JUNIO 2007!!!!!!!

Formen part de la història de GuiaNupcial ;-)

EntradaAutor: MARICRIS » dc. juny 28, 2006 4:17 pm

buufff quantes som ara! que guai!! :-///:

anem per parts....

benvinguda sandra!! tu ves xaferdejant per aqui i per alla i ves dient la teva que aqui som un munt per anar donant-nos entre totes idees!! :-)ok:

hola mireia!! jo tinc 5 casaments apart del meu en el 2007!!! no se com ens ho farem per estalviar!! i d'obligats en son 2 segur pq "sospitosament" >-(( ::brr:: els meus cunyats quan nosaltres vem dir a la familia que ens casavem, ells també i, l'altre es una cosina del meu novio que tenim molta relació.

veruca, ja estas enganxada a nosaltres un altre cop jejejejjejeje.....amb la feina es normal estar una mica "out"!! t'hauras de llegir un munt de posts nostres!!jajajaja : 9:d: :star::

per cert, jo fins l'ultim cap de setmana de juliol no podre quedar... tinc moltisssssima feina tots aquests findes!! :-/ :-/ :-/

ariadna....pujes al carro de les que marxen de vacances a menorca oeoeoeoeoeoeoeoeooeoe!!! es precios ja ho veuràs!! aquest divendres ja et dire raconets per veure!! i entre aixo i les fotos de la nikka, turista 100% :-) :-)
MARICRIS
:: supernúvia

Entrades: 5479
Membre des de: dt. feb. 28, 2006 11:29 am
Ubicació: BÉTERA-CITY

EntradaAutor: MARICRIS » dc. juny 28, 2006 4:18 pm

:-)ok: :-)ok: :-)ok: per cert la ruta de nord amèrica pinta molt molt BE!!! :-)ok: :-)ok: :-)ok:
MARICRIS

EntradaAutor: mireia07 » dc. juny 28, 2006 4:24 pm

Ariadna,

4100 € entre els dos està molt i molt bé per ser mes d'agost,eh??? Jo no m'ho pensaria gaire!!! I crec que valdrà molt la pena! Jo només tinc les 3 primeres setmanes d'agost i marxo les 2 primeras, del 29 de juliol al 13 d'agost. l reste... a la Costa Brava que és a on estiuejo!
Veig que tu ets de les meves!! Amb quina agencia has trobat el viatge? :: orrr:: :: orrr:: :: orrr::
mireia07
:: núvia experimentada

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: mireia07 » dc. juny 28, 2006 4:40 pm

maricris... i tu tens 5 casaments!! Tela,no???
mireia07

Entrades: 206
Membre des de: dl. juny 12, 2006 11:18 pm

EntradaAutor: Txiki_Bober » dc. juny 28, 2006 5:04 pm

5 casaments!!!! l'any pasat jo en tenia 3 y l'últim ja era la repera, tothom es barallava per no repetir traje, deiem allo de "otra vez aki"... sort que va ser una boda divertida perque ningu tenia bones perspectives...

y a més una es la TEVA boda...quin cacau! i no podeu fer allo de, jo no et dono res i tu a mi tampoc, o jo ni vinc i tu no vens...?? per dir algo..
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Imatge
[/url]
Txiki_Bober

Entrades: 263
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:53 pm
Ubicació: Santa Margarida de Montbui

EntradaAutor: Nikka80 » dc. juny 28, 2006 5:24 pm

jajjaa.seria lo mejor, xq 5 ya es una locura!!!!!
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 14667
Membre des de: dv. març 17, 2006 6:34 pm

EntradaAutor: veruca » dc. juny 28, 2006 5:43 pm

Si maricris, estic enganxadeta, en quant tinc oportunitat em connecto...

Gracies per la informació mireria,´si que está bé el viatje de las vegas amb extensió a Hawai, también fan extensió Riviera Maya!- Eso va por ti Nikka!! por si no lo has visto!!! Tengo que mirarme con más calma la web de viajes catai...

Nikka, los precios de los viajes que estoy mirando son los del 2006, aunque no creo que cambien mucho para el año que viene, creo que los de Riviera Maya de unos 8 días rondaban los 1800 € pero con todo incluido, en viajes Iberia, es un poco caro, pero más que nada cogí el catálogo para hacerme una idea de que viajes ofrecian, los hoteles, etc.

Habia uno de Mexico en plan visitas de varias ciudades de unas 14 dias que me gustó bastante, creo que rondaba los 2000 y pico, era aloj. y desayuno y algun almuerzo y cena y los 2 ultimos dias los pasabas en Riviera Maya con todo incluido... lo que pasa que mi novio tiene ilusión de ir a las Vegas, tenemos unos amigos que han ido y nos han dicho que es una pasada, que repetirian!! Nos dijeron que con una semana allí se te queda corto el viaje y todo, pero es que tantos dias... yo prefiero ver más sitios. Tengo que mirarmelo con calma los combinados estos de EE UU...

Y en cuanto a lo de quedar, pues cuando se pueda...
veruca
:: núvia mil·lenària
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1089
Membre des de: dl. març 20, 2006 5:58 pm

EntradaAutor: Nikka80 » dc. juny 28, 2006 6:12 pm

hola guapa... hay un viaje que sea el de las vegas, el gran cañon y todo eso con estension a riviera maya??? ya seria la mecachis, jajaajajaj
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MARICRIS » dc. juny 28, 2006 7:18 pm

nos volveremos locos locos!!

pero segurament nomes anirem a 2 de les 5, les que son les de mes compromis ....sino la ruïna!!! :-(
MARICRIS

EntradaAutor: Txiki_Bober » dc. juny 28, 2006 8:42 pm

Comprat un sol vestit i estalvia en detalls, o es que no pots repetir?
Imatge
[/url]
Txiki_Bober

Entrades: 263
Membre des de: dv. nov. 25, 2005 7:53 pm
Ubicació: Santa Margarida de Montbui

EntradaAutor: Evi!!! » dc. juny 28, 2006 11:30 pm

Pues yo, respecto a bodas... por suerte las tengo repartidass :) menos mal!!
En agosto de este año se casa mi primo en Mérida, el año que viene la nuestra y en el 2008 mi hermano. Pero ya está, no tengo más bodas de momento.

Y lo del viaje, nos gusta el oeste de EEUU, pero tenemos que mirárnoslo tranquilamente.

Pues nada, ya quedaremos chicas!! Cuando nos pongamos todas de acuerdo :)
Imatge
Evi!!!

Entrades: 5679
Membre des de: dv. març 24, 2006 10:57 pm
Ubicació: El Prat

EntradaAutor: Evi!!! » dc. juny 28, 2006 11:56 pm

Ah!! Ya lo veis me he cambiado el avatar!!! jajaja
Imatge
Evi!!!

Entrades: 5679
Membre des de: dv. març 24, 2006 10:57 pm
Ubicació: El Prat

EntradaAutor: Miskah » dj. juny 29, 2006 9:24 am

Holaaa,

Bueno, como lo prometido es deuda, aquí os dejo algunas fotitos de nuestro viaje para celebrar el inicio de la cuenta atrás!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Las dejaré un ratito, y luego las quitaré, ok?

Besitos,
Miskah l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 07, 2006 9:15 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah
:: núvia experta

Entrades: 529
Membre des de: dg. nov. 06, 2005 2:14 pm

EntradaAutor: Miskah » dj. juny 29, 2006 9:27 am

A ver sigo...
Miskah l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 29, 2006 4:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Miskah » dj. juny 29, 2006 9:29 am

...uff, cada vez que veo las fotos me traen unos recuerdos preciosos!!!La verdad que lo pasamos muy bien, y para nosotros fue un viaje muy especial!!!! ::love:: =0-0-) =0-0-) =0-0-) =0-0-)
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Nikka80 » dj. juny 29, 2006 9:29 am

que guapos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! que xula, con los loros por ahi...

evi ya me acababa de fijar en otro post que te habias cambiado, digo si esta es mi niña, jeje
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Nikka80 » dj. juny 29, 2006 9:32 am

que xulas las fotos chiquilla!!!!!! yo cuando veo las de menorca me deprimo.... este año no tenemos vacaciones y no podemos irnos a ningun lado, aunque aprovexaremos los fines de semana para ir a sitios pero cerkita!!!

yo estuve en tenerife de finde curso y me encanto todo...haber si puedo llevarme a jordi algun dia que no ha estado..y también lanzarote dicen que es precioso
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: Miskah » dj. juny 29, 2006 9:36 am

Siii, seguro que a Jordi le encanta Tenerife...nosotros este verano iremos a ver a la familia de mi niño, y luego por aquí por el apartamento en la playita, y a ahorrar...que nos viene un buen gasto!!!!

Sii, nosotros también tenemos pendiente ir a Lanzarote, dicen que es una pasada!!!!!!!!!
Miskah l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 07, 2006 9:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
[/url]
V & M
23/06/2007
www.nuvis.org/maivic
Miskah

EntradaAutor: Nikka80 » dj. juny 29, 2006 10:29 am

pues si, a mi es que me encanta viajar, pero es que es todo tan caro..y encima con los gastos de la boda, pues como que tenemos que ahorrar!!!!
ImatgeImatge
Nikka80
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: MARICRIS » dj. juny 29, 2006 11:22 am

maivic son muy chulas las fotos!! haceis unas caras de felicidad!!! bueno este viajecito ha sido un pre-luna de miel!!!! :-)ok: :-)ok:

:-/ buffff ami tbn me encanta viajar pero por turismo!!! jejejejje por culpa del trabajo viajo por europa pero voy del avion al tren i del tren al hotel o sea que no se si se llama viajar o esclavizarse!!! jejejej :-/

Evi, ya hemos visto q has hecho un change de avatar! jeejeje...es chulo este! >.-<:

Y yo para mi maraton de bodas del 2007 me tendre que comprar al menos 2 vestidos seguramente.... pero como tengo alguno de otra celebración....aprovecharemos que no estamos para derrochar!! jajajaja :-eh_::
MARICRIS

AnteriorSegüent

Torna a: Posts històrics

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant