NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 27, 2009 9:27 am

tara ha escrit:Aliaga ho fem a l'orangerie, que et sembla?, aliaga passare per el teu post per veure el teu vestit! Si vols veure el que m'agrada esta al meu post!
Ei Si si quedamos el sabado por la mañana, asi chafardeamos!
Eli que guai la fecha!!!!!!!!!!!!1

home, l'orangerie es una pasada...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 27, 2009 9:27 am

Papallona* ha escrit:El señorial es PRECIOSO!!!!!!
me encantan los two de rosa clarà aixxxxxxxx
voy a ver si encuentro una foto que vi de una novia!!!

sííí´´ií
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 27, 2009 9:28 am

Papallona* ha escrit:el señorial de la aún señorita Aliaga

tia!!! papallona, quina ilu!!!
qui és? alguna boda que vas anar...
jo el que no portaré és la xaquetilla... perquè al juliol em moriré de calor....
quina ilu!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 27, 2009 10:06 am

blackmamba ha escrit:nenas!!!!!!!!!!!!!!!!!

después de marear la perdiz, se ha decidido aplazar la boda al 21 de agosto de 2010!!! sólo me falta confirmar mañana con l'orangerie (era el único sábado a parte del 15 de mayo que les quedaba libre el año q viene... espero que el tio no se equivocara y realmente esté libre ese día, xq ya he habaldo con el mossèn!!!!!)

así que al final soy de las vuestras, jejeje.

no sé si os lo he enseñado por aquí (en mi post si lo he puesto) pero os pongo una foto de mi vestido, para saber vuestra opinion... esq lo miré tan rápido... fui una tarde a pronovias y en un par de horas o así ya lo tenia escogido.... y claro, ahora veo tantos que me gustan... el se aliaga por ejemplo es precioso!!!! y no se... no lo quiero cambiar xq es el q mi padre me ha visto puesto.... pero no se, creeis que es bonito??? es el modelo respiro de pronovias. quiero sinceridad por favor!!!!!

muaaaaaaaaaaaa :: orrr:: :: orrr::

blackmamba, de corazón...

ES PRECIOSO!!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 27, 2009 10:13 am

jennytgn ha escrit:Bon dia!!!

Tengo un lio..hay un modelo de pronovias que me encanta (falta que puesto también me guste) y si el sabado cuando vaya a pronovias esta de mi talla y a mitad de precio.. el problema es que me da mal rollo llevarmelo para casa un año antes. Tendrian que quedarselo alli como todos jooooo

NAdie habeis oido hablar de MAS BORONAT?

si Jenny
yo he oido hablar.
al final no fui..
pero se de una boda que se kedaron a dormir allí y el día siguiente hicieron con los que se kedaron barbacoaaaaaaaaaaaaa

es una masia.. es diferente!! lo harás allí?
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: jennytgn » dc. maig 27, 2009 10:20 am

Pues tengo que ir a mirarlo. He estado en can ayxelà y me gusta. Pero vi este que te puedes quedar a dormir y que al día siguiente hay barbacoa y no sé me gusta la idea.

ME gusta por eso mismo porque es diferente, yo es que prefiero una masia y todo más natural, no sé no me veo en un pedazo de restaurante... (jajaj y tampoco puedo pagarlo)

Tengo que verlo porque solo lo he visto por web. Y precios claro!
es el mismo catering que lo hace en el castell de Tamarit
jennytgn
:: núvia de bronze
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 27, 2009 10:59 am

jennytgn ha escrit:Pues tengo que ir a mirarlo. He estado en can ayxelà y me gusta. Pero vi este que te puedes quedar a dormir y que al día siguiente hay barbacoa y no sé me gusta la idea.

ME gusta por eso mismo porque es diferente, yo es que prefiero una masia y todo más natural, no sé no me veo en un pedazo de restaurante... (jajaj y tampoco puedo pagarlo)

Tengo que verlo porque solo lo he visto por web. Y precios claro!
es el mismo catering que lo hace en el castell de Tamarit

pues si te gusta esa idea.. seguro que te encanta...
lo reformaron todo.. creo recordar!!!! yo no llegué a verlo (y mira que mirÉ!!!) pq nos enamoramos del salon de l'orangerie jejej.. ya verás que será una pasada!
Papallona*

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 27, 2009 10:59 am

blackmamba ha escrit:
tara ha escrit:Aixo ja passa, jo men vaig emprobar un munt, i el que mes m'agrada es un de senzillet, pero amb d'altres mes pomposos em veia rarissima, el meu novi aquell dia no em reconeixeria!
Ara tindras temps per els detallets, escollir el ram, mira'm a mi em falten 7 mesos i encara no tinc res, nomes el restaurant! ja tens les sabates?
Has tingut sort de trobar data per l'any que ve, som companyes de restaurant, ja veuras que sortira tot super be, aixi fora nervis i fora estres!

jo al contrari, deia que pomposos no, i mira... al final va ser aquest!!

El ram también el tenia mig mirat, havia escollit les flors i els colors, m'havien agafat les mesures del cotxe, l'estil de les solapes.... però res definitu. ara m'has recordat que he d'anar demà a parlar amb els de les flors, jejeje. les sabates también les tinc (50 euros al tocador de la novia, tinc foto posada al meu compte enrera a la pàgina 3), también la roba interior, jeje.

En quant a la data, en principi és el dissabte 21 d'agost (demà truco al restaurant per confirmar, espero que l'enrique no s'equivoques i estigui lliure de veritat, jajaja), només quedaba aquest dissabte i el 15 de maig, tot i que no hagués estat en dissabte, de moment tenen tots els divendres lliures de juny, juliol i agost, i tp em faria res fer-ho en divendres!!! i menys si és a l'agost, que la gent sol tenir més vacances i és un àmbient una mica menys formal. de fet si ho feia aquest any era en divendres.

i vengaaaaaaaaaaaaaa, una ltre rollo dels meus!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

BLACKMAMBA, ON T'AGAFES LES FLORS, PER CERT? I EL FOTÒGRAF...
ANIRÀS GUAPÍSSIMA I EL TEU PARE TINDRÀ AQUEST RECORD PER SEMPRE... ::love::
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 27, 2009 11:00 am

Tengo un lio..hay un modelo de pronovias que me encanta (falta que puesto también me guste) y si el sabado cuando vaya a pronovias esta de mi talla y a mitad de precio.. el problema es que me da mal rollo llevarmelo para casa un año antes. Tendrian que quedarselo alli como todos jooooo

NO, PERO ME SUENA DE ALGUNA FIRA...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 27, 2009 11:02 am

Papallona* ha escrit:

si Jenny
yo he oido hablar.
al final no fui..
pero se de una boda que se kedaron a dormir allí y el día siguiente hicieron con los que se kedaron barbacoaaaaaaaaaaaaa

es una masia.. es diferente!! lo harás allí?

JENNI, MAS BORONAT ESTÁ EN SALOMÓ, CERCA DE MONTFERRI!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: blackmamba » dc. maig 27, 2009 11:13 am

Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

primer que tot, agrais a totes les que haver opinat sobre el meu vestit!!!! :-()-) :-()-) :-()-) ara em quedo més tranquila, jejejeje.

Per altra banda, aquests de l'Orangerie me l'han liada... vam anar dilluns a demanar les possibles dates per l'any q vé, i em van dir que quedava el dissabte 21 d'agost lliure.. que truqués el dimecres per parlar amb la Maria, que ella ahir se n'anava a Port Aventura amb el seu fill... i truco avui i em diuen que AHIR van vendre aquest dissabte i que ja no està disponible!!!! m'he quedat a QUADROS!!! ja no els hi tinc gens de confiança, la veritat... al final hem tingut que agafar el 20 d'agost, divendres, xq jo ja vaig parlar ahir amb el mossèn i li vaig dir el 21.. així q dissabte al curs prematrimonial li diré que els del restaurant es van confondre i que no és el 21 sinó el 20... xq es que sinó em pendrà pel pito del sereno!!!!

Però bé... al final, data espero que definitiva 20 d'AGOST de 2010!!!!!

mua guapes!!! i ànims que ja estem a dimecres!!!!!

::love:: ::love:: ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba
:: núvia bi-mil·lenària

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dc. maig 27, 2009 11:16 am

Ei nenes jo i vaog a les 9 i mitja a pronovias i despres mai de comprar unes sabates al sacha que hi ha mes amunt...xo jo i anire am lameva mare i potser mun pare i quan acabem anirem a comprar al mercat i cap a csa a fer feina...aixi q jo el ms segur es q no em pugui quedar....
monxi_bp
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 27, 2009 12:17 pm

blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

primer que tot, agrais a totes les que haver opinat sobre el meu vestit!!!! :-()-) :-()-) :-()-) ara em quedo més tranquila, jejejeje.

Per altra banda, aquests de l'Orangerie me l'han liada... vam anar dilluns a demanar les possibles dates per l'any q vé, i em van dir que quedava el dissabte 21 d'agost lliure.. que truqués el dimecres per parlar amb la Maria, que ella ahir se n'anava a Port Aventura amb el seu fill... i truco avui i em diuen que AHIR van vendre aquest dissabte i que ja no està disponible!!!! m'he quedat a QUADROS!!! ja no els hi tinc gens de confiança, la veritat... al final hem tingut que agafar el 20 d'agost, divendres, xq jo ja vaig parlar ahir amb el mossèn i li vaig dir el 21.. així q dissabte al curs prematrimonial li diré que els del restaurant es van confondre i que no és el 21 sinó el 20... xq es que sinó em pendrà pel pito del sereno!!!!

BÉ, NOMÉS PENSA AIXÒ, QUE ET CASES... VISCA, JA TENS DATA DEFINITIVA!!!!
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: blackmamba » dc. maig 27, 2009 12:34 pm

aliaga79 ha escrit:
blackmamba ha escrit:Ninetes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BÉ, NOMÉS PENSA AIXÒ, QUE ET CASES... VISCA, JA TENS DATA DEFINITIVA!!!!

menos mal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! estava una mica cansada de canviar la data o de pensar en canviar-la...

muaaaaa ::love:: ::love:: ::love::
Imatge
blackmamba

Entrades: 2166
Membre des de: ds. març 07, 2009 7:31 pm

EntradaAutor: aliaga79 » dc. maig 27, 2009 12:54 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: tara » dc. maig 27, 2009 6:13 pm

Hola noies ja es dimecres, que he de veure el futbol?
A mi em toca tragar-me'l!
Com va tot?
Li he preparat una sorpreseta al ramon, aquest mati he anat a comprar una sammareta del barça, espero que li fagi ilu!!!!!!!!!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 27, 2009 7:32 pm

Bona tarda!!!!!!!!!!

Jenny, la veritat és que mai havia sentit a parlar de Mas Boronat, per on cau?

Blackmamba, me n'alegro que ja tinguis data definitiva! :-)ok:

Tara, segur que li fa molta ilusio al Ramon! A quin culé no li faria? Jejeje! Demà vas a provar-te vestits, no?

Ninetes!! Tinc bones notícies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se m'ha resolt el tema vistaprint!!! Encara no m'ho puc creure!!!!! Si si! Estic que no m'ho crec nenes!!
No sabeu com m'han fet ballar el cap! Primer els de vistaprint, després els del banc... juer...
Fins que dilluns vaig trucar al banc i al veure que passaven del tema... vaig perdre els nervis!!! Em vaig posar com una moto!! I mira! Això va servir perque més tard em truqués la sots-directora ofenint-me la seva ajuda. Ahir la vaig anar a veure, li vaig explicar bé tot el problema i va enviar un fax a vistaprint amb totes les dades i tal... i ara mateix acabo de rebre un mail de vistaprint que tenen la meva transferencia i que la meva comanda ja tira endavant!!!
Ai ai ai... per fi!! Ara a esperar per rebre-ho tot bé!
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: tara » dc. maig 27, 2009 7:52 pm

al final sempre has d'acabar perdent els papers per que et facin cas!
Pero almenys ja esta mig solucionat, avui m'ha arribat la comanda que en faltava, uns imans amb els nostres nom.
Si dema vaig a pronovies pero tambe m'he hagut de posar firme, que em deien que un dels vestits que em va agradar no m'el podia provar pqe que no el tenien, i al final m'ha trucat i que segurament que si els tindran tots!
Imatge
tara

Entrades: 2026
Membre des de: dt. abr. 21, 2009 10:55 am

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 27, 2009 8:00 pm

nur_jor ha escrit:Bona tarda!!!!!!!!!!

Jenny, la veritat és que mai havia sentit a parlar de Mas Boronat, per on cau?

Blackmamba, me n'alegro que ja tinguis data definitiva! :-)ok:

Tara, segur que li fa molta ilusio al Ramon! A quin culé no li faria? Jejeje! Demà vas a provar-te vestits, no?

Ninetes!! Tinc bones notícies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se m'ha resolt el tema vistaprint!!! Encara no m'ho puc creure!!!!! Si si! Estic que no m'ho crec nenes!!
No sabeu com m'han fet ballar el cap! Primer els de vistaprint, després els del banc... juer...
Fins que dilluns vaig trucar al banc i al veure que passaven del tema... vaig perdre els nervis!!! Em vaig posar com una moto!! I mira! Això va servir perque més tard em truqués la sots-directora ofenint-me la seva ajuda. Ahir la vaig anar a veure, li vaig explicar bé tot el problema i va enviar un fax a vistaprint amb totes les dades i tal... i ara mateix acabo de rebre un mail de vistaprint que tenen la meva transferencia i que la meva comanda ja tira endavant!!!
Ai ai ai... per fi!! Ara a esperar per rebre-ho tot bé!

Aix nuria!!! que fort que calgui ficar-se així,, suposo que amb el temps perdrem la vergonya i ja no perdrem el temps sent "bones" kina rabia!!!

pero mira ja està solucionat!!!! :-)ok:
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 27, 2009 8:02 pm

tara ha escrit:Hola noies ja es dimecres, que he de veure el futbol?
A mi em toca tragar-me'l!
Com va tot?
Li he preparat una sorpreseta al ramon, aquest mati he anat a comprar una sammareta del barça, espero que li fagi ilu!!!!!!!!!

aix neni,, jo soc de barça pero no se si el miraré.. m'estimo més fer coses que tinc.. i el meu novio que es perico..( si qué fort ...) doncs l'està mirant ara mateix.. jajaj

i tant que li agradarà fliparà jajajaj

jo avui bé he tingut una reunió per enterarme com va l'oposició i la residència de llevadora.. puff i és superdifícil.. pero bueno.. ja tinc informació.. no crec que ho faci.. pero em feia gràcia anar-hi!!!

i res més!!!
què tal tot???
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants