NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: Papallona* » dl. maig 25, 2009 10:21 pm

nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:ninetes!!!
Dissabte per la tarde vaig anar a PAco Roca de Reus.. ( em vau indicar superbé!!!!! Gràcies)

pues hi havia un tio superborde.. dient-me que ell no tenia ni idea de lo que li estava explicant.. lo de que m'havia tocat a la fira...

li vaig dir que aquest no era el meu problema que parles amb qui fos..
després ja se li van baixar el fums. pero no veas... jo estava flipant.. em va dir que avui em diria algo i encara no m'ha trucat...

es que em vaig kedar tan flipada... aix... que mal!!!

juer... quin mal rollo!
però si t'ha tocat... t'ha tocat!!
aquí no hi ha res a dir!!
sino que no sortegin res!
quina poca paraula!

aix ... sip...
més que poca paraula era la poca predisposició a utilitzar el cap.. del venedor
bueno.. el cas que avui no m'han trucat. .. segons com ja enviaré un missatge a toni...
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: monxi_bp » dl. maig 25, 2009 10:49 pm

laiac ha escrit:
monxi_bp ha escrit:Ninetes sabeu mes o menus si blanca miret es car....esq i e troabt un vestit q ma agradt i potser mel anire a probar

Ninetaaa!!!!!

Si mires el teu post, t'he contestat!!!!
I pel que fa a Blanca Miret...no és dels barats ni dels més cars com algun de Rosa Clarà!!!! jo crec que la qüestió és el presupost...jo per exemple no vaig anar a ROsa Clarà ja perque per mi se n'anava del presupost, i això que ma mare havia estalviat una burrada només pel vestit!!!! però entre una cosa i altra....prefereixo algo més normal!!! i Blanca Miret crec que depèn del model!!!!! no sé quan deu valdre aquest????

Tu ves-hi i sortiràs de dubtes!!!!

I encara t'espero algun dia per fer el cafè eeee, aquesta setmana m'he quedat soltera, que el tinc fent el Camino en bici!!!!!

Petó!!!!!

Ostres em pensava q o deies en broma lo del cafe....el num 54 em vas dir no???!!jijiiji!!!
Saps q pasa q treballo de tarda i clar no puc pasar a fer el cafe...a anat amb gent de morell a fer el cami???bueno a veure si ens veiem i xarem una estoenta
monxi_bp
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: Papallona* » dt. maig 26, 2009 7:11 am

Bon dia NINETES!!!!!
:-)ok:
Papallona*

EntradaAutor: torsaeann » dt. maig 26, 2009 7:24 am

Bon dia ninetes¡¡¡¡

Bon dia Dido¡¡¡¡
Sobre el tema d'obrir l'expedient del casament com funciona tot això? jo em vull casar el mateix restaurant i tinc que buscar algú (suposo el meu tiet) que tinc que fer?

Moltes gràcies¡¡¡

Felicitats per l'anell de compromis¡¡¡¡¡¡¡

Un petonet¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: jennytgn » dt. maig 26, 2009 8:25 am

Bon dia!!
Como va todo?? yo esta semana estoy de examenes asi que un poco estresada.

El sabado fui al restaurante pero aun quiero mirar otro que hay en salomo. Se llama MAs boronat. Lo conoceis?
jennytgn
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 26, 2009 8:56 am

Dissabte per la tarde vaig anar a PAco Roca de Reus.. ( em vau indicar superbé!!!!! Gràcies)

pues hi havia un tio superborde.. dient-me que ell no tenia ni idea de lo que li estava explicant.. lo de que m'havia tocat a la fira...

després ja se li van baixar el fums. pero no veas... jo estava flipant.. em va dir que avui em diria algo i encara no m'ha trucat...

ostres,papallona... era un home de mitjana edat, no molt alt, amb els cabells una mica grisos? devia ser el que va atendre a mon pare... amb naltres va ser molt amable... :-(
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 26, 2009 8:57 am

tara ha escrit:Dons aixo es normal, sempre trobes opinions per tots els gustos, a mi a rosa clara em va anar molt be, pero n'hi haura que malament.
A mi aixo em va passar amb el restaurant, vaig estar dubtant molt entre dos i al final em vaig decidir una mica per el que em va dir la gent!
Espero no haver-la pifiat!

quin era el teu restaurant, tara?
sou tantes, i jo ja sóc gran, no tinc tanta memòria... jejeje
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Papallona* » dt. maig 26, 2009 9:05 am

aliaga79 ha escrit:

ostres,papallona... era un home de mitjana edat, no molt alt, amb els cabells una mica grisos? devia ser el que va atendre a mon pare... amb naltres va ser molt amable... :-(

si nena...
potser tenia unmail dia pero em va dir que em trucaria i res de res...
avui he enviat un mail a guianupcial...
Papallona*

EntradaAutor: monxi_bp » dt. maig 26, 2009 9:23 am

Ei ninetes...com q e lelgit moltes coses sobre lo del dissabte a pronovies e trucat i e preguntat i la resposta a sigut...

Vens tenproves entre i 4 vestits xq diu q no dona mes temps, son els mostraris i si en trobes un q tagrada el pagues tot i el prens i llavors li e preguntat xls arreglos i ma dit q al desembre podriem cmença a prtar el vestit xq ens larreglin xo que l'arreglo va a part i si per exemple entra'l una mica val 200€ dns 200€ escursal 180€ dns 180€ mes

Jo no i anire si algu i vol anar tenia ora a les 9 i mitja jo paso xq a mi men agraden mes de 3!!Encara q i podria anar el divendres al mati i emprovarmels...!!!
monxi_bp

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: jennytgn » dt. maig 26, 2009 9:27 am

uiui pues vaya rollo!!

Mira pagarlo entero porque es un oferta aún ... pero llevartelo ya!!

buff no se que hacer yo tengo hora a las 10
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 26, 2009 9:30 am

nur_jor ha escrit:
aliaga79 ha escrit:
nur_jor ha escrit:Gracies per les referencies de Blanca Miret tara! Sempre es troben bones i males referencies dels llocs, però fins que una no hi va en persona no sap què es trobarà.

És com Rosa Clarà de Reus, que hi han noies que estan molt contentes amb el tracte, i altres no han quedat contentes.

Suposo que és qüestió d'anar-hi a veure què... com a tot arreu.

Papallona, que ja acabes!! En deus tenir unes ganes... jejeje!!

NINETES, PEL QUE FA A ROSA CLARÁ, JO DE MOMENT NOMÉS PUC PARLAR BÉ. EL DIA QUE VAIG ANAR A EMPROVAR-ME VESTITS, ME'N VAN TREURE MOLTÍSSIMS, I DE SEGUIDA PILLEN EL TEU ESTIL I EL QUE ET QUEDARÀ BÉ O MALAMENT. DE FET, JO EL VESTIT QUE EM QUEDARÉ, NO EL VAIG NI ESCOLLIR, ME'L VA TREURE LA NOIA, PERQUÈ DIU QUE QUAN EM VA VEURE VA PENSAR QUE AQUELL SERIA EL MEU VESTIT... I LA VA ENCERTAR DE PLE! :-)ok:

Quin ull que tenia la noia!!

penso que és la mestressa,una noia jove, rossa, que es diu patrícia... es maquísima, un solet...
Jo vull que m'atengui aquesta, jajajaa!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 26, 2009 9:30 am

nur_jor ha escrit:
miriam1986 ha escrit:hola ninetes ja tinc el restaurant!!!!!! hi vam anar divendres. Al final faré el mateix q l' Eli ens casem a la ermita de montserrat a Montferri i despres anirem a L'encanteri a Vilallonga.
Gracies Eli per passar-me els menús!
Els jardins son super bonics i la carpa també. A més em va agradar molt el tracte, "castillo inchable" perque juguin els nens, i per als més vellets al aperitiu cadires on aniran passant els cambrers per portar-lis el que vulguin. Molt guay!! molt atents.

Ais que tenim al foro una altra encanterina!!!
Enhorabona Miriam, has fet una bona elecció!! Jejeje! Que t'he de dir jo, que també soc una encanterina com la Eli!
El lloc s'ho val, es mol maco! I el tracte perfecte!

passeu-vos pel post del 2009 de l'encanteri, que el va crear l'eli...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 26, 2009 9:32 am

Papallona* ha escrit:
aliaga79 ha escrit:

si nena...
potser tenia unmail dia pero em va dir que em trucaria i res de res...
avui he enviat un mail a guianupcial...

ben fet, tia...
a veure que et diu el toni...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Giss » dt. maig 26, 2009 9:58 am

Bon dia guapes!

Jo sí que hi aniré dissabte a pronovias... més que res per emprovar i tafanejar una estoneta.
Si teniu hora aneu-hi, no perdeu res no? així ens trobem totes i prenem un cafetó després! :-)
Imatge

Imatge
Giss

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 26, 2009 10:14 am

T'HO PASSARÀS TETA MIRANT VESTITS... JEJEJE
QUINA ENVEJA... EN PART PENSO QUE OJALA NO L'HAGUÉS TROBAT TAN RÀPID... JEJEJJEE
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Giss » dt. maig 26, 2009 11:28 am

Jo encara no sé quin és el teu vestit, Raquel!
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: Giss » dt. maig 26, 2009 11:34 am

kedada!!! kedada!! ueeeeeeeeeeeeeee :-///: :-///: :-///: :-///:
Imatge

Imatge
Giss

EntradaAutor: laiac » dt. maig 26, 2009 11:46 am

monxi_bp ha escrit:
laiac ha escrit:
monxi_bp ha escrit:Ninetes sabeu mes o menus si blanca miret es car....esq i e troabt un vestit q ma agradt i potser mel anire a probar

Ninetaaa!!!!!

Si mires el teu post, t'he contestat!!!!
I pel que fa a Blanca Miret...no és dels barats ni dels més cars com algun de Rosa Clarà!!!! jo crec que la qüestió és el presupost...jo per exemple no vaig anar a ROsa Clarà ja perque per mi se n'anava del presupost, i això que ma mare havia estalviat una burrada només pel vestit!!!! però entre una cosa i altra....prefereixo algo més normal!!! i Blanca Miret crec que depèn del model!!!!! no sé quan deu valdre aquest????

Tu ves-hi i sortiràs de dubtes!!!!

I encara t'espero algun dia per fer el cafè eeee, aquesta setmana m'he quedat soltera, que el tinc fent el Camino en bici!!!!!

Petó!!!!!

Ostres em pensava q o deies en broma lo del cafe....el num 54 em vas dir no???!!jijiiji!!!
Saps q pasa q treballo de tarda i clar no puc pasar a fer el cafe...a anat amb gent de morell a fer el cami???bueno a veure si ens veiem i xarem una estoenta

aixx broma?? perque??? el que passa que et trobaras la casa com estigui...perquè mira que aquell parquet sempre el tinc brut...jijijij!!!

Ara ja és del club ciclista del morell, però no, hi ha anat amb un company de feina de calafell!!! allí està, i torna el diumenge, espero que arribin!!!! perque en 5 o 6 dies.....nusé el Ricard t'ho dirà millor si es pot fer bé!!!

I és veritat treballes a les tardes......possss un dia que no treballis o un dissabte al matí!!!! jijiji apaaa

Petonets!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 26, 2009 11:54 am

Giss ha escrit:Jo encara no sé quin és el teu vestit, Raquel!

es el señorial, de two, de rosa clara
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dt. maig 26, 2009 11:54 am

_eLi_ ha escrit:
Giss ha escrit:kedada!!! kedada!! ueeeeeeeeeeeeeee :-///: :-///: :-///: :-///:

jejejejejejejejeje!!!!!!!!!!!

Mirad mi marcador tengo 1-1-1-1!!!! ejejjejejejeje