tara ha escrit:a mi ja et vaig dir que m'agradava! Anira tot perfecte ja ho veuras!
Jo si que se on es em sembla bona idea!
gràcies guapíssima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Autor: blackmamba » dt. maig 26, 2009 8:00 pm
tara ha escrit:a mi ja et vaig dir que m'agradava! Anira tot perfecte ja ho veuras!
Jo si que se on es em sembla bona idea!

Autor: nur_jor » dt. maig 26, 2009 8:11 pm
blackmamba ha escrit:
gràcies!!! és q com q ho vaig fer tant de pressa... i com q no és com jo m'imaginava el meu vestit... jejeje, lo q passa ñes q tinc mono de provar vestits... i ara q al final ho faig l'any vinent, com q ja ho tinc tot, estaré molt avorrida.... jejeje
muakssss![]()

Autor: tara » dt. maig 26, 2009 8:27 pm

Autor: blackmamba » dt. maig 26, 2009 8:30 pm
nur_jor ha escrit:blackmamba ha escrit:
gràcies!!! és q com q ho vaig fer tant de pressa... i com q no és com jo m'imaginava el meu vestit... jejeje, lo q passa ñes q tinc mono de provar vestits... i ara q al final ho faig l'any vinent, com q ja ho tinc tot, estaré molt avorrida.... jejeje
muakssss![]()
Aixo ja sol passar amb els vestits, et quedes el que menys t'esperes! Anar amb una idea del que a tu t'agrada no vol dir que et quedarà bé, i resulta que el que menys penses que et quedarà bé acaba sent el teu vestit!!!!
A mi em va passar, tenia un vestit al cap i pel març me'l vaig anar a provar... perque no m'el podia treure del cap!!! M'encantava el vestit! I quan me'l vaig provar i em vaig veure... em va caure als peus!!! No m'hi veia! no em quedava gens bé... M'en vaig provar altres i curiosament em va agradar un que no m'ho esperava...
Ja veus, que això d'anar amb una idea no funciona!!! Ves, que t'he de dir!! Ja saps del que parlo, jejeje
No diguis que estaras avorrida dona, pensa que tens molt temps per endavant i que pots fer les coses amb calma... ja tens lligat el tema detallets?

Autor: blackmamba » dt. maig 26, 2009 8:37 pm
tara ha escrit:Aixo ja passa, jo men vaig emprobar un munt, i el que mes m'agrada es un de senzillet, pero amb d'altres mes pomposos em veia rarissima, el meu novi aquell dia no em reconeixeria!
Ara tindras temps per els detallets, escollir el ram, mira'm a mi em falten 7 mesos i encara no tinc res, nomes el restaurant! ja tens les sabates?
Has tingut sort de trobar data per l'any que ve, som companyes de restaurant, ja veuras que sortira tot super be, aixi fora nervis i fora estres!

Autor: Giss » dt. maig 26, 2009 8:39 pm

Autor: blackmamba » dt. maig 26, 2009 8:44 pm
Giss ha escrit:Ninetes! he de demanar unes cosetes d'aquesta pàgina: http://www.airedefiesta.com/
Ho dic per si alguna vol demanar alguna cosa podriem fer-ho en conjunt pq els gastos d'envio son 5.25 si pesa menys de 6kg i 10.50 si pesa més.
Ja em direus alguna cosa.

Autor: nur_jor » dt. maig 26, 2009 8:45 pm

Autor: nur_jor » dt. maig 26, 2009 8:52 pm
Giss ha escrit:Ninetes! he de demanar unes cosetes d'aquesta pàgina: http://www.airedefiesta.com/
Ho dic per si alguna vol demanar alguna cosa podriem fer-ho en conjunt pq els gastos d'envio son 5.25 si pesa menys de 6kg i 10.50 si pesa més.

Autor: laiac » dt. maig 26, 2009 9:42 pm

Autor: laiac » dt. maig 26, 2009 9:50 pm
blackmamba ha escrit:tara ha escrit:Aixo ja passa, jo men vaig emprobar un munt, i el que mes m'agrada es un de senzillet, pero amb d'altres mes pomposos em veia rarissima, el meu novi aquell dia no em reconeixeria!
Ara tindras temps per els detallets, escollir el ram, mira'm a mi em falten 7 mesos i encara no tinc res, nomes el restaurant! ja tens les sabates?
Has tingut sort de trobar data per l'any que ve, som companyes de restaurant, ja veuras que sortira tot super be, aixi fora nervis i fora estres!
jo al contrari, deia que pomposos no, i mira... al final va ser aquest!!
El ram también el tenia mig mirat, havia escollit les flors i els colors, m'havien agafat les mesures del cotxe, l'estil de les solapes.... però res definitu. ara m'has recordat que he d'anar demà a parlar amb els de les flors, jejeje. les sabates también les tinc (50 euros al tocador de la novia, tinc foto posada al meu compte enrera a la pàgina 3), también la roba interior, jeje.
En quant a la data, en principi és el dissabte 21 d'agost (demà truco al restaurant per confirmar, espero que l'enrique no s'equivoques i estigui lliure de veritat, jajaja), només quedaba aquest dissabte i el 15 de maig, tot i que no hagués estat en dissabte, de moment tenen tots els divendres lliures de juny, juliol i agost, i tp em faria res fer-ho en divendres!!! i menys si és a l'agost, que la gent sol tenir més vacances i és un àmbient una mica menys formal. de fet si ho feia aquest any era en divendres.
i vengaaaaaaaaaaaaaa, una ltre rollo dels meus!!!!![]()
![]()
![]()

Autor: blackmamba » dt. maig 26, 2009 10:10 pm
laiac ha escrit:blackmamba ha escrit:tara ha escrit:Aixo ja passa, jo men vaig emprobar un munt, i el que mes m'agrada es un de senzillet, pero amb d'altres mes pomposos em veia rarissima, el meu novi aquell dia no em reconeixeria!
jo al contrari, deia que pomposos no, i mira... al final va ser aquest!!
El ram también el tenia mig mirat, havia escollit les flors i els colors, m'havien agafat les mesures del cotxe, l'estil de les solapes.... però res definitu. ara m'has recordat que he d'anar demà a parlar amb els de les flors, jejeje. les sabates también les tinc (50 euros al tocador de la novia, tinc foto posada al meu compte enrera a la pàgina 3), también la roba interior, jeje.
En quant a la data, en principi és el dissabte 21 d'agost (demà truco al restaurant per confirmar, espero que l'enrique no s'equivoques i estigui lliure de veritat, jajaja), només quedaba aquest dissabte i el 15 de maig, tot i que no hagués estat en dissabte, de moment tenen tots els divendres lliures de juny, juliol i agost, i tp em faria res fer-ho en divendres!!! i menys si és a l'agost, que la gent sol tenir més vacances i és un àmbient una mica menys formal. de fet si ho feia aquest any era en divendres.
i vengaaaaaaaaaaaaaa, una ltre rollo dels meus!!!!![]()
![]()
![]()
Blackmamba........bé, al final ja ho heu decidit, l'any vinent, pos tu estigues tranquil·la, ara ja heu pres una decisió i gaudeix de tot, dels preparatius que et falten, de tots els moments al costat del teu pare......i escolta....mono d'emprovarte vestits ho entenc, el meu m'agrada i me'n emprovaria més....però aquest és molt molt xulo i sgur que et deu quedar molt bé!!!
Petonets!!!!

Autor: Papallona* » dt. maig 26, 2009 10:42 pm
blackmamba ha escrit:nenas!!!!!!!!!!!!!!!!!
después de marear la perdiz, se ha decidido aplazar la boda al 21 de agosto de 2010!!! sólo me falta confirmar mañana con l'orangerie (era el único sábado a parte del 15 de mayo que les quedaba libre el año q viene... espero que el tio no se equivocara y realmente esté libre ese día, xq ya he habaldo con el mossèn!!!!!)
así que al final soy de las vuestras, jejeje.
no sé si os lo he enseñado por aquí (en mi post si lo he puesto) pero os pongo una foto de mi vestido, para saber vuestra opinion... esq lo miré tan rápido... fui una tarde a pronovias y en un par de horas o así ya lo tenia escogido.... y claro, ahora veo tantos que me gustan... el se aliaga por ejemplo es precioso!!!! y no se... no lo quiero cambiar xq es el q mi padre me ha visto puesto.... pero no se, creeis que es bonito??? es el modelo respiro de pronovias. quiero sinceridad por favor!!!!!
muaaaaaaaaaaaa![]()

Autor: Papallona* » dt. maig 26, 2009 10:43 pm
Giss ha escrit:podriem anar a l'etoile, que està casi davant. Coneixeu aquesta cafeteria?

Autor: torsaeann » dc. maig 27, 2009 7:18 am
después de marear la perdiz, se ha decidido aplazar la boda al 21 de agosto de 2010!!! sólo me falta confirmar mañana con l'orangerie (era el único sábado a parte del 15 de mayo que les quedaba libre el año q viene... espero que el tio no se equivocara y realmente esté libre ese día, xq ya he habaldo con el mossèn!!!!!)
no sé si os lo he enseñado por aquí (en mi post si lo he puesto) pero os pongo una foto de mi vestido, para saber vuestra opinion... esq lo miré tan rápido... fui una tarde a pronovias y en un par de horas o así ya lo tenia escogido.... y claro, ahora veo tantos que me gustan... el se aliaga por ejemplo es precioso!!!! y no se... no lo quiero cambiar xq es el q mi padre me ha visto puesto.... pero no se, creeis que es bonito??? es el modelo respiro de pronovias. quiero sinceridad por favor!!!!!
muaaaaaaaaaaaa![]()

Autor: torsaeann » dc. maig 27, 2009 7:20 am
Papallona* ha escrit:Giss ha escrit:podriem anar a l'etoile, que està casi davant. Coneixeu aquesta cafeteria?
.. mm em sona bastant.. i es davant no té perdua!!! A kina hora kedem????

Autor: torsaeann » dc. maig 27, 2009 7:20 am

Autor: jennytgn » dc. maig 27, 2009 8:23 am

Autor: jennytgn » dc. maig 27, 2009 8:33 am
muaaaaaaaaaaaa![]()