NOVIAS TARRAGONA 2010

bodes 10!

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 27, 2009 8:12 pm

Papallona* ha escrit:
Aix nuria!!! que fort que calgui ficar-se així,, suposo que amb el temps perdrem la vergonya i ja no perdrem el temps sent "bones" kina rabia!!!

pero mira ja està solucionat!!!! :-)ok:

doncs si, no es pot anar de bo per la vida perque moltes vegades et prenen per tonto!! :--( pero ja esta, ja esta solucionat!!!!

i tu que tal amb el tema del traje? en saps algo?? t'ha dit algo el Toni o els de la botiga?
Imatge
Imatge
nur_jor
:: núvia de platí

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: Papallona* » dc. maig 27, 2009 9:33 pm

nur_jor ha escrit:
Papallona* ha escrit:
Aix nuria!!! que fort que calgui ficar-se així,, suposo que amb el temps perdrem la vergonya i ja no perdrem el temps sent "bones" kina rabia!!!

pero mira ja està solucionat!!!! :-)ok:

doncs si, no es pot anar de bo per la vida perque moltes vegades et prenen per tonto!! :--( pero ja esta, ja esta solucionat!!!!

i tu que tal amb el tema del traje? en saps algo?? t'ha dit algo el Toni o els de la botiga?

doncs de la botiga res de res!!! que fort!
i la gemma de guianupcial, que es qui porta lo dels premis, m'ha dit que els hi notificaria.. pero encara no se res... aix!!!
Papallona*
:: núvia d'or

Entrades: 3890
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:48 pm
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: nur_jor » dc. maig 27, 2009 10:14 pm

a veure si hi ha sort nena!!!! :-)ok:
Imatge
Imatge
nur_jor

Entrades: 4053
Membre des de: dg. nov. 09, 2008 8:26 pm

EntradaAutor: monxi_bp » dc. maig 27, 2009 11:56 pm

si si si la champions ja es aqui!!! Olele olala se del barça es el millor que hi ha!!! Visca el pep i la mare q el va parir aqest any si triplet...nomes aconseguit pel barça!!!!!
monxi_bp
:: núvia rookie
:: núvia rookie

Entrades: 169
Membre des de: dl. gen. 26, 2009 1:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. maig 28, 2009 7:07 am

[size=18]COPA LLIGA CHAMPIONS CHAMPINS¡¡¡¡¡¡¡¡¡[/size]

Ninetes ja tenim el triplet¡¡¡¡a mi no m'agrada el futbol però això és històric¡¡¡¡¡

Com va tot nenes?

Tinc unes ganes de que sigui ja cap de setmana......PRONOVIAS¡¡¡

Que tingueu un molt bon dijous¡¡¡¡
Imatge
torsaeann
:: núvia mil·lenària

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: torsaeann » dj. maig 28, 2009 7:08 am

nur_jor ha escrit:Bona tarda!!!!!!!!!!

Jenny, la veritat és que mai havia sentit a parlar de Mas Boronat, per on cau?

Blackmamba, me n'alegro que ja tinguis data definitiva! :-)ok:

Tara, segur que li fa molta ilusio al Ramon! A quin culé no li faria? Jejeje! Demà vas a provar-te vestits, no?

Ninetes!! Tinc bones notícies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se m'ha resolt el tema vistaprint!!! Encara no m'ho puc creure!!!!! Si si! Estic que no m'ho crec nenes!!
No sabeu com m'han fet ballar el cap! Primer els de vistaprint, després els del banc... juer...
Fins que dilluns vaig trucar al banc i al veure que passaven del tema... vaig perdre els nervis!!! Em vaig posar com una moto!! I mira! Això va servir perque més tard em truqués la sots-directora ofenint-me la seva ajuda. Ahir la vaig anar a veure, li vaig explicar bé tot el problema i va enviar un fax a vistaprint amb totes les dades i tal... i ara mateix acabo de rebre un mail de vistaprint que tenen la meva transferencia i que la meva comanda ja tira endavant!!!
Ai ai ai... per fi!! Ara a esperar per rebre-ho tot bé!

Que guay el tema de Vistaprint¡¡¡¡ja era hora¡¡¡¡¡¡¡ un petonet¡¡¡
Imatge
torsaeann

Entrades: 1342
Membre des de: dc. set. 24, 2008 3:16 pm

EntradaAutor: jennytgn » dj. maig 28, 2009 8:47 am

nur_jor ha escrit:Bona tarda!!!!!!!!!!

Jenny, la veritat és que mai havia sentit a parlar de Mas Boronat, per on cau?

Blackmamba, me n'alegro que ja tinguis data definitiva! :-)ok:

Tara, segur que li fa molta ilusio al Ramon! A quin culé no li faria? Jejeje! Demà vas a provar-te vestits, no?

Ninetes!! Tinc bones notícies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Se m'ha resolt el tema vistaprint!!! Encara no m'ho puc creure!!!!! Si si! Estic que no m'ho crec nenes!!
No sabeu com m'han fet ballar el cap! Primer els de vistaprint, després els del banc... juer...
Fins que dilluns vaig trucar al banc i al veure que passaven del tema... vaig perdre els nervis!!! Em vaig posar com una moto!! I mira! Això va servir perque més tard em truqués la sots-directora ofenint-me la seva ajuda. Ahir la vaig anar a veure, li vaig explicar bé tot el problema i va enviar un fax a vistaprint amb totes les dades i tal... i ara mateix acabo de rebre un mail de vistaprint que tenen la meva transferencia i que la meva comanda ja tira endavant!!!
Ai ai ai... per fi!! Ara a esperar per rebre-ho tot bé!

Mas Boronat esta en Salomo. No he estat mai però m'agradaria anar a veure com es.

No se que havia passat amb Vistprint però si ja esta solucionat és lo important!
jennytgn
:: núvia de bronze

Entrades: 1588
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 10:09 am

EntradaAutor: jennytgn » dj. maig 28, 2009 8:50 am

Buenos dias ya es jueves!! >.-<:

Soy del madrid pero tengo que felicitar a todos los del barça que este año os lo mereceis!
jennytgn

EntradaAutor: Nata|ia » dj. maig 28, 2009 9:26 am

Eis wapes!! ja he acabat la uni ueueueue i vinga triplet!!!! q waiiiiiiiiiiiiii
Jenni wapa mas boronat jo el conec, es veu q es menja super b... al mes despatx hem fet els planols de la reforma, està completament nou i es molt molt bonic... weno segons l'estil q busquis, es una masia...tot més rural, més intim... ara de preu ni idea pero crec q algu mes q ca n'ayxela.

Nuriaaa q bbb lo de vistaprinttt per fiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! ja vuras com t'arribara la comanda perfecte, amb lo q has lluitat jeje

Torsaeannn siii totes estem desitjant q arribi aquest dissabte jaja... jo no amb l'esperança de comprarme cap.. pq tmpoc tinc un duro ara mateix com per pagar-ho de cop po mira qui sap!!

Papallona wapisima he vist q has escrit al meu post, la nit d'ahir molt dura.. vaig dormir una hora i mitja pero ja estaaaaaaaaaa, tu q tal? les opos son massa dures neni

Un petonasssss

Per cert tara he entrat al teu post i he vist el vestit q t'agrada...jiiji m'encanta!! senzill i elegant molt bona eleccio!
Imatge
Imatge
Nata|ia

Entrades: 1135
Membre des de: ds. maig 03, 2008 10:09 am

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 28, 2009 9:35 am

Papallona* ha escrit:
tara ha escrit:Hola noies ja es dimecres, que he de veure el futbol?
A mi em toca tragar-me'l!
Com va tot?
Li he preparat una sorpreseta al ramon, aquest mati he anat a comprar una sammareta del barça, espero que li fagi ilu!!!!!!!!!

aix neni,, jo soc de barça pero no se si el miraré.. m'estimo més fer coses que tinc.. i el meu novio que es perico..( si qué fort ...) doncs l'està mirant ara mateix.. jajaj

i tant que li agradarà fliparà jajajaj

jo avui bé he tingut una reunió per enterarme com va l'oposició i la residència de llevadora.. puff i és superdifícil.. pero bueno.. ja tinc informació.. no crec que ho faci.. pero em feia gràcia anar-hi!!!

i res més!!!
què tal tot???

ets infermera, papallona?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

Entrades: 12547
Membre des de: dl. gen. 21, 2008 11:43 am
Ubicació: Reus

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 28, 2009 9:36 am

nur, que havies demanat a vistaprint?
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: aliaga79 » dj. maig 28, 2009 9:48 am

_eLi_ ha escrit:Bon dia ninetes!!!!!!!

COPA!! LLIGA!! I CHAMPIONS!!!!!

Som els millors!! Nenes quina nit ahir deu méu!! Després de veure el partit, Vam estar a la Plaza Prim de Reus i estaba a tope!!! quina gentada!! tothom cridaba lo mateix, la gent super contenta....aixx...quina emoció!!! va ser genial!

Canviant de tema, que tal tot per akí??

Blackmamba he vist la nova data del casament, ara ho modificaré al Bodatour, ets de les nostres del 2010! molts ánims wapa i a disfrutar de tot.

Nur_jor que bé lo del vistaprint per fi nena!!! per fi!!

jennytgn jo no he visitat Mas Boronat però m'han parlat molt bé d'ell; m'ho van comentar pq està molt a prop de Montferri.

I les demés wapes,que tal tot?
ens veiem dissabte oi? si kedem per fer un cafetó podríem parlar ja de les samarretes i el disseny; a veure si us inspireu i feu algún disseny per dissabte.
Avui estaré per akí per foro, es el meu dia lliure.
Ptons

jajajaja... eli, el meu jordi també va acabar pentant a la plaça prim...
aliaga79
forofa de l'any
forofa de l'any

EntradaAutor: jennytgn » dj. maig 28, 2009 10:00 am

Nata|ia ha escrit:Eis wapes!! ja he acabat la uni ueueueue i vinga triplet!!!! q waiiiiiiiiiiiiii
Jenni wapa mas boronat jo el conec, es veu q es menja super b... al mes despatx hem fet els planols de la reforma, està completament nou i es molt molt bonic... weno segons l'estil q busquis, es una masia...tot més rural, més intim... ara de preu ni idea pero crec q algu mes q ca n'ayxela.

Nuriaaa q bbb lo de vistaprinttt per fiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! ja vuras com t'arribara la comanda perfecte, amb lo q has lluitat jeje

Torsaeannn siii totes estem desitjant q arribi aquest dissabte jaja... jo no amb l'esperança de comprarme cap.. pq tmpoc tinc un duro ara mateix com per pagar-ho de cop po mira qui sap!!

Papallona wapisima he vist q has escrit al meu post, la nit d'ahir molt dura.. vaig dormir una hora i mitja pero ja estaaaaaaaaaa, tu q tal? les opos son massa dures neni

Un petonasssss

Per cert tara he entrat al teu post i he vist el vestit q t'agrada...jiiji m'encanta!! senzill i elegant molt bona eleccio!

Gracies Natalia!!
A mi el estil que m'agrada es aquest. La meva idea des de sempre havia sigut fer la boda a una masia o una casa rural!
Acabo de parlar amb el catering que ho porta i m'enviaran preus. A veure que tal..ya us dire!

Sobre lo del dissabte a pronovias jo estic igual vaig per mirar i provar-me però ni puc pagar-ho ara tot de cop ni em fa res de gracia tenir que emportar-me el vestits ja cap a casa. Ahir vaig trucar a pronovias i em van dir que encara no han concretat si faran ells les ultimes proves i s'hi s'ha d'arreglar o sino et tens que buscar una modista :star::
jennytgn

EntradaAutor: jennytgn » dj. maig 28, 2009 10:05 am

Eli yo no he estado nunca solo lo he visto por la web. Ahora me enviaran precios y si nos convencen iremos a ver y ya de paso me pasaré a ver la iglesia de montferri!

Como habeis quedado el sabado? yo tengo hora a las 10.15.
Que eso de las camisetas?? yo nunca me entero de nada ajaja
jennytgn

EntradaAutor: jennytgn » dj. maig 28, 2009 10:30 am

Gracias Eli! ya lo he visto! El sitio me gusta mucho y la comida pues parece que esta muy bien, però es bastante más caro que ca n'ayxelà.
Haber que opina mi novio.

El sabado ire con dos amigas ya nos pasaremos a conoceros y tomamos un cafe!
jennytgn

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 28, 2009 10:51 am

nur_jor ha escrit:a veure si hi ha sort nena!!!! :-)ok:

aix.. ja us ho diré quan sapigui algo!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 28, 2009 10:52 am

monxi_bp ha escrit:si si si la champions ja es aqui!!! Olele olala se del barça es el millor que hi ha!!! Visca el pep i la mare q el va parir aqest any si triplet...nomes aconseguit pel barça!!!!!

jajajjaja :-)ok: :-)ok: :-)ok: Triplete!!!
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 28, 2009 10:53 am

torsaeann ha escrit:[size=18]COPA LLIGA CHAMPIONS CHAMPINS¡¡¡¡¡¡¡¡¡[/size]

Ninetes ja tenim el triplet¡¡¡¡a mi no m'agrada el futbol però això és històric¡¡¡¡¡

Com va tot nenes?

Tinc unes ganes de que sigui ja cap de setmana......PRONOVIAS¡¡¡

Que tingueu un molt bon dijous¡¡¡¡

siiii
siiiii

Pronovias!!!!
:-)
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 28, 2009 10:54 am

jennytgn ha escrit:Buenos dias ya es jueves!! >.-<:

Soy del madrid pero tengo que felicitar a todos los del barça que este año os lo mereceis!

gracias neni!!! es pa' celebralo da = el equipoooooo
Papallona*

EntradaAutor: Papallona* » dj. maig 28, 2009 10:55 am

Nata|ia ha escrit:Eis wapes!! ja he acabat la uni ueueueue i vinga triplet!!!! q waiiiiiiiiiiiiii

Un petonasssss

neni 1 hora i mitja.. jo ja no puc fer aquestos excesos jejej.. jo bé ja
he acabat em falta sapigues una nota!!! i aleeeeee

el dia 12/6 tinc la graduació i tu?
Papallona*

AnteriorSegüent

Torna a: Bodas 2010

Qui està connectat