NUVIES LLEIDA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: cuca lleida » dc. maig 20, 2009 8:49 pm

hola princesesssssssssssssss

trankiles que me va be!!
kedem a les 17.45 a l'entrada del parking de barris nord (si te va millor quedar per pardinyes....o per la rambla lluneta nomes te cal dir-ho)
miri tranki que te passem a buscar, no hi ha problema, ja portare el cotxe
gemma si vols antes de anar a barris nord passo a buscarte, no tinc problema!

iseeeee i mmiri poseuvos bonetes!!!
nuvia!!!!! com estass???
ah lluneta lo del autobus molt bona idea!!!
ise lo de canviar la hora....aixo heu de valorar vosaltres, a mi personalment me agraden mes les bodes de tarde-nit. Pero per altre banda si la fas pel mati aprofites tot el dia...encara que te toca matiinaar...no se wapa,, es que les dues tenen coses bones........ :-/ :-/ :-/ no sabria que dirte
Imatge
cuca lleida
:: núvia experta

Entrades: 914
Membre des de: dg. set. 28, 2008 7:59 pm

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 20, 2009 8:59 pm

ise ha escrit:Nosaltres hem pensat canviar l'hora de la boda i passar-la al mati. Que us sembla? :hmm::

Com és? Home diuen que s'aprofita més el dia sobretot la núvia pro no sé... a mi personalment m'agraden més de nit però tot són opcions!!! I encara esteu a temps!!!
Imatge
lluneta29
:: núvia d'or

Entrades: 3558
Membre des de: dc. gen. 02, 2008 1:21 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 20, 2009 9:03 pm

cuca lleida ha escrit:hola princesesssssssssssssss

trankiles que me va be!!
kedem a les 17.45 a l'entrada del parking de barris nord (si te va millor quedar per pardinyes....o per la rambla lluneta nomes te cal dir-ho)

nuvia!!!!! com estass???
ise lo de canviar la hora....aixo heu de valorar vosaltres, a mi personalment me agraden mes les bodes de tarde-nit. Pero per altre banda si la fas pel mati aprofites tot el dia...encara que te toca matiinaar...no se wapa,, es que les dues tenen coses bones........ :-/ :-/ :-/ no sabria que dirte

No si ja em va bé quedar al barris nord, deixaré el cotxe a casa ma mare i vindré caminant... stà allí mateix :-)ok: a les 17.45 allí si veiés que no puc arribar te truco però en principi cap problema!!! :-)ok:Lo de l'autocar li he dit a ma mare i también li ha semblat bona idea i al jordi també així que segurament ho posarem i tant panxos... no se m'hagués ocorregut a mi sola jajaja sort de les meves amigues trompes... jajajajajaja
X cert, no volia bodes pos ara ja en tinc tres aquest any!!!!!!!!!!!!!!!! Ma germa (la més grossa i emotiva), la de la miriameta i la d'una amiga que m'acaba de dir que es casa a finals d'octubre segurament a l'espígol de balaguer (és una boda fugaz diguem) però que també em fa molta il.lusió.............................. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ise si tu te queixaves jo vaig pel camí ehhhhhhhhhh jajajajaja
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dc. maig 20, 2009 9:11 pm

lluneta29 ha escrit:
cuca lleida ha escrit:hola princesesssssssssssssss

trankiles que me va be!!

nuvia!!!!! com estass???

No si ja em va bé quedar al barris nord, deixaré el cotxe a casa ma mare i vindré caminant... stà allí mateix :-)ok: a les 17.45 allí si veiés que no puc arribar te truco però en principi cap problema!!! :-)ok:Lo de l'autocar li he dit a ma mare i también li ha semblat bona idea i al jordi també així que segurament ho posarem i tant panxos... no se m'hagués ocorregut a mi sola jajaja sort de les meves amigues trompes... jajajajajaja
X cert, no volia bodes pos ara ja en tinc tres aquest any!!!!!!!!!!!!!!!! Ma germa (la més grossa i emotiva), la de la miriameta i la d'una amiga que m'acaba de dir que es casa a finals d'octubre segurament a l'espígol de balaguer (és una boda fugaz diguem) però que també em fa molta il.lusió.............................. >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: ise si tu te queixaves jo vaig pel camí ehhhhhhhhhh jajajajaja

tranki, kedem a barris nord, cap problema!

visca les bodes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jejejejejejeje aixo significa comprar roba!!!!!!!!!!! i fiestaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
:-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
>.-<:

nenees que divendres ens veiem!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 20, 2009 9:13 pm

Jajaja aprofitaré algo per poc que pugui... stik en crisis!!! A més a l'agost em fico a l'atur i espero tenir feina pel setembre!!!!!!!!!!!
Cuca la gemma t'ha dit algo de si vindrà?? A mi res de res...
Què bé que divendres ens veurem!!!!!!!!!! no em de deixar passar tant de temps que us anyoro mooolt! necessito una injecció d'energia la veritat!!! :-)ok:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: cuca lleida » dc. maig 20, 2009 9:20 pm

no m'ha dit res....esperare a k dema digui algo missatge...pq el divendres no me conectare.
un besito wapa que vaig a fer el sopar i menjar algo...i despres a momir que estic cansadissima!
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: lluneta29 » dc. maig 20, 2009 9:23 pm

cuca lleida ha escrit:no m'ha dit res....esperare a k dema digui algo missatge...pq el divendres no me conectare.
un besito wapa que vaig a fer el sopar i menjar algo...i despres a momir que estic cansadissima!

Naniiiiiiiiiit jo me'n vaig también a sopar i estudiar!!! Un bexito a totes! ànims que demà ja és dijous!!!!!!!!!!! :-))
Imatge
lluneta29

Holaaaa!!

EntradaAutor: Amelie » dj. maig 21, 2009 5:47 pm

Que tal esteu totes??? Espero que molt bé!!! Aquesta setmana també vaig a tope i fins avui no m'he pogut connectar, i és una connexió fugaz perquè estic a la feina. Només volia desitjar-vos que us ho passeu molt bé demà a la kedada i Molt Bon Cap de Setmana a Totes.

Adeuuuuu!!!
Amelie
:: núvia experimentada
:: núvia experimentada

Entrades: 224
Membre des de: dg. abr. 05, 2009 7:38 pm

EntradaAutor: cuca lleida » dv. maig 22, 2009 7:09 am

hola princesessssssssssssss
aixo esta molt molt paradet no??

avui es el gran dia de la KEDADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA viscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Nuvia fa temps que no et veiem per aki, que tal tot??

Amelie, llastima que no puguis venir, :-( la proxima no pots faltar,eh??

Miri Lluneta akesta tarde us passo a buscar tal com vem quedar, a les 17.45 i a les 18.00 al insti.

Ise com te trobes princesa....aixo que no passis per aki me fa entendre que no gaire be... (+:-) cuidat que akesta tarde anem cap a molle!!!!!!!!

Gemma que vens al final?? tambe fa dies qu no sabem de tu......

Deu ser que totes estem a final de curs i aixo se nota....no?? :-/ :-/ hem de pujar akest foro!!!!!! com abans que si deixaves d'escriure un dia hi havia 5 pagines per llegir......

amunt les princeses de lleidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

avui KEDADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::
Imatge
cuca lleida

Re: Holaaaa!!

EntradaAutor: lluneta29 » dv. maig 22, 2009 7:32 am

Amelie ha escrit:Que tal esteu totes??? Espero que molt bé!!! Aquesta setmana també vaig a tope i fins avui no m'he pogut connectar, i és una connexió fugaz perquè estic a la feina. Només volia desitjar-vos que us ho passeu molt bé demà a la kedada i Molt Bon Cap de Setmana a Totes.

Adeuuuuu!!!

No t'agobiis tothom va atabalat aquests dies... així que quan puguis ja ens coneixerem!!!!
::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: Passa bon finde!!!!!!
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: lluneta29 » dv. maig 22, 2009 7:35 am

cuca lleida ha escrit:hola princesessssssssssssss
aixo esta molt molt paradet no??

avui es el gran dia de la KEDADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA viscaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Nuvia fa temps que no et veiem per aki, que tal tot??

Amelie, llastima que no puguis venir, :-( la proxima no pots faltar,eh??

Miri Lluneta akesta tarde us passo a buscar tal com vem quedar, a les 17.45 i a les 18.00 al insti.

Ise com te trobes princesa....aixo que no passis per aki me fa entendre que no gaire be... (+:-) cuidat que akesta tarde anem cap a molle!!!!!!!!

Gemma que vens al final?? tambe fa dies qu no sabem de tu......

Deu ser que totes estem a final de curs i aixo se nota....no?? :-/ :-/ hem de pujar akest foro!!!!!! com abans que si deixaves d'escriure un dia hi havia 5 pagines per llegir......

amunt les princeses de lleidaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::

avui KEDADAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : : beer : :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: :mu:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui:: ::fiestuqui::

Eiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii wuapes!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Avui ja és divendres... aquesta setmana se m'ha fet moooolt llarga!!!! Però avui entre quedar amb vosaltres i l'aplec... conto que serà un dia especial!!!!!!!!!! Tinc ganes de veure'us...
Tranqui cuca... aquest foro s'ha de pujar i aquest estiu ho farem!!!! >.-<: Quan s'acabi el curs i els exàmens tots amunt!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avui kdadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///: :-///:
X cert, he kdat amb la ise al bar aquell de l'altra vegada, conto que ho sabré trobar sinó m'enduc el gps i segur que no ens perdem!!!! Vale???
A les 17.45h al barris nord!!!!!!!!!!!!! =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)

Iseeeeeeeeeeee no cal que et digui que t'estimo no??? Jajajaja no tinc paraules!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: ise » dl. maig 25, 2009 7:08 am

Bon dia precioses! :*:-) :*:-) :*:-)

Com ha anat l'aplec??? Lluneta a la tele va sortir un moment la teva penya però no us vaig veure a cap dels dos :-( :-(

Nenes, la "boda" de dissabte genial :-) :-) :-) quin fart de riure!!! Encara avui vaig ressacosa :--( hehehe. Realment va ser bonissim!!!!

La cerimonia començava a les 12 al centre civic de les Borges, i com no pot ser d'altra manera ens va fer esperar una miqueta...va arribar amb un cotxe presidencial pq portava dos banderetes amb l'escut de Balaguer al capot...ens van fer entrar a tots i després va entrar ell, amb ram inclós, acompanyat per una regidora de l'ajuntament de Balaguer. Durant la cerimonia va ser un no parar de riure, va parlar la regidora de Balaguer donant fe que el cedient a les Borges i clar després va parlar l'alcalde de Borges per dir que si que l'acceptaven però no sense abans passar diferents proves. Va sortir un video on simulaven que el raptaven pq no volien que anes a viure a Borges, diapositives on el nuvi explicava les raons per casar-se amb les Borges, etc. Quan es va acabar la cerimonia es va tirar el tradicional arros i confeti i tots cap a fer una rua pel poble. Tenia una carrossa preparada i a la rua ens acompanyaven un peix, un anec, un pa de ronyo, una cetrillera, una vaca i el sant crist de Balaguer... :-) :-)
Per allà a les tres tots cap a dinar i beure (tots els beures a 1€ o sigui que us ho podeu imaginar... :star:: :star::) concerts a partir de les 5 i fins a nose quina hora...
ise l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 25, 2009 8:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
ise
:: núvia d'argent

Entrades: 2578
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 7:24 am

EntradaAutor: ise » dl. maig 25, 2009 8:21 am

Hola guapes ara hi he pensat

http://www.noviasybodas.es/epages/62040581.sf/es_ES/?ObjectPath=/Shops/62040581

és la pàgina que us vaig comentar el divendres.

Petons ::love:: ::love::
ise

EntradaAutor: cuca lleida » dl. maig 25, 2009 3:59 pm

hola princesessssssssss
que tal el finde??
quina cosa mes original no ise?? si us ho veu passar be ja esta, no??
jo el cap de setmana no he parat , el dissabte tot lo dia per barna i el diumenge a fregar el pis....volia passar per l'aplec pero me feia cosa anar soleta i tornar soleta per la nit....soc una cagada :-(

ise!! te m'has avançat, akesta pagina es la que us volia passar per lo dels banos....pero me vaig equivocar, son a un euro (que per ser de fusta no els trobo gens cars....) soc un desastre...no tinc memoria pels preus.... :star:: :star:: u sento ! aquesta pagina hi ha un munt de coses xules i originals.....

bno guapes vaig a fer la compra i despres reunio d'escala i dema reunio del cole...uffff :o-o: no se si tornare a conectarme....intentare!

MIRI MOOOOOOOOOOOLTES ASIESSSSSSSSSSSSSSSSS WAPAAAAAA ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
cuca lleida

EntradaAutor: ise » dl. maig 25, 2009 4:11 pm

Hola preciosa, aquest migdia he trobat aquests ventalls a 0.78 mireu-vos aquesta pàgina
http://guianupcial.com/webs/index.php?nom=Regalos%20de%20Boda&id=587&cc=BNQDET&email=pedidos@regalos-boda.com&url=www.regalos-boda.com

Però igualment crec que n'he vist més barats :hmm:: :hmm::
ise

EntradaAutor: ise » dl. maig 25, 2009 4:21 pm

ise

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. maig 25, 2009 7:49 pm

Hola boniques!!! Com va anar el divendres???

Ise... ja has començat la temporada 2009 de bodes??? jejejejejeje

Jo tinc unes ganes que acabi el curs!!!! Queden 23 dies (Em sembla, i hi incloc els findes!!!!)

Tic perra per tot, per netejar, per entrar al foro, per TOT!!!

Un besitet my little princesses!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: nuvia2010 » dl. maig 25, 2009 7:51 pm

Ah!!! Avui amb el meu amore hem comprat la guia d'EEUU!!!! Que way!!!! Tinc unes ganes de comprar JA els bitllets davio!!!!
Imatge
Imatge
nuvia2010

Entrades: 1033
Membre des de: dv. ago. 29, 2008 11:14 am

EntradaAutor: lluneta29 » dt. maig 26, 2009 10:04 pm

Holaaa wuapes!! Sento no poder connectar-me però dsprés de l'aplec m'he decidit a estudiar una mica més en serio i fer l'últim esforç i això estic fent així que dir-vos que l'aplec una passada, encara tinc ressaca!!! jejeje però ens ho vem passar genial!!! I ara tornada a la realitat i això vol dir feina i més feina!!! Però val la pena crec jo... aquestes setmanes seràn realment dures així que si no tinc temps de connectar-me, penseu una mica en mi!!! Em podeu trucar sempre que vulgueu. A partir del 20 tornaré a ser persona no us preocupeu!!! Moooolts petons!!!
::love::
Imatge
lluneta29

EntradaAutor: miriameta » dt. maig 26, 2009 10:06 pm

Hola a totes!!

Com us va?? espero que tot be!! jo estic agotada.. les nits me deixen k.o, i a sobre el treball, que vaig trigar des que vaig venir a les 8 del mati fins les 6 de la tarde...

Iseta!! aixi que tu vas pasar molt be dissabte jeje debie ser un show jeje quines coses mes rares es veuen... mentre la gent sigui feliç...

Lluneta!! com van anar els caragolets?? be no? :)

Cucaa!!! no me donis les gràcies dona!!! pero per res eh!!! jo contenta.. ja me coneixeu ::love::

com esteu les demes???

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
06/09/2009 Miri & Euge
Imatge
ImatgeImatge
El bloc del peque: http://blocs.socpetit.cat/samuel/
La meva crònica: viewtopic.php?f=41&t=20284
miriameta
:: supernúvia
:: supernúvia

Entrades: 5263
Membre des de: dg. juny 22, 2008 10:27 pm