Autor: Giss » dt. maig 26, 2009 12:49 pm
aliaga79 ha escrit:Giss ha escrit:Jo encara no sé quin és el teu vestit, Raquel!
es el señorial, de two, de rosa clara

Autor: tara » dt. maig 26, 2009 4:15 pm

Autor: Papallona* » dt. maig 26, 2009 4:59 pm

Autor: Papallona* » dt. maig 26, 2009 5:00 pm
Giss ha escrit:kedada!!! kedada!! ueeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()

Autor: Papallona* » dt. maig 26, 2009 5:01 pm
_eLi_ ha escrit:Giss ha escrit:kedada!!! kedada!! ueeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
jejejejejejejejeje!!!!!!!!!!!
Mirad mi marcador tengo 1-1-1-1!!!! ejejjejejejeje

Autor: Papallona* » dt. maig 26, 2009 5:05 pm

Autor: Papallona* » dt. maig 26, 2009 5:08 pm

Autor: torsaeann » dt. maig 26, 2009 5:21 pm

Autor: torsaeann » dt. maig 26, 2009 5:21 pm
aliaga79 ha escrit:Giss ha escrit:Jo encara no sé quin és el teu vestit, Raquel!
es el señorial, de two, de rosa clara

Autor: Papallona* » dt. maig 26, 2009 5:48 pm
torsaeann ha escrit:Nenes¡¡¡
Jo tinc hora a les 11.15 i aniré igualment per mirar....l'únic que vaig amb la mama i a les 13.00 tenim que anar a buscar a mun germà. Però si voleu venir a mirar com estic de guapa o no....jajuajajajaajajajajaj
Al sortir podriem anar a fer un cafè amb alguna cafeteria i jo a les 12.40 marxaria amb la meva mami¡¡¡¡¡

Autor: tara » dt. maig 26, 2009 5:53 pm

Autor: nur_jor » dt. maig 26, 2009 6:08 pm

Autor: blackmamba » dt. maig 26, 2009 7:41 pm

Autor: Giss » dt. maig 26, 2009 7:41 pm

Autor: Giss » dt. maig 26, 2009 7:43 pm
blackmamba ha escrit:nenas!!!!!!!!!!!!!!!!!
después de marear la perdiz, se ha decidido aplazar la boda al 21 de agosto de 2010!!! sólo me falta confirmar mañana con l'orangerie (era el único sábado a parte del 15 de mayo que les quedaba libre el año q viene... espero que el tio no se equivocara y realmente esté libre ese día, xq ya he habaldo con el mossèn!!!!!)
así que al final soy de las vuestras, jejeje.
no sé si os lo he enseñado por aquí (en mi post si lo he puesto) pero os pongo una foto de mi vestido, para saber vuestra opinion... esq lo miré tan rápido... fui una tarde a pronovias y en un par de horas o así ya lo tenia escogido.... y claro, ahora veo tantos que me gustan... el se aliaga por ejemplo es precioso!!!! y no se... no lo quiero cambiar xq es el q mi padre me ha visto puesto.... pero no se, creeis que es bonito??? es el modelo respiro de pronovias. quiero sinceridad por favor!!!!!
muaaaaaaaaaaaa![]()

Autor: nur_jor » dt. maig 26, 2009 7:52 pm
blackmamba ha escrit:nenas!!!!!!!!!!!!!!!!!
después de marear la perdiz, se ha decidido aplazar la boda al 21 de agosto de 2010!!! sólo me falta confirmar mañana con l'orangerie (era el único sábado a parte del 15 de mayo que les quedaba libre el año q viene... espero que el tio no se equivocara y realmente esté libre ese día, xq ya he habaldo con el mossèn!!!!!)
no sé si os lo he enseñado por aquí (en mi post si lo he puesto) pero os pongo una foto de mi vestido, para saber vuestra opinion... esq lo miré tan rápido... fui una tarde a pronovias y en un par de horas o así ya lo tenia escogido.... y claro, ahora veo tantos que me gustan... el se aliaga por ejemplo es precioso!!!! y no se... no lo quiero cambiar xq es el q mi padre me ha visto puesto.... pero no se, creeis que es bonito??? es el modelo respiro de pronovias. quiero sinceridad por favor!!!!!
muaaaaaaaaaaaa![]()

Autor: tara » dt. maig 26, 2009 7:56 pm

Autor: blackmamba » dt. maig 26, 2009 7:57 pm
Giss ha escrit:blackmamba ha escrit:nenas!!!!!!!!!!!!!!!!!
muaaaaaaaaaaaa![]()
Hola guapa,
a mi sincerament m'agrada molt el teu vestit. De veritat, és molt fi, no gaire recargat. I tenies moltes coses ja organitzades?

Autor: blackmamba » dt. maig 26, 2009 7:59 pm
nur_jor ha escrit:blackmamba ha escrit:nenas!!!!!!!!!!!!!!!!!
muaaaaaaaaaaaa![]()
Es molt bonic aquest vestit nineta! Ho dubtes? Estaras realment molt guapa!