l'hospital de Reus (estàvem en un poble perdut de Prades) i al final vam fer nit a Barcelona. Aquests dies han sigut una mcia de bojos, però bueno, ara ja està millor i aquesta matinada ja l'han vingut a buscar per marxar-se a Roma jejejeje

Jo, la veritat és que tinc una mica xof! :--( Durant aquests últims dies, vaig rebaixar el pes que havia recuperat (suposo que dels nervis) però avui m'he tornat a pesar i ho he recuperat tot!!!!

De moment, ja m'he portat una mica de mongeta tendra i pollastre a la planxa per dinar. El meu problema ara és que dino i sopo bé, però entre hores sempre estic picant alguna cosa...i no precisament sana... Nuse com fer-ho per evitar-ho!!! Necessito ajuda noies!!

A més, tots aquests dies no he pogut anar a còrrer perque he hagut d'estar amb el Joan. Viam si avui tinc temps, ja que tic sola, abans que començi el partit!!!!

Després tornaré a entrar... :-)
Imatge
metalhet
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1889
Membre des de: dc. ago. 13, 2008 7:03 am

EntradaAutor: LABANDA » dc. maig 27, 2009 7:50 am

hola wapes!!

es un rotllo no poderme conectar a casa.... m'ho perdo tot...

Izascun, vieja conocida, benvinguda al post!! aquí trobaràs tots els anims que vulguis!!

Arare, doncs ja està! ja ho deus haver aconseguit!!!! 2,5kg menys! ets una campiona!!!!

Metalhet, nena,ains el peroné... quin mal!! corrent s'ho va fer?? carai!!!! bueno, avui segur que ja se li treuran els mals anant a Roma!!!

VSCA EL BARÇA!!!

ahir les infiltracions ok! volum vaig molt bé, pes no tant, només he perdut 1 kg... la veritat, em vaig portar bé tota la setmana pero dissabte vaig pecar i bé... ous gfregits i pernil, bistec amb salsa... orxata... vamos que no m'en vaig estar... aqusta setmana ho faré millor pero pel VOLUM jo ja estic contenta!!

petons!
LABANDA

EntradaAutor: IreneM » dc. maig 27, 2009 8:02 am

Hola nines,

veig que deu ni do les visites al metge d'aquests dies iclos el cap de setmana!!!!!

Nyinyi que es recuperi ton pareeeeeeee i que fagi bondattttttt ehhhh!!!!

Metalhet...espero que estigui millor en Joan!!!si ja tenia ganes de marxar cap a Roma és que no està tant malament jajajajajaja!!!!

Doncs jo también he estat de metges...han operat a la sogre i a la operació hi van sortir complicacions...el ronyó era tant gran que no hi havia manera de treure'l i li van haver de treure una costella. A més a més la tensió durant la operació la tenia fatal!!!!!i per rematar...treient el ronyó van rasgar el polmó...i va perdre moltissima sang...però persort ho van poder controlar i enseguida la van estabilitzar. Ara s'està recuperant!!Ahir estava encara amb els efectes de l'anestecia i ara dintre d'una estoneta de nou cap a bcn a veure-la.

Però aixòno és tot no!!!!quan van cridar als familiars per explicar-lis com havia anat l'operació van anar el meu sogre i els 3 fills (el meu xicot un d'ells). Doncs el Jordi aquestes coses li impressionen moltissim i sobretot quan et donen tanta explicació sobre el que han fet...doncs quan van sortir de l'explicacióes van posar a explicar-nos a la resta de familiars que estavem esperant allà...i el Jordi en res em va dir que anava a seure...i claro...com el conec millor que ningu..el vaig seguir...es va seure,li vaig preguntar que si volia una mica d'aigua...i va caure rodo. Va tindre una lipotimia...ja em veieu a mi cridant com una histèrica a l'hospital: una enfermeraaaaa un metgeeeeee ajudaaaa!!!No podia amb el seu pes!!!!total que es va començar a apropar gent...jo super serena dient-li a la gent que l'haviem d'estirar i aixecar-li les cames, etc

Bueno....després va vomitar dos cops pobret i vam estar a urgencies pk li fesin un petit control per descartar res de dolent. I ja està....ara està dormidet pobre que necessitava descansar!!!!

Em vaig pegar un sustoooooooooooooo!!!!!uffffffffffffffff!!!!

Així que durant més de 8 hores vaig estar sense tastar res de res pk no m'entrava menjar...dels nervis de tot plegat se'm va tancar l'estomag!!!!val com a dieta???!!!ajajajjaajajjaa!!(se li ha de treure el sentit de l'humor a tot!!!) ;-)

I res nenes...no tinc molt de temps per vosaltres....he de marxar a bcn un altre cop així que a veure si aquest vespre us puc dedicar una micona de temps!!!!

Un petonet per totes!!!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
IreneM

Entrades: 667
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 12:28 am

EntradaAutor: xurdit » dc. maig 27, 2009 9:17 am

Bon diaaa nenes!

Izascun benvingudaaa al post més fructífeeer! Jajajaja ja veuràs que aquí som com una petita família dietil!

Nenes, doncs ahir al metge ja va apuntar a la cartolina: OBJECTIU COMPLERT!!! Ipuiii! Em va donar el full de manteniment i ara fins a principis de juliol no hi torno! La dieta és dieta-dieta entre setmana i el finde una mica més lliure, ja em va dir que havia de trobar el meu propi equilibri!!
Iuhuuu! Al juliol ens tornarem a posar una mica mans a la obra pq vull treure'm 5 kg més... més que res ja per mi, per acabar-me de sentir millor, però nenes, ara si! ESTIC CONTENTA i igual que compartim penes, vull compartir alegria! Perquè havia dit que si no perdia aquests kg no em casava (si... radical jo :o-o: ) i ho he aconseguit (i una miqueta més!). Així que US ENVIO MOLTS ÀNIMS perquè com diuen a la meva feina... ¿QUIERES? ¡PUEDES!

Això si... aquest dies... ansietat i nervis x 1000
Imatge

"A tu lado, la vida me sienta mejor"
xurdit
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 13420
Membre des de: ds. oct. 06, 2007 3:13 pm
Ubicació: bages

EntradaAutor: izascun79 » dc. maig 27, 2009 9:26 am

Déu n'hi do Irene!!!! quina aventura, no¿?¿ espero que la teva sogra es recuperi aviadet! molts ànims pel teu xicot!!!!
metalhet, no et preocupis, ja veuràs com ho tornes a perdre un altre cop, neni... aquestes coses passen... quan has aprimat molt el problema és no tenir un rebot... has de mirar d'anar amb compte el primer mes pq el cos s'estabilitzi... és una merda però després valdrà la pena... a mi m'ho va explicar el meu metge la última vegada i la veritat és que quan vaig tornar a menjar normal no recuperava res... es tracta de canviar el metabolisme, i quan perds tant de pes en poc temps costa més estabilitzar-se... des d'aquí tots els ànims del món, reina... a més, ja estàs divina, neni... segur que aquests dos quilets te'ls notes tu i ningú més!!! :)
doncs el meu règim és l'Atkinson... és un metge que està especialitzat en cirurgia i té un centre mèdic privat on fa petita cirurgia estètica i porta temes d'obesitat i aprimament... em punxa una espècie de mesoteràpia i el règim és el típic de proteïnes... de primer verdura/caldo/crema/amanida però poqueta quantitat i de segon tot el tall que vulgui (tant en quantitat com en tipus: pollastre, conill, vedella, porc, xai, peix, marisc, ous,...) també puc menjar embotit a l'hora d'esmorzar i el que et treuen és els lípids i hidrats de carboni... res de pasta ni pa ni làctics (llet, formatge, iogurts) ni dolços (evident, no¿?)... d'aquesta manera, donat que el cos necessita sucres per processar les proteines agafa del greix acumulat... vaja, és un règim que ara esta molt de moda (no sé com es diu, aquest dels sobres) però jo ja fa temps que el vaig coneixer amb aquest doctor (la primera dieta la vaig fer amb 14 anys) i realment això de menjar les proteines naturals (en la carn, vaja) trobo que ha de ser més sà... per compensar el calci que no prenc em recepta vitamines de la farmàcia... i a més prenc un diurètic per perdre líquid... l'altra cosa important i diferent a totes les dietes que he anat provant és que no m'obliga a beure molt de líquid, només el que em vingui de gust... jo sóc de beure molta aigua durant el dia però no em força a beure'n més per evitar la retenció de líquids...
la bona notícia... em vaig pesar dilluns al matí abans de la primera visita i m'he pesat aquest matí i he perdut dos quiloooooos!!! és normal, en mi, pq quan començo amb la meso i el diurètic em paso el dia al lavabo!!!! em desimflo com una esponja... tinc molt de líquid...
bé... ja us aniré informant... el que em va anar molt bé va ser anar a la piscineta dilluns després de la visita... vaig entrar a la piscina amb dos bultos a les cuixes, amb tot el líquid acumulat, i després de nedar 1 quilòmetre els bultos havien desaparescuuuut!!! això de mobilitzar-ho fa que faci més efecte... he de dir que amb una sola punxada ja ho he notat, em noto les cuixes més estretes...
Imatge
izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dc. maig 27, 2009 9:27 am

ains.. pero menudo rollo os he metidooooooooooooo!!!!
Imatge
izascun79

EntradaAutor: izascun79 » dc. maig 27, 2009 11:38 am

ufff... sí, aquest vespre!!! no ho havia pensat!!! jo vaig a casa d'uns amics a veure el partit!!! com que només porto dos dies de dieta no ho havia ni pensat!!!! vaja, que encara no he entrat en la dinàmica de pensar què fer en casos així... jo encara tinc sort pq podré menjar embotits!! jejeje... ja em veig allà dale que te pego con el fuet!!! jejejejej sense pa pot ser dur, però bé.. faré un esforç!
Imatge
izascun79

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2009

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 6 visitants