NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: blackmamba » dt. maig 26, 2009 8:00 pm

tara ha escrit:a mi ja et vaig dir que m'agradava! Anira tot perfecte ja ho veuras!
Jo si que se on es em sembla bona idea!

gràcies guapíssima!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-) :-) :-) :-)
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: nur_jor » dt. maig 26, 2009 8:11 pm

blackmamba ha escrit:
gràcies!!! és q com q ho vaig fer tant de pressa... i com q no és com jo m'imaginava el meu vestit... jejeje, lo q passa ñes q tinc mono de provar vestits... i ara q al final ho faig l'any vinent, com q ja ho tinc tot, estaré molt avorrida.... jejeje

muakssss :-///: :-///:

Aixo ja sol passar amb els vestits, et quedes el que menys t'esperes! Anar amb una idea del que a tu t'agrada no vol dir que et quedarà bé, i resulta que el que menys penses que et quedarà bé acaba sent el teu vestit!!!!
A mi em va passar, tenia un vestit al cap i pel març me'l vaig anar a provar... perque no m'el podia treure del cap!!! M'encantava el vestit! I quan me'l vaig provar i em vaig veure... em va caure als peus!!! No m'hi veia! no em quedava gens bé... M'en vaig provar altres i curiosament em va agradar un que no m'ho esperava...
Ja veus, que això d'anar amb una idea no funciona!!! Ves, que t'he de dir!! Ja saps del que parlo, jejeje
No diguis que estaras avorrida dona, pensa que tens molt temps per endavant i que pots fer les coses amb calma... ja tens lligat el tema detallets?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dt. maig 26, 2009 8:27 pm

Aixo ja passa, jo men vaig emprobar un munt, i el que mes m'agrada es un de senzillet, pero amb d'altres mes pomposos em veia rarissima, el meu novi aquell dia no em reconeixeria!
Ara tindras temps per els detallets, escollir el ram, mira'm a mi em falten 7 mesos i encara no tinc res, nomes el restaurant! ja tens les sabates?
Has tingut sort de trobar data per l'any que ve, som companyes de restaurant, ja veuras que sortira tot super be, aixi fora nervis i fora estres!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: blackmamba » dt. maig 26, 2009 8:30 pm

nur_jor ha escrit:
blackmamba ha escrit:
gràcies!!! és q com q ho vaig fer tant de pressa... i com q no és com jo m'imaginava el meu vestit... jejeje, lo q passa ñes q tinc mono de provar vestits... i ara q al final ho faig l'any vinent, com q ja ho tinc tot, estaré molt avorrida.... jejeje

muakssss :-///: :-///:

Aixo ja sol passar amb els vestits, et quedes el que menys t'esperes! Anar amb una idea del que a tu t'agrada no vol dir que et quedarà bé, i resulta que el que menys penses que et quedarà bé acaba sent el teu vestit!!!!
A mi em va passar, tenia un vestit al cap i pel març me'l vaig anar a provar... perque no m'el podia treure del cap!!! M'encantava el vestit! I quan me'l vaig provar i em vaig veure... em va caure als peus!!! No m'hi veia! no em quedava gens bé... M'en vaig provar altres i curiosament em va agradar un que no m'ho esperava...
Ja veus, que això d'anar amb una idea no funciona!!! Ves, que t'he de dir!! Ja saps del que parlo, jejeje
No diguis que estaras avorrida dona, pensa que tens molt temps per endavant i que pots fer les coses amb calma... ja tens lligat el tema detallets?

Nenaaaaa, entenc perfectament lo que comentes del vestit!!!! és el que em va passar.. aquest el vaig escollir per "provar un altre estil" i és el primer que em van donar per provar... i vaig dir, guau!!!!! primer vaig oensar que era l'impressió de veure'm per primera vegada amb un vestit de núvia... després me'n vaig provar com a 12 o 13 més i després uns 4 o 5 més per segona vegada.... i al final sempre acabava amb aquest posat dient, osti, si és que m'encanta com em queda, pero no és com jo pensava... jo lo de la pedreria i els brodats sempre havia pensat que era massa recarregat, pero mira tu quines coses... de tota manera, aquest és menys recargar que el nalon, per exemple. i té un escot diferent!!! si és que m'encanta.. pero clar, suposo q ens passa a totes igual, esq ja no m'enrecordo gaire de com em quedava, sé que jo em veia bé, que era el meu estil, però no ho recordo m'entens?? aix, quines paranoies!!!!

en quant al tema detalls, com q em caso a l'orangerie faré ampolles de vi per parella, tot i q también tinc mirats uns abanicos de la web de julio amb unes fundes i tal, però no se si comprar-ho ja o q fer.... también m'agraden unes bosses d'organza amb pètals de tela perfumats, i el q vull fer es rentar arros i ficar-lo dins de les bossetes dels pètals, jejeje. Me falta anar a comprar ninots per les entregues, tot i q avui he comprat uns ninots de playmòbil!! jeje, a veure com son!!!

tu que téns pensat de fer de detallets????

osti, quin rollo que he escrit, no??? xDDDDD

:o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o: :o-o:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: blackmamba » dt. maig 26, 2009 8:37 pm

tara ha escrit:Aixo ja passa, jo men vaig emprobar un munt, i el que mes m'agrada es un de senzillet, pero amb d'altres mes pomposos em veia rarissima, el meu novi aquell dia no em reconeixeria!
Ara tindras temps per els detallets, escollir el ram, mira'm a mi em falten 7 mesos i encara no tinc res, nomes el restaurant! ja tens les sabates?
Has tingut sort de trobar data per l'any que ve, som companyes de restaurant, ja veuras que sortira tot super be, aixi fora nervis i fora estres!

jo al contrari, deia que pomposos no, i mira... al final va ser aquest!!

El ram también el tenia mig mirat, havia escollit les flors i els colors, m'havien agafat les mesures del cotxe, l'estil de les solapes.... però res definitu. ara m'has recordat que he d'anar demà a parlar amb els de les flors, jejeje. les sabates también les tinc (50 euros al tocador de la novia, tinc foto posada al meu compte enrera a la pàgina 3), también la roba interior, jeje.

En quant a la data, en principi és el dissabte 21 d'agost (demà truco al restaurant per confirmar, espero que l'enrique no s'equivoques i estigui lliure de veritat, jajaja), només quedaba aquest dissabte i el 15 de maig, tot i que no hagués estat en dissabte, de moment tenen tots els divendres lliures de juny, juliol i agost, i tp em faria res fer-ho en divendres!!! i menys si és a l'agost, que la gent sol tenir més vacances i és un àmbient una mica menys formal. de fet si ho feia aquest any era en divendres.

i vengaaaaaaaaaaaaaa, una ltre rollo dels meus!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Giss » dt. maig 26, 2009 8:39 pm

Ninetes! he de demanar unes cosetes d'aquesta pàgina: http://www.airedefiesta.com/
Ho dic per si alguna vol demanar alguna cosa podriem fer-ho en conjunt pq els gastos d'envio son 5.25 si pesa menys de 6kg i 10.50 si pesa més.
Ja em direus alguna cosa.
Imatge

Imatge
Giss
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1287
Membre des de: dg. abr. 19, 2009 9:12 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. maig 26, 2009 8:44 pm

Giss ha escrit:Ninetes! he de demanar unes cosetes d'aquesta pàgina: http://www.airedefiesta.com/
Ho dic per si alguna vol demanar alguna cosa podriem fer-ho en conjunt pq els gastos d'envio son 5.25 si pesa menys de 6kg i 10.50 si pesa més.

vaig a xafardejar!!!!
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: nur_jor » dt. maig 26, 2009 8:45 pm

blackmamba, si encara et queden cosetes per fer i mer mirar... no t'avorriràs, no! jejeje
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: nur_jor » dt. maig 26, 2009 8:52 pm

Giss ha escrit:Ninetes! he de demanar unes cosetes d'aquesta pàgina: http://www.airedefiesta.com/

giss!!
compta amb mi!! a mi m'agradaria demanar el confeti de cors vermells metalitzats!!
aquesta web te coses que estan molt be!! :-)ok:
nur_jor l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 26, 2009 8:59 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Imatge
nur_jor

EntradaAutor: tara » dt. maig 26, 2009 8:58 pm

he mirat el paraigues blanc, no em puc arriscar!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: laiac » dt. maig 26, 2009 9:42 pm

Guapiiiiiissimes ninetes meves!!!!!

Porto un cacau!!! entre el meu post, el post d'algunes que m'he viciat a mirar, la feina, i el foro general............es que no dona a l'abast, això és una bogeria!!!!! i què és això??? un dia sense entrar i ja feu kedada????? eiiiiiii que jo tinc vestit però també vull venir.....que no faig res...si si si si...a veure, on nem???a tarragona??? l'etoile???? aix mare.....em perdo!!!! a mi m'heu de dir lloc i hora!!!!jijijiji

I segon, giss ara faré una ullada a aquesta pàgina!!!!! a veure a veure!!!

Petonets!!!
Imatge
Imatge
laiac
:: núvia de bronze

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: laiac » dt. maig 26, 2009 9:50 pm

blackmamba ha escrit:
tara ha escrit:Aixo ja passa, jo men vaig emprobar un munt, i el que mes m'agrada es un de senzillet, pero amb d'altres mes pomposos em veia rarissima, el meu novi aquell dia no em reconeixeria!

El ram también el tenia mig mirat, havia escollit les flors i els colors, m'havien agafat les mesures del cotxe, l'estil de les solapes.... però res definitu. ara m'has recordat que he d'anar demà a parlar amb els de les flors, jejeje. les sabates también les tinc (50 euros al tocador de la novia, tinc foto posada al meu compte enrera a la pàgina 3), también la roba interior, jeje.

En quant a la data, en principi és el dissabte 21 d'agost (demà truco al restaurant per confirmar, espero que l'enrique no s'equivoques i estigui lliure de veritat, jajaja), només quedaba aquest dissabte i el 15 de maig, tot i que no hagués estat en dissabte, de moment tenen tots els divendres lliures de juny, juliol i agost, i tp em faria res fer-ho en divendres!!! i menys si és a l'agost, que la gent sol tenir més vacances i és un àmbient una mica menys formal. de fet si ho feia aquest any era en divendres.

Blackmamba........bé, al final ja ho heu decidit, l'any vinent, pos tu estigues tranquil·la, ara ja heu pres una decisió i gaudeix de tot, dels preparatius que et falten, de tots els moments al costat del teu pare......i escolta....mono d'emprovarte vestits ho entenc, el meu m'agrada i me'n emprovaria més....però aquest és molt molt xulo i sgur que et deu quedar molt bé!!!

Petonets!!!!
Imatge
Imatge
laiac

Entrades: 1707
Membre des de: dc. març 18, 2009 12:44 pm

EntradaAutor: blackmamba » dt. maig 26, 2009 10:10 pm

laiac ha escrit:
blackmamba ha escrit:

Blackmamba........bé, al final ja ho heu decidit, l'any vinent, pos tu estigues tranquil·la, ara ja heu pres una decisió i gaudeix de tot, dels preparatius que et falten, de tots els moments al costat del teu pare......i escolta....mono d'emprovarte vestits ho entenc, el meu m'agrada i me'n emprovaria més....però aquest és molt molt xulo i sgur que et deu quedar molt bé!!!

Petonets!!!!

merci guapa!!!! si, al final hem decidit això i ja està!!! quin pes m'he tret de sobre, la veritat. ara amb tranquilitat i a estar amb el papa, que bé s'ho mereix i ho necessita.

mua guapeta!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
blackmamba

EntradaAutor: Papallona* » dt. maig 26, 2009 10:42 pm

blackmamba ha escrit:nenas!!!!!!!!!!!!!!!!!

después de marear la perdiz, se ha decidido aplazar la boda al 21 de agosto de 2010!!! sólo me falta confirmar mañana con l'orangerie (era el único sábado a parte del 15 de mayo que les quedaba libre el año q viene... espero que el tio no se equivocara y realmente esté libre ese día, xq ya he habaldo con el mossèn!!!!!)

así que al final soy de las vuestras, jejeje.

no sé si os lo he enseñado por aquí (en mi post si lo he puesto) pero os pongo una foto de mi vestido, para saber vuestra opinion... esq lo miré tan rápido... fui una tarde a pronovias y en un par de horas o así ya lo tenia escogido.... y claro, ahora veo tantos que me gustan... el se aliaga por ejemplo es precioso!!!! y no se... no lo quiero cambiar xq es el q mi padre me ha visto puesto.... pero no se, creeis que es bonito??? es el modelo respiro de pronovias. quiero sinceridad por favor!!!!!

muaaaaaaaaaaaa :: orrr:: :: orrr::

El vestit és preciós!!! una passada!!!!
així que a l'agost!!! eh!!!.. segur que surt tot molt bé wapa!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Papallona* » dt. maig 26, 2009 10:43 pm

Giss ha escrit:podriem anar a l'etoile, que està casi davant. Coneixeu aquesta cafeteria?

.. mm em sona bastant.. i es davant no té perdua!!! A kina hora kedem????
Papallona*

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: torsaeann » dc. maig 27, 2009 7:18 am

después de marear la perdiz, se ha decidido aplazar la boda al 21 de agosto de 2010!!! sólo me falta confirmar mañana con l'orangerie (era el único sábado a parte del 15 de mayo que les quedaba libre el año q viene... espero que el tio no se equivocara y realmente esté libre ese día, xq ya he habaldo con el mossèn!!!!!)

no sé si os lo he enseñado por aquí (en mi post si lo he puesto) pero os pongo una foto de mi vestido, para saber vuestra opinion... esq lo miré tan rápido... fui una tarde a pronovias y en un par de horas o así ya lo tenia escogido.... y claro, ahora veo tantos que me gustan... el se aliaga por ejemplo es precioso!!!! y no se... no lo quiero cambiar xq es el q mi padre me ha visto puesto.... pero no se, creeis que es bonito??? es el modelo respiro de pronovias. quiero sinceridad por favor!!!!!

Nineta¡¡¡
El vestit és molt bonic....de veritat....ESTARÀS GUAPÍSSIMA¡¡¡¡¡
Per el tema de no saber que fer...no pateixis¡¡¡¡¡amb el tema de bodatour ja estarem entretingudes¡¡¡jajajajajaj
Espero que el restaurant no et posin cap pega per aquest dia d'agost.

Un petonet molt fort¡¡¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dc. maig 27, 2009 7:20 am

Papallona* ha escrit:
Giss ha escrit:podriem anar a l'etoile, que està casi davant. Coneixeu aquesta cafeteria?

.. mm em sona bastant.. i es davant no té perdua!!! A kina hora kedem????

Nineta¡¡¡¡

Jo arribaré a les 11.45 a pronovias...no puc arribar avanç....
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: torsaeann » dc. maig 27, 2009 7:20 am

vaig a mirar a veure que tal¡¡¡¡¡

Mua¡¡¡
Imatge
torsaeann

EntradaAutor: jennytgn » dc. maig 27, 2009 8:23 am

Bon dia!!!

Tengo un lio..hay un modelo de pronovias que me encanta (falta que puesto también me guste) y si el sabado cuando vaya a pronovias esta de mi talla y a mitad de precio.. el problema es que me da mal rollo llevarmelo para casa un año antes. Tendrian que quedarselo alli como todos jooooo

NAdie habeis oido hablar de MAS BORONAT?
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: jennytgn » dc. maig 27, 2009 8:33 am

El vestido es muy bonito! y bueno sobre la boda pues ya has tomado una decision asi que por lo menos estaras más tranquila!
Haber si no hay ningun problema con el restaurante
jennytgn

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants